Je hebt gelijk. Erg verstandig om van deze jongen te blijven houden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef missinda het volgende:
Lozen, makkelijk gezegd als je van iemand houd...
Verstik je hem niet? Als jij je eigen dingen doet en dan bedoel ik niet eens met een ander naar bed gaat, maar zorgt dat jij een eigen leven hebt wil hij wellicht niet meer zijn plezier buiten de deur zoekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij is TS zo iemand die iedereen om haar heen heeft laten vallen voor haar vriendje. Alleen nog maar alles met hem samen doet.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef JamesTKirk het volgende:
Het gegeven dat hij zijn verlangen naar jou heeft uitgesproken vind ik erg positief. Een teken dat hij je echt vertrouwd. Genoeg kerels die niks zeggen en intussen achter je rug vanalles gaan uitspoken.
Dat jij er geen goed gevoel bij hebt dat hij met andere vrouwen naar bed wil is ook heel valide. Ik raad je aan om niet zomaar akkoord te gaan dat hij erop uit gaat als jij daar problemen mee hebt. Dat gaat echt aan je vreten.
Als hij geen genoegen kan nemen met alleen jou of af en toe samen wat uitproberen dan zou je er voor kunnen kiezen om elkaar even 'los' te laten. Hoe moeilijk dat ook is. Wie weet is hij met een jaartje zijn wilde haren kwijt en wil er dan wel helemaal voor gaan. Als jij dat dan ook nog wil natuurlijk.
Succes!
Als hij dat tegen jou is, wees dat dan ook tegen hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef missinda het volgende:
Het ding is.. deze man is zo eerlijk tegen me
Hahahaha, dit zegt mijn vader ook altijd bij iedereen. Ik heb een neef die smoorverliefd is (al bijna 2 jaar) en ik zei laatst dat die twee echt verliefd zijn. Zegt m'n vader al-tijd bij dat soort situaties: 'welnee, gaat wel weer uit, het is z'n eerste vriendin hè!'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Ik snap haar vriend ook wel, dat soort 'serieuze' relaties als man terwijl je maar één paarmaatje hebt gehad werken ook niet.
Stop er maar mee, meid. Dit komt niet meer goed en je bent op zoek naar iets anders. Sterkte.
Mijn ex was altijd blij dat ik al 'oefenmeisjes' gehad had, zit best een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:55 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Hahahaha, dit zegt mijn vader ook altijd bij iedereen. Ik heb een neef die smoorverliefd is (al bijna 2 jaar) en ik zei laatst dat die twee echt verliefd zijn. Zegt m'n vader al-tijd bij dat soort situaties: 'welnee, gaat wel weer uit, het is z'n eerste vriendin hè!'
Die vader van jou is een wijze man. Ik kan me voorstellen dat hij jou ook heeft aangeraden om de komende 3 jaar nog maar flink veel random jongens in je te laten voor je ook maar overweegt om ook maar enigszins romantisch te worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:55 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Hahahaha, dit zegt mijn vader ook altijd bij iedereen. Ik heb een neef die smoorverliefd is (al bijna 2 jaar) en ik zei laatst dat die twee echt verliefd zijn. Zegt m'n vader al-tijd bij dat soort situaties: 'welnee, gaat wel weer uit, het is z'n eerste vriendin hè!'
Ja, en dat is nu precies wat bij hem ook aan de hand isquote:
Eensquote:Als hij geen genoegen kan nemen met alleen jou of af en toe samen wat uitproberen dan zou je er voor kunnen kiezen om elkaar even 'los' te laten. Hoe moeilijk dat ook is. Wie weet is hij met een jaartje zijn wilde haren kwijt en wil er dan wel helemaal voor gaan. Als jij dat dan ook nog wil natuurlijk.
Succes!
Ik weet best zeker dat hij wel van me houd maar dat hij gewoon in een klote fase van zijn leven zit. We zeggen soms ook " we got this! " maar dan nog is het erg lastig. Sommige momenten weet hij het niet meer.. andere momenten weet ik het niet meer. We hebben afgesproken toch nog te blijven proberen want we voelen echt wat voor elkaar!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:52 schreef oLexie het volgende:
Wat iedereen zegt is onzin, dat hij niet van haar houdt, hij houdt heus wel van haar en ik begrijp hem ook prima.
Weet je, TS, misschien een idee om eens naar een parenclub o.i.d. te gaan? Ik en mijn vriend zitten een beetje in hetzelfde schuitje, we hebben wel dingen die we willen doen op seksueel gebied maar willen wel samen oud worden. Onze oplossing is om het gewoon samen te doen (we doen het in babystapjes allemaal). Misschien is het bij ons wel iets anders omdat ik zelf ook nog wel dingen wil ervaren, en wij seksueel vrij open minded zijn (het lukt om redelijk om lust en liefde apart te zien).
Niet dat we gewoon met jan en allemaal dingen doen want we hebben in werkelijkheid nog niets uitgevoerd met anderen(1 keer parenclub geweest maar niets gedaan met anderen). Maar misschien dat jou zoiets ook lukt? En anders moet je hem misschien toch laten gaan, maar ik begrijp wel, zeker als jij pas zijn tweede sekspartner bent, dat hij die drang heeft gezien zijn leeftijd.
Vriendenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:08 schreef missinda het volgende:
We hebben ook afgesproken elkaar 1 dag in de week even los te laten. Dat we allebei onze eigen weg gaan buitens huis met vrienden. Hoop dat dat ook helpt
Ben benieuwd of dat voor jullie vol te houden is op termijn, want als het nu al moeilijk is en je wilt zo nog jaren doorgaan...petje af als dat zou lukken, maar ik vraag me sterk af of hij over een tijd toch niet weer vreemd zou gaan, als hij dat al niet stiekem doet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:14 schreef missinda het volgende:
[..]
Ik weet best zeker dat hij wel van me houd maar dat hij gewoon in een klote fase van zijn leven zit. We zeggen soms ook " we got this! " maar dan nog is het erg lastig. Sommige momenten weet hij het niet meer.. andere momenten weet ik het niet meer. We hebben afgesproken toch nog te blijven proberen want we voelen echt wat voor elkaar!
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die vader van jou is een wijze man. Ik kan me voorstellen dat hij jou ook heeft aangeraden om de komende 3 jaar nog maar flink veel random jongens in je te laten voor je ook maar overweegt om ook maar enigszins romantisch te worden.
TS is 20, hoe jong wil je het hebben?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Wat een gehaat op die vent. Keurige vent imho dat ie het bespreekbaar maakt. En alsof jullie kerels thuis niet eens een lekker jong ding willen neuken. Alleen zijn ze te laf om het uit te spreken
Ik doelde ook op een paar van die zure 40ers ofzo die k in t begin zag reageren. Rest van t topic ook niet gelezenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef heloef het volgende:
[..]
TS is 20, hoe jong wil je het hebben?
En al dat gehaat snap ik ook niet.
Jouw vriend mag nooit over anderen denken/fantasen/iets? Enkel alleen over jou?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Cafca_94 het volgende:
lekkere vriend,
hij wilt seks met andere...
dan zou ik het al gelijk uitmaken als ik jou was...
Als jouw vriend over straat loopt en een gruwelijk lekker wijf ziet lopen denkt hij ook aan seks met haar. Hij is alleen niet zo eerlijk om dat tegen je te zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Cafca_94 het volgende:
lekkere vriend,
Nee precies, ik bedoel te zeggen dat het lijkt alsof de vriend van TS een vies manipulatief spelletje speeltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nee ik heb het nog een paar keer gelezen en ik zie nu in dat hij het anders bedoelt dan wat ik dacht te lezen.
hij wiltquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Cafca_94 het volgende:
lekkere vriend,
Dit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Wat een gehaat op die vent. Keurige vent imho dat ie het bespreekbaar maakt. En alsof jullie kerels thuis niet eens een lekker jong ding willen neuken. Alleen zijn ze te laf om het uit te spreken
Je hebt in elk geval wel een positieve instelling, en ik zie net zoveel kans dat jullie eruit gaan komen, als dat het niet meer vol te houden is op termijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:43 schreef missinda het volgende:
Ik weet zeker dat hij niet vreemd gaat en er aan wilt werken. Waarom zou hij anders zo eerlijk tegen me zijn over andere dingen. Ik weet dat hij zo is. We gaan er aan werken en kijken over een tijdje hoe hij hier dan over denkt. Ik weet niet of het het volhouden op lange termijn maar tenminste gaan we het wel proberen.
Oke...goed te horen dat jullie er een beetje uit zijn gekomen...hoop met heel mijn hart dat het goed gaat komen tussen julliequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:55 schreef missinda het volgende:
Na dagen lang veel praten lijkt het wel of we er uit gaan komen. Hij is iemand die letterlijk zegt wat hij denkt en voelt, hij is eerlijk. Hij zal zeggen tegen me wanneer hij het gevoel heeft dat hij dat wilt. Maar ik heb hem ook heel goed duidelijk gemaakt dat hij de keuze heeft om mij trouw te zijn en zijn verlangen achterwegen te laten of van me weg te gaan. Zolang we eerlijk tegen elkaar zijn hoop ik dat het goed komt. Hij zal het ook eerlijk zeggen als hij het niet meer volhoud en beloofd me niet vreemd te gaan. Ik zie hem dat ook echt niet doen. Hij zou het gewoon eerst uit maken en dan pas rond gaan neuken als hij dat ooit echt niet zou kunnen weerstaan. Blijft iets lastigs. Hij wil zelf dat verlangen weg hebben.. Thnx iedereen voor hun opinion. Laat me er anders naar kijken. Ik moet voorzichtig zijn.
Ja want elk mens is hetzelfde he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef GoeieGriebels het volgende:
Waarom kost zoiets hem überhaupt moeite als de relatie gezond is?
Ja, ok. Misschien heb je een punt. Ergens heb ik toch het gevoel dat een relatie tussen iemand die eigenlijk graag meer sekspartners zou willen en iemand die veel waarde hecht aan monogamie misschien een slecht idee is. Ook al proberen ze het allebei.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja want elk mens is hetzelfde he.Menselijk om op zo'n jonge leeftijd wat meer seksueel te willen experimenteren met andere vrouwen, en hij komt daar gewoon eerlijk voor uit.
Persoonlijk denk ik dat de lust het uiteindelijk toch zal winnen, maar hoop het niet voor jullie.
Het is op zich niet heel vreemd. Hij heeft niet echt seks gehad met anderen voordat hij deze relatie instapte, en voor sommige mensen van die leeftijd is het nou eenmaal een gemis dat ze geen vergelijkingsmateriaal/andere ervaringen hebben opgedaan. Vriend van TS is er in ieder geval wel eerlijk over. Hij had ook achter haar rug talloze meiden kunnen neuken zonder dat ze het te weten was gekomen. In een tijd dat er zoveel mensen vreemdgaan vind ik het eigenlijk wel een groot pluspunt van hem dat hij TS zo vertrouwd en eerlijk zijn verlangens deelt. Als je zo'n vertrouwen heb in je partner zal het best een sterke relatie zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd dat losbandig seks hebben niet. Je hebt uiteindelijk minder seks dan in een relatie of je hebt een oneindige bron gevonden aan losbandige vrouwen. XD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |