Het Kees Kanon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit niet elke avond tegenover "het kanon" van der Staaij
Ja, maar in de partijkantine noemen ze hem "Kees Kroket"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staat hij zo bekend onder SGP vrouwen?
Laatste waarschuwingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kees Kanon
Kees Kroket
Kees Klown.
Kees Karina.
Kees Kut.
Kees Klepquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kees Kanon
Kees Kroket
Kees Klown.
Kees Karina.
Kees Kut.
Wat is dit voor prietpraat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kees Kanon
Kees Kroket
Kees Klown.
Kees Karina.
Kees Kut.
[*] Alliteratie is ook ten strengste verboden.quote:
Kees Kachelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kees Kanon
Kees Kroket
Kees Klown.
Kees Karina.
Kees Kut.
Goed dat je me daar op wijst. Bedankt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[*] Alliteratie is ook ten strengste verboden.
Sorry ik deed aan overacting.quote:
Leuke meid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die vrouw heeft trouwens best flinke tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop