Ik help het je hopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:12 schreef Shreyas het volgende:
Dit is wel typisch zo een wedstrijd waarin Pelle in de 92e minuut de winnende maakt.
Laat hem maar in de laatste minuut nog een gele kaart pakken. Gegarandeerde winst volgende week.quote:
Van Beek kreeg geel, de regie filmde Immers ja.quote:
Komen Az, Ajax en PSV ook nog bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
altijd lekker die resultaten van Utrecht, Vitesse en Feyenoord voor Nederland in de UEFA ranking
Hoeveel staan de kazen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Nieuw record, half september nog maar 2 Nederlandse clubs in Europa.
Waarom? Alsof Feyenoord een bijdrage gaat leveren aan onze UEFA coëfficiëntquote:
Laten we maar lekker zakken, zodat we Ajax en PSV alleen hoeven te sturen...dan stromen die punten weer binnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
altijd lekker die resultaten van Utrecht, Vitesse en Feyenoord voor Nederland in de UEFA ranking
Je moet niks. Maar zelf loop je altijd te janken als mensen dit tegen Ajax doen. Vorig jaar bij Real nog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moet natuurlijk Feyenoord aanhangen voor die ranking.
Boe-hoe.
Is het ooit slechter geweest?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Nieuw record, half september nog maar 2 Nederlandse clubs in Europa.
Feyenoor degradeert daar inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kuban onderschatten. Russisch competitie is gewoon beter dan de Nederlandse, en als ze daar al 23 wedstrijden ongeslagen waren, mijn god. Niks anders verwacht.
quote:
quote:
Die moeten het wel kunnen redden mag ik hopen. Anders moeten Ajax en PSV beide de CL Finale halen om nog een redelijk jaar te hebbenquote:
Niemand van Feijenoord onderschatte Kubanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kuban onderschatten. Russisch competitie is gewoon beter dan de Nederlandse, en als ze daar al 23 wedstrijden ongeslagen waren, mijn god. Niks anders verwacht.
We zijn nu een jaar verder, en je leert de mensheid beter kennen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niks. Maar zelf loop je altijd te janken als mensen dit tegen Ajax doen. Vorig jaar bij Real nog.
Waarom zou je het 'niet' doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moet natuurlijk Feyenoord aanhangen voor die ranking.
Boe-hoe.
Niet alleen Feyenoord.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoor degradeert daar inderdaad.
Zenit, CSKA, Anzhi zijn misschien beter dan de Nederlandse topclubs. Koeban is niveau FC Twente, Heerenveen, AZquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Muwahh Feyenoord faalt dus ook nu. En die waren 3e.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Laten we maar lekker zakken, zodat we Ajax en PSV alleen hoeven te sturen...dan stromen die punten weer binnenwe hebben op het moment gewoon 2 ploegen teveel actief in Europa
Tja, triest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn nu een jaar verder, en je leert de mensheid beter kennen.
Dat zou een mooie finale zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die moeten het wel kunnen redden mag ik hopen. Anders moeten Ajax en PSV beide de CL Finale halen om nog een redelijk jaar te hebben
Misschien ook zelfs in de Nederlandse competitiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoor degradeert daar inderdaad.
Waar gaat die gespeeld worden dit seizoen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat zou een mooie finale zijn.
Ja en dat gebeurt in nog geen 250 jaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat zou een mooie finale zijn.
Die zijn nu 17equote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muwahh Feyenoord faalt dus ook nu. En die waren 3e.
Naja, hij is niet de enige zo te zienquote:
Lissabonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waar gaat die gespeeld worden dit seizoen?
Nee. Rens en ClapClap ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, hij is niet de enige zo te zien
I stand corrected: 3.... En AZ moet het ook nog maar eens waar makenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muwahh Feyenoord faalt dus ook nu. En die waren 3e.
Welk talent. In NL lijk je al gauw goed. In engeland staan ze allemaal wissel bij QPR bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Tchock het volgende:
Wat is Feyenoord onthutsend zwak zegEr loopt echt veel talent in dat team maar ze maken de meest basale fouten die je kunt bedenken. Ja, dan ga je inderdaad verliezen van de Russische nummer vijf
Ik zeg niet dat er elf Messi's in het veld staan, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede voetballers zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welk talent. In NL lijk je al gauw goed. In engeland staan ze allemaal wissel bij QPR bijvoorbeeld.
En PSV volgende week er weer op zijn Italiaans uit nu. En Ajax een zware loting in de CL.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
I stand corrected: 3.... En AZ moet het ook nog maar eens waar maken
Nederland ongeluksland, daar komen we nooit meer van af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV volgende week er weer op zijn Italiaans uit nu. En Ajax een zware loting in de CL.
Wie overschat hem dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik stellen dat Jordy Clasie overschat is?
Het zijn waardeloze spelers. pelle is de beste en faalt bij elk Seri A team. Een wisselspeler van Ajax was de beste bij die Russen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er elf Messi's in het veld staan, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede voetballers zijn.
Dit... Word wss weer een jaartje een punt of 4 op de coëfficiënt. Dat wordt lekker een plaatsje of 14 op de lijst over 5 jaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik hoop altijd dat Nederlandse clubs ver komen, maar met dit soort vertoningen hoop ik dat de Nederlandse clubs er gewoon snel uitliggen. Beter voor het aanzien van de competitie als ze gewoon NIET in Europa te zien zijn...
Gewoon naïef zijn we. En geen echte winnaars.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland ongeluksland, daar komen we nooit meer van af.
Mag ik dat ook bij Bojan doen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik stellen dat Jordy Clasie overschat is?
Dit dus...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon naïef zijn we. En geen echte winnaars.
Ga je gang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik dat ook bij Bojan doen dan?
Sorry dat geld heb ik nu eventjes niet. Maar ik wil nog wel een tuinkabouter in mijn tuin hebben ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Wil je hem kopen? 10 miljoen. Dat is 50% korting t.o.v. Vorig jaar
Goed nieuws voor landen als België en Turkije...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit... Word wss weer een jaartje een punt of 4 op de coëfficiënt. Dat wordt lekker een plaatsje of 14 op de lijst over 5 jaar.
Ipv de lange bal op Pelle wilde Koeman nu eens gaan voetballen. Dan lukt met deze selectie gewoon niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Er zit werkelijk geen idee achter bij Feyenoord. Te treurig.
Nee hoor. Alleen Sneijdertje wil hij even op scherp stellen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vindt hem beter dan Sneijder.
Ze staan ook gewoon stil, zo weinig bewegingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:24 schreef _NZT_ het volgende:
Feyenoord is overal echt 10 seconden te laat
Ook de PSV-verdediging van vorig jaar?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever de PSV-verdediging dan die van Feyenoord.
Tuurlijk wel. Pelle zoeken en de rest bliksemafleider laten spelen. Het lukt niet, maar het idee is erquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Er zit werkelijk geen idee achter bij Feyenoord. Te treurig.
Nee, waarheid. Er lopen 10 spelers rond die zo creatief zijn als een zak aardappelen, dan moet je niet willen voetballen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ipv de lange bal op Pelle wilde Koeman nu eens gaan voetballen. Dan lukt met deze selectie gewoon niet.
Je weet dat ik bij de actualiteit ben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de PSV-verdediging van vorig jaar?
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij de actualiteit ben?
Dat is juist jammer....een flinke nederlaag zou Feyenoord goed doen. Anders blijven ze denken dat ze best een aardige wedstrijd hebben gespeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt mee dat die Russen ook niet echt de kunde hebben om het af te straffen, anders was het nu al 4-0
Feyenoord is een faalclub. Al jaren lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Conclusies
Feyenoord is een grote hype.
Nederland moet niet meer hoge verwachtingen hebben van clubs in Europa.
Sterker nog: ik hoop op Bruma en Rekik in de basis volgende keer. Hopelijk gaan ze dan weer eens wat laten zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog liever de PSV-verdediging dan die van Feyenoord.
Feyenoord een hype noemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Conclusies
Gelukkig zorgen ze er zelf voor dat ze over een paar jaar niet mee kunnen doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:26 schreef _NZT_ het volgende:
Als Vitesse, Utrecht en Feyenoord gewoon niet meededen had je 2x zoveel punten als je nu hebt, aangezien deze ploegen geen enkele reet toevoegen aan het punten totaal
Koeman in crisis, slechtste start in de geschiedenis van de club, inderdaad! De hype is niet af te stoppen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Conclusies
Inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zorgen ze er zelf voor dat ze over een paar jaar niet mee kunnen doen
Het Legioen is wel een hype ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:27 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoorders zelf praten alleen maar over het stadion en de supporters, niemand hyped Feyenoord meer en zeker niet het voetbal.
Ja, dan noem je ook iemand jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig denken mensen nog serieus dat ze tweede gaan worden, ik noem een Johan Derksen.
nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig denken mensen nog serieus dat ze tweede gaan worden, ik noem een Johan Derksen.
Nee allang niet meer, die verlaten nu even hard het stadion en lopen gemakkelijk over naar Twentequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Legioen is wel een hype ja.
Nu is PSV de hype, net zo onterecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:27 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoorders zelf praten alleen maar over het stadion en de supporters, niemand hyped Feyenoord meer en zeker niet het voetbal.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk vijfde achter Ajax, PSV, Twente en een verrassing.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer vooraf het seizoen, ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dan noem je ook iemand ja.
De pers en de Feyenoorders zelf hebben het nog vaak zat over dat hondstrouwe Legioenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee allang niet meer, die verlaten nu even hard het stadion en lopen gemakkelijk over naar Twente
Emilequote:
Wat is daar onterecht aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nu is PSV de hype, net zo onterecht.
Mwa, na gister vind ik het iets meer gegrond.. er lijkt een idee achter zitten wat bij Feyenoord gewoon ontbreekt. Haalt niet weg dat het een nieuwe en vooral jonge ploeg in die nog veel fouten gaan maken en na de winter gerust kunnen instorten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nu is PSV de hype, net zo onterecht.
Dit ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, na gister vind ik het iets meer gegrond.. er lijkt een idee achter zitten wat bij Feyenoord gewoon ontbreekt. Haalt niet weg dat het een nieuwe en vooral jonge ploeg in die nog veel fouten gaan maken en na de winter gerust kunnen instorten.
Nee ze hebben fysiek nodigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan Vilhena er nog uit halen voor Vormer.
Mijn god.
Haal die Hagenees er is uit zeg, Koemannetje.
Voorlopig eens zien of Twente dat niveau gaat houden. En laten we eerlijk wezen, met die pizza in het doel is het gewoon prijsschieten tegen Utrecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk vijfde achter Ajax, PSV, Twente en een verrassing.
Sowieso dit niet van te voren aan hebben zien komen..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh das al jaren zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
Het Nederlands voetbal stelt geen moer meer voor.
Dat is al 10 jaar zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
Dat lag ook echt aan Verhoeven ja...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig eens zien of Twente dat niveau gaat houden. En laten we eerlijk wezen, met die pizza in het doel is het gewoon prijsschieten tegen Utrecht.
Soms met een kopje thee over iemand heen. Meestal over een pedant persoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij juicht voor Rotterdam.
Als ze goed voetballen tikken ze die hele bende weg hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]![]()
Wat een voorspelbare reactie weer
Hij gaat altijd uit zijn plaat op de perstribune als Feyenoord een goal maakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms met een kopje thee over iemand heen. Meestal over een pedant persoon.
Te veel debacles achter elkaar hebben daar aan bijgedragenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, eens. Ik denk dat het beter voor Feyenoord is als Koeman oprot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef ValHallen het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat Immers nog steeds elke wedstrijd in de basis mag starten.
Middenmotertje. Totaal geen topclub.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord is en blijft een subtopper.
Ja maar goed tikken doet Vilhena al helemaal nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze goed voetballen tikken ze die hele bende weg hoor.
Kan Feyenoord zich niet veroorloven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat het beter voor Feyenoord is als Koeman oprot.
Dat is wat Wilfried Sjenee ons wijs maakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat altijd uit zijn plaat op de perstribune als Feyenoord een goal maakt.
In zijn eentje gaat dat niet hè. Met Lexie Immers die geen bal kan aannemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar goed tikken doet Vilhena al helemaal niet
Die wacht tot hij in het openbaar mag zeggen dat hij de nieuwe bondscoach wordt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat het beter voor Feyenoord is als Koeman oprot.
Tsja Van Geel heeft er nogsteeds vertrouwen in, maar hij doet wel z'n bestquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef ValHallen het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat Immers nog steeds elke wedstrijd in de basis mag starten.
Hij moest wel Mido en Zlatan uit elkaar houdenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Koeman is niet bestand tegen een crisis.
Hebben ze jou ook weer opgegraven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die wacht tot hij in het openbaar mag zeggen dat hij de nieuwe bondscoach wordt.
Omdat er nu al heel veel wordt opgehangen aan een paar wedstrijden.quote:
Ajax is dan ook niet in vorm, in tegenstelling tot de PSV'ers. En PSV krijgt sowieso nog wel een dip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax landskampioen
Volgens mij gaat het echt dik PSV worden. Die hebben op dit moment veruit het beste team. Als ik Ajax tegen Feyenoord zag waren ze nauwelijks beter. Niveau twee helft was nog lager dan wat je in de Jupiler League ziet.
Ajax uit vorm?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is dan ook niet in vorm, in tegenstelling tot de PSV'ers. En PSV krijgt sowieso nog wel een dip.
Schandalige opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
het aantal miljoen dat Feyenoord aan Immers gaat verdienen.quote:
PSV heeft in de competitie vooralsnog enkel tegen clubs gespeeld waar zelfs Feyenoord van had gewonnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is dan ook niet in vorm, in tegenstelling tot de PSV'ers. En PSV krijgt sowieso nog wel een dip.
En nu is er wel betere eigen jeugd dus vandaar dat er positief wordt gekeken als Arias voor Brenet wordt vervangen. Wat wil je ermee zeggen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat er nu al heel veel wordt opgehangen aan een paar wedstrijden.
Vorige jaren was het rond Manolev altijd negatief terwijl Arias nu voor rust wordt vervangen en er positief wordt gekeken naar de beslissing. En niet zoals bij Manolev naar de slechte speler, de loonkosten en het idee dat er geen betere eigen jeugd is. Hoop framing dus. Nu spelen ze leuker, zit er een idee achter maar Brands die ineens een held is etc is natuurlijk zwaar overdreven.
Zoals?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ja. Zoveel spelers bij Ajax die totaal niet in vorm zijn.
ADO uit niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft in de competitie vooralsnog enkel tegen clubs gespeeld waar zelfs Feyenoord van had gewonnen.
Oke. En hoeveel wordt PSV-Ajax ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar op één of andere manier hebben Ajax en Feyenoord het altijd moeilijk in Den Haag en PSV nooit (kijk de statistieken er maar op na). En dan nog had het zo maar 3-3 kunnen worden in die wedstrijd.quote:
Elke ploeg krijgt wel een dip in het seizoen. Dat is altijd al zo geweest, dus niet zo bijdehand doen.\quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke. En hoeveel wordt PSV-Ajax ?
Lul toch niet iedereen na man met je dip
Blind is niet beter, Bojanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer, Bojan, Kolbeinn, Eriksen, Blind, van Rhijn, Alderweireld, Vermeer.
Dat dit vorig jaar ook gebeurde maar alles negatief werd uitgelegd, nu wordt alles positief uitgelegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu is er wel betere eigen jeugd dus vandaar dat er positief wordt gekeken als Arias voor Brenet wordt vervangen. Wat wil je ermee zeggen?
Ja uit vorm ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind is niet beter, Bojan, Sigi kan ook niet beter. Vermeer is ook gewoon zijn niveau en van Rhijn heeft een terugval na alle hosanna. Die andere 3 zijn wel buiten hun beste doen, maar uit vorm..
Welk uitvak?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef Saind het volgende:
Ik ben ook al een tijdje ontzettend onder de indruk van 't uitvak trouwens
Immers = Immersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Immers raakt de bal kwijt.
Feyenoord verliest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Immers raakt de bal kwijt.
Immers is immers immers?quote:
Zeker, als het maar 1-0 blijft heeft Feyenoord een goede kans volgende weekquote:
Dat denk ik niet, Koeban is namelijk ook echt niet zo goed als het vandaag eruit ziet en bovendien kunnen ze het niet afmaken.quote:
Tim Immersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers is immers immers?
Neuh. Weinig teams kunnen winnen in de Kuip, en als Feyenoord eens wat lef toont met het Legioen achter zich zijn ze écht wel beter dan deze Vodkaspelers.quote:
Feyenoord wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Koeban is namelijk ook echt niet zo goed als het vandaag eruit ziet en bovendien kunnen ze het niet afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Feyenoord is nog 10 x minder. Geen kans gehad op dat balletje op de paal na.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Koeban is namelijk ook echt niet zo goed als het vandaag eruit ziet en bovendien kunnen ze het niet afmaken.
Jawel joh, die counteren de boel eruit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar liggen mogelijkheden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |