Het maakt niet uit welke doelgroep groter is. The Sims verkoopt toch wel, hoe het er ook uit ziet. Maar er zijn wel meer games die ervoor kiezen niet voor realiteit te gaan, maar een meer cartoony look te gebruiken. Blijkbaar kiest EA daar ook voor met de Sims, was natuurlijk in alle delen al het geval. Ik denk niet dat ze dat gaan veranderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, op zich zou je dit denken inderdaad. Echter, aan de andere kant ben ik erg bekend met de CC-community en die is wel echt heel groot. Die community bestaat volgens mij grotendeels uit mensen voor wie de graphics toch wel erg belangrijk zijn. Dat zijn vooral mensen, zoals ik, die TS vooral spelen vanwege de buy/build mode, maar er is ook een grote groep die wil dat het uiterlijk van de Sims er zo goed/realistisch mogelijk uitziet enzo... Het is echt even afwachten welke doelgroep het grootste zal blijken (die jij beschrijft of die ik nu beschrijf)? Ik denk dat de PC-eisen die er voor TS3 waren voor béide doelgroepen wel te gortig waren. Maar TS2 is wat dat aangaat wél prima denk ik en die graphics zijn/lijken ook beter in vergelijking met dit deel.
Yay! Een zoekfunctie voor de items.. Dat is best vernuftigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:27 schreef Danny het volgende:
24 gameplay filmpjes. 22 korte, 2 lange
24? Wow. Hele avond kijken danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:27 schreef Danny het volgende:
24 gameplay filmpjes. 22 korte, 2 lange
Hahaha, helaas niet, zijn steeds maar filmpjes van minder dan een minuut, waarbij zeker 15 seconden reclame is voor haar channelquote:
Zoals ik net al duidelijk probeerde te maken, ik denk dat er echt wel meer mensen zijn zoals ik. Is dat serieus een grote groep (in vergelijking) dan zul je dat dus zeker wel terug gaan zien in de verkoopcijfers. Is dat toch niet zo'n grote groep (in vergelijking) en/of krijgen ze er op deze manier juist meer kopers bij (kan -helaas voor mij- goed), ja dan zullen ze wel op deze manier door blijven gaan...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke doelgroep groter is. The Sims verkoopt toch wel, hoe het er ook uit ziet. Maar er zijn wel meer games die ervoor kiezen niet voor realiteit te gaan, maar een meer cartoony look te gebruiken. Blijkbaar kiest EA daar ook voor met de Sims, was natuurlijk in alle delen al het geval. Ik denk niet dat ze dat gaan veranderen.
Ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hahaha, helaas niet, zijn steeds maar filmpjes van minder dan een minuut, waarbij zeker 15 seconden reclame is voor haar channel
Maar had je dat serieus verwacht dan? Na 2 & 3?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:56 schreef Forbry het volgende:
Van wat ik aan objecten gebruik is minstens 75% CC... en realistische CC is echt geen porem in een verder onrealistische(re) omgeving
Bouw- en designfeatures vind ik net zo goed heel belangrijk en op dat vlak zijn er in dit deel wel leuke dingen bijgekomen lijkt hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het zelf niet echt zo boeiend hoe mooi of realistisch de game er uit ziet. Het gaat mij meer om de features (of hoe je dat ook typt)
Ik geloof meteen dat er meer mensen zijn zoals jij, maar ik geloof ook dat die mensen uiteindelijk het spel toch wel gaan kopen, misschien wat minder snel na uitgave of minder uitbreidingen, maar eenmaal een Sims-fan, blijft men toch wel een Sims-fan. En dat EA zodoende toch wel genoeg geld verdiend met de Sims-reeks. En tuurlijk geldt dit niet voor iedereen, er zullen ook mensen afhaken, maar imo zal EA daar weinig van merken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zoals ik net al duidelijk probeerde te maken, ik denk dat er echt wel meer mensen zijn zoals ik. Is dat serieus een grote groep (in vergelijking) dan zul je dat dus zeker wel terug gaan zien in de verkoopcijfers. Is dat toch niet zo'n grote groep (in vergelijking) en/of krijgen ze er op deze manier juist meer kopers bij (kan -helaas voor mij- goed), ja dan zullen ze wel op deze manier door blijven gaan...
Ik snap nog steeds die pools niet.. toddlers zaten volgens mij altijd al in een uitbreiding, maar pools?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bouw- en designfeatures vind ik net zo goed heel belangrijk en op dat vlak zijn er in dit deel wel leuke dingen bijgekomen lijkt het![]()
(maar ook weer een boel weggehaald)
laatste 2 filmpjes zijn langerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Hahaha, helaas niet, zijn steeds maar filmpjes van minder dan een minuut, waarbij zeker 15 seconden reclame is voor haar channel
Ja, waarom niet? Ik vind TS2 qua graphics eigenlijk al best goed/realistisch genoeg en TS3 vind ik in dat opzicht zelfs nog weer een hele verbetering (qua objecten en omgeving in ieder geval, er waren wel klachten over de Sims geloof ik, maar daar heb ik nooit op gelet). Helaas vraagt die hoge kwaliteit van TS3 te veel van de meeste computers, ook van die van mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Maar had je dat serieus verwacht dan? Na 2 & 3?
Oke!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik vind TS2 qua graphics eigenlijk al best goed/realistisch genoeg en TS3 vind ik in dat opzicht zelfs nog weer een hele verbetering (qua objecten en omgeving in ieder geval, er waren wel klachten over de Sims geloof ik, maar daar heb ik nooit op gelet). Helaas vraagt die hoge kwaliteit van TS3 te veel van de meeste computers, ook van die van mij, maar de ontwikkeling zag er op zich dus wel degelijk heel gunstig (d.w.z. naar mijn smaak) uit...
Nou, het gaat me eigenlijk iets minder om realisme, dan om kwaliteit. Met die cartoony-stijl kan ik misschien nog wel leven, maar is de kwáliteit écht zo laag als ik nu denk (nauwelijks verschil in texture(s) enzo) ... yep, dan haak ik absoluut af. Dan houd ik het oprecht bij TS2 (of bij een nieuwe/betere computer misschien TS3) en dan hoop ik maar dat deel 5 mij wel weer kan bekoren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat er meer mensen zijn zoals jij, maar ik geloof ook dat die mensen uiteindelijk het spel toch wel gaan kopen, misschien wat minder snel na uitgave of minder uitbreidingen, maar eenmaal een Sims-fan, blijft men toch wel een Sims-fan. En dat EA zodoende toch wel genoeg geld verdiend met de Sims-reeks. En tuurlijk geldt dit niet voor iedereen, er zullen ook mensen afhaken, maar imo zal EA daar weinig van merken.
Ga jij het spel nu niet kopen omdat het niet realistisch genoeg is?
Eens. Zie mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oke!Ik heb het altijd al cartoony gevonden en grafisch is het ook wel beter geworden, want het gaat mee met de tijd, maar de tekenstijl is voor mij nooit echt realistisch geweest (zeker niet als je het vergelijkt met andere spellen). Realistisch en grafisch goed zijn natuurlijk verschillende dingen. Ik vind dat je wel een verbetering zien op grafisch gebied met de Sims 4, maar inderdaad niet echt op realistisch gebied, maar door de cartoony stijl die ik gewend was van de Sims, had ik dit ook niet verwacht.
Ik vind het wel een grafische verbetering, maar ik snap je opmerkingen over textures wel, het is allemaal erg smooth. Maar goed, je weet ook niet op wat voor settings dit gespeeld is en dan wat je eigen max settings kunnen zijn. Ik denk dat je als je Sims 3 niet op max settings kan draaien dat dit mogelijk ook geldt voor Sims 4. Heb je de demo al gespeeld?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, het gaat me eigenlijk iets minder om realisme, dan om kwaliteit. Met die cartoony-stijl kan ik misschien nog wel leven, maar is de kwáliteit écht zo laag als ik nu denk (nauwelijks verschil in texture(s) enzo) ... yep, dan haak ik absoluut af. Dan houd ik het oprecht bij TS2 (of bij een nieuwe/betere computer misschien TS3) en dan hoop ik maar dat deel 5 mij wel weer kan bekoren.
Dikgedrukte: op wat manier dan, want ik zie dat echt niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grafische verbetering, maar ik snap je opmerkingen over textures wel, het is allemaal erg smooth. Maar goed, je weet ook niet op wat voor settings dit gespeeld is en dan wat je eigen max settings kunnen zijn. Ik denk dat je als je Sims 3 niet op max settings kan draaien dat dit mogelijk ook geldt voor Sims 4. Heb je de demo al gespeeld?
dat kun je uitzetten. In ieder geval met een cheat, maar ik heb ergens gelezen dat dat ook bij de opties uitgezet kan worden. Ook kun je zover ik heb kunnen terugvinden zo'n eventuele dood direct ongedaan maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:46 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het wel heel stom dat je Sim dood kan gaan door het lachen. Is in mijn ogen beetje flauw.
Volgens mij is die cheat dat je sim NOOIT dood kunt gaan. Dat is ook overdreven, mijn sim mag best dood gaan door veroudering maar door lachen is beetje raar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kun je uitzetten. In ieder geval met een cheat, maar ik heb ergens gelezen dat dat ook bij de opties uitgezet kan worden. Ook kun je zover ik heb kunnen terugvinden zo'n eventuele dood direct ongedaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |