inderdaad, en ook de pensioenenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:33 schreef blomke het volgende:
[..]
M.a.w. overwaarde van het huis en hypotheekschuld, zijn scheef verdeeld over de woningbezitters.
You got me, dat is exact waar ik mee bezig ben. Niet goed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet de waarde van de garage van je buurman vergelijken met jouw zomerhuisje?
nee dat zal je buurman niet leuk vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
You got me, dat is exact waar ik mee bezig ben. Niet goed?
En het wordt ook steeds schever. Tot we omvallen.quote:
Leer er maar mee leven: Relativerende plaatjes worden hier door de gratis-huizen-kern niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef monkyyy het volgende:
You got me, dat is exact waar ik mee bezig ben. Niet goed?
nou ze moeten nu 25 euro inleveren he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef blomke het volgende:
[..]
En het wordt ook steeds schever. Tot we omvallen.
ja referenda worden door de overheid ook niet op prijs gesteldquote:
De waarheid geeft een schel geluid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
ja referenda worden door de overheid ook niet op prijs gesteld
discussiepartners bestempelen als ongedierte is ff wat minderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef crashbangboom het volgende:
Ik denk eerder dat ik een hol geluid hoor, maar of de therapeuten het daarmee eens zijn weet ik niet.
discussie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
discussiepartners bestempelen als ongedierte is ff wat minder
Jij ziet ze blijkbaar regelmatig; ask them !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef crashbangboom het volgende:
Ik denk eerder dat ik een hol geluid hoor, maar of de therapeuten het daarmee eens zijn weet ik niet.
quote:400 duizend mensen in de bijstand
Stijging veel sterker dan in 2012
Aantal jongeren met bijstand op niveau van 2011
Eind juni ontvingen 400 duizend personen onder de AOW-gerechtigde leeftijd een bijstandsuitkering. Dat zijn er 6 duizend meer dan een kwartaal eerder. Dit blijkt uit de nieuwste cijfers van het CBS.
In de eerste helft van 2013 is het aantal bijstandsontvangers met ruim 21 duizend toegenomen. Deze toename is groter dan die in geheel 2012. Vorig jaar steeg het aantal personen met een bijstandsuitkering met bijna 12 duizend.
Sinds het vierde kwartaal van 2012 neemt het aantal jongeren tot 27 jaar met een bijstandsuitkering weer toe, tot 39 duizend eind juni 2013. In 2012 daalde het aantal jongere bijstandsontvangers nog licht. Inmiddels zijn het er evenveel als eind juni 2011. De ontwikkeling van het aantal jongeren met bijstand hangt mede samen met overheidsbeleid om de instroom van jongeren in de bijstand te beperken.
De stijging van het aantal bijstandsontvangers past in het beeld van de verslechterende arbeidsmarkt. Zo daalt het aantal banen en neemt het aantal WW-uitkeringen sterk toe.
In 2013 is de AOW-gerechtigde leeftijd opgeschoven naar 65 jaar en één maand. Het aantal bijstandsontvangers onder de AOW-gerechtigde leeftijd is hierdoor met een kleine duizend toegenomen.
dat vraag ik je: waarom kun je niet normaal posten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Jij ziet ze blijkbaar regelmatig; ask them !
En wie mogen die makelaars dan allemaal wel niet wezen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Weer meer mensen werkloos, niet gunstig voor de huizenmarkt en dus niet gunstig voor de makelaars op dit forum.
[..]
neenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef 99.999 het volgende:
En als het in absolute getallen is, dan is het probleem voor de groep met de grootste schulden een 300 euro per gezin, ach dat is te overzien
Iedereen in zijn beleving die niet in het kamp van 'een-gratis-huis-voor-iedereen-en-als-dat-niet-kan-dan-in-ieder-geval-voor-mezelf ' zit schat ik zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef opgebaarde het volgende:
En wie mogen die makelaars dan wezen?
Binnen de groep "gefrustreerden door de constant dalende huizenprijzen en aantallen huizenverkopen en afreagerend op hen die we waarheid verkondigen", vind je ze ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef opgebaarde het volgende:
En wie mogen die makelaars dan allemaal wel niet wezen?
De vraag was wie dat op dit forum zouden moeten zijn. Het heeft dan geen zin om een evangelistisch statement neer te kwakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef blomke het volgende:
Binnen de groep "gefrustreerden door de constant dalende huizenprijzen en aantallen huizenverkopen en afreagerend op hen die we waarheid verkondigen", vind je ze ongetwijfeld.
Knulletje, volgens mij moet jij zelf continue je grote stellingen weer inslikken als er een beetje onderbouwing wordt gevraagdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Binnen de groep "gefrustreerden door de constant dalende huizenprijzen en aantallen huizenverkopen en afreagerend op hen die we waarheid verkondigen", vind je ze ongetwijfeld.
mensen die in Buren wonen hebben al 70.000 waardevermindering te pakkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Zo jeetje je bejaarde moeder zal maar een appartementen van een ton hebben in Buren. Die is straks keihardstikke faillietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen die in Buren wonen hebben al 70.000 waardevermindering te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |