barbaar hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Je bent best wel een barbaar als je nog nooit mosselen hebt gegeten.
Je had gisteren wel kunnen lachen hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij komt ook uit een barbaars gebied.
Ik lach altijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je had gisteren wel kunnen lachen hier
Waren weer meer lui uit Zwolle hier. Lekker man. Alleen wat draait die Dennis van der Geest kut muziek, alleen maar techno en trance. Dat is leuk als Tiesto het doet maar verder ook niet.quote:
Trancequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waren weer meer lui uit Zwolle hier. Lekker man. Alleen wat draait die Dennis van der Geest kut muziek, alleen maar techno en trance. Dat is leuk als Tiesto het doet maar verder ook niet.
Teveel gezopen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren een jochie van 14 in coma op de grond zien liggen
Een bekende van je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren een jochie van 14 in coma op de grond zien liggen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik overdreef dan ook enigszins.
Druk op z'n werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar hangt die kale haakneus uit dan?
Er kan inderdaad niks anders met die jongen zijn gebeurdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie geen andere mogelijke reden.
Ga je vanavond heen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
Tjacka is denk ik teleurgesteld in mij
Wat denk je dat die 14 jarige jongen dan gedaan heeft? Nee was duidelijk van de drank, die broer heel nonchalant er overheen hangen alsof het niks wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er kan inderdaad niks anders met die jongen zijn gebeurd
Smokkel hem het stadion in dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en hij wilde via mij kaarten.
Kan een ongeluk hebben o.i.d. gehad, epileptische aanval, aids etc.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat denk je dat die 14 jarige jongen dan gedaan heeft? Nee was duidelijk van de drank, die broer heel nonchalant er overheen hangen alsof het niks was. Uiteindelijk kwam dan toch de ambulance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |