Ja dan zal dat inderdaad een minder grote aanpassing zijnquote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Duurt vaak even zie OP.
[..]
Goed nieuws dus, dat was een van de hoofd redenen waarom ik voor M2S heb gekozen. Die MUI rom lijkt mij juist ook een groot voordeel omdat ik overstap van een iPhone 4.
Verschilde per winkel, tussen de 10 dagen en 2 maandquote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Hoelang duurde dat dan?
Ik denk dat ik een jiayu G3S of G3ST ga halen. Alleen hoor ik slechte verhalen over de volume van de beltone / het bellen.
Is er misschien nog een andere goede mobiel die toevallig nu in de aanbieding staat ofzo?
Moet je even bij je apn instellingen kijken, bij mobiele netwerken. misschien staat hij daar uit?quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef sniel123 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een iocean x7 aangeschaft maar nu heb ik een probleempje. Ik ben vanmiddag thuis gekomen van vakantie en alle instellingen voor mobiel internet weer aangezet maar er gebeurd niks. Weet iemand of je dat bij deze telefoon apart aan of uit kan zetten?
Jaquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef kimmyking het volgende:
Is de traceer code voor DHL 10 cijfers lang?
Naar gekeken maar alle instellingen staan volgens mij weer precies zo als voor mijn vakantie, toen het gewoon goed werkte. Begrijp er weinig van..quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
Moet je even bij je apn instellingen kijken, bij mobiele netwerken. misschien staat hij daar uit?
Nou gelukkig wordt de neo n003 toch goed bevonden door gizchinaalleen gps is brak. zo als gebruikelijk
Die is wel leuk... meer iets voor mijzelf ...quote:Op maandag 2 september 2013 18:45 schreef RDMKR het volgende:
deze is stevig en voordelig: http://www.pandawill.com/(...)een-ip54-p65878.html
lijkt me perfect op je wensen aan te sluiten.
weet nog niet uit ervaring of ie ook echt goed werkt, maar ik heb hem voor een vriendin besteld dus over +/- een maandje weet ik meer.
Gewoon kopen joh. Je kids moeten connected blijven weetje.quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef ADconvertor het volgende:
Iemand een goede suggestie voor een niet al te voorzichtig kind van 12 die een smartphone wil?
Eisen: stevig (misschien rugged (met rubber erop) of een hoes erom die e.e.a. aan kan) ) bij voorkeur kunnen laten vallen vanaf een fiets.
Verder niet te duur zodat als hij hem ergens vergeet... .....
Verder natuurlijk zo groot en zo snel mogelijk. budget: 60 tot 100 euro
Moet natuurlijk skipe op en whatsapp etc.
Tweedehands is ook een optie.
[..]
Die is wel leuk... meer iets voor mijzelf ...
Voor de kids heb ik niet zo veel geld over. Niet om flauw te doen.. ze raken net te vaak iets kwijt.
Iemand nog een andere goedkopere suggestie?
Wat verwachte je te kopen dan? Volgens mij was het ook de goedkoopste in de test.. Ik mag hopen dat je wist wat je afrekende...quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, de F1 komt er niet zo best van af in de review op Tweakers... Toch misschien maar te koop zetten als 'ie binnen is.
alleen is de accuduur toch wel erg slecht! en dat heeft niks met de prijs te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef RDMKR het volgende:
ja precies; ik vond die tweakers test een beetje misleidend omdat het de prijs/kwaliteit verhouding niet centraal zette. dus het eindresultaat was een ingetrapte open deur: duurdere telefoons zijn beter. ik vind van alle telefoons die ze geprobeerd hebben die Faea het meest interessant omdat ie alsnog het meest waar voor je geld biedt.
Hoezo aparte resolutie? Gewoon 1080p.quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie toestel dat Meizu MX3 alleen een aparte resolutie.
1.800 x 1.080, 15:9 panel, is dat tegenwoordig 1080P?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Hoezo aparte resolutie? Gewoon 1080p.
Dat staat er omdat e 120 pixels voor de knoppen hebben gereserveerd, zoals we weten zijn deze knoppen niet aanwezig tijdens het gamen, film kijken, browsen in landscape. etcquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
1.800 x 1.080, 15:9 panel, is dat tegenwoordig 1080P?
Dat lijkt me sterk, want de marketing boys zullen smachten om er een 1080P stickertje op te mogen plakken. Het daadwerkelijke panel is is 1.800 x 1.080, dus er zal niet zo snel nog een extra stukje van 120px bij komen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat staat er omdat e 120 pixels voor de knoppen hebben gereserveerd, zoals we weten zijn deze knoppen niet aanwezig tijdens het gamen, film kijken, browsen in landscape. etc
Idd, mijn fout. Dacht ik ergens te lezen. Vond de afmetingen al vreemd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:47 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want de marketing boys zullen smachten om er een 1080P stickertje op te mogen plakken. Het daadwerkelijke panel is is 1.800 x 1.080, dus er zal niet zo snel nog een extra stukje van 120px bij komen, denk ik.
Je kunt het zelfs zien op de foto's dat het een 15:9 verhouding heeft:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je bij DHL ook cash betalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef tralalala het volgende:
Net de iocean X7 Elite besteld bij mixeshop, wordt bezorgd via DHL.
Kan je bij DHL wel pinnen of betalen met CC bij eventuele douane/invoerkosten?
Bij UPS kan dat dus niet en dan ben je zowat verplicht om een dikke fooi te geven omdat ze natuurlijk nooit wisselgeld bij zich hebben en je van te voren niet in kan zien (via bijv T&T) wat de totale kosten zullen zijn.
Sowieso achterlijk dat er alleen met cash betaald kan worden in fucking 2013.
Ja, dat werkt gewoon met alle providers,quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef Mechafish het volgende:
Hoi mensen, ik heb een mobieltje gevonden die 2100mhz heeft. Ik heb de OP gelezen maar voor een noob als ik is het mij nog niet duidelijk of ik 'm dan wel hier in Nederland kan gebruiken. Kan iemand mij hierover informeren?
Mmm, dan maar zorgen dat ik wat cash in huis heb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef kimmyking het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij DHL ook cash betalen.
Morgen vroeg even bellen, soms kunnen ze het bedrag zo zienquote:Op woensdag 4 september 2013 00:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mmm, dan maar zorgen dat ik wat cash in huis heb.
Aangezien de Nederlandse providers nu ook 900 mhz zijn beginnen bijplaatsen (http://tweakers.net/nieuw(...)gere-frequentie.html) is 900 mhz ook wel leuk om erbij te hebben als je echt overal wil kunnen 3G-en en dat zit op niet zoveel chinese mobieltjes. Maar 900 mhz is een leuk extraatje, zeker in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:09 schreef kimmyking het volgende:
[..]
Ja, dat werkt gewoon met alle providers,
Mag je niet open maken schijnt, bij mijn werk wel eens gedaan als er aan de doos schade was te zien in het bijzijn van de koerier, was iedere keer wel goed dus terug geven weet ik niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:44 schreef poiuytr het volgende:
Mijn phone is ook eindelijk onderweg, met een beetje geluk heb ik 'm voor het weekend. Wat ik me trouwens nog afvraag, als de bezorger bij je voor de deur staat en je maakt het pakket open in het bij zijn van de bezorger en het is niet wat je had gekocht kan je hem dan ook niet accepteren?
Mijn telefoon is vannacht "verwerkt" en kom rond half 6 NL tijd deze kant op, in de chat op Aliexpress zeiden ze tegen mij dat ik het pakket mits geen douane vrijdag binnen had. Je kan het proces ook volgen via de mailquote:Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef kimmyking het volgende:
Ik heb een vraagje,
heb net met DHL gebeld, ivm met mijn tracking nummer die ik heb gekregen van Antelife, blijkt dus dat de code van een lokale koerier was en niet die van DHL. Ik heb ook netjes de goede code gekegen, die vrouw vermelde er bij dat het pakketje in Singapore is, en ze niet zeker weet of ik het pakketje nog voor het weekend binnen heb. Ik heb even gekeken op de dhl site en daar staat er dat hij is verwerkt in Singapore vandaag.
Wat denken jullie voor het weekend binnen of niet?
Klinkt goed, ik doe het via smsquote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mijn telefoon is vannacht "verwerkt" en kom rond half 6 NL tijd deze kant op, in de chat op Aliexpress zeiden ze tegen mij dat ik het pakket mits geen douane vrijdag binnen had. Je kan het proces ook volgen via de mail
Ja, vrijdag binnenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef kimmyking het volgende:
Ik heb een vraagje,
heb net met DHL gebeld, ivm met mijn tracking nummer die ik heb gekregen van Antelife, blijkt dus dat de code van een lokale koerier was en niet die van DHL. Ik heb ook netjes de goede code gekegen, die vrouw vermelde er bij dat het pakketje in Singapore is, en ze niet zeker weet of ik het pakketje nog voor het weekend binnen heb. Ik heb even gekeken op de dhl site en daar staat er dat hij is verwerkt in Singapore vandaag.
Wat denken jullie voor het weekend binnen of niet?
I hope so....quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, vrijdag binnenDonderdag is vaak na het weekend, woensdag er voor.
Helaas geen 4Gquote:Op donderdag 5 september 2013 11:49 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi Mi3 is officieel aangekondigd. 5" 1080p scherm, Snapdragon 800, 13MP Camera 3050 mah batterij en NFC
1999 yuan voor de 16GB versie
2499 yuan voor de 32 GB versie
Damn wat een prijs voor zo'n toestelStraks ga ik nog spijt krijgen van mijn Mi2S ^^
Artikel van anandtech hier
Nja dat niet idd, zouden ze toch eens mogen beginnen integreren :p Maar ik vermoed dat de chinese providers dit gewoon zelf nog niet aanbieden? Of is er een andere reden dat chinaphones dit nog niet hebben?quote:
Ik dacht wel dat ze het aan het aanleggen waren (of is al deels beschikbaar). Daarnaast ook weer de zelfde frequenties als in NL als ik mij niet vergis*.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Nja dat niet idd, zouden ze toch eens mogen beginnen integreren :p Maar ik vermoed dat de chinese providers dit gewoon zelf nog niet aanbieden? Of is er een andere reden dat chinaphones dit nog niet hebben?
niet uit gaan van de chinese prijs, die ligt altijd hoger bij internationale webshops.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:49 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi Mi3 is officieel aangekondigd. 5" 1080p scherm, Snapdragon 800, 13MP Camera 3050 mah batterij en NFC
1999 yuan voor de 16GB versie
2499 yuan voor de 32 GB versie
Damn wat een prijs voor zo'n toestelStraks ga ik nog spijt krijgen van mijn Mi2S ^^
Artikel van anandtech hier
Héhé ja weet dat hij in webshops hoger gaat zijn, maar de M2s was bij release ook 1999 (chinese prijs) dus vindt wel mooi dat ze niet duurder gaan maar wel beter :pquote:Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef RDMKR het volgende:
[..]
niet uit gaan van de chinese prijs, die ligt altijd hoger bij internationale webshops.
ook niet uit gaan van van vooraf aangekondigde prijzen. :]
Inderdaad, europees kanaal zou ideaal zijn. En zoals je zegt, het is duurder dan een Neo, maar wat een zalig toestel hoor. De prijs deed mij ook eerst twijfelen met mijn M2s maar is echt gewoon, wauw. Het genot dat je er uit haalt is de prijs echt waard (toch voor mij en wat ik er mee doequote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite. Maar oh, oh, wat weten ze bij Xiaomi toch goed de spijker op de kop te slaan!Enig minpunt geen micro-sd support. Wel dualboot van Miui en ze bieden stock android aan als download. Tijd voor een Europees verkoopkanaal zoals Oppo ook deed voor hun Find 5!
Anders vis je altijd als niet-Chinees achter het Xiaomi net
De processor is ook van een hele andere klasse, man oh man wat kriebelt het om een Snapdragon 800 toestel te halenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite. Maar oh, oh, wat weten ze bij Xiaomi toch goed de spijker op de kop te slaan!Enig minpunt geen micro-sd support. Wel dualboot van Miui en ze bieden stock android aan als download. Tijd voor een Europees verkoopkanaal zoals Oppo ook deed voor hun Find 5!
Anders vis je altijd als niet-Chinees achter het Xiaomi net
Dan gaan de versies met meer flash ineens veel minderquote:Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Inderdaad, europees kanaal zou ideaal zijn. En zoals je zegt, het is duurder dan een Neo, maar wat een zalig toestel hoor. De prijs deed mij ook eerst twijfelen met mijn M2s maar is echt gewoon, wauw. Het genot dat je er uit haalt is de prijs echt waard (toch voor mij en wat ik er mee doe)
Geen sd kaart support snap ik ook wel niet, zou dat zo veel moeite zijn om er in te steken? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet die Chinese stekker in dat Europese verloopstuk passen? Al paar keer op allerlei verschillende mogelijkheden geprobeerd maar ben bang dat ik wat kapot maak.
[ Bericht 10% gewijzigd door poiuytr op 05-09-2013 14:50:40 ]
Woensdagmorgen (4 uur NL tijd) is mijn pakket verzonden uit China en heb hem nu dus 31 uur later in huis.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:49 schreef kimmyking het volgende:
He,
vanochtend is mijn iOcean x7 turbo om 7:23 verzonden vanuit Singapore met DHL,
zou ik hem morgen kunnen verwachten?
[ afbeelding ]
Oke, dan kan ik morgen waarschijnlijk wel verwachtenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Woensdagmorgen (4 uur NL tijd) is mijn pakket verzonden uit China en heb hem nu dus 31 uur later in huis.
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef poiuytr het volgende:
Telefoon net gebracht
Hier alvast snel wat foto's, wellicht later meer.Wohow, enjoy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet die Chinese stekker in dat Europese verloopstuk passen? Al paar keer op allerlei verschillende mogelijkheden geprobeerd maar ben bang dat ik wat kapot maak.
Leuk wel dat je er screenprotector enzo bijgekregen hebt, was bij mij niet zo.
Chinese stekker zou normaal gewoon in dat verloopstuk moeten passen ja, anders moet je eens foto nemen van de ingang? Bij mij spant het ook wel wat dus misschien toch iets meer kracht op durven zetten? (maar niet te veel natuurlijk ^^).
Mja en bovendien is het oneerlijk idd om een Xiaomi af te zetten tegen andere Chinaphones met MTK's. Want dat is highend (Mi3) tegenover midend (MTK) zetten, nogal wiedes dat phones met MTK's SoC aan boord willekeurig welke Xiaomi verslaat op prijs. In vergelijking tot overige Snapdragon 800 toestellen blijft die Mi3 veel bang for buck bieden t.o.v. een SG Note 3 of Sony Xperia Z1.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef Vincent_vd het volgende:
De prijs deed mij ook eerst twijfelen met mijn M2s maar is echt gewoon, wauw.
Eigenlijk wel ja, naja anders maar eens wat langer de tijd nemen om het geld opzij te zetten ipv genoegen nemen met de midrange Chinaphones. Een Faea F1 is leuk/grappig, voor 100 euro krijg je voor licht gebruik een kek hebbedingetje. Tuurlijk, willekeurig welke (Neo 3 premium, iOcean X7 elite, Jiayu G4 premium of straks Faea F2s elite) MTK6589T en straks octocores zijn leuker voor dat geld en in feite 'an offer you can't refuse' gewoon omdat het zo betaalbaar is. Maar zo'n Xiaomi Mi3 is toch wel het leukste, logischerwijs tegen een fikse meerprijs omdat meerderen dat vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De processor is ook van een hele andere klasse, man oh man wat kriebelt het om een Snapdragon 800 toestel te halen
[..]
Dan gaan de versies met meer flash ineens veel minderDaar zit veel winst.
Hmm.. interesting! Die Barra was voorheen on board bij Google, nu Xiaomi. Wie weet wordt ie CEO international bussiness ofzo?quote:There was no mention of an International release, but when Hugo Barra took to the stage he did say he planned spreading the word of MIUI and Xiaomi around the world, so it is likely still on the cards!
als ie uitkomt zijn die dingen misschien ook goedkoper dan nu.quote:Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite.
Ik kan bevestigen dat het geen overkill is hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 15:48 schreef RDMKR het volgende:
[..]
als ie uitkomt zijn die dingen misschien ook goedkoper dan nu.
en hoe duur die wordt is voorlopig speculatie.
maar goed, volgens DMIPS krijg je dan wel 2.667x zo veel rekenkracht. om maar niet te spreken van het GPU verschil. maar de vraag is of het niet overkill is en je er in de praktijk wel veel van gaat merken...
Heb jij een toestel van alli xpres binnen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:42 schreef poiuytr het volgende:
Zo net eindelijk gesproken met de verkoper van Aliexpress, hij verzekerde me dat ik mijn telefoon voor a.s. vrijdag had en dat de tracking code vannacht ging lopen, ben benieuwd. Schijnbaar niet met DHL verstuurd maar met DHL hongkong omdat DHL (China) geen batterijen verstuurd.
Die Simdo heeft een MTK6589 aan boord die afgeknepen is t.o.v. wat er in de Jiayu G4 zit. En verder heeft ie qua resolutie zeg maar wat ik al heb op mijn ZTE Blade op 3,5 inch. En dat dan op 5 inch, sorry maar dan ga je echt losse pixels kunnen tellen. Die Cubot P9 is een verouderd type, voorloper van de MTK6577 van vorig jaar, maar was dat nou niet de SoC die geeneens 3G/WCDMA heeft, zodat je er alleen met WiFi wat mee kan?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef freek.etc het volgende:
Simdo D98T Smartphone Android 4.2 MTK6589M Quad Core 5.0 Inch WiFi GPS- Black is dit wat?
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday
Is dit wat? -Voor die prijs?
Cubot P9 Smartphone Android 4.2 MTK6572W Dual Core 3G GPS WiFi 5.0 Inch QHD Screen- Black
Of deze? Maar 70-80 euro exclusief invoerbelasting.
Ik denk dan dat ik voor de gt99 ga, maar ik kijk nog verder. Ik wil graag een mobiel die qua prijs-kwaliteit heel goed is. De y300 kan dan wel garantie hebben, maar dit is alleen bij ene fout van het toestel. Er zijn ook slechte verhalen over en als het glas kapot is kan je die niet zelf laten vervangen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
ft een MTK6589 aan boord die afgeknepen is t.o.v. wat er in de Jiayu G4 zit. En verder heeft ie qua resolutie zeg maar wat ik al heb op mijn ZTE Blade op 3,5 inch. En dat dan op 5 inch, sorry maar dan ga je echt losse pixels kunnen tellen. Die Cubot P9 is een verouderd type, voorloper van de MTK6577 van vorig jaar, m
?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag de Zopo 990 even in mijn handen gehad. Uiteraard wat groot voor een phone, maar wel gorilla-glass.
Vond het alleen een beetje een 'saai' toestel. qua design. Gewoon zwart plastic, en verder niets bijzonders eigenlijk. Beetje jammer.
Daarnaast geen NFC, en ik denk dat ik ook beter op de Snapdragon 800 toestellen kan wachten, in een iets gematigder formaat.
...ik weet dat er al een paar van zijn, maar deze maand komen er toch nog een paar belangrijke uit, zoals de nieuwste Oppo!?quote:
Hoeveel kost zo'n mobiel, en wat is er speciaal aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...ik weet dat er al een paar van zijn, maar deze maand komen er toch nog een paar belangrijke uit, zoals de nieuwste Oppo!?
De Oppo Find 5 kost rond de 400 euro hier in Hong Kong, al is ie erg moeilijk te vinden, dus misschien makkelijker/goedkoper om te bestellen.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:18 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n mobiel, en wat is er speciaal aan?
Met welke dienst is het verzonden? Want daar hangt natuurlijk veel van af. En heb je geen tracking nummer ontvangen?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef unitedshoties het volgende:
Vorige week woensdag (de 28e) een Jiayu g3st besteld bij banggood die volgens hun de dag erna nog op de post is gedaan; maar wanneer kan ik deze ongeveer bij mij thuis verwachten?
Ik gokte zelf op vandaag namelijk maar weet eig. niet eens hoe lang het ongeveer mag duren.
Uit de OP:quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef unitedshoties het volgende:
Vorige week woensdag (de 28e) een Jiayu g3st besteld bij banggood die volgens hun de dag erna nog op de post is gedaan; maar wanneer kan ik deze ongeveer bij mij thuis verwachten?
Ik gokte zelf op vandaag namelijk maar weet eig. niet eens hoe lang het ongeveer mag duren.
Aangezien hij bij Banggood weg komt is het free shipping (die doen geen batterijen via DHL), dus reken op MINIMAAL 14 dagen (en met wat geluk wellicht 10, maar met wat pech 20).quote:China Post
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (exclusief douaneklaring)
Hong Kong Post
Doorlooptijd: Normaal tussen de 6 en 20 dagen (exclusief douaneklaring) (vaak iets sneller dan CN).
Andere free shipping aanbieders zitten ook tussen de 8 en 20 dagen.
DHL/UPS/FEDEX (betaald) binnen een week.
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Aangezien hij bij Banggood weg komt is het free shipping (die doen geen batterijen via DHL), dus reken op MINIMAAL 14 dagen (en met wat geluk wellicht 10, maar met wat pech 20).
dat scoren 1080p MTK T telefoons doorgaans op een goeie dag als je alle achtergrond processen uit zet.quote:Zopo zp990 scoort 14458 op Antatu. Is dat een beetje fatsoenlijk voor een 1080p telefoon!?
Thanksquote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef RDMKR het volgende:
[..]
dat scoren 1080p MTK T telefoons doorgaans op een goeie dag als je alle achtergrond processen uit zet.
(in antutu v3; v4 is alweer uit en daarin scoren ze net wat hoger)
Gebruik je HDMI actief? Daar gebruik ik thuis nu gewoon Cheapcast (of DLNA) voor, verder eigenlijk nooit de behoefte om hem aan te sluiten aan een TV.quote:Op vrijdag 6 september 2013 05:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks
Viel me trouwens gisteravond pas op dat de Zopo geen HDMI-out heeft, dus dan is het sowieso geen optie. Jammer dan.
Lijkt me wel handig om gebruik te maken van die 32GB door er soms even een serie op te gooien, en als ik dan ergens ben, even aansluiten op de tv of monitor, en relaxed kunnen kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gebruik je HDMI actief? Daar gebruik ik thuis nu gewoon Cheapcast (of DLNA) voor, verder eigenlijk nooit de behoefte om hem aan te sluiten aan een TV.
Ja, eerste 1,5 week verliep stroef, misschien ook omdat ik dacht dat hij snel verstuurd ging worden omdat ik gelijk een code kreeg. Contact met verkoper was slecht, hij mailde niet terug en in de chat kreeg ik om het halfuur een antwoord, toen de code eenmaal ging "lopen" waren ze een stuk opener over zaken en hebben ze nog voor me gebeld met DHL wanneer ze verwachten dat ik het pakket hier had en hij uit Hong-Kong weg ging.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Heb jij een toestel van alli xpres binnen?
Misschien dat ik daar een toestelletje kan gaan kopen.
Op jiayu.nl staat niet dat de mobiel bij alli te kopen is, maar op alli staat van wel...
Staat onder instellingen en dan geluid, daarna Bijna onderaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef poiuytr het volgende:
- De tril/ viberatie (hoe je het ook mag noemen) voelt goedkoop als je de telefoon vast hebt, als je app aan het typen bent en ben elke letter die je indrukt trilt de telefoon dan lijkt er net of er tandwiel halfrond/ kwartslag rondgaat. Weet jij waar je dit uit kunt zetten Vincent ben je het nog niet tegen gekomen?
Onder het kopje systeem? Heb daar echt alles uit staan, maar heb er nog steeds last van.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Staat onder instellingen en dan geluid, daarna Bijna onderaan.
Blijf get een vreemde plek vinden voor die functie.
Je hebt ook eigen instellingen voor het toetsenbord. Moet je het daar ook ff uitzetten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Onder het kopje systeem? Heb daar echt alles uit staan, maar heb er nog steeds last van.
Aanraaktonen van toetsenblok, touch-geluiden, geluid voor schermvergr, trillen bij aanraking.
Tegenwoordig ondersteunende meeste gsm's toch wel MHL denk ik (weet niet welke zopo je hebt dus kan het ni opzoeken. Dan heb je gewoon een convertor zoals deze nodig om hdmi out te hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2013 05:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks
Viel me trouwens gisteravond pas op dat de Zopo geen HDMI-out heeft, dus dan is het sowieso geen optie. Jammer dan.
Je moet naar settings gaan, dan zien dat je bij complete instellingen zit en niet normale instellingen, dan het gedeelte "persoonlijk" waar de optie geluid staat, daar heb je dan onder systeem inderdaad "trillen voor aanraking" staan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Onder het kopje systeem? Heb daar echt alles uit staan, maar heb er nog steeds last van.
Aanraaktonen van toetsenblok, touch-geluiden, geluid voor schermvergr, trillen bij aanraking.
Wadafak... :p Dat ziet er toch echt wel te mooi om waar te zijn uit, maar zou wel netjes zijn moest het echt uitkomenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef RDMKR het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)full-specifications/
4GB RAM, Snapdragon 800 Hasee super phone to cost just $293!
The specification details go on to mention a retail price for 1799 Yuan ($293) and a launch scheduled for later this year!
En een Huawei G510 dan? Kost je ¤112,50 met 20 euro cashback dus 92,50 euro!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ik voor de gt99 ga, maar ik kijk nog verder. Ik wil graag een mobiel die qua prijs-kwaliteit heel goed is. De y300 kan dan wel garantie hebben, maar dit is alleen bij ene fout van het toestel. Er zijn ook slechte verhalen over en als het glas kapot is kan je die niet zelf laten vervangen.
De manier waarop MediaTek dit in gebruik gaat stellen is nog helemaal niet bekend. Dat het op het eerste gezicht niets toevoegt oke, maar om nu direct de marketing van de grote concurrent te gaan gelovenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:17 schreef RDMKR het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)s-8-core-processors/
Qualcomm legt uit waarom octa-core waardeloos is.
Niet het meest samenhangende verhaal, of beste engels maar ach, het punt staat er toch?quote:Its a fact that Qualcomm does not like MediaTek as they beat them every time (till now) when it comes to price/performance on the low end segment.
These video probably shows of the ”new” krait cores ($300+ segment) where the MTK6592 will probably be around the the $150 price mark with there cheaper phones
If i am correct last year at there annual report Qualcomm did point out that they are willing to take the domestic market like MediaTek did before them. Till now on they use the same tech as MTK for a somewhat higher price (A5 and A7 cores in the Snapdragon budget processors). This gives them no advantage above MTK (besides better GPS).
As MTK has Pin-to-pin compatibility with there older chipsets most of the time its quite cheap for a manufacturer to upgrade there phone to a newer version without change of the PCB. This redesign does give MTK another advantage above the Qualcomm chipsets.
The thing i hope that Qualcomm will do next season is get Krait cores ready to ship to the lower end phones. If they do this then they can actually make a blow to MTK as there chipset is still build on A7 and the Krait cores will make juce of the MTK chipset. If they do not make this change then MTK will win this ”battle” again.
At the end this competition is only good for us, more innovation, better specs for a better price. I don’t care what brand is powering my device, if the price performance is right then you will not hear me complain
Nouja dat is groot en deels ook waar natuurlijk, maar wellicht gaat MTK truukjes gebruiken om de core belasting meer evenwichtig te gaan krijgenquote:Ik was eigenlijk al overtuigd toen ze lieten zien dat 85% van alle android apps maar 2 kernen gebruiken en de rest nauwelijks de andere 2... er van uit gaand dat dat waar is. al kan quad-core nog helpen als er processen op de achtergrond werken.
Tja, daar zit niet alleen een gat in preformance hé! Ook prijs speelt daar een grote rol.quote:Ook weer een argument om de dual cores te kiezen in de vergelijk tussen:
mtk6589 1.2Ghz vs. dual-core snapdragon S4 @ 1.5Ghz
en
rockchip quad 1.6Ghz A9 vs. exynos dual 2 Ghz A15
Same, maar toch hebben die tot nu toe de plank vaak misgeslagen met een te hoge prijs, te zwakke GPU en prestaties die uiteindelijk toch ver onderdoen voor wat ze beloofd hebben.quote:begin ook Intel's aanpak meer te waarderen: sterke dual core met een beetje extra multithreading support...
Nu alleen nog een foto van het toestel zelfquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:17 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Wadafak... :p Dat ziet er toch echt wel te mooi om waar te zijn uit, maar zou wel netjes zijn moest het echt uitkomen
ik zag je niet zo veel zeggen dat tegenstrijdig is met het anti-multi-core verhaal. MTK heeft voordelen boven qualcomm, tuurlijk. ik heb een MTK telefoon, geen qualcomm, dus das prediken tegen het koor. maar of octa-core zoveel gaat uitmaken blijft de vraag en 1 waarop het antwoord ws nee is. daarentegen heeft diezelfde chip een kloksnelheid van 2 Ghz dus aan single-threaded snelheidswinst ook geen gebrek...quote:Niet het meest samenhangende verhaal, of beste engels maar ach, het punt staat er toch?
eerste is cubot GT99 vs. Haier W910, dan is de snapdragon goedkoper.quote:Tja, daar zit niet alleen een gat in preformance hé! Ook prijs speelt daar een grote rol.
Denk dat dat het beetje hetzelfde verhaal is als bij de computers indertijd. Toen de quad cores daarvoor uitkwamen was het ook van ach geen enkel programma gebruikt dat is helemaal nutteloos, maar het is wel omdat die quad cores bestaan dat developers natuurlijk programma's zijn beginnen maken die hier gebruik van maken. Vermoed dat het bij de gsm's ook wel zo zal gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ik zag je niet zo veel zeggen dat tegenstrijdig is met het anti-multi-core verhaal. MTK heeft voordelen boven qualcomm, tuurlijk. ik heb een MTK telefoon, geen qualcomm, dus das prediken tegen het koor. maar of octa-core zoveel gaat uitmaken blijft de vraag en 1 waarop het antwoord ws nee is. daarentegen heeft diezelfde chip een kloksnelheid van 2 Ghz dus aan single-threaded snelheidswinst ook geen gebrek...
btw, mtk telefoons van de huidige generatie zijn al heel zeldzaam voor $150 dus die inschatting lijkt me aan de lage kant. $250-300 misschien. of rond de 200 als je de chinese prijs bedoelt.
[..]
eerste is cubot GT99 vs. Haier W910, dan is de snapdragon goedkoper.
tweede is rockchip tablets vs. Voyo A15, nauwelijks prijsverschil.
mid-end tot low-end zul je dan toch bedoelen? Voor zover ik weet zijn zowel i5's als i7's allemaal quad cores en zelfs hexacores tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef RDMKR het volgende:
... en tegenwoordig hebben ook de meeste high-end Intel CPUs voor pcs maar twee kernen en een beetje hyperthreading.
Hallo? Wat I5 = quad, i7 = quad/hexa.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef RDMKR het volgende:
... en tegenwoordig hebben ook de meeste high-end Intel CPUs voor pcs maar twee kernen en een beetje hyperthreading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |