Niemand op fok kent mijn adresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nu kom ik natuurlijk nooit meer aan haar adres.
Niks mis mee, voor bij de cornflakes s'ochtends.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog beter dan een pic van je cum opsturen is natuurlijk gewoon spuiten in een plastic bekertje en dat dan opsturen naar haar.
Stu?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niemand op fok kent mijn adres
Wellus.quote:
Fuuuuuuck.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niemand op fok kent mijn adres
Ja, en dan vooral als de cum wat gemengd is met wat smegma en dat dan op smaak gebracht met wat knapperige tarrels.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor bij de cornflakes s'ochtends.
En dit is nog je nuchtere staat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als ik aan het speedfreaken ben komen er altijd een hele hoop goede en vage ideeën in mij op. Altijd mooi om die hele lappen tekst terug te lezen in een nuchtere staat.
Maar jij bent een gast.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor bij de cornflakes s'ochtends.
doe eens normaal manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral als de cum wat gemengd is met wat smegma en dat dan op smaak gebracht met wat knapperige tarrels.!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als ik aan het speedfreaken ben komen er altijd een hele hoop goede en vage ideeën in mij op. Altijd mooi om die hele lappen tekst terug te lezen in een nuchtere staat.
Nee, nu ben ik een beetje wappie van de speed en een beetje high van een joint.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dit is nog je nuchtere staat?
Dan heb je pechquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Fuuuuuuck.Ik wilde al massaal mensen gaan PM'en.
Ik vind het wel uitquote:
Lmao!!quote:
Kwam je nog een keer naar een meet?quote:
Als jij komt niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kwam je nog een keer naar een meet?
Qft. Madagascar gaat al bij de eerste scheet op slot.quote:
BaasBanaan komt niet.quote:
Fijn dat men meteen snapt waar het om gaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Qft. Madagascar gaat al bij de eerste scheet op slot.
Wel 5+ jaar geleden dat ik dit 'spel' heb gedaan.
Er was een leuker spel dat je zombies moest upgraden en de wereld moest laten overnemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Qft. Madagascar gaat al bij de eerste scheet op slot.
Wel 5+ jaar geleden dat ik dit 'spel' heb gedaan.
WATquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er was een leuker spel dat je zombies moest upgraden en de wereld moest laten overnemenKan hem alleen niet meer terugvinden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn WoW account terugBinnen nog geen dag
heb je al je chars nog?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
oja ik wil ook weer even wat hosselen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik wil ook weer een beetje speed.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik wil ook weer een beetje speed.
Zekers. Gisteren al gecheckt via databasequote:
Uit ongeveer dezelfde periode had je ook iets met een soort van googlemaps. Je kreeg een naam in beeld en dan op de globe aanklikken waar het volgens jou was en dan kreeg je te zien hoe ver je er naast zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er was een leuker spel dat je zombies moest upgraden en de wereld moest laten overnemenKan hem alleen niet meer terugvinden.
Aanvoer. Ik heb geen goed netwerkje.quote:
ohquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers. Gisteren al gecheckt via databaseDenk dat ik ook niet gehackt was als ik zie hoe snel ze het gefikst hebben (vannacht opdracht gegeven aan battle.net nml). Denk dat ik ooit wachtwoord heb veranderd en dat niet meer wist.. Ook al vind ik dat nog steeds vreemd
Ik deed altijd "guess her muff" met vrienden als we naar de klote waren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uit ongeveer dezelfde periode had je ook iets met een soort van googlemaps. Je kreeg een naam in beeld en dan op de globe aanklikken waar het volgens jou was en dan kreeg je te zien hoe ver je er naast zat.
Prachtig om met vrienden te doen onder het genot van een joint. Degene die het meest ver naast zijn locatie zat moest een shotje jägermeister.
GMTA. Avonden mee vermaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deed altijd "guess her muff" met vrienden als we naar de klote waren.
Foto van een vrouw en dan moest je raden, kaal, bijgehouden, streepje of volle bos.en dan klikken en dan zag je hoe het echt was.
Due to suspicious activity, the Battle.net account @gmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.onemorelevel.com/game/infectionator_2quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
WAT
ZOMBIES
GA ZOEKEN BITCH
ZOEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |