abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:32:46 #51
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130509497
Wat een godsgruwelijke teringmongool is dat toch. Écht
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130509604
http://www.bndestem.nl/re(...)dierenarts-1.3975779

"Zwabber" maakt het goed. Wat een leuk beestje om te zien eigenlijk. :D
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:45:42 #53
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130509862
goed bezig
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130510115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
Wat een godsgruwelijke teringmongool is dat toch. Écht
Waar die gast zich ook niet allemaal tegen aan bemoeit, echt :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)dierenarts-1.3975779

"Zwabber" maakt het goed. Wat een leuk beestje om te zien eigenlijk. :D
Vond dat echt zielig om te lezen, beestje ziet er echt als een lieverd uit. Goed dat ie gevonden is, hopelijk komen ze er nog achter van wie het hondje eigenlijk was.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:56:39 #55
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130512136
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Waar die gast zich ook niet allemaal tegen aan bemoeit, echt :')
Op zich snap ik z'n vraag wel, het is ook schandalig. Maar dan die nutteloze opmerking erbij, nu neemt niemand het nog serieus. Clown
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130543521
Goeiemorgen! :O
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:39:53 #57
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130547246
mogguh

beetje ibood hunten vandaag
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130547441
Ik heb de hele ochtend nog niks anders gedaan dan mails sturen. Ik zit me helemaal kapot te mailen. Naar contactpersonen, accountmanagers en andere lui die mij hopelijk kunnen helpen met een paar garantiekwesties waarvan de fabrikanten zeggen dat het geen garantie is, vanwege user damage, maar waar wij een andere mening over hebben. Heel de tijd zitten en typen, en er toch doodmoe van worden. Kan ook van frustratie zijn trouwens.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:46 #59
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130554683
samen andere baan zoeken? ben ook ff klaar :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130554786
Gewoon samen een café ergens beginnen ofzo, personeel aannemen en zelf de hele dag op ons eigen terras zitten. Koffieshop die ernaast zit koop ik dan ook wel op _O- :')
pi_130566125
Nerds die de horeca in gaan. Begin een discotheek en noem het IT.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_130566608
Manfred Langer draait zich om in zijn graf denk
pi_130566855
Nja, hij heeft vast gevoel voor humor. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_130567014
Hij staat wel met een biertje in zijn hand op zijn graf
pi_130567147
Geen popper? :+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:04:24 #66
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130569459
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee serieus, die beestjes zijn heel gevoelig voor kou, geen vacht hè.
Ja, ik bedoelde het ook letterlijk, dat 'dat geloof ik best'! ;)

quote:
0s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga toch naar Wooferland _O_ *O*
Cool! Veel plezier alvast! *)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
Wat een godsgruwelijke teringmongool is dat toch. Écht
Het is nogal spijkers op laag water zoeken, zoals gewoonlijk bij Wilders.
Toch moet ik verder zeggen dat ik politiek gezien geen fan van hem en de PVV ben maar momenteel wel van mening ben dat er gelukkig nog partijen zijn die proberen de vinger aan de pols te houden als het om de geldverslindende waanzin gaat van het verhaal Europa... Dit klinkt misschien wat als de spreektrant van iemand als Balkenende, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden... _O-

quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef teknomist het volgende:
Geen popper? :+
:')


Vandaag ben ik naar het Spoorwegmuseum geweest in Utrecht. Erg leuk, vooral het interactieve gedeelte! Ik was echter zo dom om mijn fotocamera te vergeten... 8)7
Jammer, anders had ik hier wat mooie foto's van spoorweggeschut, houwitsers, tanks etc. kunnen üploaden, in het kader van de tijdelijke tentoonstelling 'Sporen naar het front'.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130585704
Boh, goeiemorgen!
pi_130586017
Goeiemorgen! Ben zelf ook geen Wilders aanhanger en zal er ook nooit op stemmen denk ik. Hij scoort graag met "inkoppertjes"

geertwilderspvv twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:17:21 Kopschoppers krijgen mild strafje, Samir Azzouz komt vrij, maar oma mag in vieze luier liggen. Dit kabinet is ziek. http://t.co/vI3bvQhKQI reageer retweet
Al vind ik wel dat daar iets over gezegd mag worden. Waar een ander zijn bek niet open trekt, doet Geert dit wel. 6 maanden cel voor die kopschoppers is natuurlijk veel te weinig en verdere bezuinigingen op de zorg is ook niet iets om trots op te zijn.
Abracadabra, tapate guarra!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:19:48 #69
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_130586065
Zundert _O_

daar woon ik nog het dichtste bij (eigenlijk Wernhout maar kom, dat hoort blijkbaar bij Zundert)

Dirk Van Den Broek _O_
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_130586451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goeiemorgen! Ben zelf ook geen Wilders aanhanger en zal er ook nooit op stemmen denk ik. Hij scoort graag met "inkoppertjes"

geertwilderspvv twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:17:21 Kopschoppers krijgen mild strafje, Samir Azzouz komt vrij, maar oma mag in vieze luier liggen. Dit kabinet is ziek. http://t.co/vI3bvQhKQI reageer retweet
Al vind ik wel dat daar iets over gezegd mag worden. Waar een ander zijn bek niet open trekt, doet Geert dit wel. 6 maanden cel voor die kopschoppers is natuurlijk veel te weinig en verdere bezuinigingen op de zorg is ook niet iets om trots op te zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met zijn "oma standpunt" wel eens ben. Vriendin van een maat van me werkt in de zorg, voornamelijk op invalbasis bij instellingen voor geestelijk gehandicapte mensen, en zij ziet echt schrijnende situaties. Situaties die je niemand toewenst. Zij zegt zelf ook dat ze het liefst op invalbasis werkt, dan is het voor haar makkelijker te verwerken dan wanneer ze ergens vast zou werken, dan zou ze er echt niet tegen kunnen.

Wat ik van haar begrijp zijn de kosten nog niet eens het grootste probleem, maar meer de instelling van het personeel, veel lopen er ongeïnteresseerd bij, de primaire reden dat je in de zorg zou willen werken is dat je mensen wilt helpen, maar daar zijn er niet veel meer van. Maar serieus, ik heb echt gore verhalen van haar gehoord.

Wat betreft de kopschoppers, ja, je moet bij dit soort dingen heel erg uitkijken dat je niet vanwege onderbuikgevoelens er over gaat oordelen. Wat ze gedaan hebben is heel fout, daar verdienen ze ook echt straf voor, maar ze zijn natuurlijk al flink door het slijk gehaald in de media. Dat heeft de rechter dan ook meegerekend in de strafmaat. Probleem is echter dat het misschien nog wel langer doorwerkt dan de (gevangenis)straf die ze krijgen. Maar het is natuurlijk wel zo dat wanneer hun straf erop zit, ze wel een 2e kans verdienen. Ongeacht wat ze gedaan hebben. Maar ik ben benieuwd hoe snel zo'n Brent L. na dit alles aan een baan zou kunnen komen. Om maar iets te noemen.
pi_130586888
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met zijn "oma standpunt" wel eens ben. Vriendin van een maat van me werkt in de zorg, voornamelijk op invalbasis bij instellingen voor geestelijk gehandicapte mensen, en zij ziet echt schrijnende situaties. Situaties die je niemand toewenst. Zij zegt zelf ook dat ze het liefst op invalbasis werkt, dan is het voor haar makkelijker te verwerken dan wanneer ze ergens vast zou werken, dan zou ze er echt niet tegen kunnen.

Wat ik van haar begrijp zijn de kosten nog niet eens het grootste probleem, maar meer de instelling van het personeel, veel lopen er ongeïnteresseerd bij, de primaire reden dat je in de zorg zou willen werken is dat je mensen wilt helpen, maar daar zijn er niet veel meer van. Maar serieus, ik heb echt gore verhalen van haar gehoord.

Wat betreft de kopschoppers, ja, je moet bij dit soort dingen heel erg uitkijken dat je niet vanwege onderbuikgevoelens er over gaat oordelen. Wat ze gedaan hebben is heel fout, daar verdienen ze ook echt straf voor, maar ze zijn natuurlijk al flink door het slijk gehaald in de media. Dat heeft de rechter dan ook meegerekend in de strafmaat. Probleem is echter dat het misschien nog wel langer doorwerkt dan de (gevangenis)straf die ze krijgen. Maar het is natuurlijk wel zo dat wanneer hun straf erop zit, ze wel een 2e kans verdienen. Ongeacht wat ze gedaan hebben. Maar ik ben benieuwd hoe snel zo'n Brent L. na dit alles aan een baan zou kunnen komen. Om maar iets te noemen.
Wat betreft de kopschoppers en de strafmaat, heb ik het idee dat het gerechtshof een signaal af wil geven m.b.t. het uitzenden van zulke beelden. Pownews heeft de beelden natuurlijk tot in den treure uitgezonden. Wellicht denkt men volgende keer bij een vergelijkbare situatie beter na, door bijvoorbeeld als Pownews de beelden minder vaak uit te zenden, zodat daders toch een langere/zwaardere straf zullen krijgen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_130587071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wat betreft de kopschoppers en de strafmaat, heb ik het idee dat het gerechtshof een signaal af wil geven m.b.t. het uitzenden van zulke beelden. Pownews heeft de beelden natuurlijk tot in den treure uitgezonden. Wellicht denkt men volgende keer bij een vergelijkbare situatie beter na, door bijvoorbeeld als Pownews de beelden minder vaak uit te zenden, zodat daders toch een langere/zwaardere straf zullen krijgen.
Pownews zal de beelden de volgende keer ook weer tot in den treure uitzenden, filmpje zal de volgende keer via internet ook weer honderdduizenden keren bekeken worden. En dat is het hem juist, dat is ook een soort straf voor de daders. Als dat filmpje niet in de media was gekomen, had de rechter de straffen zwaarder uit laten vallen. Maar de publieke aandacht die de daders hebben gehad is voor hun ook straf, zie het als een digitale schandpaal. Ik bedoel, we weten inmiddels precies hoe ze heten en hoe ze eruit zien, en dat zal niet snel worden vergeten.

Als ik zo'n kopschopper was geweest en ik had de keuze gehad tussen laten we zeggen 1 jaar cel en de beelden in de media, of 2 jaar cel en geen beelden in de media, zou ik voor het laatste kiezen. Deze jongens worden er nog jaren lang aan herinnerd. Ik spreek hun daden nergens goed, wat mij betreft verdienen ze ook een flinke straf, maar ik snap prima dat de rechter de media aandacht meeweegt in zijn oordeel. Het is natuurlijk ook de vraag waar ze meer van leren, een gevangenisstraf of de grote, voor hun zeer negatieve, media aandacht.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:18:06 #73
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130588865
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon samen een café ergens beginnen ofzo, personeel aannemen en zelf de hele dag op ons eigen terras zitten. Koffieshop die ernaast zit koop ik dan ook wel op _O- :')
Prima
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130589027
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Prima
Moeten we nog wel een goeie probleemwijk uitzoeken natuurlijk, moet wel kleurrijk volk over de vloer komen en dan zit het overdag ook vol hè, ze werken toch niet :D
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:28:02 #75
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130589108
Westrand Roosendaal, of Tuinzigt Breda, 2e is beter overigens qua Hollands probleemvolk
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')