HAH! Gayyyyyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK HEB ZON TERING HEKEL AAN PUSHUP BHS GODVERDEKLOTEFUCKINGANUSTERINGHOERENRUK
Ach vandaag laatste dagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar.. ja.
Inderdaad. Denk je een mooi stel jetsers te zien zijn het alsnog tubulars als die bh uitgaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar echt, diegene die pushup BHs heeft gemaakt moet uit z'n graf gesleept worden en publiekelijk kapot geslagen worden.
Tevens wil ik ook even haten op BH's vanaf cup D waar een dikke vulling in zitquote:
Jezusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel mee eens ja.
Een beetje hetzelfde als wij allemaal een salami in onze broek stopten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk je een mooi stel jetsers te zien zijn het alsnog tubulars als die bh uitgaat.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jezus. Er zijn ook push ups zonder vulling die je borsten net wat mooier maken OKE
trauma, laat me.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk je een mooi stel jetsers te zien zijn het alsnog tubulars als die bh uitgaat.
Godzijdank! HALLELUJAH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
En daar zijn de tubulars weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Godzijdank! HALLELUJAH!Nee srySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard gewordenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens wil ik ook even haten op BH's vanaf cup D waar een dikke vulling in zitWaar is dat nou voor nodig dat mot ik nie.
Nee mag niet krijg ik teveel hormonen vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]We weten wel beter sletje, jij doet het de hele dag door.
Hahahaha klinkt hartstikke goed!quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waarom?
Ik doe toch ook geen extra vachtje in m'n overhemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |