TS is 20, hoe jong wil je het hebben?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Wat een gehaat op die vent. Keurige vent imho dat ie het bespreekbaar maakt. En alsof jullie kerels thuis niet eens een lekker jong ding willen neuken. Alleen zijn ze te laf om het uit te spreken
Ik doelde ook op een paar van die zure 40ers ofzo die k in t begin zag reageren. Rest van t topic ook niet gelezenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef heloef het volgende:
[..]
TS is 20, hoe jong wil je het hebben?
En al dat gehaat snap ik ook niet.
Jouw vriend mag nooit over anderen denken/fantasen/iets? Enkel alleen over jou?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Cafca_94 het volgende:
lekkere vriend,
hij wilt seks met andere...
dan zou ik het al gelijk uitmaken als ik jou was...
Als jouw vriend over straat loopt en een gruwelijk lekker wijf ziet lopen denkt hij ook aan seks met haar. Hij is alleen niet zo eerlijk om dat tegen je te zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Cafca_94 het volgende:
lekkere vriend,
Nee precies, ik bedoel te zeggen dat het lijkt alsof de vriend van TS een vies manipulatief spelletje speeltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nee ik heb het nog een paar keer gelezen en ik zie nu in dat hij het anders bedoelt dan wat ik dacht te lezen.
hij wiltquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Cafca_94 het volgende:
lekkere vriend,
Dit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Wat een gehaat op die vent. Keurige vent imho dat ie het bespreekbaar maakt. En alsof jullie kerels thuis niet eens een lekker jong ding willen neuken. Alleen zijn ze te laf om het uit te spreken
Je hebt in elk geval wel een positieve instelling, en ik zie net zoveel kans dat jullie eruit gaan komen, als dat het niet meer vol te houden is op termijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:43 schreef missinda het volgende:
Ik weet zeker dat hij niet vreemd gaat en er aan wilt werken. Waarom zou hij anders zo eerlijk tegen me zijn over andere dingen. Ik weet dat hij zo is. We gaan er aan werken en kijken over een tijdje hoe hij hier dan over denkt. Ik weet niet of het het volhouden op lange termijn maar tenminste gaan we het wel proberen.
Oke...goed te horen dat jullie er een beetje uit zijn gekomen...hoop met heel mijn hart dat het goed gaat komen tussen julliequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:55 schreef missinda het volgende:
Na dagen lang veel praten lijkt het wel of we er uit gaan komen. Hij is iemand die letterlijk zegt wat hij denkt en voelt, hij is eerlijk. Hij zal zeggen tegen me wanneer hij het gevoel heeft dat hij dat wilt. Maar ik heb hem ook heel goed duidelijk gemaakt dat hij de keuze heeft om mij trouw te zijn en zijn verlangen achterwegen te laten of van me weg te gaan. Zolang we eerlijk tegen elkaar zijn hoop ik dat het goed komt. Hij zal het ook eerlijk zeggen als hij het niet meer volhoud en beloofd me niet vreemd te gaan. Ik zie hem dat ook echt niet doen. Hij zou het gewoon eerst uit maken en dan pas rond gaan neuken als hij dat ooit echt niet zou kunnen weerstaan. Blijft iets lastigs. Hij wil zelf dat verlangen weg hebben.. Thnx iedereen voor hun opinion. Laat me er anders naar kijken. Ik moet voorzichtig zijn.
Ja want elk mens is hetzelfde he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef GoeieGriebels het volgende:
Waarom kost zoiets hem überhaupt moeite als de relatie gezond is?
Ja, ok. Misschien heb je een punt. Ergens heb ik toch het gevoel dat een relatie tussen iemand die eigenlijk graag meer sekspartners zou willen en iemand die veel waarde hecht aan monogamie misschien een slecht idee is. Ook al proberen ze het allebei.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja want elk mens is hetzelfde he.Menselijk om op zo'n jonge leeftijd wat meer seksueel te willen experimenteren met andere vrouwen, en hij komt daar gewoon eerlijk voor uit.
Persoonlijk denk ik dat de lust het uiteindelijk toch zal winnen, maar hoop het niet voor jullie.
Het is op zich niet heel vreemd. Hij heeft niet echt seks gehad met anderen voordat hij deze relatie instapte, en voor sommige mensen van die leeftijd is het nou eenmaal een gemis dat ze geen vergelijkingsmateriaal/andere ervaringen hebben opgedaan. Vriend van TS is er in ieder geval wel eerlijk over. Hij had ook achter haar rug talloze meiden kunnen neuken zonder dat ze het te weten was gekomen. In een tijd dat er zoveel mensen vreemdgaan vind ik het eigenlijk wel een groot pluspunt van hem dat hij TS zo vertrouwd en eerlijk zijn verlangens deelt. Als je zo'n vertrouwen heb in je partner zal het best een sterke relatie zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd dat losbandig seks hebben niet. Je hebt uiteindelijk minder seks dan in een relatie of je hebt een oneindige bron gevonden aan losbandige vrouwen. XD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |