En dan tot 19:00 op je werk zitten?quote:
Poe.quote:
neh, zo werkt het niet hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan tot 19:00 op je werk zitten?
Kun je trouwens beter meerdere dingen gaan halen, dat het de trip wel waard maaktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerst maar eens uit bed komen dan
Bij fatty moet ik altijd hier aandenken:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
Half uurtje fietsen?
Kom van die bank af fatty.
heb niet zo barveel geld. Krijg vanavond weerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je trouwens beter meerdere dingen gaan halen, dat het de trip wel waard maakt
#moneystrugglesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb niet zo barveel geld. Krijg vanavond weer
Ik zeg trouwens wel stoer dikke, maar ik bedenk met net dat de supermarkt hier nog geen 5 min weg is, en ik toch al vaak geen zin heb om daar helemaal heen te gaan.quote:
Heb minder dan een jaar geleden eentje gekocht voor vier tientjes. Lovende reviews en de wifi is echt verkkerd gewordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gister routertje geconfigureerd 20 euro jonguh
bek houde dan kuthippiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg trouwens wel stoer dikke, maar ik bedenk met net dat de supermarkt hier nog geen 5 min weg is, en ik toch al vaak geen zin heb om daar helemaal heen te gaan.
ik moest er 1 configureren en daar kreeg ik toen 20 euro voorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb minder dan een jaar geleden eentje gekocht voor vier tientjes. Lovende reviews en de wifi is echt verkkerd geworden
okee watdanookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
EyJe mag me fatty noemen, luie donder, sukkeltje of watdanook, maar hippie gaat te fur
Luie Fquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Oh 350 meter hier vandaan is de AHEn Jumbo 300 meter, Maar vind het soms nog te ver lopen lol
dicht houden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe voorkom je dan dat die shit in je ogen komt?
beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |