Een Ragdoll is op een wat rustiger manier aanhankelijk, een Siamees is, en blijft het hele leven, in gedrag en stemgeluid zeer aanwezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef Papiertje95 het volgende:
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Ragdoll en een Siamees kitten.
Welke vinden jullie het leukst?
Als je de keus hebt zou ik geen keus maken. Hoewel ik niet zeker weet of twee zo verschillende beestjes wel goed samengaan, de Siamees zou de Ragdoll compleet gek kunnen maken door het arme beest nooit rust te gunnen.quote:Of zou ik ze allebei nemen..
Dan zou ik 1 moeten kiezen, en weet jij ook welke het beste alleen kan zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:11 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een Ragdoll is op een wat rustiger manier aanhankelijk, een Siamees is, en blijft het hele leven, in gedrag en stemgeluid zeer aanwezig.
[..]
Als je de keus hebt zou ik geen keus maken. Hoewel ik niet zeker weet of twee zo verschillende beestjes wel goed samengaan, de Siamees zou de Ragdoll compleet gek kunnen maken door het arme beest nooit rust te gunnen.
Waarom verwacht je dat de kat veel alleen gaat zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:14 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Dan zou ik 1 moeten kiezen, en weet jij ook welke het beste alleen kan zijn?
Omdat ik moet werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat de kat veel alleen gaat zijn?
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan is er verder niemand thuis?
Daarom ben ik hier om het te vragen, maar moet jij niet aan het werk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
Reken voor de zekerheid maar op 17.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he
Dus als je op kamers gaat, gaat de kat mee?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he
17+, wat doet zo'n beest dan nog dagelijks, slapen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef mvdejong het volgende:
Ze zijn beide erg gericht op mensen, en niet gelukkig om lang alleen te zijn. Maar ongeacht het ras zou ik nooit 1 kat lange dagen alleen laten. Ik heb het moeten doen met mijn laatste Burmees, maar die was toen al 17+, en zou een poging om er een kat bij te zetten met moord en doodslag hebben verhinderd.
Mijn suggestie : neem er 2 van hetzelfde ras, eventueel nest-genootjes.
Nee dan blijft hij hier, tot ik een huis gevonden heb.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus als je op kamers gaat, gaat de kat mee?
Mijn jongens liepen ook buiten, en de langstlevende heeft tot voorbij zijn 18e muizen gejaagd. Hij is uiteindelijk iets voorbij de 20,5 gekomen. Het was trouwens een stamboom-Burmees, maar de hedendaagse Burmezen hebben niet meer die levensverwachting.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
17+, wat doet zo'n beest dan nog dagelijks, slapen?
Neem een hamsterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Maar anders ben ik zo eenzaam.
Zoek een vriendin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Maar anders ben ik zo eenzaam.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Snowbells het volgende:
Kijk anders in het asiel/marktplaats gewoon naar een oudere kat. Een kitten heeft ontzettend veel aandacht nodig, een oudje (kan ook gewoon 2 of 3 jaar) weet wat kan en mag en is waarschijnlijk gewoon een solo kat.
Intelligent? Die beesten worden al gek van een spiegel of een infrarood lampjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef mvdejong het volgende:
Papiertje.
Sorry, je bent nog niet toe aan de verantwoordelijkheid voor een dier dat zo intelligent en afhankelijk is als een kat.
Nou meid wat een langeafstandsrelatie!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Die heb ik maar maar die woont aande andere kant van de stad
Koop een fiets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Die heb ik maar maar die woont aande andere kant van de stad
Meid..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou meid wat een langeafstandsrelatie!
Heb je mn topic van vanmorgen niet gezien...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iets zegt me dat TS een kwartier geleden heeft besloten dat hij een kat wil.
Mooi, dan ben je binnenkort niet eenzaam meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort een auto dus niet nodig
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je binnenkort niet eenzaam meer.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Snowbells het volgende:
Verdiep je eerst maar een aantal weken in de rassen/htk/kitten of oudere/1 of 2 katten-discussies.
Je bewijst nog maar eens dat je te weinig weet van katten om verantwoordelijk te zijn voor het lichamelijke en geestelijke welzijn ervan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
[..]
Intelligent? Die beesten worden al gek van een spiegel of een infrarood lampje
14 september pas hoezoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je maandag weer naar school?
Stel mij een vraag over katten en ik geef correct antwoord !quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je bewijst nog maar eens dat je te weinig weet van katten om verantwoordelijk te zijn voor het lichamelijke en geestelijke welzijn ervan.
Je verveelt ons zo. Ik bedoel, je verveelt je zo.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verveelt ons zo. Ik bedoel, je verveelt je zo.
Ik dacht de de abessijn ofzo de meest aandachtvragende was?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:33 schreef trovey het volgende:
Qua karakter zo'n beetje de twee uitersten die je kunt vinden.De ene rustig en de andere de meest aandachtvragende kat die je kunt hebben.
Ik mis mijn Siamees en Balinees.
Nee, zonder twijfel de Siamees, ook qua geluid en intelligentie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Ik dacht de de abessijn ofzo de meest aandachtvragende was?
Oow wat voor katten heb jij dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zonder twijfel de Siamees, ook qua geluid en intelligentie.
Haha, en welke katten heb je nu dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ohhhhhhhhh wat schattig zijn die ragdoll kittens![]()
Zou er zo eentje in huis nemen. Ik denk alleen dat mijn 2 katten dat geen goed plan vinden
2 europese korthaartjes. Huis tuin en keuken dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:37 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Haha, en welke katten heb je nu dan?
oow zulke, grijze?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
2 europese korthaartjes. Huis tuin en keuken dus![]()
Katten
Nu nog een Noorse Boskat en een Javanees (langharige versie van een Oosterse Korthaar), beiden stokoud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Oow wat voor katten heb jij dan?
aw wat een lelijke beesten zijn die noorse boskatten,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu nog een Noorse Boskat en een Javanees (langharige versie van een Oosterse Korthaar), beiden stokoud.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Wat een lelijke kleur voor een kat,
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief
Ze zijn heel lief, waarom vinden ze het niet leuk als een een kitten komt dan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief
Omdat ze dat toch zien als een soort van indringer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn heel lief, waarom vinden ze het niet leuk als een een kitten komt dan ?
Nee daar heb je gelijk in maar een vriend van me heeft 4 katten thuis..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat ze dat toch zien als een soort van indringer.
Jij vind het toch ook niet leuk als er opeens een andere jongen bij jou thuis gaat wonen?
Je moest wat te zeiken hebben hè?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
aw wat een lelijke beesten zijn die noorse boskatten,
15 en 18.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Maar hoe oud zijn ze?
Valt mee, dat is nog niet eens de helft van de oudste kat ooit, die werd 38..quote:
De meesten halen de 20 niet eens dus niet echt representatief die 38 jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Valt mee, dat is nog niet eens de helft van de oudste kat ooit, die werd 38..
Als je jouw katten iedere dag een scheutje kattenmelk geeft, zie ik ze wel een jaar over 25 wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
De meesten halen de 20 niet eens dus niet echt representatief die 38 jaar.
bitches be madquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
Ik hou je op de hoogte hoe oud ze worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Als je jouw katten iedere dag een scheutje kattenmelk geeft, zie ik ze wel een jaar over 25 worden
Topquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte hoe oud ze worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |