abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:13:00 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130391454


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130391562
Hoe zit het eigenlijk met ondersteuning van custom developers/ondersteuning vanuit de fabriek? Is de community een beetje actief? De oppo find 5 is de enige waarvan ik het weet maar voor de rest?
pi_130391770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef stoereboii het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met ondersteuning van custom developers/ondersteuning vanuit de fabriek? Is de community een beetje actief? De oppo find 5 is de enige waarvan ik het weet maar voor de rest?
Kijk hier eens: http://www.needrom.com . In dit topic lopen al een aantal generaties Android-eigenaren mee. We zijn voornamelijk vertrouwd met de Jiayu-phones, waar zelfs een eigen topic voor is (check OP voor linkje) en is een van die merken waar veel (community) support voor is. Erg belangrijk in de keuze voor een smartphone imho. Maar zo zijn er dus ook andere Chinezen zoals Zopo, UMI, Iocean en ga zo maar door met veel ondersteuning.

Ergens volgende week hopelijk m'n N003 en F2 binnen. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130391828
Waarom al die touchwizachtige ROMs? :?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:29:41 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130392031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef stoereboii het volgende:
Waarom al die touchwizachtige ROMs? :?
CM (en aanverwanten) zijn er niet (veel) als dat je vraag is ;)
MediaTek ROMS zijn overigens van zich zelf stock + dual-sim apps. Vaak komt er vanuit de fabrikant dus ook zo'n ROM uit. Naast bijvoorbeeld een Lewa OS, aliyun* etc.
*geen Android.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130392245
als er op aliexpress $450-$480 staat, hoeveel betaal je dan echt? op basis waarvan varieert de prijs zo?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130392313
Hangt af van hoeveel stuks je bestelt (bestel je er meerdere, krijg je vaak discount).
Of welke 'package' met accessoires of welk model (verschillende RAM/ROM versies bijvoorbeeld).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130392434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:52 schreef RDMKR het volgende:
superdeal voor Haier W910: http://www.focalprice.com(...)_8260A_15GHz_3G.html

voor $120. nog maar 2 dagen actief. ook misschien voor Ditty een goeie optie. heb gehoord dat de GPS het uitstekend doet.

bij pandawill kreeg je er tijdelijk ook een gratis speaker met TF slot er bij twv $10.
Thx ga even kijken ;)
pi_130392962
Pandawil heeft de boel wel flink lopen naaien vandaag zeg.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_130393214
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef McNulty het volgende:
Pandawil heeft de boel wel flink lopen naaien vandaag zeg.
dit ja..

of het is zo druk geweest dat de servers het niet konden handlen, en dat ze zodoende de maintenance page er voor gooiden.. maar dat lijkt me sterk.
pi_130393307
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

dit ja..

of het is zo druk geweest dat de servers het niet konden handlen, en dat ze zodoende de maintenance page er voor gooiden.. maar dat lijkt me sterk.
Ik zag ook een een nieuwe layout voorbij komen vandaag. Het lijkt net alsof ze opzettelijk een soort server stresstest wilden uitvoeren.
#complottheorie
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:28:06 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130393949
Laatst lagen ze er ook al een hele nacht + ochtend uit. De site is helaas niet altijd even snel (en stabiel) blijkbaar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130394999
quote:
of het is zo druk geweest dat de servers het niet konden handlen, en dat ze zodoende de maintenance page er voor gooiden.. maar dat lijkt me sterk.
ik heb vaker tijdens happy hour dat de boel bijna vast loopt van traagheid.

het lijkt me sterker dat ze het opzettelijk doen. t'is geen goeie publiciteit.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130396432
Dat de site zo traag als stront door een trechter gaat tijdens happy hour ben ik al gewend. Maar dit was toch wel even anders. Dus even via de chat gevraagd zo van: 1) komt die thl W11 monky king nog een keer terug in happy hour, morgen bijv al? 2) wanneer is maintenance achter de rug? Want ik was helemaal klaar om een van de happy few te zijn, krijg je dat maintenance scherm. Af en toe kreeg ik toch het login scherm, maar daarna klapte ik weer terug op maintenance scherm. Ze zouden die Thl W11 later nog in de happy hour aanbieden maar wanneer maintenance voorbij is, das afwachten.
mag het weten
pi_130396954
quote:
Dat de site zo traag als stront door een trechter gaat tijdens happy hour ben ik al gewend. Maar dit was toch wel even anders.
de hoeveelheid korting was ook wel ff anders. dus het aantal mensen dat er op af komt en de hoeveelheid traffic als gevolg ook.

1 hypothese is dat het en typo was, ze er laat achter kwamen en een excuus zochten om hem niet door te laten gaan.

ps. iemand nog ideeen hoe ik een lenovo k900 goedkoop uit india hier heen krijg..?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:48:19 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130397391
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130398208
ok, berichtje gestuurd met vraag of ze als gift kunnen declareren... fingers crossed.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130412769
FAEA f1 besteld :D ben benieuwd hoop dat me g2 het nog even vol gaat houden tot hij er is
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:39:08 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130413066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef RDMKR het volgende:
ok, berichtje gestuurd met vraag of ze als gift kunnen declareren... fingers crossed.
dat is allang geen garantie meer. Volgens mij zetten alle chinese sites erop dat t een gift of review package is. Dr douane is ook niet helemaal achterlijk natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130413185
het is tot zo ver bij al m'n bestellingen goed gegaan.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:06:12 #21
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130432774
Ik heb niet alle 24 topics helemaal doorgelezen, maar weet iemand misschien hoe het zit met de 4G dekking in NL en de bereikbaarheid hierop van de Chinaphones??

Ik zit te denken om een Lenovo P780 te bestellen, maar dan liever wel met 4G als het kan.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:14:40 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130433016
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Ditty het volgende:
FAEA f1 besteld :D ben benieuwd hoop dat me g2 het nog even vol gaat houden tot hij er is
Waarom niet de F2s!?
pi_130433199
quote:
Ik heb niet alle 24 topics helemaal doorgelezen, maar weet iemand misschien hoe het zit met de 4G dekking in NL en de bereikbaarheid hierop van de Chinaphones??

Ik zit te denken om een Lenovo P780 te bestellen, maar dan liever wel met 4G als het kan.
4G bereik hebben chinaphones doorgaans helemaal niet. zelfs de high end modellen zoals K900 niet.

---

http://www.gizchina.com/2(...)ne-now-even-cheaper/
vond dit wel een interessant modelletje; goedkoopste 2GB + 32GB geheugen telefoon voor $239.99... geen FHD scherm maar dus ook geen omlaag getrokken grafische prestaties. jammer dat het design zo tegenvalt, imo. en 5 inch is een beetje groot voor 720p; dan liever 4.5 of zo. 2000mAh is aan de kleine kant kwa batterij maar met een 720p scherm best mee te leven.

edit: ok, ik zie nu net voor het eerst die "contracted but simple" text in comic sans op de achterkant... als ik hem kocht zou ik daar echt een likje verf overheen doen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:35:48 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130433422
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef eNaSnI het volgende:
Ik heb niet alle 24 topics helemaal doorgelezen, maar weet iemand misschien hoe het zit met de 4G dekking in NL en de bereikbaarheid hierop van de Chinaphones??

Ik zit te denken om een Lenovo P780 te bestellen, maar dan liever wel met 4G als het kan.
Volgende generatie gaat wat toestellen hebben met 4G (althans dat hoop ik ;)). De huidige generatie nog niet (op wellicht een uitzondering na met Quallcomm 600 al ken ik die zo niet*).

*Oppo buiten beschouwing gelaten ;)
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:22 schreef RDMKR het volgende:

[..]

4G bereik hebben chinaphones doorgaans helemaal niet. zelfs de high end modellen zoals K900 niet.

---

http://www.gizchina.com/2(...)ne-now-even-cheaper/
vond dit wel een interessant modelletje; goedkoopste 2GB + 32GB geheugen telefoon voor $239.99... geen FHD scherm maar dus ook geen omlaag getrokken grafische prestaties. jammer dat het design zo tegenvalt, imo. en 5 inch is een beetje groot voor 720p; dan liever 4.5 of zo. 2000mAh is aan de kleine kant kwa batterij maar met een 720p scherm best mee te leven.

edit: ok, ik zie nu net voor het eerst die "contracted but simple" text in comic sans op de achterkant... als ik hem kocht zou ik daar echt een likje verf overheen doen.
Specs ^O^
Looks :{w
Comic sans :')

Had hem al eens eerder gespot maar nee het wordt het voor mij niet :P
Btw die ''offers'' van Giz beginnen ook wel een beetje erg irritant te worden :')
Daarnaast doen ze ook al niet meer aan vermelden van tips. Laatst 2 ingestuurd staan beiden op de site (achter elkaar) maar geen naam er meer bij. Wellicht omdat Andy het niet meer alleen doet ;)?.

Die POMP kan ik daarnaast ook nog niet echt een ''aanbieding'' noemen. Kan hem op Aliexpress wel voor de zelfde prijs vinden ;) ach ja ze moeten natuurlijk ook wat verdienen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:41:47 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130433520
Blijft een vreemd verhaal, die zopo 980, met die verkoper die zegt dat die accu 2500mAh is, maar kan verder echt nergens iets vinden dat dat verhaal bevestigd... :(

Misschien van de week idd maar even vragen of ik die batterij mag zien.

Al wacht ik denk ik liever op de Zopo 990, die wel gorilla glass zou hebben, en een 3000mAH batterij. Alleen helaas dus geen NFC.

Huawei Acend Mate heeft alleen in de 1GB versie NFC, dus die valt dan ook af :(
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:54:44 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130433709
Een 6" phone... kun je haast net zo goed een Samsung 7.0" nemen. :'( Phablets. :r
Maar goed. Iedereen zo z'n ding.

Die POMP. :') Die zou ik zo in de plomp gooien. ;(
Specs zijn niet alles als dat ding gewoon ruk gebouwd is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:59:04 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130433758
BTW, die Earson Bluetooth boxjes, waar naar gelinked werd in het vorige deeltje, die vanuit China 15 euro waren, zag ik vandaag bij een winkel liggen (toevallig zelfde keten als waar ik die Zopo 980 bekeek van de week), voor 300HK$, oftewel 2x zo duur als zelf bestellen!!!
pi_130434305
http://www.china24shop.co(...)rt-phone-p-1566.html

iemand bekend met deze site?

hele scherpe prijzen soms. helaas geen free shipping op de K900, maar op veel andere dingen wel.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130440546
quote:
99s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarom niet de F2s!?
die vind ik te groot wilde eigenlijk 4 inch 4,5 is wel max dan kan hij nog net in een broekzak ;)
pi_130446448
5 inch past best in een broekzak, maar met 1 hand bedienen wordt lastig (niet onmogelijk maar onprettig). bij 4.5 inch kan ik het zelf nog, maar als je kleinere handen hebt (ter indicatie, ik ben 1.86 lang) kan het alsnog tegenvallen.

---

MTK T met FHD en 16 GB ROM voor $210; 8MP camera en 2020 mAh battery helaas: http://www.focalprice.com(...)1080_Android_42.html

Focalprice is ook een heel scherp beprijsde site bij de dingen waar ze korting op geven. en op veel items inclusief deze free shipping. en je krijgt een 5% korting coupon bij registratie (werkt niet op items met korting).

[ Bericht 5% gewijzigd door RDMKR op 25-08-2013 16:16:13 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130447212
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef RDMKR het volgende:
5 inch past best in een broekzak, maar met 1 hand bedienen wordt lastig (niet onmogelijk maar onprettig). bij 4.5 inch kan ik het zelf nog, maar als je kleinere handen hebt (ter indicatie, ik ben 1.86 lang) kan het alsnog tegenvallen.

---

MTK T met FHD en 16 GB ROM voor $210; 8MP camera en 2020 mAh battery helaas: http://www.focalprice.com(...)1080_Android_42.html

Focalprice is ook een heel scherp beprijsde site bij de dingen waar ze korting op geven. en op veel items inclusief deze free shipping. en je krijgt een 5% korting coupon bij registratie (werkt niet op items met korting).
Wel erg geïnspireerd door HTC butterfly dat design..
pi_130447424
is gewoon een mooi design. stuk beter dan een zelfverzonnen miskraam design.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:22:59 #33
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130448902
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef RDMKR het volgende:
Focalprice is ook een heel scherp beprijsde site bij de dingen waar ze korting op geven. en op veel items inclusief deze free shipping. en je krijgt een 5% korting coupon bij registratie (werkt niet op items met korting).
http://www.aliexpress.com lijkt dan toch nog iets scherper te prijzen.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130454175
prijzen varieren veel daar, en op lang niet alles bijzonder goedkoop. in 1 opslag zien hoeveel je kwijt ben is ook steeds te veel gevraagd met die $210-240 onzin.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130455412
De aanleiding voor deze post is het volgende topic: DIG / mobiel kopen

Iemand kwam met het idee een Cubot one te kopen. Een ´fake´ HTC One met uitstekende specs.
Heeft iemand ervaring met deze mobiel, mobiels kopen vanuit China en de reparaties? Zou het scherm van een HTC One ook op een Cubot one of een Hdc one passen?
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:44:48 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130458964
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef RDMKR het volgende:
prijzen varieren veel daar, en op lang niet alles bijzonder goedkoop. in 1 opslag zien hoeveel je kwijt ben is ook steeds te veel gevraagd met die $210-240 onzin.
_O- Daar heb ik nu nooit moeite mee. Zo lastig is het toch niet?

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:35 schreef freek.etc het volgende:
De aanleiding voor deze post is het volgende topic: DIG / mobiel kopen

Iemand kwam met het idee een Cubot one te kopen. Een ´fake´ HTC One met uitstekende specs.
Heeft iemand ervaring met deze mobiel, mobiels kopen vanuit China en de reparaties? Zou het scherm van een HTC One ook op een Cubot one of een Hdc one passen?
DIt topic gaat speciaal om mobiele toestellen vanuit China dus genoeg mensen met ervaring
Het wordt hier niet echt aangeraden om een ''nepper'' te kopen maar je kan in China prima terecht voor een goedkope mobiel die veel waar bied voor zijn geld.

Reparaties zijn soms wel iets lastiger en deels ook afhankelijk van de verkoper. Sommige verkopers (merimobiles bijvoorbeeld) sluiten dingen uit van garantie (WIFI bijvoorbeeld) daar moet je vooraf even op zoeken. Maar als je bij een grotere seller op Aliexpress (creditcard only) of Banggood koopt zit het daar mee vaak helemaal goed.

Bij Banggood bijvoorbeeld heb ik een tablet besteld. Deze was stuk; kon hem terug sturen (50% kosten vergoed) en toen hij in China was kreeg ik mijn geld terug of kreeg ik een nieuwe (voor het laatste gekozen). Duurde uiteindelijk een week of 3 voordat ik een nieuwe had.

Qua douane kan het mee of tegen vallen. Met fee shipping (China post, Hong Kong post, singapore post, etc) is de kans niet heel groot maar met DHL is de kans wel groter. Ga er gewoon van uit dat je rond de 30 euro moet betalen dan kan het altijd meevallen.
Overigens moet je wel uitkijken met neppe toestellen en douane, laatst was er hier al iemand die gepakt was en ik hoorde vandaag ook van een ''vage'' kennis die gepakt was met een S4 kloon.
Kans blijft klein maar weet waar je aan begint voordat je een nepper importeert.
Aantal mensen uit het Chinese webshops topic kunnen wel vertellen wat dat gaat kosten als het bij een merkenrechten advocaat uitkomt :P

Om te zoeken kijk ik vaak op Pandawill; daar kan je zeer makkelijk filteren op eigenschappen bijvoorbeeld zo:
http://www.pandawill.com/(...)%2C100&quad_core=259
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130460809
tijdje terug deden mensen negatief over de Tengda S4 omdat ze Tengda niet kenden en impliceerden dat het een 1dagsvlieg merk was. oeps, dat sloeg niet zo maar een beetje de plank mis:

http://www.pandawill.com/(...)engda&x=-1296&y=-158

het is blijkbaar een andere naam voor Star of zo: http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p74668.html

ziet er uit als een niet-advanced versie van de Tengda S4.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:24:34 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130460979
:') Wat een kudtredenatie... een paar Android 2.3 modellen uitbrengen en je bent een goed merk?
Ik blijf erbij dat het gefakete meuk blijft en je daar geen kwaliteit en support van hoeft te verwachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130461023
quote:
een paar Android 2.3 modellen uitbrengen en je bent een goed merk?
3 paginas aan android modellen van alle soorten. en dan maar volhouden dat ze in al die tijd niks geleerd hebben.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:26:51 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130461096
Jongen. Geloof jij nou maar lekker wat je wilt. Ook goed joh. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:41:10 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130461823
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef RDMKR het volgende:
tijdje terug deden mensen negatief over de Tengda S4 omdat ze Tengda niet kenden en impliceerden dat het een 1dagsvlieg merk was. oeps, dat sloeg niet zo maar een beetje de plank mis:

http://www.pandawill.com/(...)engda&x=-1296&y=-158

het is blijkbaar een andere naam voor Star of zo: http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p74668.html

ziet er uit als een niet-advanced versie van de Tengda S4.
Denk dat het meer om de vorm/looks support op fora, firmware, garantie, etc ging dan over dat ze nog niks hebben geleverd.

Zelf vindt ik al die clones in het topic de laatste tijd niet echt een goede ontwikkeling; maar zijn veel mensen het vast niet mee eens.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130470526

Nu hopen dat ze de telefoon snel verzenden :D Wat is jullie ervaring hiermee?
pi_130479523
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef RobertNL het volgende:
t je wel uitkijken met neppe toestellen en douane, laatst was er hier al iemand die gepakt was en ik hoorde vandaag ook van een ''vage'' kennis die gepakt was met een S4 kloon.
Kans blijft klein maar weet waar je aan begint voordat je een nepper importeert.
Welke mobiel heb jij dan?

En denk jij dat je op de Cubot One dezelfde voor- en achterkant kan zetten als op de HTC One.
Verder is een Cubot One toch niet echt een nepper. Ook al ziet die hetzelfde eruit.
pi_130479679
http://www.pandawill.com/(...)ra-black-p75799.html Is de Tenda goed? Is uitverkocht en voor die prijs wil ik de kans wel nemen.
pi_130479776
wauw, die kende ik nog niet. stoot kwa specificaties de cubot GT99 van de troon als meest voordelige quad-core 720p telefoon!

5" inch scherm vind ik net wat minder prettig dan 4.5 maar bij die prijs mag je nergens over klagen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130479847
http://techideki.com/quad(...)estings-and-results/

goede page met vergelijking tussen de dual core S4 and mtk6589...

S4 wint op quadrant, vellamo HTML5 en vellamo metal,

mtk wint op antutu (oud en nieuw)...

antutu score heeft gelijke graphics scores. mtk wint op het CPU deel, dat, om redenen die ik eerder heb vermeld, waarschijnlijk de krait architectuur onderschat.

mtk heeft betere power efficiency. aangezien dit het voornaamste selling point van cortex A7 is is dit naar verwachting.

dit alles komt overeen met wat ik er eerder over dacht.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130479898
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef RDMKR het volgende:
nde ik nog niet. stoot kwa specificaties de cubot GT99 van de troon als meest voordelige qu
Over welke mobiel heb je het nu?
pi_130479989
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:59:39 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130480014
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Welke mobiel heb jij dan?

En denk jij dat je op de Cubot One dezelfde voor- en achterkant kan zetten als op de HTC One.
Verder is een Cubot One toch niet echt een nepper. Ook al ziet die hetzelfde eruit.
Xperia Z, Iocean X7, Neo N002, Jiayu G2 :P

Natuurlijk wel, als een merkenrechten advocaat dat ding in handen krijgt ga je keihard nat. Kans dat het gebeurt is overigens heel klein. Merkenrecht zit niet alleen op een logo maar ook op de looks van een toestel/apparaat als deze uniek is. Kan mij niet voorstellen dat HTC dat niet heeft vast gelegd.
Daarnaast wil jij met een neppe HTC one rond lopen? vindt dat zelf een beetje tragisch maargoed :P
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:46 schreef freek.etc het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ra-black-p75799.html Is de Tenda goed? Is uitverkocht en voor die prijs wil ik de kans wel nemen.
Voor die prijs lijkt er niet al te veel mis mee ;), zou zelf wel proberen om voor een MTK6589T te gaan als dat binnen het budget past. Dat is toch wel een kleine upgrade die zijn geld waard is.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef RDMKR het volgende:
http://techideki.com/quad(...)estings-and-results/

goede page met vergelijking tussen de dual core S4 and mtk6589...

S4 wint op quadrant, vellamo HTML5 en vellamo metal,

mtk wint op antutu (oud en nieuw)...

antutu score heeft gelijke graphics scores. mtk wint op het CPU deel, dat, om redenen die ik eerder heb vermeld, waarschijnlijk de krait architectuur onderschat.

mtk heeft betere power efficiency. aangezien dit het voornaamste selling point van cortex A7 is is dit naar verwachting.

dit alles komt overeen met wat ik er eerder over dacht.
Waar staat die vergelijking nu precies? Ik zie daar alleen MTK marketing ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130480168
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Xperia Z, Iocean X7, Neo N002, Jiayu G2 :P

Natuurlijk wel, als een merkenrechten advocaat dat ding in handen krijgt ga je keihard nat. Kans dat het gebeurt is overigens heel klein. Merkenrecht zit niet alleen op een logo maar ook op de looks van een toestel/apparaat als deze uniek is. Kan mij niet voorstellen dat HTC dat niet heeft vast gelegd.
Daarnaast wil jij met een neppe HTC one rond lopen? vindt dat zelf een beetje tragisch maargoed :P

[..]

Voor die prijs lijkt er niet al te veel mis mee ;), zou zelf wel proberen om voor een MTK6589T te gaan als dat binnen het budget past. Dat is toch wel een kleine upgrade die zijn geld waard is.

[..]

Waar staat die vergelijking nu precies? Ik zie daar alleen MTK marketing ;)
De MTK6589T kost ¤170. Heb jij ervaring met reparaties in China? Ik heb nog niet zo veel mobiels gehad en ik heb er nog nooit één uit China besteld. Waar moet ik op letten / kan ik verwachten? Wat zou jij voor +- ¤100-120 kopen?
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:07:26 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130480230
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef freek.etc het volgende:

[..]

De MTK6589T kost ¤170. Heb jij ervaring met reparaties in China? Ik heb nog niet zo veel mobiels gehad en ik heb er nog nooit één uit China besteld. Waar moet ik op letten / kan ik verwachten? Wat zou jij voor +- ¤100-120 kopen?
Nouja, heb goede ervaringen maar ook minder goede ervaringen. Een shop die ik zeker kan aanraden wat betreft service is Banggood :) Als het 10 euro scheelt haal ik mijn (duurdere) spul vanaf nu daar wel :)

Upgrade naar een MKT6589T valt inderdaad ver buiten je budget.
Voor 100-120 euro; valt wat tegen of je komt bij een Pomp uit (en die zou ik op het eerste gezicht niet aanraden).

Deze bijvoorbeeld; Lenovo dus kwaliteit zit zeker goed :D
Lenovo A820 - 4.5'' , 540P (540 gaat nog op 4.5'')
Of deze; betere specs voor de zelfde prijs, maar lijkt meer plastic-fantastic.
Cubot GT99 - 4.5'' 720P

Geen klonen en na wat lezen toch aardige toestellen :) De One valt ook buiten budget lijkt mij (+-140 euro). Mocht je budget rond de 140 euro zijn dan zou ik bij een Jiayu G3S uitkomen denk ik vooral door de mega batterij van 2750 (oudere batch) of 3.000mAh (nieuwere batch)

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 26-08-2013 16:29:57 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130481669
quote:
Waar staat die vergelijking nu precies? Ik zie daar alleen MTK marketing
het is grappig hoe lyrisch ze zijn over zo'n magere "overwinning", aangezien de score in dat hele artikel 3-2 voor de qualcomm S4 is...
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:11:15 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130482315
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:49 schreef RDMKR het volgende:

[..]

het is grappig hoe lyrisch ze zijn over zo'n magere "overwinning", aangezien de score in dat hele artikel 3-2 voor de qualcomm S4 is...
De MSM8960 staat dan ook wel veel hoger gepositioneerd dan de MTK6589 (prijs), vooral in december toen dit geschreven is. De vergelijkingen zijn altijd scheef bij marketing :P Dat is en blijft zo.

Benchmarks zeggen helaas niet heel veel; de Ainol Hero II doet niks van wat er in enkele benchmarks naar boven kwam bijvoorbeeld ;) (traaaaaag).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130488653
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef RobertNL het volgende:
na wat lezen toch aa
Een Cubot One heb ik al voor ¤120.

Waarom zou jij voor de Jiayu G3S gaan i.p.v. Cubot one. (als ze beiden voor ¤140 zouden zijn?)
pi_130488957
g3s heeft een grote batterij, dus das heel positief. maar voor een klein beetje extra heb je al een G3T met 1.5Ghz processor en 30% snellere GPU, dus overweeg die ook ff.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130489471
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef RobertNL het volgende:
Jiayu G3S
Lenova wordt het niet, geen voorcamera, kan jij vertellen wat het verschil is.

Hoe zit het met reparaties bij Chinese mobiels. Ik weet dat je ze kan opsturen, maar je hebt toch te maken met verschillende aanbieders. Kan je ze ook in Nederland laten maken? (als je het scherm, accu of weet ik wat, los koopt?
pi_130490131
Mijn pa gaat eens per maand naar Hong Kong voor zaken en mijn mobiel is gisteren helaas overleden. Nou vroeg ik mij wat jullie zouden aanraden voor een telefoon van ongeveer 200-300 euro, daarnaast vroeg ik me af of het veel voordeliger is om de telefoon direct in Hong Kong te halen t.o.v. bestellen.

B.v.d voor de hulp
pi_130490523
Heb jij ervaringen met reparaties? Ik hoor dat verzenden naar het bedrijf voor eigen kosten is. Kan je zo'n ding niet in Nederland laten repareren of het scherm apart kopen en vervangen of iets dergelijks?
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:06:02 #59
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130490660
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Lenova wordt het niet, geen voorcamera, kan jij vertellen wat het verschil is.

Hoe zit het met reparaties bij Chinese mobiels. Ik weet dat je ze kan opsturen, maar je hebt toch te maken met verschillende aanbieders. Kan je ze ook in Nederland laten maken? (als je het scherm, accu of weet ik wat, los koopt?
Lenova bedoel je de Lenovo P780? Die heeft zowel voor- (1.2MPX) als achterkant (8MPX) een camera.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130491856
Faea F2: $30,- dollar korting bij faeamobile: code FF2D30 bron
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:50:44 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130493109
Not too shabby.
Vandaag nog niks. :'(
Hopelijk ergens deze week nog. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:15:51 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130494647
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Een Cubot One heb ik al voor ¤120.

Waarom zou jij voor de Jiayu G3S gaan i.p.v. Cubot one. (als ze beiden voor ¤140 zouden zijn?)
Batterij en looks :)
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Lenova wordt het niet, geen voorcamera, kan jij vertellen wat het verschil is.

Hoe zit het met reparaties bij Chinese mobiels. Ik weet dat je ze kan opsturen, maar je hebt toch te maken met verschillende aanbieders. Kan je ze ook in Nederland laten maken? (als je het scherm, accu of weet ik wat, los koopt?
Ah, niet eens op gelet. Helaas dat hij geen camera heeft.

Je mobiel stuur je voor garantie gewoon terug naar de webshop waar je hem hebt gekocht, die zorgen zelf voor de rest van het traject. Maken in Nederland kan vast maar onderdelen etc moeten toch uit China komen (en dat duurt net zo lang). Ga er overigens maar niet van uit dat je onderdelen tussen de Cubot One en HTC one uit te wisselen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef EenIdee het volgende:
Mijn pa gaat eens per maand naar Hong Kong voor zaken en mijn mobiel is gisteren helaas overleden. Nou vroeg ik mij wat jullie zouden aanraden voor een telefoon van ongeveer 200-300 euro, daarnaast vroeg ik me af of het veel voordeliger is om de telefoon direct in Hong Kong te halen t.o.v. bestellen.

B.v.d voor de hulp
Wat ik van de mensen die in China zitten vooral begrijp is dat het lastig is om een bepaald model te vinden (winkels) en als ze die dan vinden is het alsnog vrij prijzig in vergelijking met TaoBao.

Wat je wellicht het beste kan doen is het product (via iemand die Chinees spreekt/leest) een mobiel op TaoBao laten bestellen en deze op het hotel/verblijfplaats van je vader te laten leveren. Denk dat dat bijna de goedkoopste optie is (ook qua tijd die je vader kwijt is ;)).

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef eNaSnI het volgende:
Lenova bedoel je de Lenovo P780? Die heeft zowel voor- (1.2MPX) als achterkant (8MPX) een camera.
Nee, de 820, het budget van hem is voor de 780 te laag ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130498258
Zucht, toch wel serieus teleurgesteld in pandawill deze keer.

8/8 besteld, super lang niet in stock. Wilde dan annuleren maar hun site lag 3 dagen ofzo plat. Nu wilde ik vandaag annuleren, was ik nr 12 in de wachtrij bij chat en daar kon ik niet op wachten.

Kijk ik daarnet nog eens, staat er plots toch "shipped" bij mijn order. Staat er onder dat ze het met signapore post hebben verzonden, terwijl ik $4.7 extra had betaald voor hong kong post... -_-'
Morgen nog maar eens live chat proberen dan maar zeker :(
pi_130498968
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Vincent_vd het volgende:
Zucht, toch wel serieus teleurgesteld in pandawill deze keer.

8/8 besteld, super lang niet in stock. Wilde dan annuleren maar hun site lag 3 dagen ofzo plat. Nu wilde ik vandaag annuleren, was ik nr 12 in de wachtrij bij chat en daar kon ik niet op wachten.

Kijk ik daarnet nog eens, staat er plots toch "shipped" bij mijn order. Staat er onder dat ze het met signapore post hebben verzonden, terwijl ik $4.7 extra had betaald voor hong kong post... -_-'
Morgen nog maar eens live chat proberen dan maar zeker :(
Vanmorgen in de chat gevraagd of ze hem nog op voorraad hadden, toen vertelde ze me dat ik nog een week moest wachten, ik laat mijn order bij aliexpress dus gewoon staan. Nu daar drie keer in chat gevraagd of ze hem al op voorraad hadden en elke keer werd daar negatief op gereageerd. Hoop voor je dat je hem zo snel mogelijk hebt. Livechat heb ik overigens weinig problemen mee daar, mensen zijn vriendelijk en helpen gauw.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:35:01 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130499095
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Vincent_vd het volgende:
Zucht, toch wel serieus teleurgesteld in pandawill deze keer.

8/8 besteld, super lang niet in stock. Wilde dan annuleren maar hun site lag 3 dagen ofzo plat. Nu wilde ik vandaag annuleren, was ik nr 12 in de wachtrij bij chat en daar kon ik niet op wachten.

Kijk ik daarnet nog eens, staat er plots toch "shipped" bij mijn order. Staat er onder dat ze het met signapore post hebben verzonden, terwijl ik $4.7 extra had betaald voor hong kong post... -_-'
Morgen nog maar eens live chat proberen dan maar zeker :(
Heuh. Ik zou juist blij zijn met SG i.p.v. HK Post.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130499549
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heuh. Ik zou juist blij zijn met SG i.p.v. HK Post.
Oh nu je het zegt, had het verward met china post, dat is de gratis service die ze hebben :) SG post ken ik niet, is dus blijkbaar wel goed? :D men Neo was met HK post en was toen blij met de snelheid, heb daarom voor mijn iocean ook HK gekozen en was toen ook binnen de 2 weken hier, daarom dat ik het nu ook maar nam ^^

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:32 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Vanmorgen in de chat gevraagd of ze hem nog op voorraad hadden, toen vertelde ze me dat ik nog een week moest wachten, ik laat mijn order bij aliexpress dus gewoon staan. Nu daar drie keer in chat gevraagd of ze hem al op voorraad hadden en elke keer werd daar negatief op gereageerd. Hoop voor je dat je hem zo snel mogelijk hebt. Livechat heb ik overigens weinig problemen mee daar, mensen zijn vriendelijk en helpen gauw.
Hmmm, hopelijk is de mijne dan wel effectief verzonden, maar heb tracking nummer enzo gekregen dus zal wel in orde zijn :)

Chat heb ik normaal ook nooit problemen, alleen is de wachtrij vaak wat lang zo wat later op de dag. Wilde het daarom al tussen 10-12u doen wanneer ik normaal direct iemand heb maar was vandaag niet beschikbaar.
Ach ja, hoop dat hij uiteindelijk nu zonder obstakels hier geraakt :D
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:50:27 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130499719
Nou ja, ik zit in AT natuurlijk. Maar ik mag vrijwel altijd op zo'n 11 dagen rekenen bij SG Post zendingen.
Met CN en HK varieert de verzendtijd soms nogal extreem. De ene keer 10 dagen, de andere keer anderhalve maand.
Bovendien was SG Post tijdenlang de enige die geen problemen gaf met accu's (heb echter laatst een N002 accu besteld, omdat dat denk ik een groot deel van de problemen met m'n phone uitmaakt en die werd gewoon met CN Post gestuurd, dus kan schijnbaar weer).

Verder is PW wel een aardige toko, alleen ze hebben wel vaak problemen met stock/verzenden. -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130499875
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ik zit in AT natuurlijk. Maar ik mag vrijwel altijd op zo'n 11 dagen rekenen bij SG Post zendingen.
Met CN en HK varieert de verzendtijd soms nogal extreem. De ene keer 10 dagen, de andere keer anderhalve maand.
Bovendien was SG Post tijdenlang de enige die geen problemen gaf met accu's (heb echter laatst een N002 accu besteld, omdat dat denk ik een groot deel van de problemen met m'n phone uitmaakt en die werd gewoon met CN Post gestuurd, dus kan schijnbaar weer).

Verder is PW wel een aardige toko, alleen ze hebben wel vaak problemen met stock/verzenden. -O-
AT = ? :p
Maar klinkt wel veelbelovend dan :D

En ja was bij mijn iocean heel tevreden over pandawill, had die via happy hour gekocht, had toen lange verzendtijd verwacht vermits er dan in grote hoeveelheden gekocht wordt maar ging toen allemaal heel vlot, daarom nu weer daar besteld. Zal wel gewoon pech gehad hebben. Vind alleen beetje jammer dat ze bij het product dan niet bij zetten dat het niet in stock is, maar ja ze willen verkopen natuurlijk :p
pi_130499885
Hmmm, mijn oude One S is aan vervanging toe, eigenlijk wil ik er eentje in ongeveer dezelfde klasse, snelheid, alleen dan met 720P scherm en een grotere batterij. Zou een G4 of G3T wat zijn? Lees dan ze qua grote toch wel aardig in de buurt komen van mijn one S als ik de specs zo zie:

One S: 130 x 65 x 7

G3T: 135 x 65 x 10.8

G4: 133 x 65 x 10

Is dit nog met 1 hand te bedienen of valt dit tegen vanwege de dikte?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:00:47 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130500072
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130500121
quote:
O ok haha :D maar ja landen in de EU zullen allemaal wel vergelijkbare verzendtijd hebben vermoed ik :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:19:21 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130507544
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130507666
Wtf....

Om 4u 's nachts ook de bevestigingsmail gekregen van verzending van pandawill (gisterenavond had ik het enkel op "my account" zien staan)

Kijk ik nu terug op de website staat er weer processing ipv shipped... :(

edit: in chat zeggen ze dat hij wel degelijk verzonden is. Ben benieuwd, zal het wel zien eens de tracking actief wordt dan :)
pi_130508371
quote:
Ik zag het al in de hands-on van Gizchina hoe de verpakking eruit zag. Doet me denken hoe Nokia hun Lumia's verpakken, is een keer wat anders. Have fun! (toch wel de basic variant toch omdat de premium nog steeds niet verkrijgbaar is?)
mag het weten
pi_130508681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef Vincent_vd het volgende:
Wtf....

Om 4u 's nachts ook de bevestigingsmail gekregen van verzending van pandawill (gisterenavond had ik het enkel op "my account" zien staan)

Kijk ik nu terug op de website staat er weer processing ipv shipped... :(

edit: in chat zeggen ze dat hij wel degelijk verzonden is. Ben benieuwd, zal het wel zien eens de tracking actief wordt dan :)
Mijn order is ook verstuurd _O_ Hoop stiekem dat ik hem voor het weekend thuis heb liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door poiuytr op 27-08-2013 12:09:58 ]
pi_130509285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:02 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mijn order is ook verstuurd _O_ Hoop stiekem dat ik hem voor het weekend thuis heb liggen.
Nice :D Had het beter ook zo gedaan :p nu moet ik nog eens wachten op signapore post ook :p
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:38:28 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130515378
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Ditty het volgende:
FAEA f1 besteld :D ben benieuwd hoop dat me g2 het nog even vol gaat houden tot hij er is
Ah, bericht even gemist :D.
Nice! waar besteld? en hoe verzonden?
quote:
:9~ Daar ga je vanavond natuurlijk wat meer over vertellen aan de lieve kijkbuis kindertjes, toch? O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130516996
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef Dasjonny het volgende:
Hmmm, mijn oude One S is aan vervanging toe, eigenlijk wil ik er eentje in ongeveer dezelfde klasse, snelheid, alleen dan met 720P scherm en een grotere batterij. Zou een G4 of G3T wat zijn? Lees dan ze qua grote toch wel aardig in de buurt komen van mijn one S als ik de specs zo zie:

One S: 130 x 65 x 7

G3T: 135 x 65 x 10.8

G4: 133 x 65 x 10

Is dit nog met 1 hand te bedienen of valt dit tegen vanwege de dikte?
Haier W910 heeft dezelfde processor als de One S en heb je al voor +/- $130.

Scherm is 720p op 4.5 inch.

G3T is wel aan te raden; al weet ik persoonlijk niet of de dikte en het baksteen-design niet storend zijn. verwacht dat het wel mee valt, maar toch.

de kale niet-turbo G4 zou ik alleen nemen als je goed weet waarom je hem wilt. puur kwa scherm, geheugen en processor is ie veel duurder dan gelijksoortige modellen.

bij de T versie moet je opletten dat je niet die met een kleine batterij krijgt want dan heb je op bijna alle vlakken een miskoop in handen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130519479
Ik heb een probleempje met mijn Jiayu G2. Afgelopen week was het geluid af en toe weg, een reboot verhielp dit wel. Maar toen ineens was al het geluid weg, zelfs een reboot hielp niet.
Nou had ik de telefoon geroot en nadat ik de root heb verwijderd was het geluid weer terug.... tenminste dat dacht ik; nu is het geluid weer weg.
Als het geluid weer weg is, moet ik het batterijklepje eraf halen om weer geluid te hebben. Daarna weer terugklikken en ik heb weer ongeveer een halfuur geluid :')

Staat er teveel druk op de speakers of zie ik iets over het hoofd? :P
pi_130523396
Dus de Chinese spullen zijn niet extra schadelijk? Ik ben nu aan het twijfelen tussen de Jiayu G3S, de Cubot One en de Cubot gt99. Een klasgenoot van mijn broer heeft ook de Jiayu G3S (gorilla glass) en volgens mij is het ook een degelijk merk. Welke zouden jullie kiezen? Zijn er nog sites die jullie i.v.m. korting, garantie etc. aanraden?
De mobiel die ik koop moet overigens niet een prulletje zijn, maar wel iets waar ik zo'n 1,5 / 2 jaar mee voort kan.

Hoe zit het met de douane, ik wil dat hetgeen dat ik koop legaal is, en dat ik er geen problemen mee krijg. Waarom is er een kans dat je ¤30 extra moet betalen?

Oja, de Cubots hebben één of ander certificaat niet. Heeft de Jiayu dat wel? En wat stelt dat certificaat voor?
pi_130527661
Kiek es aan.. CM10.1 komt eraan voor de Faea F2(s)!
mag het weten
pi_130527710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:34 schreef freek.etc het volgende:
Hoe zit het met de douane, ik wil dat hetgeen dat ik koop legaal is, en dat ik er geen problemen mee krijg. Waarom is er een kans dat je ¤30 extra moet betalen?
Belasting. De overheid moet natuurlijk wel overal een graantje van meepikken natuurlijk.
pi_130527885
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:32 schreef thethoryd het volgende:
Ik heb een probleempje met mijn Jiayu G2. Afgelopen week was het geluid af en toe weg, een reboot verhielp dit wel. Maar toen ineens was al het geluid weg, zelfs een reboot hielp niet.
Nou had ik de telefoon geroot en nadat ik de root heb verwijderd was het geluid weer terug.... tenminste dat dacht ik; nu is het geluid weer weg.
Als het geluid weer weg is, moet ik het batterijklepje eraf halen om weer geluid te hebben. Daarna weer terugklikken en ik heb weer ongeveer een halfuur geluid :')

Staat er teveel druk op de speakers of zie ik iets over het hoofd? :P
Beide speakers doen het niet?
Anders kan het gewoon een vuil kontakt van het speakertje zijn.
Dit zijn verende kontakten tegen een printje.
pi_130530866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, bericht even gemist :D.
Nice! waar besteld? en hoe verzonden?

[..]

via faea mobile.com met een hoesje en screen protector, voor 127 euro. Ik kon nergens voor een snel dienst met dhl of fedex kiezen dus nu via airmail met honkong post en nu maar hopen dat hij wordt geleverd voor mijn g2 het begeeft ;)
pi_130533595
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Mehari het volgende:

[..]

Beide speakers doen het niet?
Anders kan het gewoon een vuil kontakt van het speakertje zijn.
Dit zijn verende kontakten tegen een printje.
Moet ik het geheel dan openschroeven? Als ik een tijdje geen geluid heb moet ik het klepje er bij de kant van de luidspreker eraf halen om weer geluid te krijgen :P
pi_130534351
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:34 schreef freek.etc het volgende:
Dus de Chinese spullen zijn niet extra schadelijk? Ik ben nu aan het twijfelen tussen de Jiayu G3S, de Cubot One en de Cubot gt99. Een klasgenoot van mijn broer heeft ook de Jiayu G3S (gorilla glass) en volgens mij is het ook een degelijk merk. Welke zouden jullie kiezen? Zijn er nog sites die jullie i.v.m. korting, garantie etc. aanraden?
De mobiel die ik koop moet overigens niet een prulletje zijn, maar wel iets waar ik zo'n 1,5 / 2 jaar mee voort kan.

Hoe zit het met de douane, ik wil dat hetgeen dat ik koop legaal is, en dat ik er geen problemen mee krijg. Waarom is er een kans dat je ¤30 extra moet betalen?

Oja, de Cubots hebben één of ander certificaat niet. Heeft de Jiayu dat wel? En wat stelt dat certificaat voor?
dat je m niet in de americas kan gebruiken. in nl wel gewoon.

eerlijk juiste bedrag vermelden bij verzending kun je per mail vragen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130535201
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef RDMKR het volgende:

[..]

dat je m niet in de americas kan gebruiken. in nl wel gewoon.

eerlijk juiste bedrag vermelden bij verzending kun je per mail vragen.
Krijg je niet standaard een echte factuur dan?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:45:34 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130536836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:

[..]

Krijg je niet standaard een echte factuur dan?
gewoon niet over zeuren bij de seller. Die declareert maar mooi wat ze normaal ook doen (grote kans dat het te laag is). Als de douane dit niet geloofd dan sturen ze je wel een brief waarop je de juiste informatie moet invullen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130539687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:

[..]

Krijg je niet standaard een echte factuur dan?
ligt aan de shop. mailen biedt enige zekerheid.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130542765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef RDMKR het volgende:

[..]

Haier W910 heeft dezelfde processor als de One S en heb je al voor +/- $130.

Scherm is 720p op 4.5 inch.

G3T is wel aan te raden; al weet ik persoonlijk niet of de dikte en het baksteen-design niet storend zijn. verwacht dat het wel mee valt, maar toch.

de kale niet-turbo G4 zou ik alleen nemen als je goed weet waarom je hem wilt. puur kwa scherm, geheugen en processor is ie veel duurder dan gelijksoortige modellen.

bij de T versie moet je opletten dat je niet die met een kleine batterij krijgt want dan heb je op bijna alle vlakken een miskoop in handen.
Ik dacht zelf aan deze versie van de G4. http://www.banggood.com/J(...)e-Black-p-83015.html

Geen zin om op de zwarte advanced versie te wachten.

Iemand nog coupons voor banggood?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:42:37 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130544167
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130544280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Moet ik het geheel dan openschroeven? Als ik een tijdje geen geluid heb moet ik het klepje er bij de kant van de luidspreker eraf halen om weer geluid te krijgen :P
Ja, juist door die aktie met het achterkantje denk ik aan slecht kontakt.
pi_130547133
Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn iOcean x7 Youth Turbo:

V&A aangeboden: iOcean X7 Youth Turbo Quad Core 1.5GHz, 1GB RAM Wit, Zwart
pi_130558521
Beste FOK!kers,

gisteravond heb ik de iOcean x7 turbo besteld via Antelife, alleen vraag ik me af waar ik een tracking code zou kunnen vinden? Weet iemand waar ik dat zou moeten zien?

Alvast bedankt!
pi_130559192
quote:
Dat is geen geld voor zo'n telefoon.. Lees dat de 8GB versie in Duitsland te koop is voor ¤200,-, zou hij dan in NL ook ¤200,- worden?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:49:25 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130559261
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Dat is geen geld voor zo'n telefoon.. Lees dat de 8GB versie in Duitsland te koop is voor ¤200,-, zou hij dan in NL ook ¤200,- worden?
Nope, hij staat hier niet in de play store.
http://www.google.com/url(...)MEc3FQ1HFUM_ttGcbqrA
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130559483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nope, hij staat hier niet in de play store.
http://www.google.com/url(...)MEc3FQ1HFUM_ttGcbqrA
Bah.. Waarom doen ze dat toch? In Nederland betaal je dus bijna 2 keer zo veel.. Vreemd
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:57:02 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130559528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:55 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Bah.. Waarom doen ze dat toch? In Nederland betaal je dus bijna 2 keer zo veel.. Vreemd
Met de mailboxde voor 220 euro, nog goedkoop.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130559635
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met de mailboxde voor 220 euro, nog goedkoop.
Maar is die methode betrouwbaar? Vind het toch altijd een beetje risicovol om 't op zo'n manier te proberen.

Oh, en zie nu dat je een creditcard nodig hebt, die ik helaas niet heb..
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:02:19 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130559729
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:59 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Maar is die methode betrouwbaar? Vind het toch altijd een beetje risicovol om 't op zo'n manier te proberen
Genoeg mensen die het zo gedaan hebben :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130559877
Iemand een antwoord op mijn vraag?
pi_130559911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:06 schreef kimmyking het volgende:
Iemand een antwoord op mijn vraag?
Bij je order gekeken? Plus dat je misschien helemaal geen tracking hebt, of dat je even geduld moet hebben voordat je hem hebt
pi_130560216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:06 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Bij je order gekeken? Plus dat je misschien helemaal geen tracking hebt, of dat je even geduld moet hebben voordat je hem hebt
Moet ik misschien een e-mail krijgen van DHL?

Ik heb van Antelife wel een order bevestiging gekregen, daar staat een transactiereferentie, misschien dat dat hem is?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:18:34 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130560300
Eh, heel gek idee, hè, ik weet het, maare... Stel je vraag aan Antelife?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130560316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef kimmyking het volgende:

[..]

Moet ik misschien een e-mail krijgen van DHL?
Misschien moeten ze je pakket nog eerst inpakken en verzenden voordat je uberhaupt een track&trace code kunt krijgen.
pi_130560413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Eh, heel gek idee, hè, ik weet het, maare... Stel je vraag aan Antelife?
Ben al bezig :p
pi_130574096
Jej, Singapore post zegt vandaag al "Despatched to overseas".
Ken hun tacking termen allemaal niet maar klinkt toch goed lijkt mij :D

Tot nu toe heeft het reizen van het product zelf zeg maar nooit echt lang geduurd bij mijn bestellingen, was het meestal lange tijd eer het vanuit het verdeelcentrum zelf vertrok. Ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat zijn :D :p
pi_130574447
Heb zondagnacht (dacht ik) track id gekregen, maar tot op heden kan ik er niks over vinden op de DHL site :( Normaal als je code krijgt duurt het toch 5 dagen voordat het pakket bij je bezorgd wordt en kan je het pakket de hele tijd volgen? Hier niks van dat alles, ook al twee mails gestuurd aan de verkoper maar krijg nergens een reactie op :(
pi_130574969
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef poiuytr het volgende:
Heb zondagnacht (dacht ik) track id gekregen, maar tot op heden kan ik er niks over vinden op de DHL site :( Normaal als je code krijgt duurt het toch 5 dagen voordat het pakket bij je bezorgd wordt en kan je het pakket de hele tijd volgen? Hier niks van dat alles, ook al twee mails gestuurd aan de verkoper maar krijg nergens een reactie op :(
Had eens gelezen (weet niet of het hier was) dat het wel eens gebeurt dat verkopers gewoon de code opsturen die bevestigt dat het pakketje verzonden zal worden met dhl ofzoiets, en dat ze de echte tracking code pas 2 dagen later hebben en opsturen.

Weet niet meer precies hoe het zit maar was zoiets :p
pi_130594104
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Had eens gelezen (weet niet of het hier was) dat het wel eens gebeurt dat verkopers gewoon de code opsturen die bevestigt dat het pakketje verzonden zal worden met dhl ofzoiets, en dat ze de echte tracking code pas 2 dagen later hebben en opsturen.

Weet niet meer precies hoe het zit maar was zoiets :p
Het lijkt er dus op dat dat hier dus ook gaat gebeuren (alleen dan nog langer), mooi kloten dus, vandaag voor de vijfde keer een mail de deur uit gedaan en hoop contact te krijgen met hun. Ze zijn echt never online, beantwoorden mails niet etc. Zeer frustrerend vooral omdat dit de eerste telefoon is die ik laat overkomen uit China. Vandaag is dus de vierde dag dat die code niet werkt, begint er dus wel vraagtekens bij te zetten. Nu ook kut dat ik niks kan ondernemen 20dagen niet.

pi_130595779
Uiteindelijk gisteren de Jiayu G3s besteld met de MTK6589T er in bij banggood. Gorrila glass, alleen de camera en gps maak ik me enigzins zorgen over.

http://www.banggood.com/J(...)e-Black-p-81656.html

Goede deal of niet?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:26:01 #112
407871 Yolo_Frodo
Frodo doesn't give a F.
pi_130597069
Hi, ik heb de rode cubot gt99 gekocht. Welke tf card kan ik het beste kopen hiervoor? Die 4gb daar ga ik zo doorheen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:28:13 #113
407871 Yolo_Frodo
Frodo doesn't give a F.
pi_130597166
Die kaarten hebben ook verschillende klassen zie ik. Wel is het beste voor mijn telefoon?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:30:21 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130597253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef Yolo_Frodo het volgende:
Hi, ik heb de rode cubot gt99 gekocht. Welke tf card kan ik het beste kopen hiervoor? Die 4gb daar ga ik zo doorheen.
Hoeveel GB denk je wel nodig te hebben?
Goede adressen voor goedkoop geheugen zijn Dataio.nl en Mymemory.co.uk :)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef unitedshoties het volgende:
Uiteindelijk gisteren de Jiayu G3s besteld met de MTK6589T er in bij banggood. Gorrila glass, alleen de camera en gps maak ik me enigzins zorgen over.

http://www.banggood.com/J(...)e-Black-p-81656.html

Goede deal of niet?
Aardige deal inderdaad :) Met AGPS en EPO fix kan het overigens best zijn dat de GPS werkt :) Heb al wel MTK chipsets met 4-6 meter preciesie gezien (MTK6589)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Had eens gelezen (weet niet of het hier was) dat het wel eens gebeurt dat verkopers gewoon de code opsturen die bevestigt dat het pakketje verzonden zal worden met dhl ofzoiets, en dat ze de echte tracking code pas 2 dagen later hebben en opsturen.

Weet niet meer precies hoe het zit maar was zoiets :p
Klopt, meestal voegen ze eerst het referentie nummer in en daarna voegen ze een dag later de echte traceercode toe.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Het lijkt er dus op dat dat hier dus ook gaat gebeuren (alleen dan nog langer), mooi kloten dus, vandaag voor de vijfde keer een mail de deur uit gedaan en hoop contact te krijgen met hun. Ze zijn echt never online, beantwoorden mails niet etc. Zeer frustrerend vooral omdat dit de eerste telefoon is die ik laat overkomen uit China. Vandaag is dus de vierde dag dat die code niet werkt, begint er dus wel vraagtekens bij te zetten. Nu ook kut dat ik niks kan ondernemen 20dagen niet.

[ afbeelding ]
Duurt wel lang ja. Wellicht is hij wel gewoon onderweg. Normaal duurt het niet heel lang voordat ik de echte DHL code krijg (maximaal een dag).

Wellicht heb je gewoon de code niet gekregen maar is hij al bijna in Nederland (hopen mag altijd :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130597846
Ik denk dat ik maar een Lenovo K900 ga halen.
16gb versie 330 euro bij Pandawill.

Doen of niet?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130601018
ik denk er ook over na.

lees wel ff over de geupdate antutu versie die hem 20% lager laat scoren dan eerst*. dus niet dat je denkt dat je iets dat zo snel is als een octa-core S4 in huis haalt. het blijft een prima apparaat natuurlijk. 21500 op antutu is alsnog uitstekend. al scoort ie op andere benchmarks nog steeds relatief laag vergeleken bij antutu.

* http://www.eetimes.com/author.asp?section_id=36&doc_id=1318894

er zijn eventueel in India hele goeie deals voor K900's (+/- 265 euro), maar importeren daar vandaan is niet zo makkelijk. moet via een package forwarder en kan alleen met koerierdiensten.

1920x1080 moet wel mooi uit de verf komen op 5.5 inch; zelfs op 5 inch denk ik nog wel eens dat de pixel density te hoog is om merkbaar iets uit te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door RDMKR op 29-08-2013 17:21:40 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130601471
heeft iemand ervaring met verzenden via DHL en andere "dure" koerierdiensten? wat zijn de ervaringen kwa douanekosten, etc?

ik vraag het omdat het uit India alleen per DHL enzo kan.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130602441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef RDMKR het volgende:
heeft iemand ervaring met verzenden via DHL en andere "dure" koerierdiensten? wat zijn de ervaringen kwa douanekosten, etc?

ik vraag het omdat het uit India alleen per DHL enzo kan.
een tablet via fedex en daar heb ik wel douane kosten voor moeten betalen hoewel het maar 11 euro was omdat ze een ander bedrag op de verpakking hadden gezet.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:12:49 #119
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130603177
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk dat ik maar een Lenovo K900 ga halen.
16gb versie 330 euro bij Pandawill.

Doen of niet?
Wow dat is een scherpe prijs! Waar heb je die gevonden?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130603354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Wow dat is een scherpe prijs! Waar heb je die gevonden?
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p75535.html

32gb is uitverkocht en mij de 80 euro extra niet waard denk ik.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:19:08 #121
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130603429
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p75535.html

32gb is uitverkocht en mij de 80 euro extra niet waard denk ik.
Ik zie ¤ 367 staan?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130603746
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:19 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Ik zie ¤ 367 staan?
Ik had valuta omgerekend. Of op een andere site oid.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130604637
Ik denk dat ik een Cubot gt99, een cubot one of een Jiayu G3s koop. Willen jullie, Yolo_Frodo en unitedshoties, mij vertellen waarom jullie voor de Cubot gt99 en de Jiayu zijn gegaan?

Wat is er ´mis´ met de camera en de gps van de Jiayu G3s?
pi_130605758
cubot gt99 van m'n vader doet het uitstekend. enige probleem is dat hij niet goed te horen is door de andere partij bij het bellen, maar daar is een firmware update voor om het op te lossen. helaas nog niet gelukt die te installeren maar dat komt wel goed.

het argument voor is gewoon dat hij super goedkoop is, uitstekende specs heeft en goed werkt!

ps. er was in dit thread (of de vorige) 1 persoon die er minder geluk mee had...

quote:
een tablet via fedex en daar heb ik wel douane kosten voor moeten betalen hoewel het maar 11 euro was omdat ze een ander bedrag op de verpakking hadden gezet.
:)

ik ga het toch maar eens bij die indiers proberen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130606303
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef Ditty het volgende:

[..]

een tablet via fedex en daar heb ik wel douane kosten voor moeten betalen hoewel het maar 11 euro was omdat ze een ander bedrag op de verpakking hadden gezet.
Voor zover ik al gezien heb, heb je bij de dure verzenddiensten altijd heel veel kans op douane.

Blijkbaar is het bij DHL (en bij de andere ook vermoed ik) wel heel belangrijk dat de verzender er naast de prijs van het product ook de verzendkosten opzet! Anders rekent DHL zelf uit hoeveel verzendkosten betaald zijn en dat komt heel er hoog uit, daarna tellen ze daar douane op en kom je duur uit :)
pi_130608356
friday happy hour deal bij pandawill is weer 50% off van een thl monkey king:

http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday&force=yes
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:33:54 #127
407871 Yolo_Frodo
Frodo doesn't give a F.
pi_130609110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoeveel GB denk je wel nodig te hebben?
Goede adressen voor goedkoop geheugen zijn Dataio.nl en Mymemory.co.uk :)


[..]

Aardige deal inderdaad :) Met AGPS en EPO fix kan het overigens best zijn dat de GPS werkt :) Heb al wel MTK chipsets met 4-6 meter preciesie gezien (MTK6589)

[..]

Klopt, meestal voegen ze eerst het referentie nummer in en daarna voegen ze een dag later de echte traceercode toe.

[..]

Duurt wel lang ja. Wellicht is hij wel gewoon onderweg. Normaal duurt het niet heel lang voordat ik de echte DHL code krijg (maximaal een dag).

Wellicht heb je gewoon de code niet gekregen maar is hij al bijna in Nederland (hopen mag altijd :P)
Ik zit te denken aan 16 of 32gb dan kan ik het over het paar jaar in mijn volgende telefoon gebruiken.
Welke class is dan het beste voor een smartphone? Is een lage class merkbaar in gebruik en in antutu?
Ja, ik weet hier niet veel vanaf :') .
pi_130612115
ik ben ook wel geïnteresseerd in een k900. Ben al beetje aan het zoeken!
Als ik wat gevonden heb laat ik het horen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:36:28 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130612422
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef Yolo_Frodo het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan 16 of 32gb dan kan ik het over het paar jaar in mijn volgende telefoon gebruiken.
Welke class is dan het beste voor een smartphone? Is een lage class merkbaar in gebruik en in antutu?
Ja, ik weet hier niet veel vanaf :') .
Gewoon een snellere kopen zoals:
Uit Nederland:
16GB Samsung ¤12.10
32GB Samsung ¤22.20

Als je gewone post kiest geen verzendkosten :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130612755
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:19 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Ik zie ¤ 367 staan?
het is 330 euro met 5% korting voor coupon code panda4fok.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:07:48 #131
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130617535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Vincent_vd het volgende:
Jej, Singapore post zegt vandaag al "Despatched to overseas".
Ken hun tacking termen allemaal niet maar klinkt toch goed lijkt mij :D

Tot nu toe heeft het reizen van het product zelf zeg maar nooit echt lang geduurd bij mijn bestellingen, was het meestal lange tijd eer het vanuit het verdeelcentrum zelf vertrok. Ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat zijn :D :p
Je bent niet de enigste.

Mijn telefoon, met Singapore Post, ligt al bijna 1 maand bij de Nederlandse douane.
pi_130618097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef wolferl het volgende:

[..]

Je bent niet de enigste.

Mijn telefoon, met Singapore Post, ligt al bijna 1 maand bij de Nederlandse douane.
Pfoeh dat is helemaal rot, dan weet je dat hij zo dichtbij is en kan je hem nog niet krijgen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:24:23 #133
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130618397
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Pfoeh dat is helemaal rot, dan weet je dat hij zo dichtbij is en kan je hem nog niet krijgen.
En bellen naar de douane of PostNL heeft geen zin.
pi_130619874
Da's inderdaad naatje. ;(
Ik heb in Wenen echt boffen dat ik in persoon naar het depot kan. _O_ Natuurlijk is uitgekleed worden haast nooit leuk, maar als, dan zo. Krijg ik een brief met vraag om documenten bij te voegen kan ik die meteen uitprinten, de deur uitstappen en richting het depot gaan om in persoon aan de zogenaamde 'Selbstverzollung' te voldoen. Dan betaal ik meteen wat ik ze aan douanekosten schuldig ben en krijg ik m'n pakje dus dezelfde dag ook nog mee. Zonder logistieke bijkosten (PostNL rekent 13,- EUR). :D 4 uur cup-a-soup, dat zouden meer landen moeten doen. c_/

Maar goed. Singapore Post is hier altijd in een dag of 11 na de eerste status!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130619966
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef Yolo_Frodo het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan 16 of 32gb dan kan ik het over het paar jaar in mijn volgende telefoon gebruiken.
Welke class is dan het beste voor een smartphone? Is een lage class merkbaar in gebruik en in antutu?
Ja, ik weet hier niet veel vanaf :') .
SanDisk Ultra microSDHC Class 10 UHS-I 32GB:
http://www.mymemory.co.uk(...)UHS-1-%2B-SD-Adapter _O_ Bazenstore, bazenkaart ( -5% coupon exp ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130640832
Artikeltje van tweakers over China phones.

http://tweakers.net/revie(...)ar-voor-je-geld.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130643084
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:02 schreef rene90 het volgende:
Artikeltje van tweakers over China phones.

http://tweakers.net/revie(...)ar-voor-je-geld.html
Bedankt! Nu ga ik zeker voor de Xiaomi. Alleen nog wachten tot de release van Xiaomi 3.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:55:57 #139
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130646696
Heb ik nu een Chinese smartphone in NL gekocht tegen een Chinese prijs??



Totaal betaald: ¤ 280, dus ruim binnen mijn limiet van ¤ 300 voor een nieuwe smartphone!!

Is wel even wennen na bijna drie jaar een HTC Desire HD gebruikt te hebben :{
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130646805
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef eNaSnI het volgende:
Heb ik nu een Chinese smartphone in NL gekocht tegen een Chinese prijs??

[ afbeelding ]

Totaal betaald: ¤ 280, dus ruim binnen mijn limiet van ¤ 300 voor een nieuwe smartphone!!

Is wel even wennen na bijna drie jaar een HTC Desire HD gebruikt te hebben :{
Is volgens mij geen Chinese prijs :P Maar Huawei wordt nu ook steeds bekender, wat dus betekent dat ze duurder worden
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:01:37 #141
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130646940
Nou ja, in ieder geval iets onder de laagste prijs van tweakers.net van ¤ 375.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130647375
Ik zie dit toestel;
http://www.xiaomi.com/hongmi

Weinig langskomen hier op de site, dit is toch eht volgende toestel?
http://www.aliexpress.com(...)5GHz/1158963701.html

Lees ik verkeerd of heeft deze weer een minpunt qua 3G of iets?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef thethoryd het volgende:
Maar Huawei wordt nu ook steeds bekender, wat dus betekent dat ze duurder worden
Laten ze dat nou juist constant tegen spreken ;).
pi_130647699
quote:
Geen T model he?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:25:30 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130647938
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef eNaSnI het volgende:
Heb ik nu een Chinese smartphone in NL gekocht tegen een Chinese prijs??

[ afbeelding ]

Totaal betaald: ¤ 280, dus ruim binnen mijn limiet van ¤ 300 voor een nieuwe smartphone!!

Is wel even wennen na bijna drie jaar een HTC Desire HD gebruikt te hebben :{
de review op tweakers is niet te best
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:29:54 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130648138
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Mdrop het volgende:
Ik zie dit toestel;
http://www.xiaomi.com/hongmi

Weinig langskomen hier op de site, dit is toch eht volgende toestel?
http://www.aliexpress.com(...)5GHz/1158963701.html

Lees ik verkeerd of heeft deze weer een minpunt qua 3G of iets?
TD-SCDMA toestel, wij gebruiken hier WCDMA (geen 3G dus inderdaad).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130648229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef RobertNL het volgende:
TD-SCDMA toestel, wij gebruiken hier WCDMA (geen 3G dus inderdaad).
Oke danku! Enig idee of hier ook een WCDMA tegenhanger van is?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:51:47 #147
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130649149
Die Zopo ZP980 (+?) heeft trouwens ook 4G, en waarschijnlijk de nieuwe 990 dan ook.
pi_130652042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Is volgens mij geen Chinese prijs :P Maar Huawei wordt nu ook steeds bekender, wat dus betekent dat ze duurder worden
Is wel degelijk chinese prijs. In de meeste ketens al fnac enzo kost hij 400. Op pandawill vind je hem voor 300, dus voor 280 hem gewoon in Nederland kopen is zeker niet slecht ;)
pi_130652807
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:02 schreef rene90 het volgende:
Artikeltje van tweakers over China phones.

http://tweakers.net/revie(...)ar-voor-je-geld.html
heeft de xiaomi mi2s echt een 13MP camera? ik lees overal dat ie maar 8MP is.

xiaomi mi2s ziet er op papier goed uit, maar ik vind een snapdragon monsterprocessor + supergpu niet zo nuttig bij 720p. dat draait best op een mtk of dual core snapdragon en dan heb je er een voor bijna $250 minder.

maar goed, hij kan wel wat langer mee met al die rekenkracht.

ps. oh, en je kan nu ook een nexus 4 nemen voor minder geld, bijna zelfde kwaliteit en betere support...
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130652930
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef RDMKR het volgende:

[..]

heeft de xiaomi mi2s echt een 13MP camera? ik lees overal dat ie maar 8MP is.

xiaomi mi2s ziet er op papier goed uit, maar ik vind een snapdragon monsterprocessor + supergpu niet zo nuttig bij 720p. dat draait best op een mtk en dan heb je er een voor bijna $250 minder.

maar goed, hij kan wel wat langer mee met al die rekenkracht.

ps. oh, en je kan nu ook een nexus 4 nemen voor minder geld, bijna zelfde kwaliteit en betere support...
De 32gig heeft een 13MP en de 16gig een 8MP
pi_130657974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef RDMKR het volgende:

[..]

heeft de xiaomi mi2s echt een 13MP camera? ik lees overal dat ie maar 8MP is.

xiaomi mi2s ziet er op papier goed uit, maar ik vind een snapdragon monsterprocessor + supergpu niet zo nuttig bij 720p. dat draait best op een mtk of dual core snapdragon en dan heb je er een voor bijna $250 minder.

maar goed, hij kan wel wat langer mee met al die rekenkracht.

ps. oh, en je kan nu ook een nexus 4 nemen voor minder geld, bijna zelfde kwaliteit en betere support...
Bwaa, bij het scrollen door je homescreens zal die snapdragon idd niet heel veel uitmaken inderdaad, maar bij het draaien van wat zwaardere dingen, of de tijd waarop programma's opengaan zal toch wel beter zijn dan een mtk hoor :) (daar hoop ik toch op :p)

Nexus 4 is met de nieuwe prijsdaling inderdaad ook wel een zeer zeer goed alternatief, zeker vermits die zoals je zegt zo'n support heeft.
pi_130662696
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Oke danku! Enig idee of hier ook een WCDMA tegenhanger van is?
Ik heb vernomen dat er een witte versie op de markt komt die WCDMA wel ondersteunt, maar wanneer zou ik niet weten.
pi_130669029
Een verkoper van handtassen die ineens de iocean x7 voor 45 dollar gaat verkopen :') Seems legit

Aan de andere kant, de verkoper krijgt geen geld van Aliexpress totdat je de ontvangst hebt bevestigd. Iemand die de gok durft te wagen?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:58:05 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130669340
't Is erg vermoeiend en een langdradig proces op AliExpress om je geld terug te krijgen.
Als ik de rest van de inventory sales bekijk (-85% op haast alles) zou ik me er lekker ver van houden. De hele listing is verder sowieso gejat van een andere store. Zelfs de plaatjes zijn gemerkt met een andere storenummer. :') Maar goed. Doe wat je niet laten kunt natuurlijk. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130669741
Geen Paypal bij Ali, dus ik ben bang dat als het te goed is om waar te zijn........
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_130670285
Ik denk dat ik een Cubot gt99, een cubot one of een Jiayu G3s koop. Willen jullie, Yolo_Frodo en unitedshoties, mij vertellen waarom jullie voor de Cubot gt99 en de Jiayu zijn gegaan?

Wat is er ´mis´ met de camera en de gps van de Jiayu G3s?
pi_130679774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef freek.etc het volgende:
Ik denk dat ik een Cubot gt99, een cubot one of een Jiayu G3s koop. Willen jullie, Yolo_Frodo en unitedshoties, mij vertellen waarom jullie voor de Cubot gt99 en de Jiayu zijn gegaan?

Wat is er ´mis´ met de camera en de gps van de Jiayu G3s?
Om heel eerlijk te zijn ben ik voor de Jiayu G3s (1.5ghz versie, wel op letten :)) gegaan omdat hij een grote batterij heeft; alleen had ik verhalen gehoord over dat de gps af en toe lastig deed en iemand zelfs super moeilijk deed om zijn gps te upgraden, wat ik trouwens niet aanraad te doen; linkie ,,

De camera en het filmen zijn niet perfect, maar voor een telefoon van 130-150 euro goed genoeg dunkt me (wat ik gezien heb op het internet), alhoewel ik wel denk dat ze hier een beetje op bezuinigd hebben. Ook vind ik de G3s ten opzichte van de Cubot gt99 een veel mooiere en professionelere look hebben. Cubot oogt een beetje goedkoop qua design.

Verder weet ik het allemaal nog niet; eventjes wachten tot ik 'm binnnenkrijg :3
pi_130684958
Wauw, signapore post all the way! :D
De nacht van maandag op dinsdag bevestiging van pandawill gekregen dat gsm verzonden was, vandaag is de status reeds als volgt: Arrival at international office of exchange, BEBRUA

Nu kan ik helemaal niet meer wachten, tot nu toe is het vanaf brussel altijd snel in huis geweest dus hopelijk nu ook :D
pi_130689019
Heb iets gemist? Shiznuts had toch 2 nieuwe mobieltjes ontvangen? Ik heb nog geen review gezien......
pi_130689131
Ok, mijn Jiayu G2 kan nu ook al niet meer goed opladen :') Wil de G3T, maar zit een beetje te twijfelen over de prijs. Kan dus met/zonder invoerrechten ¤40,- schelen :')
Ik slaap er nog even een nachtje over.
  zondag 1 september 2013 @ 09:40:53 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130695668
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:25 schreef marco_sire het volgende:
Heb iets gemist? Shiznuts had toch 2 nieuwe mobieltjes ontvangen? Ik heb nog geen review gezien......
Je hebt twee posts voorbij kunnen zien komen met foto's die Mistertao gemaakt had in hun warehouse. Daarna had ik de Neomobile N003 reeds ontvangen, maar heb ik nog niet geroot/geROM'd dus daar kun je niet echt iets zinnigs over zeggen. De FAEA F2 die eerder verstuurd zou zijn, deed pas een week later dan de N003 de tracking ervan en is nog onderweg.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130695859
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je hebt twee posts voorbij kunnen zien komen met foto's die Mistertao gemaakt had in hun warehouse. Daarna had ik de Neomobile N003 reeds ontvangen, maar heb ik nog niet geroot/geROM'd dus daar kun je niet echt iets zinnigs over zeggen. De FAEA F2 die eerder verstuurd zou zijn, deed pas een week later dan de N003 de tracking ervan en is nog onderweg.
Oei, vooral benieuwd naar de N003: schiet eens op ;)
pi_130696366
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
  zondag 1 september 2013 @ 10:45:32 #164
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130696515
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:34 schreef FreaZ het volgende:
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
Gezien de 85 transacties van de afgelopen 6 maanden kun je wel een gokje wagen, denk ik.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130697119
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:34 schreef FreaZ het volgende:
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
Je besteld maar, als je die 30 euro kan missen.
als ik jou was zou ik maar even googelen op AliExpress en die 30 euro aan een zwerver geven :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 1 september 2013 @ 11:29:45 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130697539
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:34 schreef FreaZ het volgende:
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
Mja dit dus:
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef shiznuts het volgende:
't Is erg vermoeiend en een langdradig proces op AliExpress om je geld terug te krijgen.
Als ik de rest van de inventory sales bekijk (-85% op haast alles) zou ik me er lekker ver van houden. De hele listing is verder sowieso gejat van een andere store. Zelfs de plaatjes zijn gemerkt met een andere storenummer. :') Maar goed. Doe wat je niet laten kunt natuurlijk. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130699354
Ik heb er zelf vanaf gezien toen ik dit zag bij de feedback v/d verkoper zelf:

mag het weten
pi_130703963
Ik ben op zoek naar de telefoon met de beste specificaties van het moment.
  zondag 1 september 2013 @ 14:52:15 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130704303
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef Mechafish het volgende:
Ik ben op zoek naar de telefoon met de beste specificaties van het moment.
Oppo find 5,HTC one, galaxy s4 ;)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130704856
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oppo find 5,HTC one, galaxy s4 ;)?
Of als hij nog een maandje kan wachten de LG G2 of Xiaomi M3 (zal wss ook de snapdragon 800 hebben :) )
pi_130715891
Komt de Xiaomi Hongmi 'red rice' nog uit met 3G? In principe is toch overal 'gratis'wifi ook genoeg?

http://www.ibuygou.com/p-(...)screen-5392-usd.html
We fear that which we cannot see
pi_130718671
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Komt de Xiaomi Hongmi 'red rice' nog uit met 3G? In principe is toch overal 'gratis'wifi ook genoeg?

http://www.ibuygou.com/p-(...)screen-5392-usd.html
http://www.gizmochina.com(...)rt-wcdma-3g-network/
  zondag 1 september 2013 @ 20:58:20 #173
405087 RDMKR
miui mitu
pi_130719797
quote:
Komt de Xiaomi Hongmi 'red rice' nog uit met 3G? In principe is toch overal 'gratis'wifi ook genoeg?
2G datagebruik in gebieden zonder wifi is best te overleven, imo. en ja, als je thuis en op werk wifi hebt zit je voor het grootste deel al goed.

maar ja, heeft die red rice echt zo veel meer te bieden dan gelijksoortige alternatieven. ik ben niet overtuigd. zou er geen 3G voor opgeven.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 1 september 2013 @ 21:04:23 #174
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130720245
Is die Oppo Find 5 nu nog steeds 1 van de meest krachtige phones!? Die is al een poosje uit toch? Dacht dat die inmiddels al wel ingehaald zou zijn door andere Chinese merken.

Die nieuwe Oppo komt toch deze maand uit!?
pi_130720488
quote:
ok thanks

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef RDMKR het volgende:

[..]

2G datagebruik in gebieden zonder wifi is best te overleven, imo. en ja, als je thuis en op werk wifi hebt zit je voor het grootste deel al goed.

maar ja, heeft die red rice echt zo veel meer te bieden dan gelijksoortige alternatieven. ik ben niet overtuigd. zou er geen 3G voor opgeven.
Ja, maar de prijs in de link daarboven 130 dollar of iets meer bij een aliexpress is toch wel interesting ;)
We fear that which we cannot see
pi_130720701
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2013 21:04 schreef Yi-Long het volgende:
Is die Oppo Find 5 nu nog steeds 1 van de meest krachtige phones!? Die is al een poosje uit toch? Dacht dat die inmiddels al wel ingehaald zou zijn door andere Chinese merken.

Die nieuwe Oppo komt toch deze maand uit!?
Door wat dan? Ik zie zie in China niet ineens magisch krachtige processors uit hun hoed toveren. Alles met een S4 Quad of Snapdragon 600 is nu nog gewoon high tot top-end.

De nieuwe telefoons met Snapdragon 800 komen inderdaad komende maand. Oa Xiaomi Mi3, Oppo met een upgrade van de find 5, LG G2.
  zondag 1 september 2013 @ 21:19:55 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130721286
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:11 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Door wat dan? Ik zie zie in China niet ineens magisch krachtige processors uit hun hoed toveren. Alles met een S4 Quad of Snapdragon 600 is nu nog gewoon high tot top-end.

De nieuwe telefoons met Snapdragon 800 komen inderdaad komende maand. Oa Xiaomi Mi3, Oppo met een upgrade van de find 5, LG G2.
Geen idee, ik focus me niet echt op welke processor er in zit, al weet ik wel dat de Snapdragon bij de top hoort, of zelfs is.

Ik had eigenlijk gewoon verwacht dat de nieuwste phones van Zopo (980+/990) dan ook wel redelijk soortgelijke prestaties zouden neerzetten.

Ben benieuwd naar de nieuwe Oppo, maar zoals ik al eens eerder aangaf, is die vrijwel nergens te krijgen hier in Hong Kong. Waarschijnlijk moet ik daar dan de grens voor over en op speurtocht gaan ofzo. Of bestellen.
pi_130721572
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee, ik focus me niet echt op welke processor er in zit, al weet ik wel dat de Snapdragon bij de top hoort, of zelfs is.

Ik had eigenlijk gewoon verwacht dat de nieuwste phones van Zopo (980+/990) dan ook wel redelijk soortgelijke prestaties zouden neerzetten.

Ben benieuwd naar de nieuwe Oppo, maar zoals ik al eens eerder aangaf, is die vrijwel nergens te krijgen hier in Hong Kong. Waarschijnlijk moet ik daar dan de grens voor over en op speurtocht gaan ofzo. Of bestellen.
Die MTK processors die erin zitten zijn gewoon wat minder krachtig door de A7 architectuur en de grafische chip die ze gebruiken, daardoor wel zuiniger, maar merkbaar trager. De rest van de specs is grotendeels gelijkwaardig of in sommige gevallen zoals bij een jiayu met zijn batterij zelfs beter.
pi_130723130
Ik ben opzoek naar een leuk wit toestel met een MTK 6589 voor een leuke prijs ;)

Iemand een idee of ik een leuk toestel ga vinden voor rond de 130 euro?

Hoor het graag! ik heb al gekeken naar de jiayu g4, of de Cubot GT99, maar die is zwart van de voorkant?

is er nog een leuker model voor zo'n prijs?

http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p76145.html
Is back
  zondag 1 september 2013 @ 22:18:30 #180
405087 RDMKR
miui mitu
pi_130725641
http://www.pandawill.com/(...).html?___store=en_us

misschien die. ook niet helemaal wit, maar goed.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130726872
Nah dan liever wit, grijs vind ik niks ;)
Is back
pi_130727780
mijn neo n003 is in bestelling. dit omdat vandaag mijn htc one x is overleden:( en ik toch snel weer een nieuwe mobiel nodig heb.
gaat hier btw wel om de versie met 2gb ram. word 10/9 verzonden.
kan nog maar weinig vinden over de neo n003 maar we zullen het wel zien!
pi_130731749
k900 toch maar besteld bij pandawill; werd niks met die Indiers. enthousiast terug mailen op m'n vragen was al te veel gevraagd. dacht dat hun relatief sterke engels de communicatie wel makkelijker zou maken, maar nee hoor.

zie straks wel of ik m'n MTK telefoon of de k900 door verkoop. het belangrijkste is dat m'n nieuwsgierigheid bevredigd is. :] maar denk dat ik straks de k900 hou omdat ik niet zo op m'n budget hoef te letten en een echte high end telefoon toch wel heel tof is om bij je te hebben.

ik vind dit hoesje ook helemaal geweldig en heb hem op aliexpress besteld (bruine uitvoering):

http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130737557
Xiaomi M2s is toegekomen, wohow! :D Eerste gedacht: wow zo snel, en wow zo veel support op forums (roms, radio's, ...).
Hij is redelijk zwaar (naar mijn gevoel zwaarder dan de Neo n002 of de iocean x7) maar voelt daardoor ook wel stevig en van goede kwaliteit :)
Tot nu toe heel erg tevreden dus, ga nu eens wat spelen er mee en dingen uittesten :D
  maandag 2 september 2013 @ 12:33:47 #185
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130738484
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi M2s is toegekomen, wohow! :D Eerste gedacht: wow zo snel, en wow zo veel support op forums (roms, radio's, ...).
Hij is redelijk zwaar (naar mijn gevoel zwaarder dan de Neo n002 of de iocean x7) maar voelt daardoor ook wel stevig en van goede kwaliteit :)
Tot nu toe heel erg tevreden dus, ga nu eens wat spelen er mee en dingen uittesten :D
Klinkt goed!

Hoe is ie in vergelijking tot bv. de in NL-store verkrijgbare Samsung/Apple/Nokia/HTC/etc?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130738878
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi M2s is toegekomen, wohow! :D Eerste gedacht: wow zo snel, en wow zo veel support op forums (roms, radio's, ...).
Hij is redelijk zwaar (naar mijn gevoel zwaarder dan de Neo n002 of de iocean x7) maar voelt daardoor ook wel stevig en van goede kwaliteit :)
Tot nu toe heel erg tevreden dus, ga nu eens wat spelen er mee en dingen uittesten :D
Nice kerel, je hebt er nu ook een redelijke tijd opgewacht?

Baal er zo langzamerhand aardig van dat ik hem niet gewoon op pandawill heb gekocht, dit is voor mij echt één keer en nooit weer wat bestellen bij Aliexpress. Twee dagen na het bestellen foute code gekregen wat vervolgens één week duurde, nu al sinds vorige week donderdag te traceren en blijft maar in HK liggen :r



Gevoel dat dit ook weer zo fake is aangezien hij al dagen in HK ligt.
  maandag 2 september 2013 @ 13:03:10 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130739185
Enne. Told you so...
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heuh. Ik zou juist blij zijn met SG i.p.v. HK Post.
Nice dat je 'em hebt! *O*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 september 2013 @ 13:20:01 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130739582
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Nice kerel, je hebt er nu ook een redelijke tijd opgewacht?

Baal er zo langzamerhand aardig van dat ik hem niet gewoon op pandawill heb gekocht, dit is voor mij echt één keer en nooit weer wat bestellen bij Aliexpress. Twee dagen na het bestellen foute code gekregen wat vervolgens één week duurde, nu al sinds vorige week donderdag te traceren en blijft maar in HK liggen :r

[ afbeelding ]

Gevoel dat dit ook weer zo fake is aangezien hij al dagen in HK ligt.
Komt gewoon door de store waar je hebt besteld, probleem ligt niet bij Aliexpress. Mijn Pipo M7pro van vorige week is n.l. nu al in Nederland.

Probeer wat meer druk te zetten bij de store (noem claim enzo eens in een chat bericht). Wellicht gaan ze dan eerlijk met je zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130739592
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi M2s is toegekomen, wohow! :D Eerste gedacht: wow zo snel, en wow zo veel support op forums (roms, radio's, ...).
Hij is redelijk zwaar (naar mijn gevoel zwaarder dan de Neo n002 of de iocean x7) maar voelt daardoor ook wel stevig en van goede kwaliteit :)
Tot nu toe heel erg tevreden dus, ga nu eens wat spelen er mee en dingen uittesten :D
Goede zaak, waar had je hem besteld?

Ik ben zelf ook van plan een Xiaomi M2(s) te halen, twijfel alleen nog tussen de 32GB M2 of de 32 GB M2S beide met 3100mah accu. Prijsverschil is toch zo'n 60 euro voor een kleine upgrade van de camera en de processor. Hoop ook op een kleine prijsdrop zodra de M3 word aangekondigd. Ik kijk uit naar je ervaringen ermee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dasjonny op 02-09-2013 13:26:52 ]
pi_130740258
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:33 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Hoe is ie in vergelijking tot bv. de in NL-store verkrijgbare Samsung/Apple/Nokia/HTC/etc?
Van wat ik tot nu toe gemerkt heb zou ik zeggen, zelfde kwaliteit als de grote merken. Natuurlijk niet zo mooi als pak een HTC One of Xperia Z, maar voelt toch duidelijk steviger aan dan bvb mijn Neo, alles past perfect, stevig dik plastic, ...

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Nice kerel, je hebt er nu ook een redelijke tijd opgewacht?

Baal er zo langzamerhand aardig van dat ik hem niet gewoon op pandawill heb gekocht, dit is voor mij echt één keer en nooit weer wat bestellen bij Aliexpress. Twee dagen na het bestellen foute code gekregen wat vervolgens één week duurde, nu al sinds vorige week donderdag te traceren en blijft maar in HK liggen :r

[ afbeelding ]

Gevoel dat dit ook weer zo fake is aangezien hij al dagen in HK ligt.
Ja had hem 8 Augustus al besteld. Lag echter aan pandawill die hem niet meer in stock had, had eigenlijk verwacht dat het nog langer zou aanslepen en meer mooie praatjes zouden worden :p

quote:
6s.gif Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef shiznuts het volgende:
Enne. Told you so...

[..]

Nice dat je 'em hebt! *O*
Haha inderdaad! Dinsdag had SP hem ontvangen, Woensdag verzonden en zaterdag was de status al dat hij in Brussel lag, heel knap :D

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:20 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Goede zaak, waar had je hem besteld?

Ik ben zelf ook van plan een Xiaomi M2(s) te halen, twijfel alleen nog tussen de 32GB M2 of de 32 GB M2S beide met 3100mah accu. Prijsverschil is toch zo'n 60 euro voor een kleine upgrade van de camera en de processor. Hoop ook op een kleine prijsdrop zodra de M3 word aangekondigd. Ik kijk uit naar je ervaringen ermee.
Heb hem op Pandawill besteld. Of je het verschil tussen de M2 en M2s echt gaat merken weet ik ook niet. Het inderdaad niet zo'n heel grote update.

Enige wat niet helemaal mijn ding is is de MIUI rom. Werkt wel heel goed en heeft heel veel leuke features, maar die iphone look moet ik toch niet :p Ben nu aan het twijfelen of ik gewoon andere launcher ga gebruiken of CM 10 er op ga zetten :)

Oh ja, en een leuk dingetje dat ik nooit gezien had in reviews ofzo, blijkbaar heeft hij ook een notification led, vind ik toch altijd leuk en handig als je gsm ergens op tafel ligt ofzo om te zien dat je iets gemist hebt :)
pi_130743840
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef thethoryd het volgende:
Ok, mijn Jiayu G2 kan nu ook al niet meer goed opladen :') Wil de G3T, maar zit een beetje te twijfelen over de prijs. Kan dus met/zonder invoerrechten ¤40,- schelen :')
Ik slaap er nog even een nachtje over.
Zo is het dus ook bij mij. Heb jij ervaring met o.a. reperaties? En de invoerrechten zijn toch "maar" ¤25?
pi_130744337
Is er sowieso iemand hier, die een kapotte mobiel terug stuurt naar China?
  maandag 2 september 2013 @ 16:14:42 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130744538
Ja hoor :) tablets en voor een kennis al een telefoon terug gestuurd.
Allemaal gerepareerd, vervangen of gerefund.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130744891
He,

ik heb vandaag mijn tracking code van Antelife gekregen via de mail.
Ik heb de iOcean x7 turbo besteld en word geleverd door DHL, alleen heb ik echt geen flauw idee waar ik de code kan invoeren om hem te tracken, ik heb op de DHL site gekeken maar hij kan hem niet vinden, duurt het met DHL dus ook een paar dagen voor dat de code werkt?
pi_130744971
@vincent, gps al getest?
pi_130745040
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef poiuytr het volgende:
@vincent, gps al getest?
Sorry, ik begrijp niet wat je met gps bedoeld...
pi_130745943
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef kimmyking het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp niet wat je met gps bedoeld...
héhé, ik denk dat hij het over mijn M2s had :D
Tracking code kan denk ik wel dat het even duurt voor die geactiveerd is. Anders kan je altijd eens op 17track kijken of die hem vindt ofzo :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef poiuytr het volgende:
@vincent, gps al getest?
Goed dat je het vraagt, wilde ik testen maar was het vergeten. Heb gewoon thuis in men kamer gps aangezet, en had na 20 seconden een lock met 10 satellieten. GPS lijkt mij dus dubbel en dik in orde! :D
pi_130746133
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Zo is het dus ook bij mij. Heb jij ervaring met o.a. reperaties? En de invoerrechten zijn toch "maar" ¤25?
Neen, invoerrechten zijn 21% van het bedrag inclusief verzendkosten + de administratiekosten :') :') van ¤12,50
pi_130746402
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Ja hoor :) tablets en voor een kennis al een telefoon terug gestuurd.
Allemaal gerepareerd, vervangen of gerefund.
Hoelang duurde dat dan?
Ik denk dat ik een jiayu G3S of G3ST ga halen. Alleen hoor ik slechte verhalen over de volume van de beltone / het bellen.
Is er misschien nog een andere goede mobiel die toevallig nu in de aanbieding staat ofzo?
pi_130746547
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:25 schreef kimmyking het volgende:
He,

ik heb vandaag mijn tracking code van Antelife gekregen via de mail.
Ik heb de iOcean x7 turbo besteld en word geleverd door DHL, alleen heb ik echt geen flauw idee waar ik de code kan invoeren om hem te tracken, ik heb op de DHL site gekeken maar hij kan hem niet vinden, duurt het met DHL dus ook een paar dagen voor dat de code werkt?
Duurt vaak even zie OP.

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef Vincent_vd het volgende:

Goed dat je het vraagt, wilde ik testen maar was het vergeten. Heb gewoon thuis in men kamer gps aangezet, en had na 20 seconden een lock met 10 satellieten. GPS lijkt mij dus dubbel en dik in orde! :D
Goed nieuws dus, dat was een van de hoofd redenen waarom ik voor M2S heb gekozen. Die MUI rom lijkt mij juist ook een groot voordeel omdat ik overstap van een iPhone 4.
pi_130746618
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Duurt vaak even zie OP.

[..]

Goed nieuws dus, dat was een van de hoofd redenen waarom ik voor M2S heb gekozen. Die MUI rom lijkt mij juist ook een groot voordeel omdat ik overstap van een iPhone 4.
Ja dan zal dat inderdaad een minder grote aanpassing zijn :)

Ik heb persoonlijk liever op mijn homescreens enkel de dingen die ik elke dag nodig heb + wat widgets waarvan ik snel de info wil kunnen weten. De rest mag dan van mij keurig alfabetisch in de appdrawer zitten ^^

Maar heb nu net ontdekt dat hij zelfs een heuse dualboot functie heeft :D je kan dus gewoon 2 roms tegelijk er op zetten, ideaal dus om nieuwe roms te testen en terwijl je vaste stabiele rom ook te behouden.
  maandag 2 september 2013 @ 18:37:57 #202
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_130749124
Iemand een goede suggestie voor een niet al te voorzichtig kind van 12 die een smartphone wil?

Eisen: stevig (misschien rugged (met rubber erop) of een hoes erom die e.e.a. aan kan) ) bij voorkeur kunnen laten vallen vanaf een fiets.
Verder niet te duur zodat als hij hem ergens vergeet... .....
Verder natuurlijk zo groot en zo snel mogelijk. budget: 60 tot 100 euro
Moet natuurlijk skipe op en whatsapp etc.

Tweedehands is ook een optie.
pi_130749358
deze is stevig en voordelig: http://www.pandawill.com/(...)een-ip54-p65878.html

lijkt me perfect op je wensen aan te sluiten.

weet nog niet uit ervaring of ie ook echt goed werkt, maar ik heb hem voor een vriendin besteld dus over +/- een maandje weet ik meer.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 2 september 2013 @ 19:05:38 #204
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130750118
Mooie toestel dat Meizu MX3 alleen een aparte resolutie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 2 september 2013 @ 19:43:47 #205
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_130752009
Ik heb een tijdje geleden een iocean x7 aangeschaft maar nu heb ik een probleempje. Ik ben vanmiddag thuis gekomen van vakantie en alle instellingen voor mobiel internet weer aangezet maar er gebeurd niks. Weet iemand of je dat bij deze telefoon apart aan of uit kan zetten?
  maandag 2 september 2013 @ 19:49:41 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130752286
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Hoelang duurde dat dan?
Ik denk dat ik een jiayu G3S of G3ST ga halen. Alleen hoor ik slechte verhalen over de volume van de beltone / het bellen.
Is er misschien nog een andere goede mobiel die toevallig nu in de aanbieding staat ofzo?
Verschilde per winkel, tussen de 10 dagen en 2 maand :P (van verzenden vanuit NL tot moment van verzenden vanuit China van het nieuwe/gerepareerde product).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130753728
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef sniel123 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een iocean x7 aangeschaft maar nu heb ik een probleempje. Ik ben vanmiddag thuis gekomen van vakantie en alle instellingen voor mobiel internet weer aangezet maar er gebeurd niks. Weet iemand of je dat bij deze telefoon apart aan of uit kan zetten?
Moet je even bij je apn instellingen kijken, bij mobiele netwerken. misschien staat hij daar uit?

Nou gelukkig wordt de neo n003 toch goed bevonden door gizchina :) alleen gps is brak. zo als gebruikelijk ;(
pi_130754151
Is de traceer code voor DHL 10 cijfers lang?
  maandag 2 september 2013 @ 20:23:59 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130754235
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef kimmyking het volgende:
Is de traceer code voor DHL 10 cijfers lang?
Ja
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 2 september 2013 @ 20:32:35 #210
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130754715
Hmm, de F1 komt er niet zo best van af in de review op Tweakers... Toch misschien maar te koop zetten als 'ie binnen is.
  maandag 2 september 2013 @ 20:46:33 #211
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_130755525
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef ultrasonic1 het volgende:

[..]

Moet je even bij je apn instellingen kijken, bij mobiele netwerken. misschien staat hij daar uit?

Nou gelukkig wordt de neo n003 toch goed bevonden door gizchina :) alleen gps is brak. zo als gebruikelijk ;(
Naar gekeken maar alle instellingen staan volgens mij weer precies zo als voor mijn vakantie, toen het gewoon goed werkte. Begrijp er weinig van..
  maandag 2 september 2013 @ 21:28:39 #212
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_130758092
Iemand een goede suggestie voor een niet al te voorzichtig kind van 12 die een smartphone wil?

Eisen: stevig (misschien rugged (met rubber erop) of een hoes erom die e.e.a. aan kan) ) bij voorkeur kunnen laten vallen vanaf een fiets.
Verder niet te duur zodat als hij hem ergens vergeet... .....
Verder natuurlijk zo groot en zo snel mogelijk. budget: 60 tot 100 euro
Moet natuurlijk skipe op en whatsapp etc.

Tweedehands is ook een optie.

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:45 schreef RDMKR het volgende:
deze is stevig en voordelig: http://www.pandawill.com/(...)een-ip54-p65878.html

lijkt me perfect op je wensen aan te sluiten.

weet nog niet uit ervaring of ie ook echt goed werkt, maar ik heb hem voor een vriendin besteld dus over +/- een maandje weet ik meer.
Die is wel leuk... meer iets voor mijzelf ...
Voor de kids heb ik niet zo veel geld over. Niet om flauw te doen.. ze raken net te vaak iets kwijt.

Iemand nog een andere goedkopere suggestie?
pi_130758676
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef ADconvertor het volgende:
Iemand een goede suggestie voor een niet al te voorzichtig kind van 12 die een smartphone wil?

Eisen: stevig (misschien rugged (met rubber erop) of een hoes erom die e.e.a. aan kan) ) bij voorkeur kunnen laten vallen vanaf een fiets.
Verder niet te duur zodat als hij hem ergens vergeet... .....
Verder natuurlijk zo groot en zo snel mogelijk. budget: 60 tot 100 euro
Moet natuurlijk skipe op en whatsapp etc.

Tweedehands is ook een optie.

[..]

Die is wel leuk... meer iets voor mijzelf ...
Voor de kids heb ik niet zo veel geld over. Niet om flauw te doen.. ze raken net te vaak iets kwijt.

Iemand nog een andere goedkopere suggestie?
Gewoon kopen joh. Je kids moeten connected blijven weetje.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 2 september 2013 @ 22:42:03 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130762329
Tweedehands is inderdaad een idee. Gewoon ff langs de pawnshop iets moois op de kop tikken.
Is je 12-jarige meteen pimpin'. Pretty smart.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130763140
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, de F1 komt er niet zo best van af in de review op Tweakers... Toch misschien maar te koop zetten als 'ie binnen is.
Wat verwachte je te kopen dan? Volgens mij was het ook de goedkoopste in de test.. Ik mag hopen dat je wist wat je afrekende...

* Marvelous wacht nog steeds vrolijk op zijn f1, en is zelfs na het bekijken van de tweakers vergelijking happy met zo`n goedkope telefoon waar je niet op kan gamen vanwege de tegenvallende dpi/accuduur. ^O^
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130769745
ja precies; ik vond die tweakers test een beetje misleidend omdat het de prijs/kwaliteit verhouding niet centraal zette. dus het eindresultaat was een ingetrapte open deur: duurdere telefoons zijn beter. ik vind van alle telefoons die ze geprobeerd hebben die Faea het meest interessant omdat ie alsnog het meest waar voor je geld biedt.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130770191
Zo net eindelijk gesproken met de verkoper van Aliexpress, hij verzekerde me dat ik mijn telefoon voor a.s. vrijdag had en dat de tracking code vannacht ging lopen, ben benieuwd. Schijnbaar niet met DHL verstuurd maar met DHL hongkong omdat DHL (China) geen batterijen verstuurd.
pi_130775555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef RDMKR het volgende:
ja precies; ik vond die tweakers test een beetje misleidend omdat het de prijs/kwaliteit verhouding niet centraal zette. dus het eindresultaat was een ingetrapte open deur: duurdere telefoons zijn beter. ik vind van alle telefoons die ze geprobeerd hebben die Faea het meest interessant omdat ie alsnog het meest waar voor je geld biedt.
alleen is de accuduur toch wel erg slecht! en dat heeft niks met de prijs te maken.
pi_130778006
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie toestel dat Meizu MX3 alleen een aparte resolutie.
Hoezo aparte resolutie? Gewoon 1080p.

Mooi toestel idd, even wachten op het antwoord van Xiaomi. De 800 is toch wat sneller :9~
Ajax Amsterdam
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:39:20 #220
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130778641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef Kuhly het volgende:

[..]
Hoezo aparte resolutie? Gewoon 1080p.
1.800 x 1.080, 15:9 panel, is dat tegenwoordig 1080P?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130778711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

1.800 x 1.080, 15:9 panel, is dat tegenwoordig 1080P?
Dat staat er omdat e 120 pixels voor de knoppen hebben gereserveerd, zoals we weten zijn deze knoppen niet aanwezig tijdens het gamen, film kijken, browsen in landscape. etc
Ajax Amsterdam
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:47:47 #222
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130778926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef Kuhly het volgende:

[..]
Dat staat er omdat e 120 pixels voor de knoppen hebben gereserveerd, zoals we weten zijn deze knoppen niet aanwezig tijdens het gamen, film kijken, browsen in landscape. etc
Dat lijkt me sterk, want de marketing boys zullen smachten om er een 1080P stickertje op te mogen plakken. Het daadwerkelijke panel is is 1.800 x 1.080, dus er zal niet zo snel nog een extra stukje van 120px bij komen, denk ik.

Je kunt het zelfs zien op de foto's dat het een 15:9 verhouding heeft:

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130779060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:47 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, want de marketing boys zullen smachten om er een 1080P stickertje op te mogen plakken. Het daadwerkelijke panel is is 1.800 x 1.080, dus er zal niet zo snel nog een extra stukje van 120px bij komen, denk ik.

Je kunt het zelfs zien op de foto's dat het een 15:9 verhouding heeft:

[ afbeelding ]
Idd, mijn fout. Dacht ik ergens te lezen. Vond de afmetingen al vreemd.

Alleen die bezel is volgens mij verkleind op de foto's, aangezien die 2.9mm is, wat nog wel een behoorlijke bezel is.
Ajax Amsterdam
pi_130783898
Hey ik ben eigenlijk een beetje op de XIAO CAI X9 aan het kijken, nu heeft deze dezelfde maat als een Xperia S heb ik gelezen, passen de hoesjes er dan van de Xperia S omheen denken jullie?

Ik kan er eigenlijk anders slecht hoesjes voor vinden.

Thanks!

gr
Is back
pi_130783965
Net de iocean X7 Elite besteld bij mixeshop, wordt bezorgd via DHL.
Kan je bij DHL wel pinnen of betalen met CC bij eventuele douane/invoerkosten?
Bij UPS kan dat dus niet en dan ben je zowat verplicht om een dikke fooi te geven omdat ze natuurlijk nooit wisselgeld bij zich hebben en je van te voren niet in kan zien (via bijv T&T) wat de totale kosten zullen zijn.

Sowieso achterlijk dat er alleen met cash betaald kan worden in fucking 2013. :')
pi_130784707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef tralalala het volgende:
Net de iocean X7 Elite besteld bij mixeshop, wordt bezorgd via DHL.
Kan je bij DHL wel pinnen of betalen met CC bij eventuele douane/invoerkosten?
Bij UPS kan dat dus niet en dan ben je zowat verplicht om een dikke fooi te geven omdat ze natuurlijk nooit wisselgeld bij zich hebben en je van te voren niet in kan zien (via bijv T&T) wat de totale kosten zullen zijn.

Sowieso achterlijk dat er alleen met cash betaald kan worden in fucking 2013. :')
Volgens mij moet je bij DHL ook cash betalen.
pi_130790810
Hoi mensen, ik heb een mobieltje gevonden die 2100mhz heeft. Ik heb de OP gelezen maar voor een noob als ik is het mij nog niet duidelijk of ik 'm dan wel hier in Nederland kan gebruiken. Kan iemand mij hierover informeren?
pi_130791086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef Mechafish het volgende:
Hoi mensen, ik heb een mobieltje gevonden die 2100mhz heeft. Ik heb de OP gelezen maar voor een noob als ik is het mij nog niet duidelijk of ik 'm dan wel hier in Nederland kan gebruiken. Kan iemand mij hierover informeren?
Ja, dat werkt gewoon met alle providers,
pi_130801227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef kimmyking het volgende:

[..]

Volgens mij moet je bij DHL ook cash betalen.
Mmm, dan maar zorgen dat ik wat cash in huis heb. :P
  woensdag 4 september 2013 @ 00:43:55 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130801338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:36 schreef tralalala het volgende:

[..]

Mmm, dan maar zorgen dat ik wat cash in huis heb. :P
Morgen vroeg even bellen, soms kunnen ze het bedrag zo zien :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130807372
Ajax Amsterdam
pi_130812529
ze hebben goed naar de lenovo k900 gekeken :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 4 september 2013 @ 14:42:05 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130812650
En Oppo, Sony en Apple... ;( Smartphones lijken nu eenmaal op elkaar, hè. Kan ook moeilijk anders.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130814753
Mijn phone is ook eindelijk onderweg, met een beetje geluk heb ik 'm voor het weekend. Wat ik me trouwens nog afvraag, als de bezorger bij je voor de deur staat en je maakt het pakket open in het bij zijn van de bezorger en het is niet wat je had gekocht kan je hem dan ook niet accepteren?
pi_130816038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:09 schreef kimmyking het volgende:

[..]

Ja, dat werkt gewoon met alle providers,
Aangezien de Nederlandse providers nu ook 900 mhz zijn beginnen bijplaatsen (http://tweakers.net/nieuw(...)gere-frequentie.html) is 900 mhz ook wel leuk om erbij te hebben als je echt overal wil kunnen 3G-en en dat zit op niet zoveel chinese mobieltjes. Maar 900 mhz is een leuk extraatje, zeker in Nederland.
pi_130816552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:44 schreef poiuytr het volgende:
Mijn phone is ook eindelijk onderweg, met een beetje geluk heb ik 'm voor het weekend. Wat ik me trouwens nog afvraag, als de bezorger bij je voor de deur staat en je maakt het pakket open in het bij zijn van de bezorger en het is niet wat je had gekocht kan je hem dan ook niet accepteren?
Mag je niet open maken schijnt, bij mijn werk wel eens gedaan als er aan de doos schade was te zien in het bijzijn van de koerier, was iedere keer wel goed dus terug geven weet ik niet.

Zullen ze vast aangeven dat je maar contact met het bedrijf moet opnemen.
Ajax Amsterdam
pi_130816750
Ik heb een vraagje,

heb net met DHL gebeld, ivm met mijn tracking nummer die ik heb gekregen van Antelife, blijkt dus dat de code van een lokale koerier was en niet die van DHL. Ik heb ook netjes de goede code gekegen, die vrouw vermelde er bij dat het pakketje in Singapore is, en ze niet zeker weet of ik het pakketje nog voor het weekend binnen heb. Ik heb even gekeken op de dhl site en daar staat er dat hij is verwerkt in Singapore vandaag.

Wat denken jullie voor het weekend binnen of niet?



[ Bericht 8% gewijzigd door kimmyking op 04-09-2013 16:59:45 ]
pi_130816955
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef kimmyking het volgende:
Ik heb een vraagje,

heb net met DHL gebeld, ivm met mijn tracking nummer die ik heb gekregen van Antelife, blijkt dus dat de code van een lokale koerier was en niet die van DHL. Ik heb ook netjes de goede code gekegen, die vrouw vermelde er bij dat het pakketje in Singapore is, en ze niet zeker weet of ik het pakketje nog voor het weekend binnen heb. Ik heb even gekeken op de dhl site en daar staat er dat hij is verwerkt in Singapore vandaag.

Wat denken jullie voor het weekend binnen of niet?
Mijn telefoon is vannacht "verwerkt" en kom rond half 6 NL tijd deze kant op, in de chat op Aliexpress zeiden ze tegen mij dat ik het pakket mits geen douane vrijdag binnen had. Je kan het proces ook volgen via de mail ;)
pi_130816978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mijn telefoon is vannacht "verwerkt" en kom rond half 6 NL tijd deze kant op, in de chat op Aliexpress zeiden ze tegen mij dat ik het pakket mits geen douane vrijdag binnen had. Je kan het proces ook volgen via de mail ;)
Klinkt goed, ik doe het via sms
  woensdag 4 september 2013 @ 16:59:07 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130817073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef kimmyking het volgende:
Ik heb een vraagje,

heb net met DHL gebeld, ivm met mijn tracking nummer die ik heb gekregen van Antelife, blijkt dus dat de code van een lokale koerier was en niet die van DHL. Ik heb ook netjes de goede code gekegen, die vrouw vermelde er bij dat het pakketje in Singapore is, en ze niet zeker weet of ik het pakketje nog voor het weekend binnen heb. Ik heb even gekeken op de dhl site en daar staat er dat hij is verwerkt in Singapore vandaag.

Wat denken jullie voor het weekend binnen of niet?

Ja, vrijdag binnen ;) Donderdag is vaak na het weekend, woensdag er voor.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130817119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, vrijdag binnen ;) Donderdag is vaak na het weekend, woensdag er voor.
I hope so....
Vorige week woensdag besteld namelijk...

*Heb een foto bij de 1e post bijstaan*
pi_130824385
Er staat nu bij ''Verwerkt in Singapore'' een andere tijd ten opzichte van een paar uur terug...
Is dit normaal?

pi_130843462
Xiaomi Mi3 is officieel aangekondigd. 5" 1080p scherm, Snapdragon 800, 13MP Camera 3050 mah batterij en NFC
1999 yuan voor de 16GB versie
2499 yuan voor de 32 GB versie

Damn wat een prijs voor zo'n toestel :o Straks ga ik nog spijt krijgen van mijn Mi2S ^^
Artikel van anandtech hier

[ Bericht 1% gewijzigd door Vincent_vd op 05-09-2013 12:07:26 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 12:08:17 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130843939
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:49 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi Mi3 is officieel aangekondigd. 5" 1080p scherm, Snapdragon 800, 13MP Camera 3050 mah batterij en NFC
1999 yuan voor de 16GB versie
2499 yuan voor de 32 GB versie

Damn wat een prijs voor zo'n toestel :o Straks ga ik nog spijt krijgen van mijn Mi2S ^^
Artikel van anandtech hier
Helaas geen 4G :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130844988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helaas geen 4G :'(
Nja dat niet idd, zouden ze toch eens mogen beginnen integreren :p Maar ik vermoed dat de chinese providers dit gewoon zelf nog niet aanbieden? Of is er een andere reden dat chinaphones dit nog niet hebben?
  donderdag 5 september 2013 @ 13:11:13 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130845514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:52 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nja dat niet idd, zouden ze toch eens mogen beginnen integreren :p Maar ik vermoed dat de chinese providers dit gewoon zelf nog niet aanbieden? Of is er een andere reden dat chinaphones dit nog niet hebben?
Ik dacht wel dat ze het aan het aanleggen waren (of is al deels beschikbaar). Daarnaast ook weer de zelfde frequenties als in NL als ik mij niet vergis*.

*de niet TD versie dan ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130846067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:49 schreef Vincent_vd het volgende:
Xiaomi Mi3 is officieel aangekondigd. 5" 1080p scherm, Snapdragon 800, 13MP Camera 3050 mah batterij en NFC
1999 yuan voor de 16GB versie
2499 yuan voor de 32 GB versie

Damn wat een prijs voor zo'n toestel :o Straks ga ik nog spijt krijgen van mijn Mi2S ^^
Artikel van anandtech hier
niet uit gaan van de chinese prijs, die ligt altijd hoger bij internationale webshops.

ook niet uit gaan van van vooraf aangekondigde prijzen. :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130846265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:32 schreef RDMKR het volgende:

[..]

niet uit gaan van de chinese prijs, die ligt altijd hoger bij internationale webshops.

ook niet uit gaan van van vooraf aangekondigde prijzen. :]
Héhé ja weet dat hij in webshops hoger gaat zijn, maar de M2s was bij release ook 1999 (chinese prijs) dus vindt wel mooi dat ze niet duurder gaan maar wel beter :p
pi_130847020
Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite. Maar oh, oh, wat weten ze bij Xiaomi toch goed de spijker op de kop te slaan! :o Enig minpunt geen micro-sd support. Wel dualboot van Miui en ze bieden stock android aan als download. Tijd voor een Europees verkoopkanaal zoals Oppo ook deed voor hun Find 5! :Y Anders vis je altijd als niet-Chinees achter het Xiaomi net :(
mag het weten
pi_130847086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite. Maar oh, oh, wat weten ze bij Xiaomi toch goed de spijker op de kop te slaan! :o Enig minpunt geen micro-sd support. Wel dualboot van Miui en ze bieden stock android aan als download. Tijd voor een Europees verkoopkanaal zoals Oppo ook deed voor hun Find 5! :Y Anders vis je altijd als niet-Chinees achter het Xiaomi net :(
Inderdaad, europees kanaal zou ideaal zijn. En zoals je zegt, het is duurder dan een Neo, maar wat een zalig toestel hoor. De prijs deed mij ook eerst twijfelen met mijn M2s maar is echt gewoon, wauw. Het genot dat je er uit haalt is de prijs echt waard (toch voor mij en wat ik er mee doe :) )

Geen sd kaart support snap ik ook wel niet, zou dat zo veel moeite zijn om er in te steken? :p
  donderdag 5 september 2013 @ 14:13:39 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130847087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite. Maar oh, oh, wat weten ze bij Xiaomi toch goed de spijker op de kop te slaan! :o Enig minpunt geen micro-sd support. Wel dualboot van Miui en ze bieden stock android aan als download. Tijd voor een Europees verkoopkanaal zoals Oppo ook deed voor hun Find 5! :Y Anders vis je altijd als niet-Chinees achter het Xiaomi net :(
De processor is ook van een hele andere klasse, man oh man wat kriebelt het om een Snapdragon 800 toestel te halen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Inderdaad, europees kanaal zou ideaal zijn. En zoals je zegt, het is duurder dan een Neo, maar wat een zalig toestel hoor. De prijs deed mij ook eerst twijfelen met mijn M2s maar is echt gewoon, wauw. Het genot dat je er uit haalt is de prijs echt waard (toch voor mij en wat ik er mee doe :) )

Geen sd kaart support snap ik ook wel niet, zou dat zo veel moeite zijn om er in te steken? :p
Dan gaan de versies met meer flash ineens veel minder ;) Daar zit veel winst.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130847231
Ik vind de Xiaomi 3 iets te groot en hoekig. Desalniettemin wil ik 'm graag hebben. :D De grootte is denk ik gewoon een kwestie van wennen. Ben nog een maandje in China, hoop dat ik 'm in die tijd kan bemachtigen. :o
pi_130847935
Telefoon net gebracht _O_

Hier alvast snel wat foto's, wellicht later meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet die Chinese stekker in dat Europese verloopstuk passen? Al paar keer op allerlei verschillende mogelijkheden geprobeerd maar ben bang dat ik wat kapot maak.

[ Bericht 10% gewijzigd door poiuytr op 05-09-2013 14:50:40 ]
pi_130848218
He,

vanochtend is mijn iOcean x7 turbo om 7:23 verzonden vanuit Singapore met DHL,

zou ik hem morgen kunnen verwachten?

pi_130848348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:49 schreef kimmyking het volgende:
He,

vanochtend is mijn iOcean x7 turbo om 7:23 verzonden vanuit Singapore met DHL,

zou ik hem morgen kunnen verwachten?

[ afbeelding ]
Woensdagmorgen (4 uur NL tijd) is mijn pakket verzonden uit China en heb hem nu dus 31 uur later in huis.
pi_130848443
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Woensdagmorgen (4 uur NL tijd) is mijn pakket verzonden uit China en heb hem nu dus 31 uur later in huis.
Oke, dan kan ik morgen waarschijnlijk wel verwachten :)
pi_130849259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef poiuytr het volgende:
Telefoon net gebracht _O_

Hier alvast snel wat foto's, wellicht later meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet die Chinese stekker in dat Europese verloopstuk passen? Al paar keer op allerlei verschillende mogelijkheden geprobeerd maar ben bang dat ik wat kapot maak.

Wohow, enjoy! :D
Leuk wel dat je er screenprotector enzo bijgekregen hebt, was bij mij niet zo.

Chinese stekker zou normaal gewoon in dat verloopstuk moeten passen ja, anders moet je eens foto nemen van de ingang? Bij mij spant het ook wel wat dus misschien toch iets meer kracht op durven zetten? (maar niet te veel natuurlijk ^^).
pi_130849756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef Vincent_vd het volgende:
De prijs deed mij ook eerst twijfelen met mijn M2s maar is echt gewoon, wauw.
Mja en bovendien is het oneerlijk idd om een Xiaomi af te zetten tegen andere Chinaphones met MTK's. Want dat is highend (Mi3) tegenover midend (MTK) zetten, nogal wiedes dat phones met MTK's SoC aan boord willekeurig welke Xiaomi verslaat op prijs. In vergelijking tot overige Snapdragon 800 toestellen blijft die Mi3 veel bang for buck bieden t.o.v. een SG Note 3 of Sony Xperia Z1.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De processor is ook van een hele andere klasse, man oh man wat kriebelt het om een Snapdragon 800 toestel te halen :P

[..]

Dan gaan de versies met meer flash ineens veel minder ;) Daar zit veel winst.
Eigenlijk wel ja, naja anders maar eens wat langer de tijd nemen om het geld opzij te zetten ipv genoegen nemen met de midrange Chinaphones. Een Faea F1 is leuk/grappig, voor 100 euro krijg je voor licht gebruik een kek hebbedingetje. Tuurlijk, willekeurig welke (Neo 3 premium, iOcean X7 elite, Jiayu G4 premium of straks Faea F2s elite) MTK6589T en straks octocores zijn leuker voor dat geld en in feite 'an offer you can't refuse' gewoon omdat het zo betaalbaar is. Maar zo'n Xiaomi Mi3 is toch wel het leukste, logischerwijs tegen een fikse meerprijs omdat meerderen dat vinden :P Can't have your cake and eat it too enzo.

Iets met leuk > leuker > leukst. En per trap stijgt de prijs mee. Maar lang niet zo hard als het gat tussen Westerse toestellen.. budget <> flagship, want de midrange mag de flagships niet ondermijnen en dus zijn die vaak vlees noch vis (ala Samsung Galaxy S4 mini, HTC One mini e.d. al snapt Sony het al beter heb ik het idee)

En mja, dat zal wel de achterliggende reden zijn. Meer cashen op flash dan die kip met gouden eieren naar de slager brengen elders.

quote:
There was no mention of an International release, but when Hugo Barra took to the stage he did say he planned spreading the word of MIUI and Xiaomi around the world, so it is likely still on the cards!
Hmm.. interesting! Die Barra was voorheen on board bij Google, nu Xiaomi. Wie weet wordt ie CEO international bussiness ofzo? :? En is het zijn taak om Xiaomi voet aan land te brengen in Amerika/Europa? Time will tell, in de tussentijd maar zien welke betrouwbare shops op Taobao die Mi3 als eerste in de vingers hebben :P
mag het weten
pi_130850365
quote:
Voor 1 Mi3 haal je 1,5 Neo3 of F2s elite.
als ie uitkomt zijn die dingen misschien ook goedkoper dan nu.

en hoe duur die wordt is voorlopig speculatie.

maar goed, volgens DMIPS krijg je dan wel 2.667x zo veel rekenkracht. om maar niet te spreken van het GPU verschil. maar de vraag is of het niet overkill is en je er in de praktijk wel veel van gaat merken...
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130850487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:48 schreef RDMKR het volgende:

[..]

als ie uitkomt zijn die dingen misschien ook goedkoper dan nu.

en hoe duur die wordt is voorlopig speculatie.

maar goed, volgens DMIPS krijg je dan wel 2.667x zo veel rekenkracht. om maar niet te spreken van het GPU verschil. maar de vraag is of het niet overkill is en je er in de praktijk wel veel van gaat merken...
Ik kan bevestigen dat het geen overkill is hoor ;) Heb nu snapdragon 600 op "maar" 720p scherm, maar man wat een heerlijke snelheid :D iocean en neo waren ook geen trage gsm's, maar deze is gewoon ander kaliber, switchen tussen verschillende apps, snel een game openen,... Ik kan het het beste beschrijven als dit: wil je snel snel iets doen, controleren,... dan weet je met zo'n cpu ook zeker dat je dat snel zal kunnen doen en zien. Het zal nooit eens haperen, wat langer moeten laden,... :)
pi_130850576
cool. dat neemt ook weer wat zorgen weg over of m'n bestelde K900 straks wel de moeite waard is :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130851405
Menig MTK is goed genoeg voor mijn gebruik, sterker nog.. neigt al richting overkill. Een Mi3 is dikke overkill voor mij, maar het heeft bijna alles wat je zou kunnen verwachten in een high-end device. En de accu is dan wel niet verwijderbaar, maar wel tenminste 3000+mAh wat toch een must is voor 1080p@5 inch. Of gewoon i.v.m. grootte toch een Mi2s halen. Maarja, als je dan voor $390 die haalt bij Ibuygou @16GB, terwijl ze $430 vragen voor de Mi3, je bent dan toch 390 dollar ofwel 295 euro of 430 dollar dus 325 euro kwijt. Wat maakt die drie tientjes extra dan nog uit? Ja, voor dat geldt haal je vast die losse 3000mAh officiële accu er zo bij.
mag het weten
pi_130852946
Ik dacht eerst dat ik een Huawai y300 ging kopen. Voor ¤100 een prima toestelletje. Toen typte iemand dat hij een Cubot one had en toen ik dat opgezocht had, kwam ik erachter dat een toestel gelijk uit China laten importeren, nog veel voordeliger kan zijn. Ik kwam er al snel achter dat de Jiayu nog beter is dan de Cubot one en ik wou die mobiel dus bijna kopen.

Nadeel:

Jiayu kost ¤70 meer dan de y300 (inclusief invoersbelasting)

Als er iets kappot is, moet het toestel weer helemaal terug naar China dus ben ik het best lang kwijt en kost het een hoop geld aan vervoer (post).
Slechte camera (jiayu + huawai),
(Jiayu heeft een slechte gsp?, niet dat dat heel belangrijk is)
Jiayu bel functie is niet goed?

Voordeel:

Gorrilaglas (minder snel kapot, minder snel een reparatie)
Accu (+ scherm?) los te koop
meer voor minder geld
Veel accessoires
jellybean versie --) android

Ik wou dus de Jiayu gaan kopen. Maar, ook al wil ik de mobiel meer dan een jaar gebruiken, vind ik ¤170 wel veel geld voor een nog-geen-16-jarige die eigenlijk niet veel heeft met een mobiel.

Mijn vraag is dus als iemand een iets goedkopere, maar wel hele goede mobiel kent voor +- ¤100 / ¤120

Eisen:

Niet onbekend merk i.v.m reparaties etc.
(Veel accessoires + losse koop van accu/glas)
Gorrilaglass
Android, nieuwste versie --) Yellybean
+- 4,5 inches denk ik.
(veiligheidscertificaat?)

Eventueel een aanbieding op bijvoorbeeld pandawill.
Eventueel een waterbestendig / zandbestendig toestel.

Weet toevallig iemand een leuk toestelletje voor mij? Ik wil een goed toestel waar ik lang mee verder kan. (waar voor mijn geld)

Als ik de Jiayu ergens in de aanbieding tegen kom, is het niet onmogelijk dat ik die ga kopen. Maar ik wil dus nog even verder kijken, (naar iets goedkoops, maar wel (bijna) net zo goeds) :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Simdo D98T Smartphone Android 4.2 MTK6589M Quad Core 5.0 Inch WiFi GPS- Black is dit wat?
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday

Is dit wat? -Voor die prijs?

Cubot P9 Smartphone Android 4.2 MTK6572W Dual Core 3G GPS WiFi 5.0 Inch QHD Screen- Black
Of deze? Maar 70-80 euro exclusief invoerbelasting.

[ Bericht 6% gewijzigd door freek.etc op 05-09-2013 17:25:20 ]
pi_130853055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:42 schreef poiuytr het volgende:
Zo net eindelijk gesproken met de verkoper van Aliexpress, hij verzekerde me dat ik mijn telefoon voor a.s. vrijdag had en dat de tracking code vannacht ging lopen, ben benieuwd. Schijnbaar niet met DHL verstuurd maar met DHL hongkong omdat DHL (China) geen batterijen verstuurd.
Heb jij een toestel van alli xpres binnen?
Misschien dat ik daar een toestelletje kan gaan kopen.

Op jiayu.nl staat niet dat de mobiel bij alli te kopen is, maar op alli staat van wel...
pi_130853688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef freek.etc het volgende:
Simdo D98T Smartphone Android 4.2 MTK6589M Quad Core 5.0 Inch WiFi GPS- Black is dit wat?
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday

Is dit wat? -Voor die prijs?

Cubot P9 Smartphone Android 4.2 MTK6572W Dual Core 3G GPS WiFi 5.0 Inch QHD Screen- Black
Of deze? Maar 70-80 euro exclusief invoerbelasting.
Die Simdo heeft een MTK6589 aan boord die afgeknepen is t.o.v. wat er in de Jiayu G4 zit. En verder heeft ie qua resolutie zeg maar wat ik al heb op mijn ZTE Blade op 3,5 inch. En dat dan op 5 inch, sorry maar dan ga je echt losse pixels kunnen tellen. Die Cubot P9 is een verouderd type, voorloper van de MTK6577 van vorig jaar, maar was dat nou niet de SoC die geeneens 3G/WCDMA heeft, zodat je er alleen met WiFi wat mee kan?

Nee, als je al wat wilt.. haal een Cubot GT99 of Faea F1. Beide hebben geen Gorrila glass, maar wel Jelly Bean. I.v.m. reparaties zijn beide merken bekend genoeg, althans je zoekt zo een paar onderdelen op de Chinese Ebay op. Maar als ik jouw post zo lees, haal maar gewoon die Huawei Y300. Registreer hem voor 3x3 (3 jaar lang garantie en reparatie meen ik) deal van Huawei zelf en klaar ben je.

Want eerlijk gezegd, als ik het allemaal zo lees, weet ik niet of jij nu zo blij gaat worden met een echt Chinees toestel zelf importeren en/of overkopen van iemand.
mag het weten
  donderdag 5 september 2013 @ 17:43:00 #266
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130853810
Vandaag de Zopo 990 even in mijn handen gehad. Uiteraard wat groot voor een phone, maar wel gorilla-glass.

Vond het alleen een beetje een 'saai' toestel. qua design. Gewoon zwart plastic, en verder niets bijzonders eigenlijk. Beetje jammer.

Daarnaast geen NFC, en ik denk dat ik ook beter op de Snapdragon 800 toestellen kan wachten, in een iets gematigder formaat.
pi_130854408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
ft een MTK6589 aan boord die afgeknepen is t.o.v. wat er in de Jiayu G4 zit. En verder heeft ie qua resolutie zeg maar wat ik al heb op mijn ZTE Blade op 3,5 inch. En dat dan op 5 inch, sorry maar dan ga je echt losse pixels kunnen tellen. Die Cubot P9 is een verouderd type, voorloper van de MTK6577 van vorig jaar, m
Ik denk dan dat ik voor de gt99 ga, maar ik kijk nog verder. Ik wil graag een mobiel die qua prijs-kwaliteit heel goed is. De y300 kan dan wel garantie hebben, maar dit is alleen bij ene fout van het toestel. Er zijn ook slechte verhalen over en als het glas kapot is kan je die niet zelf laten vervangen.
pi_130854459
quote:
99s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag de Zopo 990 even in mijn handen gehad. Uiteraard wat groot voor een phone, maar wel gorilla-glass.

Vond het alleen een beetje een 'saai' toestel. qua design. Gewoon zwart plastic, en verder niets bijzonders eigenlijk. Beetje jammer.

Daarnaast geen NFC, en ik denk dat ik ook beter op de Snapdragon 800 toestellen kan wachten, in een iets gematigder formaat.
?
  donderdag 5 september 2013 @ 18:17:25 #269
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130854598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:11 schreef freek.etc het volgende:

[..]

?
...ik weet dat er al een paar van zijn, maar deze maand komen er toch nog een paar belangrijke uit, zoals de nieuwste Oppo!?
pi_130854623
quote:
99s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

...ik weet dat er al een paar van zijn, maar deze maand komen er toch nog een paar belangrijke uit, zoals de nieuwste Oppo!?
Hoeveel kost zo'n mobiel, en wat is er speciaal aan?
  donderdag 5 september 2013 @ 18:19:56 #271
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130854652
F1 is binnen, valt niet tegen :)
  donderdag 5 september 2013 @ 18:21:46 #272
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130854698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:18 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Hoeveel kost zo'n mobiel, en wat is er speciaal aan?
De Oppo Find 5 kost rond de 400 euro hier in Hong Kong, al is ie erg moeilijk te vinden, dus misschien makkelijker/goedkoper om te bestellen.

Ik verwacht dat de Oppo Find N (de opvolger) ongeveer hetzelfde zal kosten, of misschien ietsjes meer.

De OppoFind 5 kreeg ERG positieve reviews. Check Youtube maar. Schijnt erg stevig gebouwd te zijn, goed beeld, snel, krachtig, etc.
  donderdag 5 september 2013 @ 18:25:57 #273
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130854805
En heeft een scherm dat door Tweakers perfect genoemd wordt :)
pi_130855694
Vorige week woensdag (de 28e) een Jiayu g3st besteld bij banggood die volgens hun de dag erna nog op de post is gedaan; maar wanneer kan ik deze ongeveer bij mij thuis verwachten?

Ik gokte zelf op vandaag namelijk maar weet eig. niet eens hoe lang het ongeveer mag duren.
pi_130855939
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef unitedshoties het volgende:
Vorige week woensdag (de 28e) een Jiayu g3st besteld bij banggood die volgens hun de dag erna nog op de post is gedaan; maar wanneer kan ik deze ongeveer bij mij thuis verwachten?

Ik gokte zelf op vandaag namelijk maar weet eig. niet eens hoe lang het ongeveer mag duren.
Met welke dienst is het verzonden? Want daar hangt natuurlijk veel van af. En heb je geen tracking nummer ontvangen?
  donderdag 5 september 2013 @ 19:05:40 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130856027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef unitedshoties het volgende:
Vorige week woensdag (de 28e) een Jiayu g3st besteld bij banggood die volgens hun de dag erna nog op de post is gedaan; maar wanneer kan ik deze ongeveer bij mij thuis verwachten?

Ik gokte zelf op vandaag namelijk maar weet eig. niet eens hoe lang het ongeveer mag duren.
Uit de OP:
quote:
China Post
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (exclusief douaneklaring)

Hong Kong Post
Doorlooptijd: Normaal tussen de 6 en 20 dagen (exclusief douaneklaring) (vaak iets sneller dan CN).

Andere free shipping aanbieders zitten ook tussen de 8 en 20 dagen.

DHL/UPS/FEDEX (betaald) binnen een week.
Aangezien hij bij Banggood weg komt is het free shipping (die doen geen batterijen via DHL), dus reken op MINIMAAL 14 dagen (en met wat geluk wellicht 10, maar met wat pech 20).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130856047
Mixeshop schiet ook niet op, dinsdag besteld maar nog niet verzonden.

Ongeduldig. :+
pi_130856183
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Uit de OP:

[..]

Aangezien hij bij Banggood weg komt is het free shipping (die doen geen batterijen via DHL), dus reken op MINIMAAL 14 dagen (en met wat geluk wellicht 10, maar met wat pech 20).
:D :D :) :{ :{ Shit son. Dat is best lang; nog een weekje - maar gelukkig zit ik al 4 maanden zonder smartphone dus die ene week kan er nog wel bij. :)
pi_130858382
Mijn iOcean x7 TURBOO, ligt in Leipzig!!!!1111.

kan echt niet wachten als ik hem morgen in me handen heb :D
  donderdag 5 september 2013 @ 21:21:44 #281
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130861964
Zopo zp990 scoort 14458 op Antatu. Is dat een beetje fatsoenlijk voor een 1080p telefoon!?

Ik zie trouwens op het filmpje dat ie donkerblauw is. In de winkel zag het er zwart uit. Misschien niet goed gekeken, misschien slecht licht, of wellicht zijn er 2 versies.
pi_130866090
quote:
Zopo zp990 scoort 14458 op Antatu. Is dat een beetje fatsoenlijk voor een 1080p telefoon!?
dat scoren 1080p MTK T telefoons doorgaans op een goeie dag als je alle achtergrond processen uit zet.

(in antutu v3; v4 is alweer uit en daarin scoren ze net wat hoger)
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 6 september 2013 @ 05:33:08 #283
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130872555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef RDMKR het volgende:

[..]

dat scoren 1080p MTK T telefoons doorgaans op een goeie dag als je alle achtergrond processen uit zet.

(in antutu v3; v4 is alweer uit en daarin scoren ze net wat hoger)
Thanks :)

Viel me trouwens gisteravond pas op dat de Zopo geen HDMI-out heeft, dus dan is het sowieso geen optie. Jammer dan.
  vrijdag 6 september 2013 @ 06:25:05 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130872595
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 05:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks :)

Viel me trouwens gisteravond pas op dat de Zopo geen HDMI-out heeft, dus dan is het sowieso geen optie. Jammer dan.
Gebruik je HDMI actief? Daar gebruik ik thuis nu gewoon Cheapcast (of DLNA) voor, verder eigenlijk nooit de behoefte om hem aan te sluiten aan een TV.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:00:20 #285
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130873017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 06:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gebruik je HDMI actief? Daar gebruik ik thuis nu gewoon Cheapcast (of DLNA) voor, verder eigenlijk nooit de behoefte om hem aan te sluiten aan een TV.
Lijkt me wel handig om gebruik te maken van die 32GB door er soms even een serie op te gooien, en als ik dan ergens ben, even aansluiten op de tv of monitor, en relaxed kunnen kijken.

Daarnaast ook wellicht handig om emulators enzo mee te doen. En die wil ik dan dus ook op het grote scherm spelen.

De nieuwere telefoons en tablets zullen toch wat krachtiger zijn en meer opslagruimte hebben dan bijvoorbeeld de Ouya.
pi_130876333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Heb jij een toestel van alli xpres binnen?
Misschien dat ik daar een toestelletje kan gaan kopen.

Op jiayu.nl staat niet dat de mobiel bij alli te kopen is, maar op alli staat van wel...
Ja, eerste 1,5 week verliep stroef, misschien ook omdat ik dacht dat hij snel verstuurd ging worden omdat ik gelijk een code kreeg. Contact met verkoper was slecht, hij mailde niet terug en in de chat kreeg ik om het halfuur een antwoord, toen de code eenmaal ging "lopen" waren ze een stuk opener over zaken en hebben ze nog voor me gebeld met DHL wanneer ze verwachten dat ik het pakket hier had en hij uit Hong-Kong weg ging.

Product was wel keurig verpakt, zaten leuke extra's bij in (screenprot, backcover, hardcase (hoe noem je zo'n ding?, EU verloopstuk) en kreeg ik precies wat ik gekocht had.

Ik raad je aan om eerst een geschikte telefoon te zoeken wat voldoet aan jou eisen en budget en dan te gaan kijken naar waar je hem eventueel het voordeligst en misschien snelst kan kopen (minder belangrijk, mits je geen haast hebt).

----

Even korte update van de Xiaomi M2S, heb er nu denk ik 3 uur mee zitten spelen en moet zeggen dat ik erg moet wennen aan android, maar dit loopt wel los. Telefoon is echt super snel vergeleken met mijn iPhone4 schakelen tussen apps/ internetbladen etc. Scherm heeft mooi kleuren, alles ziet er strak en gelikt uit, Nederlandse taal was al geïnstalleerd en alle Chinese rommel was eraf (heb nog niks kunnen vinden).

Nadelen:
- Had een micro sim dus moet even een adapter halen, niet echt een groot probleem maar had er geen rekening mee gehouden (misschien ook slecht van mezelf).
- Backcover sluit niet helemaal top aan met de telefoon (originele cover), als ik de telefoon met twee vingers aan de rechter zijkant vastpak en dan druk zet op de vinger die de achterkant vasthoudt hoor je elke keer een tikje dat het niet goed aansluit. Heb jij dit ook Vincent?
- De tril/ viberatie (hoe je het ook mag noemen) voelt goedkoop als je de telefoon vast hebt, als je app aan het typen bent en ben elke letter die je indrukt trilt de telefoon dan lijkt er net of er tandwiel halfrond/ kwartslag rondgaat. Weet jij waar je dit uit kunt zetten Vincent ben je het nog niet tegen gekomen?

Al met al dik tevreden over de telefoon en is precies wat ik er van had verwacht of zo niet beter. Nadelen zijn eigenlijk maar een klein puntje wat denk ik makkelijk oplosbaar zijn.
pi_130876468
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef poiuytr het volgende:

- De tril/ viberatie (hoe je het ook mag noemen) voelt goedkoop als je de telefoon vast hebt, als je app aan het typen bent en ben elke letter die je indrukt trilt de telefoon dan lijkt er net of er tandwiel halfrond/ kwartslag rondgaat. Weet jij waar je dit uit kunt zetten Vincent ben je het nog niet tegen gekomen?
Staat onder instellingen en dan geluid, daarna Bijna onderaan.

Blijf get een vreemde plek vinden voor die functie.
pi_130876857
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:59 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Staat onder instellingen en dan geluid, daarna Bijna onderaan.

Blijf get een vreemde plek vinden voor die functie.
Onder het kopje systeem? Heb daar echt alles uit staan, maar heb er nog steeds last van.
Aanraaktonen van toetsenblok, touch-geluiden, geluid voor schermvergr, trillen bij aanraking.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:58:30 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130878207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Onder het kopje systeem? Heb daar echt alles uit staan, maar heb er nog steeds last van.
Aanraaktonen van toetsenblok, touch-geluiden, geluid voor schermvergr, trillen bij aanraking.
Je hebt ook eigen instellingen voor het toetsenbord. Moet je het daar ook ff uitzetten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130882760
http://www.gizchina.com/2(...)full-specifications/

4GB RAM, Snapdragon 800 Hasee super phone to cost just $293!

The specification details go on to mention a retail price for 1799 Yuan ($293) and a launch scheduled for later this year!
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130883945
http://www.gizchina.com/2(...)s-8-core-processors/

Qualcomm legt uit waarom octa-core waardeloos is.

Ik was eigenlijk al overtuigd toen ze lieten zien dat 85% van alle android apps maar 2 kernen gebruiken en de rest nauwelijks de andere 2... er van uit gaand dat dat waar is. al kan quad-core nog helpen als er processen op de achtergrond werken.

Ook weer een argument om de dual cores te kiezen in de vergelijk tussen:
mtk6589 1.2Ghz vs. dual-core snapdragon S4 @ 1.5Ghz
en
rockchip quad 1.6Ghz A9 vs. exynos dual 2 Ghz A15

begin ook Intel's aanpak meer te waarderen: sterke dual core met een beetje extra multithreading support...

[ Bericht 7% gewijzigd door RDMKR op 06-09-2013 15:31:28 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130883968
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 05:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks :)

Viel me trouwens gisteravond pas op dat de Zopo geen HDMI-out heeft, dus dan is het sowieso geen optie. Jammer dan.
Tegenwoordig ondersteunende meeste gsm's toch wel MHL denk ik (weet niet welke zopo je hebt dus kan het ni opzoeken. Dan heb je gewoon een convertor zoals deze nodig om hdmi out te hebben :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Onder het kopje systeem? Heb daar echt alles uit staan, maar heb er nog steeds last van.
Aanraaktonen van toetsenblok, touch-geluiden, geluid voor schermvergr, trillen bij aanraking.
Je moet naar settings gaan, dan zien dat je bij complete instellingen zit en niet normale instellingen, dan het gedeelte "persoonlijk" waar de optie geluid staat, daar heb je dan onder systeem inderdaad "trillen voor aanraking" staan.

Die voor het toetsenbord staan wel apart, daarvoor moet je bij complete instellingen naar het gedeelte systeem gaan en daar kiezen voor "taal en invoer". Daar zal je dan onder het kopje "toetsenbord en invoermethoden" jouw toetsenbord zien staan (heet bij mij "android-toetsenbord(aosp)"). Daar rechts van heb je een pijltje en dan kom je in de instellingen van het toetsenbord waar je trillen en geluid kan afzetten :)

De back cover is bij mij overigens geen probleem, ik was zelf juist heel blij dat hij zo muur vast zat, bij mijn neo wilde die wel eens kraken en onstevig aanvoelen, hier helemaal niet. Vibratie voelt inderdaad beetje goedkoop aan als je het aanzet voor aanraking en dergelijke.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef RDMKR het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)full-specifications/

4GB RAM, Snapdragon 800 Hasee super phone to cost just $293!

The specification details go on to mention a retail price for 1799 Yuan ($293) and a launch scheduled for later this year!
Wadafak... :p Dat ziet er toch echt wel te mooi om waar te zijn uit, maar zou wel netjes zijn moest het echt uitkomen :D
pi_130884355
ze hebben het wel over de chinese prijs (lager dan bij internationale webshops meestal), en verhaaltjes over hoe goedkoop nieuwe telefoons gaan zijn zijn wel vaker overdreven.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130884901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Ik denk dan dat ik voor de gt99 ga, maar ik kijk nog verder. Ik wil graag een mobiel die qua prijs-kwaliteit heel goed is. De y300 kan dan wel garantie hebben, maar dit is alleen bij ene fout van het toestel. Er zijn ook slechte verhalen over en als het glas kapot is kan je die niet zelf laten vervangen.
En een Huawei G510 dan? Kost je ¤112,50 met 20 euro cashback dus 92,50 euro!
mag het weten
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:11:37 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130885786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:17 schreef RDMKR het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)s-8-core-processors/

Qualcomm legt uit waarom octa-core waardeloos is.
De manier waarop MediaTek dit in gebruik gaat stellen is nog helemaal niet bekend. Dat het op het eerste gezicht niets toevoegt oke, maar om nu direct de marketing van de grote concurrent te gaan geloven ;)?

Zoals ik daaronder die post op GIZ heb aangegeven:
quote:
Its a fact that Qualcomm does not like MediaTek as they beat them every time (till now) when it comes to price/performance on the low end segment.
These video probably shows of the ”new” krait cores ($300+ segment) where the MTK6592 will probably be around the the $150 price mark with there cheaper phones
If i am correct last year at there annual report Qualcomm did point out that they are willing to take the domestic market like MediaTek did before them. Till now on they use the same tech as MTK for a somewhat higher price (A5 and A7 cores in the Snapdragon budget processors). This gives them no advantage above MTK (besides better GPS).
As MTK has Pin-to-pin compatibility with there older chipsets most of the time its quite cheap for a manufacturer to upgrade there phone to a newer version without change of the PCB. This redesign does give MTK another advantage above the Qualcomm chipsets.
The thing i hope that Qualcomm will do next season is get Krait cores ready to ship to the lower end phones. If they do this then they can actually make a blow to MTK as there chipset is still build on A7 and the Krait cores will make juce of the MTK chipset. If they do not make this change then MTK will win this ”battle” again.
At the end this competition is only good for us, more innovation, better specs for a better price. I don’t care what brand is powering my device, if the price performance is right then you will not hear me complain :D
Niet het meest samenhangende verhaal, of beste engels maar ach, het punt staat er toch?

quote:
Ik was eigenlijk al overtuigd toen ze lieten zien dat 85% van alle android apps maar 2 kernen gebruiken en de rest nauwelijks de andere 2... er van uit gaand dat dat waar is. al kan quad-core nog helpen als er processen op de achtergrond werken.
Nouja dat is groot en deels ook waar natuurlijk, maar wellicht gaat MTK truukjes gebruiken om de core belasting meer evenwichtig te gaan krijgen ;)? Of cores inzetten voor andere dingen (al zou ik zo niet weten wat :'))
quote:
Ook weer een argument om de dual cores te kiezen in de vergelijk tussen:
mtk6589 1.2Ghz vs. dual-core snapdragon S4 @ 1.5Ghz
en
rockchip quad 1.6Ghz A9 vs. exynos dual 2 Ghz A15
Tja, daar zit niet alleen een gat in preformance hé! Ook prijs speelt daar een grote rol.
quote:
begin ook Intel's aanpak meer te waarderen: sterke dual core met een beetje extra multithreading support...
Same, maar toch hebben die tot nu toe de plank vaak misgeslagen met een te hoge prijs, te zwakke GPU en prestaties die uiteindelijk toch ver onderdoen voor wat ze beloofd hebben.
De latere Clover trail (Atom Z2560, Atom Z2580) doen het al beter maar echt veelbelovend is de Merrifield lijn, benchmarks zijn echt super.
Verbetering is ingeslagen bij Intel. ARM heeft er een waardige concurrent bij op de lowpower markt.

Nu binnenkort nog 64BIT ARM chips en het all in one device feest kan beginnen :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:17 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]


Wadafak... :p Dat ziet er toch echt wel te mooi om waar te zijn uit, maar zou wel netjes zijn moest het echt uitkomen :D
Nu alleen nog een foto van het toestel zelf :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130887154
quote:
Niet het meest samenhangende verhaal, of beste engels maar ach, het punt staat er toch?
ik zag je niet zo veel zeggen dat tegenstrijdig is met het anti-multi-core verhaal. MTK heeft voordelen boven qualcomm, tuurlijk. ik heb een MTK telefoon, geen qualcomm, dus das prediken tegen het koor. maar of octa-core zoveel gaat uitmaken blijft de vraag en 1 waarop het antwoord ws nee is. daarentegen heeft diezelfde chip een kloksnelheid van 2 Ghz dus aan single-threaded snelheidswinst ook geen gebrek...

btw, mtk telefoons van de huidige generatie zijn al heel zeldzaam voor $150 dus die inschatting lijkt me aan de lage kant. $250-300 misschien. of rond de 200 als je de chinese prijs bedoelt.

quote:
Tja, daar zit niet alleen een gat in preformance hé! Ook prijs speelt daar een grote rol.
eerste is cubot GT99 vs. Haier W910, dan is de snapdragon goedkoper.

tweede is rockchip tablets vs. Voyo A15, nauwelijks prijsverschil.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130887575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik zag je niet zo veel zeggen dat tegenstrijdig is met het anti-multi-core verhaal. MTK heeft voordelen boven qualcomm, tuurlijk. ik heb een MTK telefoon, geen qualcomm, dus das prediken tegen het koor. maar of octa-core zoveel gaat uitmaken blijft de vraag en 1 waarop het antwoord ws nee is. daarentegen heeft diezelfde chip een kloksnelheid van 2 Ghz dus aan single-threaded snelheidswinst ook geen gebrek...

btw, mtk telefoons van de huidige generatie zijn al heel zeldzaam voor $150 dus die inschatting lijkt me aan de lage kant. $250-300 misschien. of rond de 200 als je de chinese prijs bedoelt.

[..]

eerste is cubot GT99 vs. Haier W910, dan is de snapdragon goedkoper.

tweede is rockchip tablets vs. Voyo A15, nauwelijks prijsverschil.
Denk dat dat het beetje hetzelfde verhaal is als bij de computers indertijd. Toen de quad cores daarvoor uitkwamen was het ook van ach geen enkel programma gebruikt dat is helemaal nutteloos, maar het is wel omdat die quad cores bestaan dat developers natuurlijk programma's zijn beginnen maken die hier gebruik van maken. Vermoed dat het bij de gsm's ook wel zo zal gaan.
Eerst idd misschien niet zo veel voordeel maar zal wel beteren (hoop ik :p )
pi_130887710
... en tegenwoordig hebben ook de meeste high-end Intel CPUs voor pcs maar twee kernen en een beetje hyperthreading.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130887947
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef RDMKR het volgende:
... en tegenwoordig hebben ook de meeste high-end Intel CPUs voor pcs maar twee kernen en een beetje hyperthreading.
mid-end tot low-end zul je dan toch bedoelen? Voor zover ik weet zijn zowel i5's als i7's allemaal quad cores en zelfs hexacores tegenwoordig.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:10:41 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130888014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef RDMKR het volgende:
... en tegenwoordig hebben ook de meeste high-end Intel CPUs voor pcs maar twee kernen en een beetje hyperthreading.
Hallo? Wat I5 = quad, i7 = quad/hexa.

Alleen bij de laptop lijn is I5 dual ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:10:51 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130888017
Vol
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')