SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Welke code of is het 13th stream?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
stream lijkt weer prima te werken Ozzie
Of Wonton was het die met die eredivisie sopcast kwam
volgens mij welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Welke code of is het 13th stream?
Was van mij ja, en die is ieder weekend ook gewoon online.quote:
quote:
neejoh die keepte focking goedquote:
misschien is je pakketje gestolenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neejoh die keepte focking goed
nee had al gepost dat ik hem binnen had paar uur terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:28 schreef wonton het volgende:
[..]
misschien is je pakketje gestolenhhehehe
Er was al wel iets aan de hand want die verdediging stond voor de 0-1 ook al voor geen meter..ze staan gewoon compleet verkeerd steeds..alsof ze zijn vergeten hoe buitenspel werkt ook..die val klopt nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is toch ongelooflijk, ze staan 0-2 voor en er is niks aan de hand en door 2 ballen naar voren wordt het ineens 2-2. Tijd voor Serero in de 2e helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
Ajax wint makkelijk met 3-5 wacht maarGefeliciteerd met de titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Excelsiorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Haha Dordrecht speler liggen. Kreperen. Excelsior scoren
Jij vindt Ajax wel goed dit seizoen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef wonton het volgende:
[..]
pas 4 wedstrijden. Ga lekker naar psv dan
Was dat vorig seizoen ook niet toen hij er in kwam?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ze staan nu achterZe moeten dan wel snel scoren.
Toen stond hij in de basis. Toen kwam Ajax op 0-1, toen scoorde Heerenveen 2x en vervolgens maakte Serero de 2-2 en kreeg hij rood.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was dat vorig seizoen ook niet toen hij er in kwam?
Toen stond hij basis, scoorde hij 1x/2x en pakte hij rood waardoor Ajax alsnog verloorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was dat vorig seizoen ook niet toen hij er in kwam?
Ah oke. Dat van 2x scoren en rood wist ik nog wel. De basis nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen stond hij in de basis. Toen kwam Ajax op 0-1, toen scoorde Heerenveen 2x en vervolgens maakte Serero de 2-2 en kreeg hij rood.
Hij scoorde 2x en het bleef toen bij 2-2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen stond hij basis, scoorde hij 1x/2x en pakte hij rood waardoor Ajax alsnog verloor
ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij scoorde 2x en het bleef toen bij 2-2.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Hier bier. Met revontulet. Eerste fut meet een feit.
waar vindt de meet plaats?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Hier bier. Met revontulet. Eerste fut meet een feit.
Als je het positief bekijkt dan hebben we nog altijd een betere start dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij vindt Ajax wel goed dit seizoen?
Jawel, maar niet veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
Ajax uberhaupt nog gee nschot op doel gehad toch?
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Maar al die heisa mbt Toefjes laatst ging dus nergens over..was blijkbaar alleen een smoes om Revo alleen te kunnen meeten zonder Patje erbij.
Nog niet geweest toch? Wel Gijp bij Waar is de Molquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:12 schreef wonton het volgende:
was dat Derksen met Sneijder nog leuk?
Daar is ie!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:08 schreef over_hedge het volgende:
Wel erg dit. ik hoop gewoon dat sana er in komt
Jaquote:
Toch wel raar dat hij dan naar de JL gaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Geile vrije trap van Messaoud![]()
Zo jammer dat hij het bij AZ niet heeft gemaakt.
3-4 toch ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu is het gezeik over beslissend zijn wel een keer afgelopen.
Hij is zo vaak beslissend. En anders wel de assist voor de assist. En zelfs als hij een keer minder beslissend is dan verzet hij bergen werk en maakt hij veruit de meeste kilometers, wat je bij geen enkele andere spelmaker ziet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu is het gezeik over beslissend zijn wel een keer afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nog niks laten zien op profniveau natuurlijk..en blessuregevoelig wat clubs ook af zal schrikken. Hij speelt niet lang in de Juup in ieder geval, mits hij fit blijft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch wel raar dat hij dan naar de JL gaat.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hier een goede aanval op weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel, alleen er zijn zo weinig spelers dat ze er ook niks over laten weten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Is er volgend jaar nog wel fut op de pc? Hoor er nooit iets over eigenlijk
Ik wou alweer happen maar toen zag ik je spoiler.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:26 schreef Topiek het volgende:
[..]Is het wel ok als ik met fifa 14 naar de ps4 ga?
zou volgens mij beter voor ons geweest zijn als ze dat ook op de console niet dedenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Djeetje het volgende:
Hebben ze ooit wel eens onderhoud aan FUT op de PC dan
Volgens mij doen ze daar echt helemaal niks aan.
Als de XBOX / PS3 servers offline zijn, pakken ze de PC ook mee hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Djeetje het volgende:
Hebben ze ooit wel eens onderhoud aan FUT op de PC dan
Volgens mij doen ze daar echt helemaal niks aan.
Is elk jaar toch hetzelfde. PSV goed voor de winterstop en slecht daarna, Ajax andersom en wordt kampioen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij vindt Ajax wel goed dit seizoen?
In het verleden behaalde resultaten beiden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is elk jaar toch hetzelfde. PSV goed voor de winterstop en slecht daarna, Ajax andersom en wordt kampioen.
now you see me al gezien? vond hem maar matig eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten beiden geen garantie voor de toekomst
Gisteren ja, ik vond hem echt heel tof, ondanks het belachelijke plot en onrealistische shit. Keek gewoon erg lekker wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
now you see me al gezien? vond hem maar matig eigenlijkBlijft jammer die films waarvan de trailer veel beter is
Ik vond hem erg vermakelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
now you see me al gezien? vond hem maar matig eigenlijkBlijft jammer die films waarvan de trailer veel beter is
Nogalquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren ja, ik vond hem echt heel tof, ondanks het belachelijke plot en onrealistische shit. Keek gewoon erg lekker weg
okequote:
mooiquote:
Echt hopeloos ja. Erger me er kapot aan. De Boer doet nu steeds alsof dit het beoogde spel is waarbij je dan vanzelf de tegenstander kapot speelt, maar het tempo is veel te laag. Enige wat je nu doet is risicoloos tikken (en dat gaat nog vaak foutquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef Reemi het volgende:
Ajax kan gewoon nauwelijks wat creërenDoelloos rondtikken en terugspelen op het eind.
Eigenlijk tijd om zowel Fischer als Bojan uit de basis te halenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt hopeloos ja. Erger me er kapot aan. De Boer doet nu steeds alsof dit het beoogde spel is waarbij je dan vanzelf de tegenstander kapot speelt, maar het tempo is veel te laag. Enige wat je nu doet is risicoloos tikken (en dat gaat nog vaak fout) en hopen op een ingeving van Eriksen of heeeeeeeeel af en toe iemand anders. Met 2 wingers uit vorm en een beperkte spits schiet dat echt niet op..
Andersen was ziek, anders zat hij bij de selectie ipv Sanaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eigenlijk tijd om zowel Fischer als Bojan uit de basis te halenSana een kans geven en Andersen ofzo
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef Fuszy het volgende:
Wees blij dat je geen Feyenoord supporter bent als je dit al erg vindt
ja dat wel maar bedoel echt beide basis ipv de huidige 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Andersen was ziek, anders zat hij bij de selectie ipv Sana
Fischer schiet echt niet op..ook geen schande als je zo jong bent, maar hij moet wel wat concurrentie hebben op dit soort momentenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eigenlijk tijd om zowel Fischer als Bojan uit de basis te halenSana een kans geven en Andersen ofzo. En altijd dat lage tempo is geen fuck aan idd
Ja, Andersen ipv Fischer lijkt me t proberen wel waard. Bojan heeft pas 4 wedstrijden in dit team er op zitten, die gun ik wel wat meer tijd. En sowieso die Serero uit de selectie teffen, wat een flapdrol is dat zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat wel maar bedoel echt beide basis ipv de huidige 2
flikker op kut ventquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
En sowieso die Serero uit de selectie teffen, wat een flapdrol is dat zeg.
Goejen troll (dat laatste)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, Andersen ipv Fischer lijkt me t proberen wel waard. Bojan heeft pas 4 wedstrijden in dit team er op zitten, die gun ik wel wat meer tijd. En sowieso die Serero uit de selectie teffen, wat een flapdrol is dat zeg.
Ja speelde frisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Reemi het volgende:
Vond Sana meer toevoegen dan Fischer en Bojan bij elkaar trouwens
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja speelde frisEn eindelijk die gekke ananas van zn harses af.
Geweldige afleveringquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
Waar is de mol met v/d gijp
http://www.kijk.nl/video/seVaeBfediQv
Thanks, zit nu ff te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
Waar is de mol met v/d gijp
http://www.kijk.nl/video/seVaeBfediQv
1-0quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Als ze zo blijven spelen dan vrees ik het ergste zelfs tegen NAC
Hhahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Als ze zo blijven spelen dan vrees ik het ergste zelfs tegen NAC
nec welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hhaha
Niemand verliest dit seizoen van nac
bonyyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie opstellen en welke transfer zou ik doen?
Lukaku wil ik eigenlijk kwijt want die heeft geen basisplek (nog niet iig)
te weinig Jantje Vertonghen. Denk dat Paulinho ook een goed seizoen gaat hebben als ik het zo lees en zie. Ze verwachten bij Spurs ook aardig wat goals van hem. Maar ik heb verder geen idee hoe het werkt enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie opstellen en welke transfer zou ik doen?
Lukaku wil ik eigenlijk kwijt want die heeft geen basisplek (nog niet iig)
Nou elke ex-Feyenoorder speelt ineens briljant dus ja... Lurling kom er maar in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hhaha
Niemand verliest dit seizoen van nac
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nou elke ex-Feyenoorder speelt ineens briljant dus ja... Lurling kom er maar in.
Minuten spelen is punten, goals en assists ook. Clean sheet voor GK, def, mid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
te weinig Jantje Vertonghen. Denk dat Paulinho ook een goed seizoen gaat hebben als ik het zo lees en zie. Ze verwachten bij Spurs ook aardig wat goals van hem. Maar ik heb verder geen idee hoe het werkt enzo
Benteke is een mooie ja
Dzeko was echt goed vorige wedstrijd, maar weet niet hoeveel ze gaan rouleren dit seizoen? Vast minder dan onder Mancini, maar ik neem aan dat de Spanjool ook moet spelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Minuten spelen is punten, goals en assists ook. Clean sheet voor GK, def, mid.
Benteke kan ik niet betalen. City spits want ze spelen tegen Cardiff.. Dzeko?
Ja daarom weet ik het nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dzeko was echt goed vorige wedstrijd, maar weet niet hoeveel ze gaan rouleren dit seizoen? Vast minder dan onder Mancini, maar ik neem aan dat de Spanjool ook moet spelen
Soldado zeker te duur?quote:
Waar is Soldado danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gesorteerd op meest gekozen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar is Soldado dan![]()
Of zijn dit de spelers die je kan betalen?
Haha heb ik nu geen tijd voor en zo serieus hoeft het ook weer nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Lambert zou toch wel een goaltje mee moeten kunnen pikken thuis tegen Sunderland zou je zeggen..maar die is niet voor niets populair nu. Toch zou ik wel voor hem of Giroud gaan eigenlijk. Dzeko had ik genomen als ik zeker wist dat hij zou spelen, maar ja..misschien dat je daar iets over kan vinden.
Oke ik ga op jouw info af danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Zhano het volgende:
Las laatst ergens dat Dzeko de eerste speler is bij Pellegrini die op het team sheet staat... Daar bouwt ie dan omheen.
ikkequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Topiek het volgende:
cken, maar hij is wel eerlijk en legit, hij wil een 20k
Kan je niet gewoon instellen hoe hij moet lopen ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Topiek het volgende:
De workrates killen SIF Cavani, jammer.
Jippie, ik begin ook volgende week met twee dagen introductie. Deels wel zin in, toch helemaal nieuw zo'n studie.quote:
2 september pasquote:
Met een beetje tempo vast wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier bekend op Rotterdam Centraal?
Ik moet morgen in 5 minuten overstappen van spoor 7 naar spoor 14a.
Is dat haalbaar?
Introductie kan wel tof zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jippie, ik begin ook volgende week met twee dagen introductie. Deels wel zin in, toch helemaal nieuw zo'n studie.
Ja, ik dus ookquote:
tuurlijk joh, roltrap af, 20 meter lopen, roltrap opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier bekend op Rotterdam Centraal?
Ik moet morgen in 5 minuten overstappen van spoor 7 naar spoor 14a.
Is dat haalbaar?
(zal wel niet als de trein waarmee ik op spoor 7 aankom 2 minuten vertraagd iskan ik een half uur wachten)
Hoe vaak ik niet een sprintje heb moeten trekken op station LWDquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben 1x op dat station geweest en toen was het heel druk. Volgens mij moest ik toen ook snel overstappen. In Leeuwarden moest ik ook een keer heel hard rennen om de trein naar Veenwouden te halen en dat lukte toen (ik heb hier nog gepost toen het was gelukt)
Je hebt dan meestal maar 4 minuten om over te stappen. Als de trein dan ook nog vertraging heeft moet je echt rennen. Als de trein uit Leeuwarden in Veenwouden aankomt gaat de bus naar Dokkum net weg. Dat sluit helemaal niet goed aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe vaak ik niet een sprintje heb moeten trekken op station LWD
Idd, mijn intro was de tofste week van m'n leven denk ik!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Introductie kan wel tof zijn
[..]
Ja, ik dus ookWas iets te enthousiast. Wat ik bedoelde was nog 1 week werken en dan weer school
Dokkum westside cribs jonge...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt dan meestal maar 4 minuten om over te stappen. Als de trein dan ook nog vertraging heeft moet je echt rennen. Als de trein uit Leeuwarden in Veenwouden aankomt gaat de bus naar Dokkum net weg. Dat sluit helemaal niet goed aan
Klinkt als een avontuur van Bassie en Adriaan. Ik denk dat B100 een paar keer naast het spoor staat hoor. En Vlugge Japie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet reizen:
Nijmegen Dukenburg - Oss
Oss - Roosendaal
Roosendaal - Zevenbergen
Iets ophalen in Zevenbergen
Zevenbergen - Rotterdam
Rotterdam - Zwolle
Iets ophalen in Zwolle (voor 17:00)
Zonder vertragingen ben ik er om 15:12 in Zwolle (en dan moet ik de halve stad nog door) maar ik zal de trein in Rotterdam ongetwijfeld missen en dan wordt het 15:42 en is er weinig speling over.
#yolo
DROMMELS DROMMELS DROMMELSquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als een avontuur van Bassie en Adriaan. Ik denk dat B100 een paar keer naast het spoor staat hoor. En Vlugge Japie.
Waarom laat je dat horen ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef el-blanchito het volgende:
Wtf, ik laat een meisje horen hoe ik zing, vraagt ze daarna: Spuug je ook op meisjes?![]()
![]()
Heeft JB blijkbaar gedaan. Goed verhaal joh, KUT
Erger als Arnhem kan het in ieder geval nooit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, geen idee hoe dat station is ingericht.
#provinciaaltje
Ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat nogal tof vinden
Valt wel mee hoor. Vind Nijmegen kutter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Erger als Arnhem kan het in ieder geval nooit.
Die kan ook wel naar fatsoenlijke clubs hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Lees nu iets over Dusan Tadic en Fenerbahce.
Nou..Arnhem zie ik ook wel als het kutste station van Nederland eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Vind Nijmegen kutter.
Arnhem is een en al rotzooi man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ook nu "na" de verbouwing?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou..Arnhem zie ik ook wel als het kutste station van Nederland eigenlijk
Niet dat ik ze allemaal heb getest [ afbeelding ]
Nijmegen heeft een lelijk station (zeg ik als Nijmegenaar), maar het is wel zo simpel ingericht als het maar kan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel het type waar we naar op zoek zijn. Fenerbahce mist nu gewoon een creatieve man, dus zou Tadic centraal met de punt naar voren spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan ook wel naar fatsoenlijke clubs hoor.
Inderdaad, echt nooit gekut in Nijmegen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nijmegen heeft een lelijk station (zeg ik als Nijmegenaar), maar het is wel zo simpel ingericht als het maar kan.
Sinds wanneer is die verbouwing klaar? Vorige keer dat ik er was waren ze nog bezig, maar dat duurde jaaaaaaaaaaaren volgens mijquote:
Tja, met die Serviërs weet je het nooit, maar dit zou wel echt een te achterlijke stap zijn voor hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel het type waar we naar op zoek zijn. Fenerbahce mist nu gewoon een creatieve man, dus zou Tadic centraal met de punt naar voren spelen.
Wordt er nog een bedrag genoemd? Twente laat hem niet gaan voor minder dan de hoofdprijs verwacht ik (en ze kregen voor De Jong al 15 miljoen ofzo, Tadic is beter..)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel het type waar we naar op zoek zijn. Fenerbahce mist nu gewoon een creatieve man, dus zou Tadic centraal met de punt naar voren spelen.
Ligt gewoon aan jouw belabberde internet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
EA.Na maandenlang geen enkel potje seasons maar weer eens geprobeerd met mijn nieuwe team. Direct tegen een Welliton aids team, kwam 2-1 voor, uiteindelijk 5-3 achter en in de laatste 2 minuten nog gewonnen met 6-5, geeft dat ding ineens zo'n disconnectmelding.
0-3 reglementair natuurlijk. In al die potjes gold cup nog nooit gehad. Achja.
[ afbeelding ]
Dat van De Jong was dan ook meer mazzel, want dat was hij dus nooit waardquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wordt er nog een bedrag genoemd? Twente laat hem niet gaan voor minder dan de hoofdprijs verwacht ik (en ze kregen voor De Jong al 15 miljoen ofzo, Tadic is beter..)
Nee, maar toen hield Twente ook de poot stijf en lachten ze alle boden van rond de 10 miljoen (ook van PSV, al is dat nooit bevestigd) weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat van De Jong was dan ook meer mazzel, want dat was hij dus nooit waard.
Dat was een ziek bedrag ja, dat vond iedereen toen al. 15 miljoen voor Tadic gaan ze wel vragen though. Denk niet dat Munsterman hem voor minder weg laat gaan. Kan hij ook niet verkopen naar de supporters toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat van De Jong was dan ook meer mazzel, want dat was hij dus nooit waard.
Nee, heb nog geen bedragen langs zien komen, maar ik verwacht geen bedragen van boven de 10M euro. Ik denk net 7 of 8 miljoen euro anders zijn ze van plan om Kaka op te gaan halen bij Real.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wordt er nog een bedrag genoemd? Twente laat hem niet gaan voor minder dan de hoofdprijs verwacht ik (en ze kregen voor De Jong al 15 miljoen ofzo, Tadic is beter..)
Filmpje niet eerder gezien, maar wist wel dat ze het hadden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
Futwiz heeft die formaties dus al in een beta squadbuilder.
Toivonen echt nooit fan van geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef DutchSL het volgende:
Eureka!
Jullie moeten Toivonen halen!
Ik heb ze ook allemaal al af, helaas nog niet voor publiek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
Futwiz heeft die formaties dus al in een beta squadbuilder.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
WeFUT was actually eerder, maar besloten.
Moet jij wel een shirt kopen met zijn naam achterop, dan hebben we een deal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef DutchSL het volgende:
Boeiuh, als wij er maar van af zijn.
Ik zet nooit namen op shirts, je weet nooit hoe erg spijt je er van krijgt (al die Barca fans met Figo op hun rugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet jij wel een shirt kopen met zijn naam achterop, dan hebben we een deal.
Collectors item...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zet nooit namen op shirts, je weet nooit hoe erg spijt je er van krijgt (al die Barca fans met Figo op hun rug)
Ik ga stats invullenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien moet jij de ontwikkeling maar op je nemen dan.
Barca shirt met Ibraquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zet nooit namen op shirts, je weet nooit hoe erg spijt je er van krijgt (al die Barca fans met Figo op hun rug)
Ik heb een tijdje terug op al mijn shirts van vorig jaar rugnummer 10 met Alex laten drukken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neem Messi, die gaat voorlopig niet weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Barca shirt met Ibra
Barca shirt met Villa
En wou er een met Alexis
Ik ben niet echt goed in uitkiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neem Messi, die gaat voorlopig niet weg.GinxtmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neem Messi, die gaat voorlopig niet weg.Daar dacht ik echt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom neem ik maar geen shirt met hem achterop.
Fabregas of Alves wil ik ook al zal Alves wel weg gaan volgend jaar of over 2 jaar.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dat zijn ook leuke om achter op te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef DutchSL het volgende:
Als ik Barca fan was en een naam er op zou zetten dan was het Xavi of Iniesta.
Gewoon nog even wachten op de eerste ginger die voor Barca gaat spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zijn ook leuke om achter op te hebben.
Wou eigenlijk Thiago, maar Rosell
Misschien koop ik nu wel helemaal geen shirt. Hoop dat Rosell er wakker van ligt dat hij 1 shirt minder verkocht heeft
Dat ben ik natuurlijk zelf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon nog even wachten op de eerste ginger die voor Barca gaat spelen.
Koemanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon nog even wachten op de eerste ginger die voor Barca gaat spelen.
quote:
Is inderdaad wel zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is nietGames zoals GTA maak je kapot met deze shit.
Er zijn weinig spoilers, maar Sony heeft de digitale download online gezet voor heel even. Mensen hebben nu het hele spel op de PS3 staan en proberen nu te hacken zo dat ze voor 16 september kunnen spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:32 schreef DutchSL het volgende:
Samenvatting in een paar zinnen? Zonder verhaal spoilers (daarom kijk ik zelf ook niet in dat topic)
Sony heeft dat gedaan? Zal Rockstar leuk vinden .. GTA 6 Xbox exclusivequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is inderdaad wel zo.
[..]
Er zijn weinig spoilers, maar Sony heeft de digitale download online gezet voor heel even. Mensen hebben nu het hele spel op de PS3 staan en proberen nu te hacken zo dat ze voor 16 september kunnen spelen.
Ik las het net ja..echt dikke aids gaat dat wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef wonton het volgende:
[..]
loll Ben Affleck gaat Batman vertolken.
Per ongeluk als het goed is, er staat nu een code op waardoor je hem niet kunt openen, maar er zijn van die techneuten die bezig zijn om dat te omzeilen. Tot nog toe weinig succes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sony heeft dat gedaan? Zal Rockstar leuk vinden .. GTA 6 Xbox exclusive
Ik heb alle opstellingen geprobeerd, behalve 5-3-2 en 3-4-3. Lijkt me echt kut met LM en LW die beiden aan de zijkant staan en spits op een eiland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier weleens met 3-4-3 gespeeld? Met 3-4-2-1 zijn de ruimtes zo klein tegen 3-5-2 verdedigende teams..misschien is dat wel beter..
fuck it ik ga het gewoon ff omgooien om te testen zo in game
Ja daarom heb ik het dus ook nooit geprobeerd. Maarja..might as well give it a shotquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb alle opstellingen geprobeerd, behalve 5-3-2 en 3-4-3. Lijkt me echt kut met LM en LW die beiden aan de zijkant staan en spits op een eiland.
In de comics hebben ze wel veel verhalen samen, ook met Justice League enzo. Niet dat ik ze ooit gelezen heb..Ik vind Superman ook sowieso niet erg interessant. Die nieuwe film was wel erg tof, maar Batman blijft een veel grotere baas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie Batman en Superman in 1 film sowieso niet zitten, een gewone man in een pak en een oppermachtig wezen die planeten kan kapot maken met zijn ooglaser. Lekker gebalanceerd..
Batman was inderdaad erg leuk om naar te kijken. zelfde geldt ook voor Iron Man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de comics hebben ze wel veel verhalen samen, ook met Justice League enzo. Niet dat ik ze ooit gelezen heb..Ik vind Superman ook sowieso niet erg interessant. Die nieuwe film was wel erg tof, maar Batman blijft een veel grotere baas.
zozo drugsdealertje hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet reizen:
Nijmegen Dukenburg - Oss
Oss - Roosendaal
Roosendaal - Zevenbergen
Iets ophalen in Zevenbergen
Zevenbergen - Rotterdam
Rotterdam - Zwolle
Iets ophalen in Zwolle (voor 17:00)
Zwolle - Nijmegen
Nijmegen - Nijmegen Dukenburg
Zonder vertragingen ben ik er om 15:12 in Zwolle (en dan moet ik de halve stad nog door) maar ik zal de trein in Rotterdam ongetwijfeld missen en dan wordt het 15:42 en is er weinig speling over.
#yolo
Sterktequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:07 schreef Fuszy het volgende:
Je bijna dood voelen en dan door je werk gebeld worden om eerder te komen. Wakker gebeld wel te verstaan.
![]()
natuurlijk ben ik zo dom om ja te zeggen... hell om zelfs terug te bellen
Bier gedronken. In de kroegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat hebben jullie na de wedstrijd nog gedaan?
Ik vind 343 opzich wel ok. Groot nadeel is dat je weinig kunt variëren. Uiteraard een kopsterke spits en snelle buitenspelers (die ook naar binnen kunnen trekken om met hun 'zwakke been' te schieten). Het speelt wel leuk, ook wel een paar gouden pakkies mee gepakt maar 352 is veel veelzijdiger.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier weleens met 3-4-3 gespeeld? Met 3-4-2-1 zijn de ruimtes zo klein tegen 3-5-2 verdedigende teams..misschien is dat wel beter..
fuck it ik ga het gewoon ff omgooien om te testen zo in game
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan jouw belabberde internet.
Nice.quote:
damn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
Voorproefje van de grote FUT-meet dus.
Oh kut, ik heb het DM-schermpje weg geklikt, maar was die ene goed genoeg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
Voorproefje van de grote FUT-meet dus.
Je kunt bovenin gewoon op DM drukken he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh kut, ik heb het DM-schermpje weg geklikt, maar was die ene goed genoeg?
Oh wacht, en ook gewoon op het DM-knopje in zijn post.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt bovenin gewoon op DM drukken he.
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]![]()
@ Lindgren, ja toch raar, in plaats van whatsappen terwijl je elkaar niet ziet hebben we nu geappt terwijl we naast elkaar stonden. Echte fokkers praten natuurlijk niet.
Had trouwens ook gehoopt op 4222 met LM/RM.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het dus ook nooit geprobeerd. Maarja..might as well give it a shot
Vind 3-4-2-1 ook wel fijn, maar als het vast zit dan lukt er echt zo weinig nog en dan is het teringdruk voor je wingers. Beetje ruimte is juist fijn..dat is bij 4-2-2-2 ook zo chill.
Er is een 442 met CDMs, komt op het zelfde neerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had trouwens ook gehoopt op 4222 met LM/RM.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Er is een 442 met CDMs, komt op het zelfde neer
Oh nu je het zegt ja..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Er is een 442 met CDMs, komt op het zelfde neer
Het ging wel okee, maar ging snel naar huis toen je je vriendin voorstelde. Fokkers schrikken van meisjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]![]()
@ Lindgren, ja toch raar, in plaats van whatsappen terwijl je elkaar niet ziet hebben we nu geappt terwijl we naast elkaar stonden. Echte fokkers praten natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]![]()
Maar nee, was niks geks aan dus. Hebben het toch een uurtje of 5 uitgehoudenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar nee, was niks geks aan dus. Hebben het toch een uurtje of 5 uitgehoudenMaar wel raar, meeten met een kerel via internet. Dat heb ik dus nog nooit gedaan
yup, en toen zei z'n vriendin, oh ik kende hem al via badooquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:13 schreef Zhano het volgende:
Wat zei Revon tegen zn vriendin dan? Ik ken deze man van Fok?
Het was secondlove.nlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, en toen zei z'n vriendin, oh ik kende hem al via badoo
of ging het niet zo?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of ging het niet zo?
Goeden grapquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of ging het niet zo?
Feyenoord verliest vast geen 2x achter elkaar een thuiswedstrijd, maar ik zou je het geld van harte gunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb voor het eerst ingezet op een wedstrijd! En nog wel tegen mijn clubje...
Krijg x11 als NAC van Feyenoord wint en ik zie het eerlijk gezegd nog gebeuren ook![]()
Ach, als ze deze keer verliezen heb ik er in ieder geval 100 euro bij
Daarom krijg je ook x11... Was wel een gokje waard vond ik. En als ze een keer winnen ben ik ook blijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:43 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Feyenoord verliest vast geen 2x achter elkaar een thuiswedstrijd, maar ik zou je het geld van harte gunnen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of ging het niet zo?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar nee, was niks geks aan dus. Hebben het toch een uurtje of 5 uitgehoudenMaar wel raar, meeten met een kerel via internet. Dat heb ik dus nog nooit gedaan
Ik kijk eerst wel wie er allemaal komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Klinkt goed.Gezellig.
Er zijn al heel wat plannen gesmeed voor de eerste échte grote FUT-meet. Iets met kwark overgoten poedels geloof ik.
Jij gaat sowiesoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik ga dan ga je zeker niet Toefjes
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopen dat de 150c BIN-methode weer werkt ten tijde van FUT 14.
Denk niet dat er meer dan 5 komen overigensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij gaat sowiesoMaar zo'n grote meet... Ben meer van het kleinschalige
Dat zal wel niet. Wel hoop ik eigenlijk dat blessures terugkomen omdat ik die kaarten niet de hele tijd wil discarden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopen dat de 150c BIN-methode weer werkt ten tijde van FUT 14.
Dat maakt packs openen gelijk veel meer winstgevend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Wel hoop ik eigenlijk dat blessures terugkomen omdat ik die kaarten niet de hele tijd wil discarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |