BaasBanaan komt niet.quote:
Fijn dat men meteen snapt waar het om gaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Qft. Madagascar gaat al bij de eerste scheet op slot.
Wel 5+ jaar geleden dat ik dit 'spel' heb gedaan.
Er was een leuker spel dat je zombies moest upgraden en de wereld moest laten overnemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Qft. Madagascar gaat al bij de eerste scheet op slot.
Wel 5+ jaar geleden dat ik dit 'spel' heb gedaan.
WATquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er was een leuker spel dat je zombies moest upgraden en de wereld moest laten overnemenKan hem alleen niet meer terugvinden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn WoW account terugBinnen nog geen dag
heb je al je chars nog?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
oja ik wil ook weer even wat hosselen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik wil ook weer een beetje speed.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik wil ook weer een beetje speed.
Zekers. Gisteren al gecheckt via databasequote:
Uit ongeveer dezelfde periode had je ook iets met een soort van googlemaps. Je kreeg een naam in beeld en dan op de globe aanklikken waar het volgens jou was en dan kreeg je te zien hoe ver je er naast zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er was een leuker spel dat je zombies moest upgraden en de wereld moest laten overnemenKan hem alleen niet meer terugvinden.
Aanvoer. Ik heb geen goed netwerkje.quote:
ohquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers. Gisteren al gecheckt via databaseDenk dat ik ook niet gehackt was als ik zie hoe snel ze het gefikst hebben (vannacht opdracht gegeven aan battle.net nml). Denk dat ik ooit wachtwoord heb veranderd en dat niet meer wist.. Ook al vind ik dat nog steeds vreemd
Ik deed altijd "guess her muff" met vrienden als we naar de klote waren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uit ongeveer dezelfde periode had je ook iets met een soort van googlemaps. Je kreeg een naam in beeld en dan op de globe aanklikken waar het volgens jou was en dan kreeg je te zien hoe ver je er naast zat.
Prachtig om met vrienden te doen onder het genot van een joint. Degene die het meest ver naast zijn locatie zat moest een shotje jägermeister.
GMTA. Avonden mee vermaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deed altijd "guess her muff" met vrienden als we naar de klote waren.
Foto van een vrouw en dan moest je raden, kaal, bijgehouden, streepje of volle bos.en dan klikken en dan zag je hoe het echt was.
Due to suspicious activity, the Battle.net account @gmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.onemorelevel.com/game/infectionator_2quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
WAT
ZOMBIES
GA ZOEKEN BITCH
ZOEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |