Alles voor de hype jwzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:41 schreef Atta-boy het volgende:
Dubbel fragment @ pedroo. Hype boy![]()
Apc x carhartt shirt is shipped¤16 incl shipping
hmmm interestingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Puma “Suede Pack” by Alexander McQueen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Puma “Suede Pack” by Alexander McQueen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope schoenen.quote:
Ja met sniper gewoon idd, gebruik meestal auctionsniper gewoon en gaat meestal wel goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Thanks iedereen btw. Atta gebruikte je daarvoor een Ebay sniper, zo ja welke, of was het handmatig?
Klote! Dan maar slapen en het missen ivm schoolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cheers. Morgen 11 uur blijkbaar. Kijken wat we kunnen opgraaien.
[ afbeelding ]
11 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cheers. Morgen 11 uur blijkbaar. Kijken wat we kunnen opgraaien.
[ afbeelding ]
Fuck die zijn fly. ZMP zit niet meer next level maar in een andere game.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
No way. 16 euro? Waar? Zou nog wel die cashmere beanie willen hebben maar die was zo snel uitverkocht.
Hold your socks and grab your cocks gentlemen:
#heat #grail #y-3
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck die zijn fly. ZMP zit niet meer next level maar in een andere game.
Ken de beste man niet, maar vind em nu al oké door de volgende zinsnede:quote:
Crooked tongues....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef doo. het volgende:
De tong van m'n NB berlin wall packs gaan echt altijd scheef. Vind het toffe schoentjes maar als ik ze aan heb weet ik waarom ik ze eigenlijk nooit draag...
Maakte filling pieces niet soortgelijke dingen? Common projects heeft ook aardige dingen maar zijn vergelijkbaar qua prijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand merken die vergelijkbare schoenen maken als etq amsterdam. Bij voorkeur iets goedkoper.
http://www.etq-amsterdam.com/all/
Filling pieces valt ook in dezelfde prijscategorie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maakte filling pieces niet soortgelijke dingen? Common projects heeft ook aardige dingen maar zijn vergelijkbaar qua prijs.
Dat wist ik zo niet. Nooit naar gekeken namelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Filling pieces valt ook in dezelfde prijscategorie.
Misschien iets goedkoper. Maar nog steeds iets te duur naar mijn smaak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat wist ik zo niet. Nooit naar gekeken namelijk.
En iets simpels van pointer of clae?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Misschien iets goedkoper. Maar nog steeds iets te duur naar mijn smaak.
Ik zoek eigenlijk een beetje dat soort schoenen voor een casual look met jasje en tshirt en jeans. Maar ik heb of NB sneakers of Mangnanni schoenen qua soort schoenen. Dus iets er tussen maar dat is nog lastig zoeken voor rond de 100 euro.
Daar heb ik ook al op zitten zoeken. Maar dan zie ik op de site van pointer wel een aardig model.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En iets simpels van pointer of clae?
Ik weet dat daily rush (Rotterdam) wel wat pointer heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al op zitten zoeken. Maar dan zie ik op de site van pointer wel een aardig model.
http://www.pointerfootwea(...)ns/Benjamin_II/Black
Maar ja waar verkopen ze die dan weer...
Gaat niet lukken zonder te stijlen krullebol.quote:
Wat kostte die zippo? Hebben hebben (heb eig al een zippo, maar goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Thanks iedereen:
Zo shiny jas, crewneck, camp hats, zippo, t-shirt en nog wat klein grut kunnen scoren bij supreme. Wat een drame though. Site knalde de hele tijd eruit.
Alles voor dat resell money. Ik dacht dat het een zilverkleurige was. Deze vind ik wat minder. Zag 1 a 2 leuke caps (zwarte 5 panel is clean) en die zijn gelijk sold out natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
38e. maar je kan hem nu nog krijgen.
http://www.supremenewyork.com/shop/accessories/a8/black
It's all for the resell shekles, for the shekels. Raping the game, bite the pillow i'm coming in dry.
Het oxford overhemd was niet onaardig, maar voor de rest is het niet aan besteed eig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vond alleen polka dot shit geinig en die stond er niet tussen, verder niet meer geshopt.
Ik heb zelfs ooit nog een schoenendeal/meetup gedaan terwijl ik geknipt werd @ schorum... echt letterlijk toen ik in die stoel zitquote:
Ik heb Cpt. de handen geschud bij schorem. Hij had een chino voor me besteld bij caliroots omdat ik niet op de site kwam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ooit nog een schoenendeel/meetup gedaan terwijl ik geknipt werd @ schorum... echt letterlijk toen ik in die stoel zitDus ik zat daar en toen zei ik maar "Hoi ik ben trainerbeest". Kind of akward.
Zat ook te twijfelen over die oxford, uiteindelijk vond ik 103 euro voor een shirt waarvan ik bang was dat de pasvorm wat te wijd was iets te veel. Nog wel even een duffle bag gehaald, zat nog te kijken naar een jas maar denk dat zmp de laatste medium had meegepakt daarvanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het oxford overhemd was niet onaardig, maar voor de rest is het niet aan besteed eig.
Dan zet je een weave voor dat stuk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef Xurk het volgende:
En ook al heb je geen krullen, het duurt een eeuwigheid om een fatsoenlijke undercut te kweken als je normaal redelijk kort haar hebt. Ik ben ook al sinds april bezig en pas de afgelopen kappersbezoek was het resultaat al in de goede richting
Zoiets is ook cool idd, zat er ook nog over te denken zoiets te doen met m'n haar. Toch maar niet gedaan though.quote:
http://www.flatspot.com/p(...)ty-red-white-chiantiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Pedroo het volgende:
Haartopic: zit er aan te denken om ook weer een undercut te laten zetten. Wilde t eerst laten groeien tot Samurai cut.
On topic: all red project BA, iemand al meer info?
Daar spaarde ik ook voor. Eerst jewfro en dan samurai. Uiteindelijk vond ik het niet zo leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Pedroo het volgende:
Haartopic: zit er aan te denken om ook weer een undercut te laten zetten. Wilde t eerst laten groeien tot Samurai cut.
On topic: all red project BA, iemand al meer info?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |