Bij ons ook niet. We moesten wel melden dat we een studie schuld hadden maar had totaal geen invloed op de uitkomst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, 0,75% van de aanvankelijke studieschuld (dus zodra de totale hoogte van de studieschuld bekend was)
Het kan wel dat jouw bank ervoor kiest om er geen rekening mee te houden. Wel wat opmerkelijk, maar het is mogelijk.
Hier is een jaar geleden ook niet naar studieschuld gekeken toen ik een hypothecaire lening afsloot.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????????????????????
Sssstttt....quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:34 schreef bonke het volgende:
ga direct naar een hypotheek verstrekker want een tussenpersoon zit daar echt voor zichzelf en niet voor jou
Lijkt me plausibeler. Iets met wens en gedachte....quote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef mirjammajrim het volgende:
Het kan ook zijn dat het me opvalt omdat ik ook bezig ben met een huis kopen
Ja, als je een huis wil kopen, is natuurlijk het allerlaatste dat je wil dat de markt zakt....quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Lijkt me plausibeler. Iets met wens en gedachte....
Je bevestigt mijn stelling i.d.d.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, als je een huis wil kopen, is natuurlijk het allerlaatste dat je wil dat de markt zakt....![]()
Nee, over de huizenmart en hoe mensen zich door perceptie i.p.v. feiten laten leiden.quote:
integendeel, maar dat zal dan ook perceptie zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn stelling i.d.d.
Feit is dat er meer belangstelling is, en ik ben niet op zoek naar een woning overigens.quote:Nee, over de huizenmart en hoe mensen zich door perceptie i.p.v. feiten laten leiden.
Blijf je dit hier nou nog heel lang verkondigen dat je 20 (?) jaar geleden lulkoek voorgeschoteld kreeg van een adviseur ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Sssstttt.......hoe durf je dit te beweren....de waarheid.....
Irrelevant...quote:Vandaag in de VK
Dat heb ik niet beweerd, ik beaam alleen het verhaal van Bonke en om te voorkomen dat anderen ook zoiets overkomt.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Blijf je dit hier nou nog heel lang verkondigen dat je 20 (?) jaar geleden lulkoek voorgeschoteld kreeg van een adviseur ?
Relevante praktijkervaring; bevestigt mijn ervaring (en van anderen) betreffende werkelijke beweegredenenen van adviseurs.quote:
Daar is inmiddels wetgeving voor.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd, ik beaam alleen het verhaal van Bonke en om te voorkomen dat anderen ook zoiets overkomt.
re·le·vant (bijvoeglijk naamwoord)quote:[..]
Relevante praktijkervaring; bevestigt mijn ervaring (en van anderen) betreffende werkelijke beweegredenenen van adviseurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |