gebeurdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan elke week wel die LIF/US-topics tvp'en, verdwijnen zo vaak uit MyAT 'ineens'.
[..]
Dat is wel echt schraal. En kan je op staande voet voor ontslagen worden (wat bij mij vaak genoeg gebeurd)
.
mensen die tijdens dat soort acties worden betraptquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is wel echt schraal. En kan je op staande voet voor ontslagen worden (wat bij mij vaak genoeg gebeurd)
.
Bij mijn appie werken er sowieso kapot veel negers, is dat bij jou ook zo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat contrast, een vulploeg goons die een hoopje miljonairs serveert.
[..]
Kan ik die ook inhuren voor m'n ramen?
Bij mij ook inderdaad, paar helemaal uit Bijlmer elke keerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mijn appie werken er sowieso kapot veel negers, is dat bij jou ook zo?Komen allemaal uit oost enzo.
Ik aan Dqod.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas denkt bij 'melting pot' aan een stuk smeltende hasj.
Slechte grap 4,5/10 zou lachen om het leed te verzachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas denkt bij 'melting pot' aan een stuk smeltende hasj.
Hoe zou je de pijnboompitten raten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slechte grap 4,5/10 zou lachen om het leed te verzachten.
8,9/10 moest hard lachen maar viel niet van m'n stoel af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe zou je de pijnboompitten raten?
Dit wou ik ook posten maar je was me voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met al 10 jaar foto's maken vanuit dezelfde hoek van hetzelfde lichaamsdeel.
quote:
Nee joh, ik heb toch maar kleine, pronte tietjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Modus het volgende:
Ohja en maatje S knallen je tietjes toch aan alle kanten uit? ().
ik wacht wel op de pics in lif als ze binnen zijnquote:
hello kitty?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan ga ik hard uitgelachen worden denk ik
Neeh... Een Wolverine trui, een Batman top en een t-shirt met een bulldog eropquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeh... Een Wolverine trui, een Batman top en een t-shirt met een bulldog erop
hard gewordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
#fastfashion #ricardotiscirip #noswag #fakerottweilerteequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil wel een t-shirt met jouw hoofd erop.. En in dienstkledingquote:
#SWAG #Fashionistaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die hond vind ik minder, die andere 2 zijn wel leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo veel moeite voor een paar H&M dingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Modus, pls. Als ik dit bij H&M kon scoren, had ik al die moeite niet gedaan hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo veel moeite voor een paar H&M dingen..
@_@quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modus, pls. Als ik dit bij H&M kon scoren, had ik al die moeite niet gedaan he
Modus plsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Dit was meer wat voor je geweest..
[ afbeelding ]
geloof er niks vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
Staring contest met een langpootmug.. Ik ga winnen, fuck yeah
#2 kan nog welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |