Tijn, hoe zie je dat voor je, een date tussen mij en Huppel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou het toch een dubbeldate kunnen zijn
[..]
Goed bezig![]()
Over 1 week heb je geen pandapunt meer
Nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn, hoe zie je dat voor je, een date tussen mij en Huppel?
None taken, ik zie het zelf ook niet gebeuren namelijk, tijn blijkbaar welquote:
Al 2 weken? Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Al 2 weken![]()
maarja, is wel gezelligEn ik moet toch in Roffa zijn, dus ach
ik moet hier zijn vanwege sportquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al 2 weken? Hoe dan?
Hoezo moet je toch in Roffa zijn dan?
Ohja dat seizoen begint weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet hier zijn vanwege sportEn ik volg een cursus op de uni
__!!
preciesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja dat seizoen begint weer.
Wat voor cursus?
Als je het zo stelt ja, de kans is groter dat ik ooit een date hebquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn, hoe zie je dat voor je, een date tussen mij en Huppel?
Ik genoot ook eerst volle bak van het vrijgezellenbestaan, maar ik zou nou toch wel iets meer willenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het zo stelt ja, de kans is groter dat ik ooit een date heb
De kans dat jij ooit een date hebt, is groter dan ik ooit een date met Huppel zou hebben ja, maar niet een date in het algemeenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het zo stelt ja, de kans is groter dat ik ooit een date heb
Volgens mij ben jij verliefdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik genoot ook eerst volle bak van het vrijgezellenbestaan, maar ik zou nou toch wel iets meer willen![]()
Meer willenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik genoot ook eerst volle bak van het vrijgezellenbestaan, maar ik zou nou toch wel iets meer willen![]()
Jaja Flipsquote:
Date jij wel dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De kans dat jij ooit een date hebt, is groter dan ik ooit een date met Huppel zou hebben ja, maar niet een date in het algemeen
Nee nog erger autistquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
hardcore FOK!kers ofniet?
Oh nee, dat is het niet, ik wil best. Maar ik ben altijd net te laat met vragen omdat ik t lef niet heb, dit weer omdat ik onzeker blijf over mezelf..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
hardcore FOK!kers ofniet?
gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het niet, ik wil best. Maar ik ben altijd net te laat met vragen omdat ik t lef niet heb, dit weer omdat ik onzeker blijf over mezelf..
Ja Fok! kan je uitzetten, dat andere niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Fok! kan je uitzetten, dat andere niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |