eentje. Via de andere sporen rij je zo het IJsselmeer inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heeft Enkhuizen een kopspoortje?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eentje. Via de andere sporen rij je zo het IJsselmeer in
Via een watersportwinkel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eentje. Via de andere sporen rij je zo het IJsselmeer in
De snelheidslimiet is op het hele emplacement ook 40 km/h.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die daar uit voorzorg al weggehaald
Weet Speno dat ook?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
De snelheidslimiet is op het hele emplacement ook 40 km/h.
Heb de netheid van de RER A mogen ervaren van de weekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dit keer geen transpiratiegeur in de trein naar Parijs. Maar eerder iemand die met een 30 kilo zak paardenbiks stond te hannessen en die per ongeluk openscheurde.Heel de Coupe ruikt ernaar en zolang in en uitstappende mensen de boel onder hun poten blijven platknisperen blijft dat voorlopig ook wel even zo
nouja, de nieuwste dubbeldekkers met scherm stromen nu nog in, om het enkeldeks materieel te vervangen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Heb de netheid van de RER A mogen ervaren van de weekWat is de verhouding trouwens tussen gemoderniseerd (met scherm) en niet-gemoderniseerd materieel trouwens?
8 stuks uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heeft Enkhuizen een kopspoortje?
Oudere dubbeldeks (MI 2N denk ik). Wel handig dat ze toch allemaal een indicator met lampjes hebben. Moest wel even wennen aan de bestemmingscodes. Ik moest degene die begon met Q hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
nouja, de nieuwste dubbeldekkers met scherm stromen nu nog in, om het enkeldeks materieel te vervangen.
Wat is voor jouw "niet gemoderniseerd" de enkeldeks treinen of de oudere dubbeldeks? (De blauw rood witte?)
Dan ben jij vast op de zaak geweestquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oudere dubbeldeks (MI 2N denk ik). Wel handig dat ze toch allemaal een indicator met lampjes hebben. Moest wel even wennen aan de bestemmingscodes. Ik moest degene die begon met Q hebben
Haha ik moest op Val D'Europe d'r uit, want daar zat de camping in de buurt, maar inderdaad ook in Disneyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dan ben jij vast op de zaak geweestWant wat heb je anders in een trein met code Q te zoeken
Oké, een Nijmegen-2 dus, waar dit vorige week ook al gebeurde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
goeie schoonmakers daar in Enkhuizen
http://www.dumpert.nl/med(...)t_spoor_bijster.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |