Dit herken ik en keek ik ook, maar dan praat ik wel over de tweede helft van de jaren '70 In begin jaren '80 was ik al tegen de 17/18 jaar en keek ik overdags al geen TV meer.quote:
quote:
en natuurlijk..nog in de jaren voor de kinderbios had je de... BEREBIOS!quote:
Ow jaquote:Op zondag 15 september 2013 01:48 schreef Nemephis het volgende:
Top Cat
[ afbeelding ]
familie Knots
[ afbeelding ]
En de Zevensprong was toch ook op woensdagmiddag?..
[ afbeelding ]
En Ivanhoe, Dick Turpin, My Secret Valley toch ook?..
Hetty Heyting is een achternicht van mijn moeder (jullie mogen me nu aanraken)quote:Op zondag 15 september 2013 09:33 schreef raptorix het volgende:
Familie Knots inderdaad, ik kwam er pas op me 30e achter dat alle karakters door maar 2 acteurs werden gespeelt
HANDS UP!
De Poppenkraam, nu je het zegt. Kon het me niet voor de geest halen maar daar hebben we YT voor:quote:Op zondag 15 september 2013 10:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow jaDe familie Knots.
En je had ook nog de Poppenkraam.
1988??quote:Op zondag 15 september 2013 11:39 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hetty Heyting is een achternicht van mijn moeder (jullie mogen me nu aanraken)
[..]
De Poppenkraam, nu je het zegt. Kon het me niet voor de geest halen maar daar hebben we YT voor:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
1988??![]()
Ik dacht dat het ouder was.
aldus wikipedia. Het zal wel een herhaling zijn want ik heb het ook rond die tijd in de herhaling gezien.quote:De serie werd van 14 oktober 1981 tot 29 december 1985 uitgezonden op de Nederlandse televisie door de KRO.
Deze man weet ...............quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:55 schreef John5 het volgende:
TV kijken op woensdagmiddag.. Buitenspelen gek, TV gebeurde op zondagmorgen, de dikke dames op VPRO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |