Omdat Rick van Velthuysen deze poll op Facebook heeft gedropt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:46 schreef .Bankbiljet het volgende:
Sind wanneer is veronica zo populair
Wie is dat ? Iemand die bepaalde muziek moet draaien van een netmanager ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Omdat Rick van Velthuysen deze poll op Facebook heeft gedropt.
Bij m'n laatste baan beheerde ik de radio. De nachtdienst zette hem op een of andere commerciele zender. Het eerste dat ik 's ochtends om 7 uur deed was de radio op Radio-3 zetten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef verdacht.individu het volgende:
Hey Rick ik stem op jou hoorniet omdat ik hommo ben. Maar omdat ik vroeger in de bouw zat en altijd naar jou zeikstem moest luisteren. Dat was erg irritant zo vroeg in de ochtend
Is daar wat van gelogen?quote:
Dat is beter ik was maar een simpele hulp monteur en jammer genoeg luisterde de oudere garde het liefst Veronicaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij m'n laatste baan beheerde ik de radio. De nachtdienst zette hem op een of andere commerciele zender. Het eerste dat ik 's ochtends om 7 uur deed was de radio op Radio-3 zetten.
Draaide zeker R&B of hetgeen wat tegenwoordig voor R&B moet doorgaan.quote:
Ik had een middelfunctie, maar was brutaal genoeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Dat is beter ik was maar een simpele hulp monteur en jammer genoeg luisterde de oudere garde het liefst Veronica
Eensch. En Giel in mindere mate ook hoor, ik heb hem in ieder geval niet vaak om zichzelf horen lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ik luister altijd naar sander de heer, omdat dat zo'n beetje de enige ochtend dj is die zichzelf niet ontzettend hilarisch vind
Wat een kneus is die man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef Paul het volgende:
Voor als je je afvraagt waarom Rick in de Morgen (Radio Veronica) zoveel stemmen heeft
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |