Je kunt er gewoon alles voor vragenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moest er 1 configureren en daar kreeg ik toen 20 euro voor
Boeren
Ik zei hier laatst al.. Hippies dragen geen nike air max dus Mur is geen hippiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
EyJe mag me fatty noemen, luie donder, sukkeltje of watdanook, maar hippie gaat te fur
Lederen air maxies nog wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou hier laatste al.. Hippies dragen geen nike air max dus Mur is geen hippie
Serieus ik heb nog nooit een hippie op nike air max zien lopenquote:
of in pak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus ik heb nog nooit een hippie op nike air max zien lopen
Dat jaquote:
Dicht houden is zo waardeloos.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
dicht houden.Of duikbril.
[..]
beter
Ik draag altijd nike air, heb ook wel maxies gehad. Maar ik ben toch best wel een hippie te noemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei hier laatst al.. Hippies dragen geen nike air max dus Mur is geen hippie
Meer tekno communist dan of niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik draag altijd nike air, heb ook wel maxies gehad. Maar ik ben toch best wel een hippie te noemen.Maar ja een tekno-hippie dan das toch weer anders
Maar maar, mannen in pak waren.quote:
broeder alsjeblieft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar maar, mannen in pak waren.![]()
![]()
Dit is een pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar maar, mannen in pak waren.![]()
![]()
Dit is een pak.
Nee een anarchistische hippie. Fuck the system. Da only good system is a sound system!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer tekno communist dan of niet?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
Ik heb ook wel eens acid van een vreemde aangenomen.Dit inddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met xtc wel eens minder geweest...
Maar ja gewoon altijd zorgen dat je betrouwbare connecties hebt![]()
Niet mijn sexyness in een pak durven erkennen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
Ik heb ook wel eens acid van een vreemde aangenomen.Is mij ook wel eens overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Anarchistische hippie? Klinkt interessant, vooral het eerstequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee een anarchistische hippie. Fuck the system. Da only good system is a sound system!
Peace Love Unity Respect!
k zocht een plaatje van een kerel in pak die een "what you on about" houding had, maar kon het niet vinden.quote:
Foto van Mur in pakquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
k zocht een plaatje van een kerel in pak die een "what you on about" houding had, maar kon het niet vinden.
Nieuwsgierig/half hard geworden.quote:
Oh ja dat is waar jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
durf niet
Oh, ik heb jullie allemaal op facebook, die zijn allemaal al te zien.
Ah kijk, nieuw fapmateriaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
durf niet
stylo murquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah kijk, nieuw fapmateriaal.![]()
Moest lachen om brave Mur.
Als je alleen anarchisme aanhangt zonder vrede, liefde, eenheid en respect en dergelijke te willen dan lijkt mij ook niet dat de anarchistische staat dan erg plezierig is om in te leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anarchistische hippie? Klinkt interessant, vooral het eerste![]()
[ afbeelding ]
mij nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
durf niet
Mij niet, fix die shit. Zelfs die nieuwe dude heeft me sneller op facebook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
durf niet
Okquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je alleen anarchisme aanhangt zonder vrede, liefde, eenheid en respect en dergelijke te willen dan lijkt mij ook niet dat de anarchistische staat dan erg plezierig is om in te leven.
In een vredelievende maatschappij kan alles zelfregulerend en in samenwerking..
quote:
Jullie mogen me een friend invite sturen hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mij niet, fix die shit. Zelfs die nieuwe dude heeft me sneller op facebook.
Ik 2 en een spartelende snowie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb maar 3 mensen van FOK! op Facebook haha
moet ik eerst facebook aanmaken en zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen me een friend invite sturen hoor
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik eerst facebook aanmaken en zo
Dat niet voor mij overhebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik eerst facebook aanmaken en zo
Tjah ik leef eigenlijk altijd met de instelling dat niemand boven of onder een ander staat. Geen hiėrarchie dus, wat het tegenovergestelde woord is van Anarchie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OkDoe je verder wat aan anarchisme?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tjah ik leef eigenlijk altijd met de instelling dat niemand boven of onder een ander staat. Geen hiėrarchie dus, wat het tegenovergestelde woord is van Anarchie.
Fuck mensen die autoritair komen doen.. Alsof ze beter dan mij zijn of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |