Beetje domme uitspraak van Wilders, het kabinet gaat natuurlijk niet over de rechterlijke macht, iets met Trias Politica etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goeiemorgen! Ben zelf ook geen Wilders aanhanger en zal er ook nooit op stemmen denk ik. Hij scoort graag met "inkoppertjes"Al vind ik wel dat daar iets over gezegd mag worden. Waar een ander zijn bek niet open trekt, doet Geert dit wel. 6 maanden cel voor die kopschoppers is natuurlijk veel te weinig en verdere bezuinigingen op de zorg is ook niet iets om trots op te zijn.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:17:21Kopschoppers krijgen mild strafje, Samir Azzouz komt vrij, maar oma mag in vieze luier liggen. Dit kabinet is ziek. http://t.co/vI3bvQhKQI reageer retweet
De Westrand ja, of de Kroeven (in de buurt van de Lindenburg).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:28 schreef EDMAN- het volgende:
Westrand Roosendaal, of Tuinzigt Breda, 2e is beter overigens qua Hollands probleemvolk
Het valt me op dat ook nogal wat politici van VVD-huize zich nogal eens probeerden te mengen in gerechtelijke uitspraken. Wat snappen ze inderdaad niet aan het principe Trias Politica?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Beetje domme uitspraak van Wilders, het kabinet gaat natuurlijk niet over de rechterlijke macht, iets met Trias Politica etc.
oh bah.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Mijn achterneef stuurt net een foto door via whatsapp van zijn auto, zijn ze tegenaan gereden. Bumper er half af en een stuk eruit, rechterachterlichtunit is er helemaal uitgereden. En gewoon doorrijden hè
http://www.welovethe90s.com/quote:
Sowieso. Waar drank is is vuur. We openen wel een theehuis, voor blankenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, da's wel minder dan idd. Maar ja, dat zal in ons café ook wel zijn![]()
Is er ook een filmpje van? Wil wel eens weten wat ie gezegd heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef EDMAN- het volgende:
Die foto's hahaha
http://www.powned.tv/nieu(...)ouw_huilen_foto.html
Hmmm, ja, aan de ene kant heeft die mevrouw wel gelijk, maar ze had hem eigenlijk gewoon een taakstraf toe moeten wensen natuurlijk...twitter:diederiksamsom twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 16:41:05@baspaternotte Ik brak gesprek af nadat de mevrouw riep: "ze moeten Rutte een pistool op zijn hoofd zetten". Gebeurt soms op straat. Helaas. reageer retweet
Go Samsom danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Hmmm, ja, aan de ene kant heeft die mevrouw wel gelijk, maar ze had hem eigenlijk gewoon een taakstraf toe moeten wensen natuurlijk...twitter:diederiksamsom twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 16:41:05@baspaternotte Ik brak gesprek af nadat de mevrouw riep: "ze moeten Rutte een pistool op zijn hoofd zetten". Gebeurt soms op straat. Helaas. reageer retweet
Een pistool tegen je hoofd? Ja, de overheid wenst haar geweldsmonopolie uiteraard niet af te staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |