Ja je moet zelf weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die zijn niet onbekend meer als ik ze gemeet heb. YOLO
oke maar die plannen van de meet waren vast veel eerderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Overdag introductie en 's avonds al uitgaansplannen
Mensen die ik meerdere keren per week zie gaan voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke maar die plannen van de meet waren vast veel eerder
Daarom, vooral als het mannelijke fokkers zijn. Maar goed, iedereen moet zelf weten wat ie doet hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Overdag introductie en 's avonds al uitgaansplannen
[..]
ik maak me ook wel een beetje zorgen, srs
Ik zou hier ook mee oppassen trouwens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Pas je nou opZomaar onbekende mensen van het internet bij je laten slapen.
of je ziet het zo: die mensen zie je toch al meerdere keren per week. ons nooitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die ik meerdere keren per week zie gaan voor
Nee ik kom nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
kom jij ook ntm?> zou leuk zijn! of heb je al andere plannen
piye! haantjuh!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind de line-up van de meet trouwens ook niet zo heel sterk. Zo'n wickedmen, maxburger, titta, spatieloos. Zeggen mij helemaal niets
en ik natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind de line-up van de meet trouwens ook niet zo heel sterk. Zo'n wickedmen, maxburger, titta, spatieloos. Zeggen mij helemaal niets
Ja daar wil je nog niet dood mee gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Modus het volgende:
KLB / [KLB SC] Limited version
¤ 330 ook gewoon._
of gelyncht door het PVV volk daar in limburg.quote:
Maxburger=apart persoon dat 's avonds wel eens online isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
Limburgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
of gelyncht door het PVV volk daar in limburg.
brabant voor den ektenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |