Nog veel meer zuiplappen zijn stratenmaker, timmerman, loodgieter, metaalbewerker, bouwvakker etc.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een hoop van die zuiplappen zijn nu politicus, manager of bankier. Do the math.
Blame it on the a-a-a-a-a-alcohol.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nog veel meer zuiplappen zijn stratenmaker, timmerman, loodgieter, metaalbewerker, bouwvakker etc..
Nou, meer het punt van, zo'n beetje iedereen uit alle lagen van de bevolking doet het, al jarenlang, en toch lijkt het er niet op dat daardoor het land naar de kloten gaat.quote:
Daar zijn er sowieso ook meer van dan politici, managers en bankiers. Gelukkig wel zeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nog veel meer zuiplappen zijn stratenmaker, timmerman, loodgieter, metaalbewerker, bouwvakker etc..
O, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:28 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nou, meer het punt van, zo'n beetje iedereen uit alle lagen van de bevolking doet het, al jarenlang, en toch lijkt het er niet op dat daardoor het land naar de kloten gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Gaat niet helpen, drankprijzen zijn hier al flink hoog. Ik zie nu al veel vrienden en kennissen om me heen hun drank uit Duitsland halen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 04:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ontmoediging en gematigd drankgebruik. De alcoholaccijnzen moeten omhoog en stuntaanbiedingen in supermarkten moeten worden verboden.
Dat deden we 20 jaar geleden ook al.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Gaat niet helpen, drankprijzen zijn hier al flink hoog. Ik zie nu al veel vrienden en kennissen om me heen hun drank uit Duitsland halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |