Grote lantaarnpaal?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Ff bijkomen. WAT EEN RONDJE WAT EEN RONDJE! gerend
Hartaanval krijg je er gratis bij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb honger....
Iemand een burgertje?
[ afbeelding ]
Vleeschquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hartaanval krijg je er gratis bij?
Mss morgen bbqenquote:
Stukje Bavette op de BBQ gooienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss morgen bbqen![]()
Daar heb ik voor de verandering wel weer eens zin in.
En misschien is het nog wel een lekkere gozer ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh iemand komt straks een oude telefoon kopen. Ben ik weer iets dichter bij nieuwe schoenen
Nee meisjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En misschien is het nog wel een lekkere gozer ook
Stuur maar doorquote:
Jij ookquote:
Oeh lekker wokkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
Is het geen Coldplay, dan is het wel U2.
Wok on
quote:
Denk dat het iets te heavy isquote:
Pff...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat het iets te heavy is
Ja ik vind dat ook lompquote:
Sinds hij paar weken geleden vervanging was is hij blijven hangen. (nu al 3 keer volgens mij)quote:
Omdat het programma dan wel te pruimen isquote:
Misschien is ze uit de kast gekomen?quote:
Bedankt voor dit serieuze antwoordquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Sinds hij paar weken geleden vervanging was is hij blijven hangen. (nu al 3 keer volgens mij)
Ga maar in de rij achter mij staan danquote:
Nou SC dat meisje dat telefoon kwam kopen wilde je echt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat het programma dan wel te pruimen is
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
HAIM.Sinds Lowlands vind ik het een stuk minder plezierig.
Wantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou SC dat meisje dat telefoon kwam kopen wilde je echt niet.
Qua gedrag of uiterlijk? Details wil ikquote:
Ik ben niet zo goed in de beschrijving van mensen, maar ik zal een poging wagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Qua gedrag of uiterlijk? Details wil ik
Bruin haar heel strak in een iets wat nonchalante knot. Een strenge bril...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in de beschrijving van mensen, maar ik zal een poging wagen.
Bruin haar heel strak in een iets wat nonchalante knot. Een strenge bril, kijkt zelf ook streng. Spijkerbroek, bloesje, jasje.
Klein, dun was ze. Voor de rest zat alles verstopt onder kleding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Oh maar wat nou als ze heel sexy die knot eruit haalt, bril af doet en zo met haar hoofd schudt à la een goede shampoo reclame?:P
Dan is alleen de vraag: hoe was haar figuur?
Klein en dunquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klein, dun was ze. Voor de rest zat alles verstopt onder kleding.
Maarja volgens mij is ze ook dodelijk saai. Ze had ontzettende haast om weer weg te gaan.
Trust me. Ze was een 7. Je kunt beter krijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klein en dun
Saai verander ik wel
Mag van mij jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Iemand een idee wat de MH kan worden? CHVRCHES?
Een 7?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trust me. Ze was een 7. Je kunt beter krijgen.
Je moet voor een 9 of hoger gaan. De ware is altijd een 9+. Je kunt ook voor 2x5 gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een 7?
Da's toch voldoende
En alsof ik een 9 kan krijgeneen 8 is al praktisch onmogelijk
Pino heeft een 10.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een 7?
Da's toch voldoende
En alsof ik een 9 kan krijgeneen 8 is al praktisch onmogelijk
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet voor een 9 of hoger gaan. De ware is altijd een 9+. Je kunt ook voor 2x5 gaan
Pinoquote:
Geniaal iddquote:
Hoe vaker hoe beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Van ons belasti... och laat maar.
Denk dat Claudia meer buiten 3FM verdient.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Van ons belasti... och laat maar.
Het was dan ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat Claudia meer buiten 3FM verdient.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat Claudia meer buiten 3FM verdient.
Geen idee, maar ik vind het klinken als een Avril Lavigne plaat....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nou een cover? Of heeft iemand anders dit gecoverd? Want ik ken het ergens anders van.
Google zegt dit:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nou een cover? Of heeft iemand anders dit gecoverd? Want ik ken het ergens anders van.
Ik ga toch voor Glee. Dit nummer is te oud om voor mij zo herkenbaar te zijn.quote:
Nog even wachten dus. Dinsdag mag je naar Saturn voor hun Super Dinsdag Deal.quote:
quote:
En dat zónder papier in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |