quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ikea kasten in elkaar zetten
Ik ook. Dat in elkaar zetten is niet voor mij gemaakt. Ik doe er te lang over en besteed het liever uit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind shoppen bij ikea leuker![]()
Sowieso niet, dan voel ik me schuldig tegenover de nietrokers. Nu op het werk ga ik denk ik om de anderhalf uur/ twee uur even roken, maar ik heb dan ook geen pauzes verderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like duh
HahaDat betekent in ieder geval wel dat je niet elk half uur naar buiten ging om te roken. Ik heb een hekel aan dat soort mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik de kast al in elkaar had, anders had je die ook vast wel gedaanquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
Over interessante FB-statussen gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief dagboek...
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dat is ook een redelijk normale "interval" voor pauzes, dus ik vind dat dat magquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet, dan voel ik me schuldig tegenover de nietrokers. Nu op het werk ga ik denk ik om de anderhalf uur/ twee uur even roken, maar ik heb dan ook geen pauzes verder
Ok, you've got mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik de kast al in elkaar had, anders had je die ook vast wel gedaan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
Over interessante FB-statussen gesproken:Serious shit hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg een brief van ziggo, dat ik een virus heb staan een zogenaamde trojan.... en dat als ze bij de volgende controle het nog aantreffen dat dan mijn internet verbinding geblokkeerd wordt... dus nu maar alles scannen.... ben je ook wel effe mee bezig![]()
Gelukkig maar. Ik zou diep ongelukkig zijn als jij dat niet zou goedkeurenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook een redelijk normale "interval" voor pauzes, dus ik vind dat dat mag
[..]
Ok, you've got me
Ik zou diegene gewoon verwijderen als vriend op facebookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En zo gaat dat elke dag
*klikt op "verwijder uit nieuwsoverzicht"
oid
Wut? Serious?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serious shit hoor....
Ik kreeg een brief van ziggo, dat ik een virus heb staan een zogenaamde trojan.... en dat als ze bij de volgende controle het nog aantreffen dat dan mijn internet verbinding geblokkeerd wordt... dus nu maar alles scannen.... ben je ook wel effe mee bezig
Ja ik wist niet hoe ik het anders moest verwoordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou diep ongelukkig zijn als jij dat niet zou goedkeuren
Ik weet dan ook alles.
Wat is ziggo dan lekker klantvriendelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serious shit hoor....
Ik kreeg een brief van ziggo, dat ik een virus heb staan een zogenaamde trojan.... en dat als ze bij de volgende controle het nog aantreffen dat dan mijn internet verbinding geblokkeerd wordt... dus nu maar alles scannen.... ben je ook wel effe mee bezig
Mja ook een optiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou diegene gewoon verwijderen als vriend op facebook
Bleh. Ik moet douchen. Maar eerst mijn badkamervloer schrobbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Serious?
Klaag ze aan wegens privacyschending
[..]
Ja ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden
Dat blijkt
WTFquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serious shit hoor....
de beste denk ikquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bleh. Ik moet douchen. Maar eerst mijn badkamervloer schrobben
Tot over 3,5 uur![]()
Er stond ook in de brief dat alsnhet niet lukte om het virus te verwijderen dat zij dan de dienst service+ aankunnen bieden. Dan mag je dus gaan dokken... nouuuuu ik los het zelf wel ff op hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is ziggo dan lekker klantvriendelijk
Goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |