Hieruit maak ik op dat als ik niet kan het huis sowieso aan mij voorbij gaat.... Ik zit echter met wat toetsen bij mijn nieuwe opleiding die verplicht zijn. Vandaar dat ik graag het volgende wil weten.quote:Kunt u op deze dag niet komen of heeft u geen interesse meer? Laat dit tijdig weten via uw account op www.woonnet-haaglanden.nl. Door u op tijd af te melden voorkomt u dat uw inschrijving geblokkeerd wordt en u de komende drie maanden niet meer kunt reageren op woningadvertenties.
Oftewel, je moet meteen ja of nee zeggen. Maar bij ja, hoe groot is dan de kans dat ik hem daadwerkelijk kan krijgen, iemand daar ervaring mee?quote:- Soms nodigen we u schriftelijk uit om op een bepaalde tijd de woning te komen bekijken. Dan komen er meer mensen tegelijk. Dit noemen we een groepsbezichtiging.
U hoeft niet altijd meteen te beslissen of u de woning wilt huren. Als u de enige kandidaat bent, dan heeft u meestal een bedenktijd van één dag. Hebben meer mensen de woning tegelijk bekeken? Dan vragen wij u wel om meteen te beslissen.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen zodat ik een beeld heb wat slim is... Mocht ik trouwens écht niet kunnen, ik ga sowieso samenwonen met mijn vriendin daarin (niet het huis uit eerdere topic van mij overigens, dit is wel een 2 persoonshuis), kan zij dan met mijn papieren eventueel gaan en ja zeggen?quote:U bent 7e kandidaat van de 10 geselecteerde kandidaten voor deze woonruimte
Valt opzich nog mee, je hebt goede kansen danquote:
Serieus? Mijn woco laat überhaupt bij een groepsbezichtiging slechts 5 man toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:42 schreef Maax het volgende:
[..]
Valt opzich nog mee, je hebt goede kansen dan
Zal ook wel een beetje aan de locatie liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Serieus? Mijn woco laat überhaupt bij een groepsbezichtiging slechts 5 man toe.
Ik was ooit 12de op de lijst, maar 8 anderen kwamen niet opdagen dus ja..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Serieus? Mijn woco laat überhaupt bij een groepsbezichtiging slechts 5 man toe.
Nee hoor dat hoeft nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:57 schreef Ivo1985 het volgende:
. Voordat er een groepsbezichtiging plaatsvindt zijn er waarschijnlijk enkele mensen geweest die de woning na een bezichtiging hebben afgewezen. In praktijk is de woning dus niet héél aantrekkelijk, bijvoorbeeld door de buurt of de staat aan de binnenzijde van de woning.
Hier doen ze ook altijd dit soort bezichtigingen, denk alleen niet als er iemand met urgentie heeft gereageerd (want die mag maar 3x? afwijzen).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:42 schreef Peter het volgende:
Bel ff of je vriendin namens jou mag gaan. Verhuist ze mee? Staat ze op de woonpas? Anders kloppen je gegevens sowieso niet..
Kennissen van ons onlangs ook uitgenodigd voor eeen bezichtiging met de eerste 10 (zij waren 10). Ze waren als enige op komen dagen....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:38 schreef Pvoesss het volgende:
Nee hoor dat hoeft nietMijn woningbouw doet het liefst direct met zn 10en.
Mijn huurhuis gaat volgende week in de bezichtiging en ze doen direct met 10 zodat ik een grotere kans heb dat iemand het net helemaal nieuwe laminaat overneemt.
Ja zo gaan die dingen.. Maar mijn contract stopt op 2 september en voor die tijd een bezichtiging regelen enzo kan ook best wat tijd kosten dus zo hebben we net iets meer kans en anders slopen we het er gewoon uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Kennissen van ons onlangs ook uitgenodigd voor eeen bezichtiging met de eerste 10 (zij waren 10). Ze waren als enige op komen dagen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |