Hm ik zal wel wat indrinken dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dronk altijd wodka-jus, en toen ik eenmaal dronken was begon iemand me bier te geven en sindsdien lust ik het
Voor mij werkte dat wel jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik zal wel wat indrinken dan.
Ik moet nogal ver fietsen dus ik ben meestal redelijk nuchter als ik thuis benquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 maal toegepast alleen toen heb ik de nacht onder de douche doorgebracht
Flesje Jack Daniels voor onderwerg meenemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet nogal ver fietsen dus ik ben meestal redelijk nuchter als ik thuis ben
hebben daar ook zat whisky enzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flesje Jack Daniels voor onderwerg meenemen.
We lachen je niet uit, we lachen je toe.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze ook fruitbier hadden. Gewoon een kwestie van het gelach negeren.
Vind ik tof van je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We lachen je niet uit, we lachen je toe.
quote:
Ga gewoon aan het fruitbier johquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik morgen de jenever hier opmaken.
Doe ik ook, lachen is gezond.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga gewoon aan het fruitbier joh
Weet wel wie bij jullie de broek aan heeftquote:
Wij dragen beide broeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet wel wie bij jullie de broek aan heeft
Maar de spreekwoordelijke broek wordt gedragen door mrs. muhahahaquote:
Nah wij wisselen af.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar de spreekwoordelijke broek wordt gedragen door mrs. muhahaha
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Wel chill als je dezelfde maat hebt
Ze is wat korter dus ze moet de broekspijpen omslaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Wel chill als je dezelfde maat hebt
Of jij loopt in een te korte broek rond.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is wat korter dus ze moet de broekspijpen omslaan.
Dat ziet er imo niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of jij loopt in een te korte broek rond.
Nee, van die omgeslagen broekspijpen ook niet echtquote:
Bij vrouwen kan het nog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, van die omgeslagen broekspijpen ook niet echtdus je hebt liever dat je vriendin voor lul loopt dan dat je het zelf doet
Held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |