SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we t hopen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd of het goed is gegaan met die kleine van Dion...
Is van The Office gejat, maar best grappig ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die van Kamikazie is ook geniaal
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef Reemi het volgende:
Maar weer verder met nieuwe formaties in wefut bouwen.
Gewoon ultra attacking en als je dan in de counter gepakt wordt: controller neerleggen en even gaan schijten ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 atb bpl team en vanaf de 45ste minuut achterin rond tikken.![]()
![]()
Niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Het viel mij gisteren ook al op wat voor kansloze teams mee doen aan dat thematoernooi. 5 potjes gespeeld ofzo, ik geloof dat ik 2 5atb's tegenkwam. Verder heb ik 4 Wellitons gezien...maar het zal wel stom toeval zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 atb bpl team en vanaf de 45ste minuut achterin rond tikken.![]()
![]()
Niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Waar gaat dat over?quote:
Ja man, de pleuris op Fener forums is uitgebroken en meerendeels van de fans ziet nu eindelijk in dat het zo niks gaat worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
En nog een beetje bijgekomen?
zet het aantal posts per pagina op 100/150 ofzo manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja man, de pleuris op Fener forums is uitgebroken en meerendeels van de fans ziet nu eindelijk in dat het zo niks gaat worden.Als we de competitie wedstrijd nog even verliezen komt er echt een grote schoonmaak zo 10 dagen voor het sluiten van de transfermarkt.
En ik ben uit verveling de topics aan het terug lezen over het hele tamper gebeuren.
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #21: The banhammer has spoken!
Begint bij topic 19 ofzo.
Thanksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zet het aantal posts per pagina op 100/150 ofzo manleest veel makkelijker
Dat kan ik me van die dagen ook nog herinneren jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thanks
Wel hardop lachen trouwens bij het lezen
Tien topics op 1 dag met allemaal nieuwe onbekende namenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan ik me van die dagen ook nog herinneren ja
Hoop schooiers ook van wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tien topics op 1 dag met allemaal nieuwe onbekende namen
Het voorvocht kwam ineens uit alle hoeken en gaten. Mensen die hier nooit kwamen, maar ineens posten (en DM's stuurden), in feite bedelend om een beetje mee te mogen profiteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tien topics op 1 dag met allemaal nieuwe onbekende namen
Het moment dat het bij mij werkte gaf wel echt een goed gevoel. Het niet weten of alleen je account of hele xbox gebanned ging worden was qua spanning hoger dan welk potje fifa ik ook heb zitten spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef poker4lifee het volgende:
moet nog steeds iets regelen voor als het werkt, want op laptop kreeg ik het toen niet goed voor elkaar.
Een maand om een nieuwe pc te kopen dus
Ik ben al voorbereid met 4 accountsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef poker4lifee het volgende:
moet nog steeds iets regelen voor als het werkt, want op laptop kreeg ik het toen niet goed voor elkaar.
Een maand om een nieuwe pc te kopen dus
Ja, 24 rare spelers, als je dat packje helemaal discarde hield je er alsnog minimaal 15K aan over.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het moment dat het bij mij werkte gaf wel echt een goed gevoel. Het niet weten of alleen je account of hele xbox gebanned ging worden was qua spanning hoger dan welk potje fifa ik ook heb zitten spelen.
Laatst wilde iemand een potje met me doen om mijn IF Balo, en als ik won kreeg ik 250k van hem. Dat was ook spannend. Tot ik uit de eerste aanval scoorde, en uit de tweede ook. Toen het na 25 minuten 4-0 was, werd me wel duidelijk dat ik van dit type tegenstander geen 250k hoefde te verwachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het moment dat het bij mij werkte gaf wel echt een goed gevoel. Het niet weten of alleen je account of hele xbox gebanned ging worden was qua spanning hoger dan welk potje fifa ik ook heb zitten spelen.
Hahaha ja en opgegeven moment pakjes met echte coins kopen, omdat het misschiet toch wel ging opvallen in leaderboards.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, 24 rare spelers, als je dat packje helemaal discarde hield je er alsnog minimaal 15K aan over.
Dat is altijd zo jammer...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatst wilde iemand een potje met me doen om mijn IF Balo, en als ik won kreeg ik 250k van hem. Dat was ook spannend. Tot ik uit de eerste aanval scoorde, en uit de tweede ook. Toen het na 25 minuten 4-0 was, werd me wel duidelijk dat ik van dit type tegenstander geen 250k hoefde te verwachten
-quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben al voorbereid met 4 accounts
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gewoon een random persoon? Of van het forum?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatst wilde iemand een potje met me doen om mijn IF Balo, en als ik won kreeg ik 250k van hem. Dat was ook spannend. Tot ik uit de eerste aanval scoorde, en uit de tweede ook. Toen het na 25 minuten 4-0 was, werd me wel duidelijk dat ik van dit type tegenstander geen 250k hoefde te verwachten
Tegenstander die me een message zodra hij mijn opstelling zag. Een random persoon dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gewoon een random persoon? Of van het forum?
Maar niet alle accounts op je console geband?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef over_hedge het volgende:
tamperenHeeft me alleen wel mijn account gekost voor alle ea games
![]()
Nee. Gewoon nieuwe aangemaakt en daar fifa op gaan spelen. Wat wel raar was dat een vriend van mij ook een ban gekregen heeft terwijl hij niks gedaan had. behalve ooit een keer ingelogd geweest op mijn ps3 dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar niet alle accounts op je console geband?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nieuwe aangemaakt en daar fifa op gaan spelen. Wat wel raar was dat een vriend van mij ook een ban gekregen heeft terwijl hij niks gedaan had. behalve ooit een keer ingelogd geweest op mijn ps3 dan.
Maar werd men hier nou geband omdat EA het gewoon kan zien aan je account of omdat die ene Rik meeleest?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Op dag 1 al, en hij is een van de weinige die er wat aan heeft overgehouden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |