abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130385199
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Ragdoll en een Siamees kitten.
Welke vinden jullie het leukst?

Of zou ik ze allebei nemen.. :{
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:11:42 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130385285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef Papiertje95 het volgende:
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Ragdoll en een Siamees kitten.
Welke vinden jullie het leukst?
Een Ragdoll is op een wat rustiger manier aanhankelijk, een Siamees is, en blijft het hele leven, in gedrag en stemgeluid zeer aanwezig.

quote:
Of zou ik ze allebei nemen.. :{
Als je de keus hebt zou ik geen keus maken. Hoewel ik niet zeker weet of twee zo verschillende beestjes wel goed samengaan, de Siamees zou de Ragdoll compleet gek kunnen maken door het arme beest nooit rust te gunnen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:12:53 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385328
Wat zeggen je ouders ervan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385354
Ik zou een ragdoll kiezen. O+ O+ O+
pi_130385355
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat zeggen je ouders ervan?
Hee lienekien jij weer, mn ouders vinden het wel best :)
Koop een baksteen.
pi_130385380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:11 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Een Ragdoll is op een wat rustiger manier aanhankelijk, een Siamees is, en blijft het hele leven, in gedrag en stemgeluid zeer aanwezig.

[..]

Als je de keus hebt zou ik geen keus maken. Hoewel ik niet zeker weet of twee zo verschillende beestjes wel goed samengaan, de Siamees zou de Ragdoll compleet gek kunnen maken door het arme beest nooit rust te gunnen.
Dan zou ik 1 moeten kiezen, en weet jij ook welke het beste alleen kan zijn?
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:15:38 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:14 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Dan zou ik 1 moeten kiezen, en weet jij ook welke het beste alleen kan zijn?
Waarom verwacht je dat de kat veel alleen gaat zijn?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385420
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom verwacht je dat de kat veel alleen gaat zijn?
Omdat ik moet werken :N
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:16:26 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:15 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Omdat ik moet werken :N
En dan is er verder niemand thuis?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385434
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:16:48 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130385437
Ze zijn beide erg gericht op mensen, en niet gelukkig om lang alleen te zijn. Maar ongeacht het ras zou ik nooit 1 kat lange dagen alleen laten. Ik heb het moeten doen met mijn laatste Burmees, maar die was toen al 17+, en zou een poging om er een kat bij te zetten met moord en doodslag hebben verhinderd.

Mijn suggestie : neem er 2 van hetzelfde ras, eventueel nest-genootjes.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_130385438
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan is er verder niemand thuis?
Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he :P
Koop een baksteen.
pi_130385462
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
Daarom ben ik hier om het te vragen, maar moet jij niet aan het werk?
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:18:11 #14
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130385479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he :P
Reken voor de zekerheid maar op 17.

En blijf jij niet thuiswonen totdat je ouders er niet meer zijn, om dan de hoofdbewoonster te worden, met een dozijn katten als typische "crazy cat lady" ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:18:22 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385484
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Jawel maar zo'n beest word wel een jaar of 13 en jij denk toch niet dat ik tot mijn 31e thuis blijf wonen he :P
Dus als je op kamers gaat, gaat de kat mee?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385488
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef mvdejong het volgende:
Ze zijn beide erg gericht op mensen, en niet gelukkig om lang alleen te zijn. Maar ongeacht het ras zou ik nooit 1 kat lange dagen alleen laten. Ik heb het moeten doen met mijn laatste Burmees, maar die was toen al 17+, en zou een poging om er een kat bij te zetten met moord en doodslag hebben verhinderd.

Mijn suggestie : neem er 2 van hetzelfde ras, eventueel nest-genootjes.
17+, wat doet zo'n beest dan nog dagelijks, slapen?
Koop een baksteen.
pi_130385494
Neem gewoon helemaal geen kat
pi_130385495
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus als je op kamers gaat, gaat de kat mee?
Nee dan blijft hij hier, tot ik een huis gevonden heb.
Koop een baksteen.
pi_130385501
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Snowbells het volgende:
Neem gewoon helemaal geen kat
Maar anders ben ik zo eenzaam.
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:19:34 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385514
Ik zou er maar niet aan beginnen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:19:38 #21
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130385516
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

17+, wat doet zo'n beest dan nog dagelijks, slapen?
Mijn jongens liepen ook buiten, en de langstlevende heeft tot voorbij zijn 18e muizen gejaagd. Hij is uiteindelijk iets voorbij de 20,5 gekomen. Het was trouwens een stamboom-Burmees, maar de hedendaagse Burmezen hebben niet meer die levensverwachting.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_130385520
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Maar anders ben ik zo eenzaam.
Neem een hamster
pi_130385533
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Neem een hamster
Met een beetje geluk wordt zo'n beest net 3 maanden
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:20:37 #24
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130385540
Papiertje.

Sorry, je bent nog niet toe aan de verantwoordelijkheid voor een dier dat zo intelligent en afhankelijk is als een kat.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_130385543
Kijk anders in het asiel/marktplaats gewoon naar een oudere kat. Een kitten heeft ontzettend veel aandacht nodig, een oudje (kan ook gewoon 2 of 3 jaar) weet wat kan en mag en is waarschijnlijk gewoon een solo kat.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:20:50 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Maar anders ben ik zo eenzaam.
Zoek een vriendin.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385568
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoek een vriendin.
Die heb ik maar maar die woont aande andere kant van de stad
Koop een baksteen.
pi_130385572
Iets zegt me dat TS een kwartier geleden heeft besloten dat hij een kat wil.
pi_130385574
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Snowbells het volgende:
Kijk anders in het asiel/marktplaats gewoon naar een oudere kat. Een kitten heeft ontzettend veel aandacht nodig, een oudje (kan ook gewoon 2 of 3 jaar) weet wat kan en mag en is waarschijnlijk gewoon een solo kat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef mvdejong het volgende:
Papiertje.

Sorry, je bent nog niet toe aan de verantwoordelijkheid voor een dier dat zo intelligent en afhankelijk is als een kat.
Intelligent? Die beesten worden al gek van een spiegel of een infrarood lampje
Koop een baksteen.
pi_130385581
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Die heb ik maar maar die woont aande andere kant van de stad
Nou meid wat een langeafstandsrelatie!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:22:14 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Die heb ik maar maar die woont aande andere kant van de stad
Koop een fiets.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385599
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Nou meid wat een langeafstandsrelatie!
Meid.. :N
Koop een baksteen.
pi_130385606
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Koop een fiets.
Ik krijg binnenkort een auto dus niet nodig
Koop een baksteen.
pi_130385612
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iets zegt me dat TS een kwartier geleden heeft besloten dat hij een kat wil.
Heb je mn topic van vanmorgen niet gezien... :N :N :N
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:23:31 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385626
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Ik krijg binnenkort een auto dus niet nodig
Mooi, dan ben je binnenkort niet eenzaam meer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385632
Verdiep je eerst maar een aantal weken in de rassen/htk/kitten of oudere/1 of 2 katten-discussies.
pi_130385638
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mooi, dan ben je binnenkort niet eenzaam meer.
Gelukkig maar :Y
Koop een baksteen.
pi_130385650
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Snowbells het volgende:
Verdiep je eerst maar een aantal weken in de rassen/htk/kitten of oudere/1 of 2 katten-discussies.
Waarom?
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:25:13 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:24 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Gelukkig maar :Y
Ga je maandag weer naar school?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:25:36 #40
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130385672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

[..]

Intelligent? Die beesten worden al gek van een spiegel of een infrarood lampje
Je bewijst nog maar eens dat je te weinig weet van katten om verantwoordelijk te zijn voor het lichamelijke en geestelijke welzijn ervan.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_130385678
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ga je maandag weer naar school?
14 september pas hoezo
Koop een baksteen.
pi_130385686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Je bewijst nog maar eens dat je te weinig weet van katten om verantwoordelijk te zijn voor het lichamelijke en geestelijke welzijn ervan.
Stel mij een vraag over katten en ik geef correct antwoord !
Koop een baksteen.
pi_130385693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:24 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je er NIKS van weet.
pi_130385699
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:26 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Omdat je er NIKS van weet.
Stel mij een vraag over katten en ik geef correct antwoord !
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:26:48 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130385704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

14 september pas hoezo
Je verveelt ons zo. Ik bedoel, je verveelt je zo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130385712
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je verveelt ons zo. Ik bedoel, je verveelt je zo.
:D
pi_130385717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

:D
:'( :'(
Koop een baksteen.
pi_130385790
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:26 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Omdat je er NIKS van weet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:26 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Omdat je er NIKS van weet.
Nou??
Koop een baksteen.
pi_130385895
Qua karakter zo'n beetje de twee uitersten die je kunt vinden. :') De ene rustig en de andere de meest aandachtvragende kat die je kunt hebben. _O- Ik mis mijn Siamees en Balinees. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130385917
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:33 schreef trovey het volgende:
Qua karakter zo'n beetje de twee uitersten die je kunt vinden. :') De ene rustig en de andere de meest aandachtvragende kat die je kunt hebben. _O- Ik mis mijn Siamees en Balinees. ;(
Ik dacht de de abessijn ofzo de meest aandachtvragende was?
Koop een baksteen.
pi_130385954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Ik dacht de de abessijn ofzo de meest aandachtvragende was?
Nee, zonder twijfel de Siamees, ook qua geluid en intelligentie. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130385964
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, zonder twijfel de Siamees, ook qua geluid en intelligentie. :P
Oow wat voor katten heb jij dan? :r
Koop een baksteen.
pi_130385997
Ohhhhhhhhh wat schattig zijn die ragdoll kittens O+
Zou er zo eentje in huis nemen. Ik denk alleen dat mijn 2 katten dat geen goed plan vinden :{
pi_130386010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ohhhhhhhhh wat schattig zijn die ragdoll kittens O+
Zou er zo eentje in huis nemen. Ik denk alleen dat mijn 2 katten dat geen goed plan vinden :{
Haha, en welke katten heb je nu dan?
Koop een baksteen.
pi_130386033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:37 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Haha, en welke katten heb je nu dan?
2 europese korthaartjes. Huis tuin en keuken dus O+

Katten O+
pi_130386049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

2 europese korthaartjes. Huis tuin en keuken dus O+

Katten O+
oow zulke, grijze?
Koop een baksteen.
pi_130386073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:39 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

oow zulke, grijze?
Nee, rode :)
pi_130386078
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Oow wat voor katten heb jij dan? :r
Nu nog een Noorse Boskat en een Javanees (langharige versie van een Oosterse Korthaar), beiden stokoud. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130386101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Nu nog een Noorse Boskat en een Javanees (langharige versie van een Oosterse Korthaar), beiden stokoud. :P
aw wat een lelijke beesten zijn die noorse boskatten, :r
Koop een baksteen.
pi_130386112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, rode :)
Wat een lelijke kleur voor een kat,
Koop een baksteen.
pi_130386192
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Wat een lelijke kleur voor een kat,
:')
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief :)
pi_130386220
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:')
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:')
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief :)
Ze zijn heel lief, waarom vinden ze het niet leuk als een een kitten komt dan ?
Koop een baksteen.
pi_130386261
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

[..]

Ze zijn heel lief, waarom vinden ze het niet leuk als een een kitten komt dan ?
Omdat ze dat toch zien als een soort van indringer.

Jij vind het toch ook niet leuk als er opeens een andere jongen bij jou thuis gaat wonen?
pi_130386298
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Omdat ze dat toch zien als een soort van indringer.

Jij vind het toch ook niet leuk als er opeens een andere jongen bij jou thuis gaat wonen?
Nee daar heb je gelijk in maar een vriend van me heeft 4 katten thuis.. :{ dus het is wel mogelijk als je er de tijd voor neemt (denk ik)
Koop een baksteen.
pi_130386456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

aw wat een lelijke beesten zijn die noorse boskatten, :r
Je moest wat te zeiken hebben hè? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130386493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:53 schreef trovey het volgende:

[..]

Je moest wat te zeiken hebben hè? :')
Je hebt me door _O-

Maar hoe oud zijn ze?
Koop een baksteen.
pi_130386505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Je hebt me door _O-

Maar hoe oud zijn ze?
15 en 18. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130386522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef trovey het volgende:

[..]

15 en 18. :P
Valt mee, dat is nog niet eens de helft van de oudste kat ooit, die werd 38..
Koop een baksteen.
pi_130390386
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Valt mee, dat is nog niet eens de helft van de oudste kat ooit, die werd 38..
De meesten halen de 20 niet eens dus niet echt representatief die 38 jaar. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130398221
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef trovey het volgende:

[..]

De meesten halen de 20 niet eens dus niet echt representatief die 38 jaar. :+
Als je jouw katten iedere dag een scheutje kattenmelk geeft, zie ik ze wel een jaar over 25 worden :)
Koop een baksteen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:46:22 #71
294141 tarantism
hups in die kont
pi_130399957
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
bitches be mad


pi_130400188
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef tarantism het volgende:

[..]

bitches be mad

[ afbeelding ]

_O-
Koop een baksteen.
pi_130410750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Als je jouw katten iedere dag een scheutje kattenmelk geeft, zie ik ze wel een jaar over 25 worden :)
Ik hou je op de hoogte hoe oud ze worden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130413525
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hou je op de hoogte hoe oud ze worden. :P
Top :)
Koop een baksteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')