Oeh lordy, die zijn ninja. Ik vindt de neons iets meer mijn ding maar dat zal jou waarschijnlijk wat minder liggen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht. <3
Even geen sneakers nu meer voor de komende tijd.
waar koop je zo iets?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
#Grail:
Neon doet het niet zo voor me. Heb ze net besteld via Y-3 dus ik laat wel wat weten wanneer ze binnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Ik ben wel jaloers op die schoen though.quote:
Roshes altijd top! Mijn roshes begin nu toch wel te slijten helaas... Rechterschoen een gaatje bij de grote teen die steeds groter wordtquote:
Maat? Full leather of sleeves ook goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef doo. het volgende:
Weet iemand waar ik een zwarte wollen&leren nike destroyer kan kopen?
Mogen alle soorten kanalen zijn, rakutan, ebay, nike etc etc. Europees heeft voorkeur maar ROTW mag ook.
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a7f1c16bfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef doo. het volgende:
Sleeves bedoel ik juist. Niet full leater.
Maat L, als die klein fit. Of een M hij moet wel hoog zijn dat mn trui er onder valt.
Ben 1,85 en normaal / tegen meer skinny aan.
Die is wel nice. Zat er vorig jaar nog naar te kijken maar een andere (Gore-tex) jas gehaald die wat praktischer is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:06 schreef doo. het volgende:
Aight thanks voor t zoeken! Ik zoek alleen de meest cleane versie.
Full black met zwart leren sleeves en een zwarte body.
En dat is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef doo. het volgende:
Opeens gebeld gastenlijst voor dekmantel! Gaan er nog mensen hier?
Helaas ¤ 69,99 op de website. Leuk om erbij te hebben, maar niet voor die prijsquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:15 schreef Nezhi het volgende:
Sneakers had een aanbieding, misschien dat ze dat nog hebben. Was 30 euro ofzo maar in beperkte maatjes.
Ik was er ook brada, gisteren en vandaag ook weerquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef don-diablo het volgende:
Gisteren 4 gasten gespot met rode roshes en een heleboel woei tasjes. Duidelijk te merken dat ze sale hebben.
Ik heb jou met je sexy freshe kapsel niet meer gespot helaas.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik was er ook brada, gisteren en vandaag ook weerteam R'dam centrum hangjeugd we in this.
Gisteren ging ik naar de kapper en vandaag eerst even de stad in en dan uit eten en filmpje ofzo.
quote:BLACK COMME des GARCONS x Nike Blazer Low Premium
1 day ago / Style / 5070 Views
After previewing the collaboration earlier yesterday, here we’re able to take an in-depth look at BLACK COMME des GARCONS and Nike‘s impending joint venture. The two companies have teamed up for a special edition of Nike’s Blazer Low silhouette, giving it a fittingly blacked-out colorway. ‘Premium’ in all its ways, the sneaker features suede around the paneled upper, offset by a slight contrast in the waxed cotton laces, and also accented by a tonal leather swoosh at the sides. Subtle COMME des GARCONS branding is only apparent on the leather heel patch and insole, making this sportswear staple all the more versatile for sleek pairings. Retailing for approximately $201 USD, the BLACK COMME des GARCONS x Nike Blazer Low Premium is available online and at select Dover Street Market locations worldwide now.
Deze vorig jaar gehaald, erg lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die is wel nice. Zat er vorig jaar nog naar te kijken maar een andere (Gore-tex) jas gehaald die wat praktischer is.
Zie die de laatste tijd best vaak voorbij komen. Vind ze redelijk mooi, maar geen 210 retail waard. Die dollar zal wel weer 1:1 met euro omgezet worden. Kut nikequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |