Ik help het je hopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:12 schreef Shreyas het volgende:
Dit is wel typisch zo een wedstrijd waarin Pelle in de 92e minuut de winnende maakt.
Laat hem maar in de laatste minuut nog een gele kaart pakken. Gegarandeerde winst volgende week.quote:
Van Beek kreeg geel, de regie filmde Immers ja.quote:
Komen Az, Ajax en PSV ook nog bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
altijd lekker die resultaten van Utrecht, Vitesse en Feyenoord voor Nederland in de UEFA ranking
Hoeveel staan de kazen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Nieuw record, half september nog maar 2 Nederlandse clubs in Europa.
Waarom? Alsof Feyenoord een bijdrage gaat leveren aan onze UEFA coëfficiëntquote:
Laten we maar lekker zakken, zodat we Ajax en PSV alleen hoeven te sturen...dan stromen die punten weer binnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
altijd lekker die resultaten van Utrecht, Vitesse en Feyenoord voor Nederland in de UEFA ranking
Je moet niks. Maar zelf loop je altijd te janken als mensen dit tegen Ajax doen. Vorig jaar bij Real nog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moet natuurlijk Feyenoord aanhangen voor die ranking.
Boe-hoe.
Is het ooit slechter geweest?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Nieuw record, half september nog maar 2 Nederlandse clubs in Europa.
Feyenoor degradeert daar inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kuban onderschatten. Russisch competitie is gewoon beter dan de Nederlandse, en als ze daar al 23 wedstrijden ongeslagen waren, mijn god. Niks anders verwacht.
quote:
quote:
Die moeten het wel kunnen redden mag ik hopen. Anders moeten Ajax en PSV beide de CL Finale halen om nog een redelijk jaar te hebbenquote:
Niemand van Feijenoord onderschatte Kubanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kuban onderschatten. Russisch competitie is gewoon beter dan de Nederlandse, en als ze daar al 23 wedstrijden ongeslagen waren, mijn god. Niks anders verwacht.
We zijn nu een jaar verder, en je leert de mensheid beter kennen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niks. Maar zelf loop je altijd te janken als mensen dit tegen Ajax doen. Vorig jaar bij Real nog.
Waarom zou je het 'niet' doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moet natuurlijk Feyenoord aanhangen voor die ranking.
Boe-hoe.
Niet alleen Feyenoord.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoor degradeert daar inderdaad.
Zenit, CSKA, Anzhi zijn misschien beter dan de Nederlandse topclubs. Koeban is niveau FC Twente, Heerenveen, AZquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Muwahh Feyenoord faalt dus ook nu. En die waren 3e.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Laten we maar lekker zakken, zodat we Ajax en PSV alleen hoeven te sturen...dan stromen die punten weer binnenwe hebben op het moment gewoon 2 ploegen teveel actief in Europa
Tja, triest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn nu een jaar verder, en je leert de mensheid beter kennen.
Dat zou een mooie finale zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die moeten het wel kunnen redden mag ik hopen. Anders moeten Ajax en PSV beide de CL Finale halen om nog een redelijk jaar te hebben
Misschien ook zelfs in de Nederlandse competitiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoor degradeert daar inderdaad.
Waar gaat die gespeeld worden dit seizoen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat zou een mooie finale zijn.
Ja en dat gebeurt in nog geen 250 jaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat zou een mooie finale zijn.
Die zijn nu 17equote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muwahh Feyenoord faalt dus ook nu. En die waren 3e.
Naja, hij is niet de enige zo te zienquote:
Lissabonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waar gaat die gespeeld worden dit seizoen?
Nee. Rens en ClapClap ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, hij is niet de enige zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |