"verdwaald" in hogere wateren gekomen.. Lichaam kon het drukverschil van deze "waterlaag" niet aan waardoor het dier overleed en vervolgens aanspoelde?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:
als dat beest uit de diepzee komt, vraag ik me af hoe het komt dat ie aanspoelt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
"verdwaald" in hogere wateren gekomen.. Lichaam kon het drukverschil van deze "waterlaag" niet aan waardoor het dier overleed en vervolgens aanspoelde?
I don't know.. kan zoveel oorzaken hebben
Hoe is het precies racistisch als hij reageert met dat het op land niet veel beter is op jouw uitspraak dat er in de oceaan veel ranzige beesten leven? Ik ben best benieuwd wat voor rare hersenkronkel dit bij jou meteen aan mensen relateert.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel een tikkeltje racistisch.
Het was een grapjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe is het precies racistisch als hij reageert met dat het op land niet veel beter is op jouw uitspraak dat er in de oceaan veel ranzige beesten leven? Ik ben best benieuwd wat voor rare hersenkronkel dit bij jou meteen aan mensen relateert.
Vis is geen optie, toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:54 schreef debeterebob het volgende:
'Ik heb een vis voor je topic' kan wel weer nieuw leven in worden geblazen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |