abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 september 2013 @ 14:39:03 #101
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130847882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
dude wtf zijn we mee bezig

http://www.tubantia.nl/re(...)boomkikker-1.3990163

ENSCHEDE - De Amerikaanse zonnebaars eet in het Aamsveen bij Enschede eitjes en larven van de boomkikker op. Natuurorganisatie Landschap Overijssel luidt de alarmklok.

Bedreiging voor kikkers en andere dieren”

Rond het Aamsveen bij Enschede worden zeldzame boomkikkers opgegeten door zonnebaarzen die waarschijnlijk door vijverliefhebbers zijn uitgezet.
„In meerdere poelen hebben we zonnebaarzen gevonden. Deze soort breidt zich zeer snel uit en vormt een bedreiging voor boomkikkers, maar ook voor andere dieren zoals libellenlarven”, aldus ecoloog Mark Zekhuis van Landschap Overijssel. Het dumpen van exotische soorten in de vrije natuur vormt een steeds groter probleem. Zo leven boomkikkers uitsluitend in ‘visvrije poelen’, maar worden ze geconfronteerd met zonnebaarzen, goudvissen en guppy’s.

Drie jaar geleden werden in Neede al duizenden zonnebaarzen door de landelijke amfibieënvereniging Ravon verwijderd uit een vijver waar de boomkikkers al vrijwel waren verdwenen. De boomkikker behoort tot de meest bedreigde kikker- soorten van Nederland met nog enkele leefgroepen in Twente en de Achterhoek. In de bescherming is de afgelopen jaren veel tijd en geld gestoken.
& dat allemaal omdat we het zo zielig vinden voor de tropische visjes die we niet meer willen en ze dus maar "vrij laten" door ze in de dichtsbijzijnde sloot te flikkeren ipv door het riool te spoelen (of met wat paneermeel in de pan :Y) ), zonder ook maar een ogenblik over dit soort gevolgen na te denken.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:40:31 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130847926
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:39 schreef R0N1N het volgende:

[..]

& dat allemaal omdat we het zo zielig vinden voor de tropische visjes die we niet meer willen, zonder ook maar een ogenblik over dit soort gevolgen na te denken.
jullie MOD Enneacanthus_Obesus = http://nl.wikipedia.org/wiki/Enneacanthus_obesus
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 september 2013 @ 14:42:38 #103
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130848000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef theguyver het volgende:
jullie MOD Enneacanthus_Obesus = http://nl.wikipedia.org/wiki/Enneacanthus_obesus
_O-
Preventief ruimen dan maar ? :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:50:08 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130848257
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:42 schreef R0N1N het volgende:

[..]

_O-
Preventief ruimen dan maar ? :P
ja idd in mijn oude dorpje hebben ze m al prevetief lopen verwijderen, uit oude zwembad wat nu een kikkepoel is.

maar is inderdaad ook verdacht dat hij nog niet is gespot vandaag. vast en zeker kikkerbillen aan het bereiden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130848602
nee, nee.. jullie mod is tussen de bedrijven door het zwembad aan het onveilig maken.
Niet helemaal hetzelfde als een kikkerpoel, hier heb je chickies, geen kikkers.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

ja idd in mijn oude dorpje hebben ze m al prevetief lopen verwijderen, uit oude zwembad wat nu een kikkepoel is.

maar is inderdaad ook verdacht dat hij nog niet is gespot vandaag. vast en zeker kikkerbillen aan het bereiden.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:05:13 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130848829
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
nee, nee.. jullie mod is tussen de bedrijven door het zwembad aan het onveilig maken.
Niet helemaal hetzelfde als een kikkerpoel, hier heb je chickies, geen kikkers.

[..]

in de krant stond ook nog dat jullie fokken als konijntjes is dat wel zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 05-09-2013 15:41:57 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 september 2013 @ 15:25:29 #107
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130849555
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
nee, nee.. jullie mod is tussen de bedrijven door het zwembad aan het onveilig maken.
Niet helemaal hetzelfde als een kikkerpoel, hier heb je chickies, geen kikkers.
Donderdag 5 september 2013. Het laatste nieuws het eerst op Nooit.nl
ENSCHEDE - De Amerikaanse zonnebaars eet niet alleen in het Aamsveen bij Enschede eitjes en larven van de boomkikker op, maar zojuist is het bericht binnengekomen dat de zonnebaars het nu ook al op ons pluimvee heeft voorzien.

De zonnebaars is nu ook al in zwembaden gesignaleerd alwaar deze een ware plaag voor de lokale kippetjes blijkt te zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef theguyver het volgende:
in de krat stond ook nog dat jullie fokken als konijntjes is dat wel zo?
Vast niet. Die doen 't droog. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:42:14 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130850160
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:25 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Donderdag 5 september 2013. Het laatste nieuws het eerst op Nooit.nl
ENSCHEDE - De Amerikaanse zonnebaars eet niet alleen in het Aamsveen bij Enschede eitjes en larven van de boomkikker op, maar zojuist is het bericht binnengekomen dat de zonnebaars het nu ook al op ons pluimvee heeft voorzien.

De zonnebaars is nu ook al in zwembaden gesignaleerd alwaar deze een ware plaag voor de lokale kippetjes blijkt te zijn.

[..]

Vast niet. Die doen 't droog. :P
krant :@
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 september 2013 @ 15:44:22 #109
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130850224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
krant :@
Ja dat krat krant moest zijn had ik al zo'n vermoeden van hoor :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:47:24 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130850339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja dat krat krant moest zijn had ik al zo'n vermoeden van hoor :P
mja wat ik mij afvraag vreten die Enneacanthus Obesus nu alleen die kippen op of .. O+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 september 2013 @ 16:06:47 #111
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130850902
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
mja wat ik mij afvraag vreten die Enneacanthus Obesus nu alleen die kippen op of .. O+
Waar denk je dat de plofkip vandaan komt ?
8-)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:08:31 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130850962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:06 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Waar denk je dat de plofkip vandaan komt ?
8-)
:o Enneacanthus Obesus Gallus gallus domesticus ploffus
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 september 2013 @ 16:24:42 #113
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130851487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:08 schreef theguyver het volgende:
:o Enneacanthus Obesus Gallus gallus domesticus ploffus
Enneacanthus Gallus Obesitas, is een stuk korter. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_130852047
oh hou op.. Net nu ik begon te denken dat ik een leuk waterkipje was tegengekomen, blijkt ze een plofkip te zijn..
  donderdag 5 september 2013 @ 18:59:33 #115
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130855786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh hou op.. Net nu ik begon te denken dat ik een leuk waterkipje was tegengekomen, blijkt ze een plofkip te zijn..
Het verschil tussen een zeemeerminkippetje en een zeekoe zie je pas goed als ze uit het water zijn ja :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_130856519
Een stresskip herken je pas als je haar binnen hebt gehaald.. Wat een rampdebiel was dat. Pff...
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het verschil tussen een zeemeerminkippetje en een zeekoe zie je pas goed als ze uit het water zijn ja :P
  donderdag 5 september 2013 @ 19:23:08 #117
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130856644
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een stresskip herken je pas als je haar binnen hebt gehaald.. Wat een rampdebiel was dat. Pff...
Yeah, net als een psychopaat of een ADD'er.

Maarre, over wie gaat het nu ?
Klinkt niet als dat kippetje wat je vandaag bij het zwembad zag ... ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_130860018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Yeah, net als een psychopaat of een ADD'er.

Maarre, over wie gaat het nu ?
Klinkt niet als dat kippetje wat je vandaag bij het zwembad zag ... ;)
Nee, nee, dat niet. Normaal vertel ik weinig persoonlijke dingen hier, maar vooruit: de hele zomer heb ik op een roze wolk gezeten, nadat ik een - dacht ik - hele leuke vrouw had ontmoet. We waren niet bij elkaar weg te slaan. Na een heleboel mooie woorden en wilde nachten en nadat ze zich aardig genesteld had in mijn woning, besloot ze me als verrassing op een weekendje Brugge te trakteren. Het bleek om een peperdure bruidssuite te gaan. Dat vond ik al wat vreemd. Wat ik nog vreemder vond was dat ze het zo erg vond dat haar ex erachter kwam dat ze het hele weekend praktisch niet geslapen heeft, dat haar ex er ook een drama van maakte en dat ze niet wist hoe snel ze naar hun woning terugmoest en hoe snel ze het via een appje uit moest maken. Ze zorgde ervoor dat ze ziek thuiskwam door een heel doosje paracetamol naar binnen te werken.
Ze bekende wel dat ze over een heleboel dingen gelogen had en een bipolaire stoornis heeft en medicatie - en alcoholverslaafd is en dat ze daar nu eindelijk echt wat mee gaat doen. Ik kan me echter niet aan de indruk onttrekken dat ze een beetje slachtoffertje speelt om geen verantwoordelijkheid te hoeven afleggen over haar capriolen.
Affijn, dat heb ik weer..
  donderdag 5 september 2013 @ 22:25:15 #119
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_130865582
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, nee, dat niet. Normaal vertel ik weinig persoonlijke dingen hier, maar vooruit: de hele zomer heb ik op een roze wolk gezeten, nadat ik een - dacht ik - hele leuke vrouw had ontmoet. We waren niet bij elkaar weg te slaan. Na een heleboel mooie woorden en wilde nachten en nadat ze zich aardig genesteld had in mijn woning, besloot ze me als verrassing op een weekendje Brugge te trakteren. Het bleek om een peperdure bruidssuite te gaan. Dat vond ik al wat vreemd. Wat ik nog vreemder vond was dat ze het zo erg vond dat haar ex erachter kwam dat ze het hele weekend praktisch niet geslapen heeft, dat haar ex er ook een drama van maakte en dat ze niet wist hoe snel ze naar hun woning terugmoest en hoe snel ze het via een appje uit moest maken. Ze zorgde ervoor dat ze ziek thuiskwam door een heel doosje paracetamol naar binnen te werken.
Ze bekende wel dat ze over een heleboel dingen gelogen had en een bipolaire stoornis heeft en medicatie - en alcoholverslaafd is en dat ze daar nu eindelijk echt wat mee gaat doen. Ik kan me echter niet aan de indruk onttrekken dat ze een beetje slachtoffertje speelt om geen verantwoordelijkheid te hoeven afleggen over haar capriolen.
Affijn, dat heb ik weer..
Pfff, wat een drama weer.
Je lijkt op mij, dat heb ik nou ook altijd. ;)

Je zou er haast voor kiezen om single te blijven. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_130867229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef R0N1N het volgende:

Je zou er haast voor kiezen om single te blijven. :P
Dat doe ik dus ook :@
There is only one religion
pi_130867451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Affijn, dat heb had ik weer..
fixed ;)
There is only one religion
  donderdag 5 september 2013 @ 23:39:18 #122
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130869160
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:52 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! (Nog net) Vanavond naar de boekenbeurs :D
Cool! En nog wat interessants gekocht? :)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

jullie MOD Enneacanthus_Obesus = http://nl.wikipedia.org/wiki/Enneacanthus_obesus
^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, nee, dat niet. Normaal vertel ik weinig persoonlijke dingen hier, maar vooruit: de hele zomer heb ik op een roze wolk gezeten, nadat ik een - dacht ik - hele leuke vrouw had ontmoet. We waren niet bij elkaar weg te slaan. Na een heleboel mooie woorden en wilde nachten en nadat ze zich aardig genesteld had in mijn woning, besloot ze me als verrassing op een weekendje Brugge te trakteren. Het bleek om een peperdure bruidssuite te gaan. Dat vond ik al wat vreemd. Wat ik nog vreemder vond was dat ze het zo erg vond dat haar ex erachter kwam dat ze het hele weekend praktisch niet geslapen heeft, dat haar ex er ook een drama van maakte en dat ze niet wist hoe snel ze naar hun woning terugmoest en hoe snel ze het via een appje uit moest maken. Ze zorgde ervoor dat ze ziek thuiskwam door een heel doosje paracetamol naar binnen te werken.
Ze bekende wel dat ze over een heleboel dingen gelogen had en een bipolaire stoornis heeft en medicatie - en alcoholverslaafd is en dat ze daar nu eindelijk echt wat mee gaat doen. Ik kan me echter niet aan de indruk onttrekken dat ze een beetje slachtoffertje speelt om geen verantwoordelijkheid te hoeven afleggen over haar capriolen.
Affijn, dat heb ik weer..
Jammer E_O, jammer! Al dat moeilijke gedoe ook altijd... :N
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 5 september 2013 @ 23:40:34 #123
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130869200
Ik heb trouwens nog iets aardigs gevonden: http://www.gerardlenting.nl/testuwhelderziendheid/esp-uitleg.html.

Test uw helderziendheid! :) Jammer van die spelfout al direct:

'Test hier jou paranormale begaafdheid'. :7
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:02:04 #124
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_130869935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb trouwens nog iets aardigs gevonden: http://www.gerardlenting.nl/testuwhelderziendheid/esp-uitleg.html.

Test uw helderziendheid! :) Jammer van die spelfout al direct:

'Test hier jou paranormale begaafdheid'. :7
En? Wat was je score? :{w
There is only one religion
pi_130876053
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Pfff, wat een drama weer.
Je lijkt op mij, dat heb ik nou ook altijd. ;)

Je zou er haast voor kiezen om single te blijven. :P
We zijn te aardig. Mensen maken daar weleens misbruik van, denk ik. Maar genoeg geklaagd. Het is weer een prachtige najaarsdag en ik ga tussen de middag zwemmen en naar kikkerbilletjes kijken :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')