abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130379593
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:09:53 #2
163650 Greys
pi_130379711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130379875
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het tegen gaat vallen. Tijdens dat korte stukje dat we hem hebben zíen praten (dus niet wat de media er van maakten maar wat ie echt zei) klonk hij niet bepaald hatelijk over haar, niet alsof hij haar echt wil 'pakken' ofzo.
daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijn
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:17:16 #4
163650 Greys
pi_130379932
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:

[..]

daar ben ik het wel mee eens, maar toch vind ik het raar, hij had toch kunnen weten dat de media er mee aan de haal zou gaan en dat Sylvie not amused zou zijn
Dat boeide hem dan kennelijk weinig :) Hij hoeft haar natuurlijk ook niet tegen alles te beschermen ofzo he... Hij kan gewoon zijn versie van het verhaal geven, het staat op camera wat hij wel en niet heeft gezegd (en zoals het nu leek heeft ie dat best respectvol gedaan), dus op zich kan ze hem weinig maken als hij het daar een beetje netjes heeft gehouden. Ik wens haar dan ook succes met haar advocaten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130379955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Rachilda het volgende:
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal van Zarka...misschien namen van anderen waarmee ze een relatie heeft gehad tijdens het huwelijk...
Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafael
pi_130379970
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Het oud en nieuwe verhaal, hoe lang het al over is tussen Sylvie en Rafael
zou ook kunnen inderdaad
pi_130379972
Het is met kinderen krijgen eigenlijk precies hetzelfde als met het nemen van een hond, beiden zijn afhankelijk van je dus je moet er vooral niet aan beginnen als je allebei veel carriereambities hebt zonder water bij de wijn te willen doen... daar is dit stel toch wel akelig tekort in geschoten als je het mij vraagt :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130380048
Wat ik me ineens wel realiseer (en niet weet of dat hier genoemd is). Vorig jaar waren er geruchten over een scheiding die over het EK werd getild. De geruchten gingen hier ook, dat zouden Syl en Raf wel eens kunnen zijn. Natuurlijk ontkrachtigd door het stel zelf na de uitschakeling met de 'oh wat hebben wij het goed en gezellig' foto's op oa die steiger. Maar dat was dus gewoon het huwelijk van de Boulahrouzjes aangezien Khalid in het interview zei dat hij het EK wilde afwachten en de scheidingsprocedure tijdelijk had stilgezet.

Beetje laat, maar het kwartje valt 8)7
pi_130380077
Als Raf toen al in Sabia lag te roeren kan ik me voorstellen dat Khalid er ook niet vrolijk bij liep op dat EK en dat voor een rare sfeer in de selectie zorgde :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130380146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Rachilda het volgende:

[..]

zou ook kunnen inderdaad
Ik hoop er wel op :@

Kan me niet voorstellen waarom Sylvia anders haar advocaten erop heeft gezet. Tot nu toe zijn er niet veel nieuwe feiten naar buiten gebracht (op de snelle sex na). Denk dat ze ergens voor vreest, iets wat haar reputatie geen goed zal doen (jokkebrokken is natuurlijk slecht, helemaal als je iemand daar onnodig zwart mee maakt (bv Rafael die een klap zou hebben geven) of als je het hele duitse volk voorliegt over hoe goed het huwelijk wel niet is.)
pi_130380163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Als Raf toen al in Sabia lag te roeren kan ik me voorstellen dat Khalid er ook niet vrolijk bij liep op dat EK en dat voor een rare sfeer in de selectie zorgde :D
Net als toen met Ibrahimovic, alleen toen was Raf het donderwolkje
pi_130380286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik hoop er wel op :@

Kan me niet voorstellen waarom Sylvia anders haar advocaten erop heeft gezet. Tot nu toe zijn er niet veel nieuwe feiten naar buiten gebracht (op de snelle sex na). Denk dat ze ergens voor vreest, iets wat haar reputatie geen goed zal doen (jokkebrokken is natuurlijk slecht, helemaal als je iemand daar onnodig zwart mee maakt (bv Rafael die een klap zou hebben geven) of als je het hele duitse volk voorliegt over hoe goed het huwelijk wel niet is.)
Heeft zij gelogen over dat ze is geslagen door Rafael?
pi_130380316
En ze kan moeilijk zeggen dat het huwelijk slecht ging. Toch? Bovendien gaat dat ook niemand iets aan. Misschien ging het niet eens slecht.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:33:30 #14
163650 Greys
pi_130380321
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130380368
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag?
Zo ja: ja, de kans is aardig groot aanwezig dat ze daar niet de waarheid over verteld.
pi_130380410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand. Maar Raf heeft dat wel krachtig zitten ontkennen in een voetbalprogramma.
Sabia ook.
En Sylvie is er niet meer op ingegaan.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:39:02 #17
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130380431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat boeide hem dan kennelijk weinig :) Hij hoeft haar natuurlijk ook niet tegen alles te beschermen ofzo he... Hij kan gewoon zijn versie van het verhaal geven, het staat op camera wat hij wel en niet heeft gezegd (en zoals het nu leek heeft ie dat best respectvol gedaan), dus op zich kan ze hem weinig maken als hij het daar een beetje netjes heeft gehouden. Ik wens haar dan ook succes met haar advocaten.
ik krijg een beetje het gevoel dat hij 'de wereld' mee wil geven dat hij niet per se zo'n leeghoofdige airhead is. ;) hij is tenslotte weer op de markt.
Wellicht heeft hij last van Sylvie wannabe's?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:39:54 #18
163650 Greys
pi_130380455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Sabia ook.
En Sylvie is er niet meer op ingegaan.
Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinig :+
D'r liefde voor Raf zat dieper dan d'r liefde voor vriendin Syl.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:43:11 #19
163650 Greys
pi_130380527
EDIT: verkeerde topic :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130380583
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dat Sabia het ontkent als Raf het ontkent zegt weinig :+
D'r liefde voor Raf zat dieper dan d'r liefde voor vriendin Syl.
Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.
Ze wordt eigenlijk door zowel Rafael als Sabia uitgemaakt voor leugenaar. Dat komt haar reputatie niet ten goede natuurlijk (haar populariteit daalde in Duitsland). Dan ga je daar toch tegenin? Ik zou niet willen dat ik bekend zou staan als 'zij die beweerde dat haar man haar sloeg maar die noemt je zonder al te veel woorden een leugenaar'.
(helemaal nu ze om dat stukje van Zarka contact opneemt met advocaten)
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:49:28 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130380639
Maar heeft Sylvie het 2e deel dan al gezien? :?
Of ze wil iets uit het nieuws houden wat gewoon waar is. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130380773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:46 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik zou verwachten dat als zij zeker weet dat Rafael haar heeft geslagen, ze er meer werk van zou hebben gemaakt.
Ze wordt eigenlijk door zowel Rafael als Sabia uitgemaakt voor leugenaar. Dat komt haar reputatie niet ten goede natuurlijk (haar populariteit daalde in Duitsland). Dan ga je daar toch tegenin? Ik zou niet willen dat ik bekend zou staan als 'zij die beweerde dat haar man haar sloeg maar die noemt je zonder al te veel woorden een leugenaar'.
(helemaal nu ze om dat stukje van Zarka contact opneemt met advocaten)
Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???
pi_130380872
Rafael: Ik heb Sylvie niet geslagen

Tegen Johan Derksen

Raar verhaal

19.03.2013 . 19.28

stuur door

Rafael van der Vaart doet zijn mond open over Oudjaars-gate. Tegen Johan Derksen welteverstaan. Om een kort verhaal kort te houden: hij heeft haar niet geslagen. Meer weten wij ook niet.

Rafael: Ik heb Sylvie niet geslagen!
Op oudejaarsavond was alles nog koek en ei

Dat zegt hij op beeld van RTL Boulevard tegen Johan Derksen in zijn nieuwe show Derksen &. Alleen dat. Op de details moeten we nog even wachten tot komende zondag.

Om je geheugen op te frissen: Oud en Nieuw liep voor Syl niet als gepland. Om 22:49 uur stond ze nog te feesten met manlief en BFF Sabia Boulahrouz en een paar uur later lag ze geslagen op de grond en was d'r huwelijk over. In Bild konden we lezen dat het helemaal mis was gegaan tussen het glamourpaar. Een ruzie bij hen thuis liep zo uit de hand dat Rafael Sylvie tegen de vlakte sloeg.

Niet dus, zegt hij nu? Dat is gek, want vlak nadat het gebeurde reageerde hij met de woorden: "Dat was heel dom van mij. Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:59:06 #24
163650 Greys
pi_130380884
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar heeft Sylvie het 2e deel dan al gezien? :?
Of ze wil iets uit het nieuws houden wat gewoon waar is. :o
Ik denk niet eens dat ze persé deel 2 wil tegenhouden, ik denk alleen dat ze zich genoodzaakt voelde IETS te roepen/doen, nadat hij haar voor leeg en eenzaam had uitgemaakt. (Volgens de media dan, volgens mij heeft ie dat niet met zoveel woorden echt gezegd).
Nadat deel 1 is uitgekomen is ze vast 126 keer gebeld voor een reactie. Zo werken de media toch :D Dus haar reactie, om d'r vanaf te zijn misschien, was wellicht 'Met mij gaat het prima, ik heb mijn advocaten er op gezet, die doen de rest maar, ik maak me er niet meer druk om'. Waar de media dan weer van maakt 'Sylvia is in ALLE STATEN!!!!!! En heeft haar advocaten ingeschakeld!!!!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130381064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja maar zij heeft dat toch nooit beweerd? Of heb ik iets gemist? Het zijn toch de gasten geweest die op oudjaarsavond daar aanwezig waren op het feestje die het naar buiten hebben gebracht???
Nee, ze hebben het toch zelf gezegd om juist de verhalen voor te zijn? Geloof ik....en toen werd de klap een duw en daarna de ontkenning van Rafael en Sabia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')