Koop het gewoon één voor éénquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Verbal het volgende:
Het liefst zou ik een nieuw scherm, tobo en muis kopen. Maar de spullen die ik zou willen zetten mij al snel iets van 500 euro terug. Toch maar even niet.
V.
Scherm alleen al doet behoorlijk schade... Ik heb besloten het allemaal uit te stellen tot ik samen ga wonen en de boel weer lekker overhoop magquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Verbal het volgende:
Het liefst zou ik een nieuw scherm, tobo en muis kopen. Maar de spullen die ik zou willen zetten mij al snel iets van 500 euro terug. Toch maar even niet.
V.
Waarschijnlijk omdat je OF een kutserver, OF een warme modem (dan half uurtje uitzetten), OF een dowload/fileshare programma hebt draaien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef Woods het volgende:
Weet iemand waarom ik een hele hoge ping rond de minimaal 200 heb? Ik heb nu een directe kabelverbinding met het internet wat schijnbaar niet veel helpt.
Lol ik heb em aantal maanden geleden gekochtquote:
Speelde het spel toen hij uit kwam op de xbox. Nu voor de lol gekocht omdat ik hetquote:
Klopt. Zelfs het niet meer officieel ondersteunde BF2 heeft altijd nog wwl een 150 man online op een willekeurig koment.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn nog zat spelers [ afbeelding ]
Geef maar eens een gil wanneer je online bentquote:Op zondag 29 november 2015 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lol ik heb em aantal maanden geleden gekocht![]()
Daarna aantal maanden laten liggen maar nu speel ik het af en toeecht veel beter ben ik er niet op geworden
Nu speel ik niet mee, is fucking saai dan hoor :squote:Op zondag 29 november 2015 06:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelde het spel toen hij uit kwam op de xbox. Nu voor de lol gekocht omdat ik het
A. Een briljant spel vind
B. M'n laptop hem gemakkelijk kan draaien
We zijn niet allemaal high end gamers die persé het laatste van het laatste willen spelen. Zo speel ik immers ook nog genoeg battlefield 2. Ben ik daar nu 10 jaar te laat mee?Doe normaal man.
pquote:Op zondag 29 november 2015 13:06 schreef Catkiller het volgende:
Ging een keer van BF4 terug naar BF3, was geen succes. Schoot niks raak.
BF3 is een prima game maar BF4 is gewoon praktisch hetzelfde maar dan iets meer gemoderniseerd. Als je laptop em makkelijk kan draaien dan draait 4 vrijwel net zo makkelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 06:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelde het spel toen hij uit kwam op de xbox. Nu voor de lol gekocht omdat ik het
A. Een briljant spel vind
B. M'n laptop hem gemakkelijk kan draaien
Geen interesse in 4. Ik heb 3 jaren geleden gespeeld op console en dat is me uitermate goed bevallen.quote:Op maandag 30 november 2015 01:33 schreef ems. het volgende:
[..]
BF3 is een prima game maar BF4 is gewoon praktisch hetzelfde maar dan iets meer gemoderniseerd. Als je laptop em makkelijk kan draaien dan draait 4 vrijwel net zo makkelijk.
Niet dat het mij iets uitmaakt wat je speelt verder, ze zijn allebei leuk, maar 4 had dus net zo goed gekund en persoonlijk had ik dan eerder het nieuwste deel gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |