Nee, zonder twijfel de Siamees, ook qua geluid en intelligentie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Ik dacht de de abessijn ofzo de meest aandachtvragende was?
Oow wat voor katten heb jij dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zonder twijfel de Siamees, ook qua geluid en intelligentie.
Haha, en welke katten heb je nu dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ohhhhhhhhh wat schattig zijn die ragdoll kittens![]()
Zou er zo eentje in huis nemen. Ik denk alleen dat mijn 2 katten dat geen goed plan vinden
2 europese korthaartjes. Huis tuin en keuken dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:37 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Haha, en welke katten heb je nu dan?
oow zulke, grijze?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
2 europese korthaartjes. Huis tuin en keuken dus![]()
Katten
Nu nog een Noorse Boskat en een Javanees (langharige versie van een Oosterse Korthaar), beiden stokoud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Oow wat voor katten heb jij dan?
aw wat een lelijke beesten zijn die noorse boskatten,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu nog een Noorse Boskat en een Javanees (langharige versie van een Oosterse Korthaar), beiden stokoud.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Wat een lelijke kleur voor een kat,
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief
Ze zijn heel lief, waarom vinden ze het niet leuk als een een kitten komt dan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Het zijn 2 mooierds en ook nog eens heel lief
Omdat ze dat toch zien als een soort van indringer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn heel lief, waarom vinden ze het niet leuk als een een kitten komt dan ?
Nee daar heb je gelijk in maar een vriend van me heeft 4 katten thuis..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat ze dat toch zien als een soort van indringer.
Jij vind het toch ook niet leuk als er opeens een andere jongen bij jou thuis gaat wonen?
Je moest wat te zeiken hebben hè?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
aw wat een lelijke beesten zijn die noorse boskatten,
15 en 18.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Maar hoe oud zijn ze?
Valt mee, dat is nog niet eens de helft van de oudste kat ooit, die werd 38..quote:
De meesten halen de 20 niet eens dus niet echt representatief die 38 jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Valt mee, dat is nog niet eens de helft van de oudste kat ooit, die werd 38..
Als je jouw katten iedere dag een scheutje kattenmelk geeft, zie ik ze wel een jaar over 25 wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
De meesten halen de 20 niet eens dus niet echt representatief die 38 jaar.
bitches be madquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zucht...Weer iemand die een huisdier neemt zonder zichzelf ingelezen te hebben....
Ik hou je op de hoogte hoe oud ze worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Als je jouw katten iedere dag een scheutje kattenmelk geeft, zie ik ze wel een jaar over 25 worden
Topquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte hoe oud ze worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |