quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Kan iemand een UI voor me maken ?
[ afbeelding ] die vrouw die daar boven op licht en haar handen steeds om hoog doet moet een stokbrood in haar handen hebben zoals deze
[ afbeelding ]
Een fuchsia roze jurkje graag en eventueel pumps, als dat kan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou graag mijn UI willen hebben, maar dan ipv de letters JMF moet er ZARB komen en de frikandel moet een jurkje dragen...
Is er een held die dit kan maken? Het is wellicht een pittige opdracht!
Mijn dank is enorm!
thxquote:
Hoe lang is dat wachten in de TT precies...?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou graag mijn UI willen hebben, maar dan ipv de letters JMF moet er ZARB komen en de frikandel moet een jurkje dragen...
Is er een held die dit kan maken? Het is wellicht een pittige opdracht!
Mijn dank is enorm!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Een fuchsia roze jurkje graag en eventueel pumps, als dat kan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoe lang is dat wachten in de TT precies...?
Ahww top!quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is echt wat je gevraagd hebt, alleen een beetje klein...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is echt wat je gevraagd hebt, alleen een beetje klein...
[ afbeelding ]
Ja, als je er zo over nadenkt zou het best een dieptepunt kunnen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een frikandel met een jurk aan, godver
quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ahww top!
De frikandel laten draaien lukt niet?![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 08:42 schreef ZarB het volgende:
[..]![]()
De pumps zijn perfect! Jurkje ook
Maar toch nog een puntje: kan Zarb erboven? Het moet namelijk echt de female jmf worden snap je?
![]()
Ik moet huilen om m'n eigen verzoek, maar oke. Thanks alvast
Ik heb maar eens wat gemaakt. Misschien vind je 't wat en anders kun je misschien wat wensen aangeven. Geen idee wat de afmeting precies moet zijn eigenlijk maar deze is 1000 breed...quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand een mooi banner maken met behulp van (enkele van) deze plaatjes?
Het zal gebruikt worden voor een facebook pagina. Onderwerp van gesprek is SC Angelslo 5 (dus het vijfde elftal van de betreffende club, best een belangrijk onderdeel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand een mooi banner maken met behulp van (enkele van) deze plaatjes?
Het zal gebruikt worden voor een facebook pagina. Onderwerp van gesprek is SC Angelslo 5 (dus het vijfde elftal van de betreffende club, best een belangrijk onderdeel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal morgen ook ff kijken...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat gemaakt. Misschien vind je 't wat en anders kun je misschien wat wensen aangeven. Geen idee wat de afmeting precies moet zijn eigenlijk maar deze is 1000 breed...
[ afbeelding ]
Dit is al zeer bruikbaar, dank daarvoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat gemaakt. Misschien vind je 't wat en anders kun je misschien wat wensen aangeven. Geen idee wat de afmeting precies moet zijn eigenlijk maar deze is 1000 breed...
[ afbeelding ]
Ik zag op de pagina nog het Angelslo 5 logo. Moet dat er niet bij in?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is al zeer bruikbaar, dank daarvoor.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand een gifje van zijn hoofd kunnen maken als UI? Voorbaat dank!
Zou je hem wellicht iets kleiner kunnen maken? Hij geeft aan dat deze te groot is (55kb)quote:
Gebeurt vaker. Programma zegt in dit geval 37kb maar als je 'm vanuit mijn post opslaat blijkt 'ie groter te zijn. Heb er een paar frames afgehaald aan het eind i.pv. kwaliteit omlaag te halen. Zo past 'ie wel...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou je hem wellicht iets kleiner kunnen maken? Hij geeft aan dat deze te groot is (55kb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |