De tering, als je zo gaat denken kun je alle kroegen wel sluiten. Want niet iedereen kan goed met drank omgaan nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Good for him, maar dat betekent niet dat dat voor iedereen zo werkt.
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat 16-jarigen (want ja, die komen in The Level) zich voor 15 euro onbeperkt helemaal de tering in kunnen zuipen. Dan stimuleer je alcoholgebruik gewoon. Als ze voor 2,50 euro een muntje moeten kopen en daarmee 1 biertje kunnen halen, is dat een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De tering, als je zo gaat denken kun je alle kroegen wel sluiten. Want niet iedereen kan goed met drank omgaan nee.
Een vriend van me heeft dat ook, maar de rest van de mensen die ik ken laat zich echt niet hinderen door katers, domme acties, boven de wasbak hangen, enzovoort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt drinken en drinken. Mijn vriend heeft dus 1x, toen hij 15 was, zo veel gezopen dat hij 3 dagen last had van een kater. Hij zal nooit meer volledig dronken worden, juist om die reden.
Ik ging nog meer drinken. Kater bestreed ik met alcohol. Na drie pilsjes voelde ik me weer goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft dat ook, maar de rest van de mensen die ik ken laat zich echt niet hinderen door katers, domme acties, boven de wasbak hangen, enzovoort.
Dat was bij mij ook lang het vaste recept op zondag. Gewoon weer de kroeg in en lekker voetbal kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging nog meer drinken. Kater bestreed ik met alcohol. Na drie pilsjes voelde ik me weer goed.
Volwassenen mogen ook naar binnen, hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:58 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Met die gore mixdrankjes? Nôh, stuk of twee
Onbeperkt zuipen voor koters. Dit kan natuurlijk alleen maar goed gaan.
De reclame hebben ze iig al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef CafeRoker het volgende:
Daar gaan ze echt compleet op leeglopen. Zal me niets verbazen als ze er na dit 'experiment' mee stoppen en het een marketingstunt was om de tent vol te krijgen.
Zo heb ik het wel afgeleerd ja, en velen met mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Die jeugd wordt 1x straalbezopen, heeft de kater van hun leven en zal nooit meer zo bezopen worden. Puik plan als je het mij vraagt.
Ja wat dan.. leeftijdsgrens van 21 zeker.. en dan van die zuipfeesten in een bos ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 04:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit echt enorm fout. Drankgebruik onder jongeren moet worden ontmoedigd in plaats van aangemoedigd. De hersenen van jongeren zijn nog niet volgroeid en lopen door overmatig drankgebruik schade op.
Ontmoediging en gematigd drankgebruik. De alcoholaccijnzen moeten omhoog en stuntaanbiedingen in supermarkten moeten worden verboden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 04:42 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ja wat dan.. leeftijdsgrens van 21 zeker.. en dan van die zuipfeesten in een bos ?
Nederland (88%) hoort, samen met Denemarken (93%) en Zweden (90%) tot de EU-27 landen waar het percentage inwoners dat het afgelopen jaar dronk het hoogst is. De percentages zijn het laagst in zuidelijke landen als Portugal (58%), Italië (60%) en Hongarije (64%quote:Op zondag 25 augustus 2013 04:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ontmoediging en gematigd drankgebruik. De alcoholaccijnzen moeten omhoog en stuntaanbiedingen in supermarkten moeten worden verboden.
En dat zeg ik niet omdat ik mensen geen biertje gun, maar omdat de maatschappelijke schade van overtollig drankgebruik door jongeren veel te groot is. Jongeren zuipen zichzelf letterlijk dom. De gevolgen daarvan zijn op langere termijn niet te overzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |