ja maar jij zadelt dit forum op met deze poep dus niet zo gek dat daar dan opmerkingen over komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Je klikt erop, dus het is jouw keuze om het te lezenKlik er dan niet op
TS is een heldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:37 schreef PascalDutch het volgende:
Ik hoop dat TS een permaban krijgt.
Op dezelfde manier als Argo, Nikonlover en zulke soort achterlijke types. Vanwege het feit dat ze achterlijk en irritant zijn? Je moet het maar willen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
TS is een heldDeze user gaat groot worden
![]()
Trouwens, deze topique de neuk is dit![]()
![]()
![]()
Dat is mijn klacht nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Onterechte klacht omdat:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je over de film 'Argo' hadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Argo, Nikonlover en zulke soort achterlijke types. Vanwege het feit dat ze achterlijk en irritant zijn? Je moet het maar willen.
Geef d'r dan een schop onder d'r holquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is mijn klacht nietMijn klacht is dat ze er zo lang doet om dingen uit te kiezen
O wacht wacht we hebben het hier over vigen98 terechte klote user.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is mijn klacht nietMijn klacht is dat ze er zo lang doet om dingen uit te kiezen
je moeder ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
O wacht wacht we hebben het hier over vigen98 terechte klote user.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vigen98 die eckte grappenmaker
Echt hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vigen98 die eckte grappenmaker
No shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sarcasm, only smart people will understand it
Strakke BH'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:24 schreef Chai het volgende:
Niet erg slim van d'r, dadelijk krijgen haar tietjes weer een groeispurt en past ze haar dure nieuwe beha's niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |