Ja die dingen zien er inderdaad niet echt mooi uit maar ja, een kut heeft toch geen gezicht en een lul ken niet zien. Dus boeit niet echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een vagina lyrisch zien beschrijvenHet zijn gewoon geen mooie dingen maar als je geil bent maakt dat niks uit
Ik kan mij nog goed een aflevering herinneren dat de pa thuiskomt en die mits in een sexy jurkje hem eten geeft en dat ze ziek wordenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:51 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Moet je dat topic is gaan lezen, lijkt net of ze gedichten schrijven over de eerste lentedag in Tibet.
Wie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Was je uit je raam aan het roken?
Shit jouw fobo gekeken, zo knap dat ik weer hele week ongelukkig ben met men vriendin.quote:
waaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:14 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Shit jouw fobo gekeken, zo knap dat ik weer hele week ongelukkig ben met men vriendin.
Moest ik niet in zo brak zijn, niet in Belgie wonen en niet naar men bed willen dan gingen we morgen trouwen.
Geen speciale sok hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:18 schreef Ugjerke het volgende:
dude
Zeg gewoon dat je een plakkerig handje hebt gekregen en klaar.
Neuh. Gewoon handdoek voor de deur en de slaapdienst ligt al sinds 23:00 op bed en tot 7 uur of zo dus komt wel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Was je uit je raam aan het roken?
Waar ik vandaan kom gebruiken we emmers.quote:
Fixed that for yaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom gebruiken we emmers om bovenop te staan om de koeien te kunnen neuken.
Hahahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon handdoek voor de deur en de slaapdienst ligt al sinds 23:00 op bed en tot 7 uur of zo dus komt wel goed
Ben iig nog nooit gepakt. Overdag rook ik alleen hash in mijn kamer dat ruiken ze niet eensWiet doe ik niet overdag roken die geur kennen ze wel
Zo lelijk de vrouwe daar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom gebruiken we emmers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koeien, vrouwen, dat is praktisch hetzelfde hier.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Koeien, vrouwen, dat is praktisch hetzelfde hier.
Om de sfeer van dit topic aangenaam te houden, zal ik hier niet verder op reageren,quote:
Als Belg mag ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Om de sfeer van dit topic aangenaam te houden, zal ik hier niet verder op reageren,
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:18 schreef Ugjerke het volgende:
dude
Zeg gewoon dat je een plakkerig handje hebt gekregen en klaar.
Moet je gaan slapenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:36 schreef Moira. het volgende:
Jongens ik ben echt stronken ofzo als de moederneuker.
hehe ja idd je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:39 schreef Moira. het volgende:
Konkogezeik met de laptop ook man, de tering..
Gingie weer lopen huilen zoals 'ie eerst deed weetje zomaar beetje uitvallen enzo en dan de kut lopen uithangen en niet meer willen opstarten, weer zwart scherm met alleen de cursor, 100x 'starten met de laatst juiste configuratie' dit dat zus zo blablabla.
Mja toen kreeg ik 'm dus weer eindelijk aan, dus gelijk maar m'n waardevolle shit uitgezocht en op Mono's externe harde schijf gedumpt.
Gingie daarna weer moeilijk doen want ik wil de motherfucking Sims 3 spelen weetje (ik had Mono nagemaakt maar elke keer als ik een kavel voor 'm wilde kopen viel dat konkoding uit).
Mja toen kon ik dus ineens kiezen om alles eraf te tyfen en 'm terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
En ik had net de belangrijke shit al overgezet dus ik denk ja fuck die shit ik wil van dat gezeik af want ik moet telkens huilen enzo dus ja doe die shit gewoon jatchog
Dus hij lekker bezig met hele windowssoftware herstellen en opnieuw installeren blablabla.
Nu dus weer een hele lege laptop waar ik chrome en alles opnieuw heb moeten installeren.
Eerste wat ik nu fatsoenlijk ga downloaden en installeren is de motherfucking Sims 3 want dankzij dat kutspel heb ik dit hele gezeik opnieuw
Mja nu hopelijk wel het eerdere gezeik ook voorbij.
Kaktechnologie![]()
![]()
hallon wie ben jij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:42 schreef bobbiey het volgende:
[..]
hehe ja idd je hebt helemaal gelijk
ik heb van elk van die McDonalds Coca Cola glazen actie wel minstens één glasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de eerste, derde en vierde inmiddelsAllemaal gekregen van huisgenoot (zijn broertje kreeg ze bij zijn menu en hij en zijn ouders hebben niks met die glazen). Wil graag nog ééntje erbij zodat ik een setje van 4 heb.. alle 6 red ik nooit maar 4 is ook een mooi getal
ik ook man mijn lichaam doet raar enzoquote:
Ik heb ook nog een paars blikje. Gevonden in de weggeef.. Hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb van elk van die McDonalds Coca Cola glazen actie wel minstens één glas
Wijn en wiet.. TRAUMAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ook man mijn lichaam doet raar enzoheb ook wel fles wijn op maar is mooie mix dit
watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paars blikje. Gevonden in de weggeef.. Haha
Jaaaa ging bij mij ook eerste paar keer echt niet goed maar ik doe shit nu zo vaak dat het niet anders kan dan chill zijn weetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |