Inderdaad. Ik zat gister even op de ntr website te kijken. Als je een tip hebt voor dit programma kun je mailen met michiel@3fm.nl.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
heel leuk, elke week het gezeik op EW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
flauwerik!quote:
En dan zit ik nu op m'n balkon van de laatste restjes zon te genietenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Qunix het volgende:
Op nummer 1 in de playlist "Goeie tracks wanneer het regent"
Ik hoorde dit eerst toen het keihard regende en vond het fantastisch!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef ddx het volgende:
[..]
En dan zit ik nu op m'n balkon van de laatste restjes zon te genieten
Ga je schamenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
Artiest: Rah Band
Titel: Clouds Across The Moon
nog nooit van gehoord!
Goeie classicquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
nog nooit van gehoord!
Dit vind ik altijd van zulke nutteloze postsquote:
Het wordt ook maar ongeveer 2 keer per jaar gedraaid op 3FM, dus zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
nog nooit van gehoord!
oh ja, spank me!quote:
ik niet hoor popje. ik ben niet zo van de korte lontjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Wat heeft iedereen op Fok! vanavond een kort lontje ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ga je schamen dat jij dat niet hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Dat heb ik nooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je schamen dat jij dat niet hebt
Pino! Braaf zijn of je gaat met blote voeten naar je nest!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je schamen dat jij dat niet hebt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet hoor popje. ik ben niet zo van de korte lontjes.+1 voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Show respect to the man in the icecream van!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dan ook Rinus met zijn lelijke wijf achterop de scooter?
Maar dan kan hij toch nogsteeds top zijn ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind van niet... Hij is gewoon top!
JA GODVERDOMME WAT MOET JE.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Ceequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WAT MOET JE.
Hihi. Haaai.
Ceeke! lekkere ex-mod van me!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WAT MOET JE.
Hihi. Haaai.
Maar hij is echt niet fout zoals Jody Bernal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar dan kan hij toch nogsteeds top zijn ?
bewijs!quote:
Klein deukje, maar niks ernstigs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
En is ie nou kapot of was het op een zachte ondergrond?
Doe even via Sherlock zoeken. Ik ga 'm hier niet quoten.quote:
komt Hans Kazan ook?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Morgen hier in het dorp dus een festival (een of ander mysterieus grondgebied), gaat weer een lekkere verkeerschaos worden.
is limburgsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
Klopt het dat ik hier geen reet van versta?
Och, als Limburgers écht Limburgs praten is 't ook niet te verstaan, lijkt meer op Duits dan Nederlands.quote:
Nu maar hopen dat de schuiven en lampen daar tegen kunnen, anders zijn er maandag wat mensen wat minder blij...quote:
Sherlock vindt hem niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe even via Sherlock zoeken. Ik ga 'm hier niet quoten.
-edit- ik heb hem ge-DM't![]()
Ochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de schuiven en lampen daar tegen kunnen, anders zijn er maandag wat mensen wat minder blij...
Beter zoekenquote:
ik kon em via Sherlock wel vindenquote:
DMquote:
23 december zei ze toch? ofzo?quote:
alleen hier in de regio, in Maastricht echt niet. Dat verstaan wij zelfs nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als Limburgers écht Limburgs praten is 't ook niet te verstaan, lijkt meer op Duits dan Nederlands.
Heleen de Geest?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Volgens mij heeft trouwens mijn laptop de geest gegeven
... en nu mag je van die geest 3 wensen doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Maandje te vroeg. Volgens mij komen er in september nieuwe processors op de markt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:26 schreef Timo20 het volgende:
haha nee gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en nu mag je van die geest 3 wensen doen?
dan ga ik gelijk voor een hele nieuwe laptop en wacht ik een maandje,heb nog een pc (waar ik nu ook op ben )quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandje te vroeg. Volgens mij komen er in september nieuwe processors op de markt.
ESC drukken wss, en dan kijken welke foutmelding er in beeld komt, kan van alles zijn namelijk...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee gelukkig niet
[..]
[..]
dan ga ik gelijk voor een hele nieuwe laptop en wacht ik een maandje,heb nog een pc (waar ik nu ook op ben )
iTunes geupdate en moest toen de laptop opnieuw starten, dus gedaan. Nu komt ie niet verder dan het begin scherm met HP logo![]()
tips, anyone?
Kan zijn dat ze eerder of later er zijn, ligt aan de fabrikant volgens mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik gelijk voor een hele nieuwe laptop en wacht ik een maandje,heb nog een pc (waar ik nu ook op ben )
iTunes geupdate en moest toen de laptop opnieuw starten, dus gedaan. Nu komt ie niet verder dan het begin scherm met HP logo![]()
tips, anyone?
Heb ik gedaan, op ESC. Dan komt er onderin "Pause. Esc" te staan en dan blijft (zo lijkt `t ) hangen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ESC drukken wss, en dan kijken welke foutmelding er in beeld komt, kan van alles zijn namelijk...
Maar als 'ie daar al stopt is de kans groot dat t wel iets hardwarematigs is.
ja al een paar keer...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze eerder of later er zijn, ligt aan de fabrikant volgens mij.
Heb je hem al eens uitgedaan en weer opnieuw opgestart?
kun je thuis ook doenquote:
Ja maar kan niets over vinden, alleen oude resultaten en over apple computersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |