Jaloersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat mocht hij willen. Dat is de grap.
lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
haha sorry oeps ik ben gewend dat ze hier allemaal 20+ zijn
In Turkije niet neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
victoria's secret is niet zo duur toch? of wel als je het in Nederland koopt?
Waarop? Ik irriteer me er mateloos aan dat sinds die tienerhoer van je zichzelf door je heeft laten volpappen, je constant zulke achterlijke topics opent. Als je echt volwassen was maakte je daar niet zo'n big deal van.quote:
maar serieus, ik ben een redelijke pauper en ik heb nochtans toen ik in Amerika was best veel gekocht bij mevrouw Victoria. Maar misschien was er toen uitverkoop ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarop? Ik irriteer me er mateloos aan dat sinds die tienerhoer van je zichzelf door je heeft laten volpappen, je constant zulke achterlijke topics opent. Als je echt volwassen was maakte je daar niet zo'n big deal van.
Maar ach, jongetjes die neuken, blijven jongetjes.
Pauper maar dan nét iets beterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar serieus, ik ben een redelijke pauper en ik heb nochtans toen ik in Amerika was best veel gekocht bij mevrouw Victoria. Maar misschien was er toen uitverkoop ofzo.
quote:
Een van de twee lijkt me een goede optie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Ambicioso het volgende:
Of geven ze alle ex-PUB mensen een permban.
hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Hellena het volgende:
15 jaar en dan lingerie kopenkrijgt ze haar punttietjes er wel in?
Het is net zoals een zak chips. Als je hem open maakt zit er voor de helft lucht in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Hellena het volgende:
Ik heb het ook wel vaker gezien toen ik die leeftijd had maar dit is gewoon even voor de grap okequote:
Ah, hieruit kunnen we dus opmaken dat jij nog geen borsten had op je 15de?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef Hellena het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |