SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt en wat nemen we mee:
Bitterend + dreumes en fruit/croissantsfranse baksels
Kyara + dreumes en baby en cola light/soepstengels
Mevr_Mus: Water/vruchtensap/bekers/baksel
Clusbsoda + dreumes en brownies
Keshet + baby + peuter
Kersjes
Kleinzusje + dreumes: Appeltaart, koffie en bellenblaas
SUSIE! + dreumes en koffie
octopussy (+aanhang) pakjes vruchtendrink
Fee-nix met krentenbollen met kaas en waarschijnlijk + aanhang
NotTheSame+ man + draakje: Bekers/suiker/melk
Phaidra + man + dreumes en augurken!
Marjolijntje
Take_A_Picture
Misschien:
Sam1993
MamaPurk
Tante_Soesa
Sonnetje![]()
Genoeg koffie beschikbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hoop dat ik morgen weer een beetje helder ben trouwens, bizarre dag gehad op het werk
De mijne gaat klussen bij vrienden
Bah ! beterschapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:34 schreef octopussy het volgende:
Peuter blijft lekker thuis met mijn man trouwens. Hannah ligt hier met koorts te rillen op de bank
Jammer, maar begrijpelijk. Ik hoop dat jullie lekker even kunnen bijkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef MamaPurk het volgende:
Ik kom definitief niet. Wij gaan morgen een pogingtot uitslapen doen na een zeer intensieve eerste baaisschoolweek van de oudste! Ook voor S was het een zware week in eens elke keer alleen en helemaal jezelf moeten vermaken.
Ik wens jullie met zijn allen veel plezier!
Geniet ervanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef MamaPurk het volgende:
Ik kom definitief niet. Wij gaan morgen een pogingtot uitslapen doen na een zeer intensieve eerste baaisschoolweek van de oudste! Ook voor S was het een zware week in eens elke keer alleen en helemaal jezelf moeten vermaken.
Ik wens jullie met zijn allen veel plezier!
+1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:42 schreef Kersjes het volgende:
Jammer van de afhakers![]()
Octo, beterschap voor je grote!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik baal wel dat ik niet kan![]()
Ik ben zo benieuwd naar jullie kindjes (vooral ook die van kz, ivm leeftijd!)
In ieder geval heel veel plezier!
En ook wel een paar foto's hier plaatsen he!
+2quote:
Hier ook een hyperend kind... Staat als een idioot met z'n pannetjes te spelen, en duwt ons z'n denkbeeldige kookkunsten met z'n pollepel letterlijk door de strotquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:29 schreef NotTheSame het volgende:
Draakje is nog helemaal hyper terwijl papa en mama de tong op de sokken hebben liggen!
Die zijn me echt voorbij gegaan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:03 schreef octopussy het volgende:
De brownies ja!De geïmplodeerde cakejes waren trouwens ook erg lekker
![]()
Ik heb echt genoten dames (en bijbehorende heren), thanks! De kinderen vonden het ook erg leuk. Die lagen binnen 5 minuten beiden te pitten in de auto. Ze hebben zo'n 3 kwartier geslapen, wat voor Mia eigenlijk te weinig is. Maar ze houden zich goed![]()
Vond het ook een goede locatie overigens.
Ja, zo leuk om te zien!! En zeker een geschikte locatie voor een meetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:13 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het trouwens ook zo leuk, al die dreumessen die van kleedje naar kleedje struinden om daar met speelgoed te spelen. Volgens mij heeft bijna geen enkele dreumes met zijn eigen speelgoed gespeeld.
En al die drinkbekers die overal lagen en door iedereen gebruikt worden
De interacties tussen de kindjes. Draakje die M voerde en hem speelgoed kwam brengen
Ik kreeg er wel 10quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Kyara het volgende:
Oh, en ik kreeg een bloemetje van Toby.....*smelt*
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef Fee-nix het volgende:
Geimplodeerde cakejes heb ik ook gemist. De brownies waren top inderdaad! En dat zegt heel wat, want ik hou helemaal niet van brownies!
Ja toch ff proeven he... Anders had ik m aan S gegevenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Maar je bent er toch aan begonnen blijkbaar
Ik vond het ook top, heerlijk zo'n veld vol grut. Ik had ook nog best even willen blijven, maar het arme kind was echt afgedraaid.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef Omentielvo het volgende:
waar bij de babymeet de kleedjes vol met baby's lagen, zijn deze kleedjes wel opvallend leeg
+1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij zijn ook weer thuisWas gezellig! Boterkoek heb ik maar weer mee naar huis genomen
En ik heb een nieuw vriendinnetje, KZmeisje
Wat een mooie en lieve kindjes waren het toch allemaal! En wat een leuke mama's! (en papa's)
Bedankt voor de fijne dag en ik ga nu snel foto's kijken
Dat geloof ik ook! Aangezien Anouk niet weg te krijgen was van de glijbaan en de boel ook lekker ophield door gewoon naar boven te klimmen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Strandje is leuk! Ben er nog heel even met Kersjes geweest. S. vond de boot (vlot over de sloot) erg mooi, hij begon er vanmiddag nog een paar keer overNet als je "de meisjsss" bij de glijbaan, waarmee hij volgens mij Anouk bedoelt
Hahahahahaha!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:24 schreef Kersjes het volgende:
"Mama, gaan we vandaag weer naar het Twiske? Ik wil graag weer augurken eten En chocola!!"
Omg, mijn kleuter is zwanger![]()
Ik wacht in spanning af!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef Phaidra het volgende:
Grrrrr, ben bezig met het uploaden van foto's op fb, maar blijft hij hangen op de laatste. Nu weer opnieuw begonnen dus...
Leuk Fee !quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef Fee-nix het volgende:
Hier nog een leuke foto van gisteren:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Yessss!!! Gelukt, wel met lagere resolutie. Mocht iemand een foto in hoge resolutie willen, geef dan even een seintje
Edit: zien jullie alle foto's? Ik zie nog een aantal lege, ongeladen ertussen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |