Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Weet het niet precies meer, maar je kwekte iig veel.quote:
naja ze bespreken maar toch? zolang ik nee blijf zeggen is er geen seksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geoof er alleen niet zo in moet ik zeggen
Ik verwacht dat seks een optie is die besproken mag worden met de werknemer zelf oid
Of ben ik te cynisch?
dat gaat je nog tegen vallenquote:
Ach ik heb beide nummers niet.quote:
WTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
Hé, ik hoorde daar een Metallica "yaaayyhaayyy".
Mja, als die lui dat verwachten, kan dat wel moeilijk worden... Tenminste, niet iedereen accepteert zomaar nee, zeker niet als ze denken ervoor betaald te hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ze bespreken maar toch? zolang ik nee blijf zeggen is er geen seks
[..]
dat gaat je nog tegen vallen
Wel een beetje, maar dat is wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw wel zo stoppen met vacatures zoeken, want ik word er wat moedeloos van
En ik praat niet veel
ja precies, dat is ook de enige reden dat ik niet meteen reageerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als die lui dat verwachten, kan dat wel moeilijk worden... Tenminste, niet iedereen accepteert zomaar nee, zeker niet als ze denken ervoor betaald te hebben.
Dan zijn het serieus domme mensen (mannen) in het geval als je in zee gaat met dat bedrijf waar de vacature van is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als die lui dat verwachten, kan dat wel moeilijk worden... Tenminste, niet iedereen accepteert zomaar nee, zeker niet als ze denken ervoor betaald te hebben.
Ws nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar dat is wel leuk.Moet je nog met A en K naar die 1D-film?
![]()
Mannen denken alleen aan sex hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn het serieus domme mensen (mannen) in het geval als je in zee gaat met dat bedrijf waar de vacature van is.
Nee hoor, het zou dom zijn als je je aanmeldt en níet verwacht dat mensen dat gaan denken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn het serieus domme mensen (mannen) in het geval als je in zee gaat met dat bedrijf waar de vacature van is.
Nee, mijn buik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey daar! Ben jij aan het draaien?
Klopt niet helemaal. Soms slapen wequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mannen denken alleen aan sex he
dat heb ik net geleerd hier
Zijn vast wel vrouwen te vinden die dat niet erg vinden seks na afloop van dinerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, het zou dom zijn als je je aanmeldt en níet verwacht dat mensen dat gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |