Hier ook een hyperend kind... Staat als een idioot met z'n pannetjes te spelen, en duwt ons z'n denkbeeldige kookkunsten met z'n pollepel letterlijk door de strotquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:29 schreef NotTheSame het volgende:
Draakje is nog helemaal hyper terwijl papa en mama de tong op de sokken hebben liggen!
Die zijn me echt voorbij gegaan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:03 schreef octopussy het volgende:
De brownies ja!De geïmplodeerde cakejes waren trouwens ook erg lekker
![]()
Ik heb echt genoten dames (en bijbehorende heren), thanks! De kinderen vonden het ook erg leuk. Die lagen binnen 5 minuten beiden te pitten in de auto. Ze hebben zo'n 3 kwartier geslapen, wat voor Mia eigenlijk te weinig is. Maar ze houden zich goed![]()
Vond het ook een goede locatie overigens.
Ja, zo leuk om te zien!! En zeker een geschikte locatie voor een meetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:13 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het trouwens ook zo leuk, al die dreumessen die van kleedje naar kleedje struinden om daar met speelgoed te spelen. Volgens mij heeft bijna geen enkele dreumes met zijn eigen speelgoed gespeeld.
En al die drinkbekers die overal lagen en door iedereen gebruikt worden
De interacties tussen de kindjes. Draakje die M voerde en hem speelgoed kwam brengen
Ik kreeg er wel 10quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Kyara het volgende:
Oh, en ik kreeg een bloemetje van Toby.....*smelt*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |