SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we t hopen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd of het goed is gegaan met die kleine van Dion...
Is van The Office gejat, maar best grappig ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die van Kamikazie is ook geniaal
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef Reemi het volgende:
Maar weer verder met nieuwe formaties in wefut bouwen.
Gewoon ultra attacking en als je dan in de counter gepakt wordt: controller neerleggen en even gaan schijten ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 atb bpl team en vanaf de 45ste minuut achterin rond tikken.![]()
![]()
Niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Het viel mij gisteren ook al op wat voor kansloze teams mee doen aan dat thematoernooi. 5 potjes gespeeld ofzo, ik geloof dat ik 2 5atb's tegenkwam. Verder heb ik 4 Wellitons gezien...maar het zal wel stom toeval zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 atb bpl team en vanaf de 45ste minuut achterin rond tikken.![]()
![]()
Niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Waar gaat dat over?quote:
Ja man, de pleuris op Fener forums is uitgebroken en meerendeels van de fans ziet nu eindelijk in dat het zo niks gaat worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
En nog een beetje bijgekomen?
zet het aantal posts per pagina op 100/150 ofzo manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja man, de pleuris op Fener forums is uitgebroken en meerendeels van de fans ziet nu eindelijk in dat het zo niks gaat worden.Als we de competitie wedstrijd nog even verliezen komt er echt een grote schoonmaak zo 10 dagen voor het sluiten van de transfermarkt.
En ik ben uit verveling de topics aan het terug lezen over het hele tamper gebeuren.
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #21: The banhammer has spoken!
Begint bij topic 19 ofzo.
Thanksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zet het aantal posts per pagina op 100/150 ofzo manleest veel makkelijker
Dat kan ik me van die dagen ook nog herinneren jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thanks
Wel hardop lachen trouwens bij het lezen
Tien topics op 1 dag met allemaal nieuwe onbekende namenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan ik me van die dagen ook nog herinneren ja
Hoop schooiers ook van wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tien topics op 1 dag met allemaal nieuwe onbekende namen
Het voorvocht kwam ineens uit alle hoeken en gaten. Mensen die hier nooit kwamen, maar ineens posten (en DM's stuurden), in feite bedelend om een beetje mee te mogen profiteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tien topics op 1 dag met allemaal nieuwe onbekende namen
Het moment dat het bij mij werkte gaf wel echt een goed gevoel. Het niet weten of alleen je account of hele xbox gebanned ging worden was qua spanning hoger dan welk potje fifa ik ook heb zitten spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef poker4lifee het volgende:
moet nog steeds iets regelen voor als het werkt, want op laptop kreeg ik het toen niet goed voor elkaar.
Een maand om een nieuwe pc te kopen dus
Ik ben al voorbereid met 4 accountsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef poker4lifee het volgende:
moet nog steeds iets regelen voor als het werkt, want op laptop kreeg ik het toen niet goed voor elkaar.
Een maand om een nieuwe pc te kopen dus
Ja, 24 rare spelers, als je dat packje helemaal discarde hield je er alsnog minimaal 15K aan over.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het moment dat het bij mij werkte gaf wel echt een goed gevoel. Het niet weten of alleen je account of hele xbox gebanned ging worden was qua spanning hoger dan welk potje fifa ik ook heb zitten spelen.
Laatst wilde iemand een potje met me doen om mijn IF Balo, en als ik won kreeg ik 250k van hem. Dat was ook spannend. Tot ik uit de eerste aanval scoorde, en uit de tweede ook. Toen het na 25 minuten 4-0 was, werd me wel duidelijk dat ik van dit type tegenstander geen 250k hoefde te verwachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het moment dat het bij mij werkte gaf wel echt een goed gevoel. Het niet weten of alleen je account of hele xbox gebanned ging worden was qua spanning hoger dan welk potje fifa ik ook heb zitten spelen.
Hahaha ja en opgegeven moment pakjes met echte coins kopen, omdat het misschiet toch wel ging opvallen in leaderboards.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, 24 rare spelers, als je dat packje helemaal discarde hield je er alsnog minimaal 15K aan over.
Dat is altijd zo jammer...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatst wilde iemand een potje met me doen om mijn IF Balo, en als ik won kreeg ik 250k van hem. Dat was ook spannend. Tot ik uit de eerste aanval scoorde, en uit de tweede ook. Toen het na 25 minuten 4-0 was, werd me wel duidelijk dat ik van dit type tegenstander geen 250k hoefde te verwachten
-quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben al voorbereid met 4 accounts
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gewoon een random persoon? Of van het forum?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatst wilde iemand een potje met me doen om mijn IF Balo, en als ik won kreeg ik 250k van hem. Dat was ook spannend. Tot ik uit de eerste aanval scoorde, en uit de tweede ook. Toen het na 25 minuten 4-0 was, werd me wel duidelijk dat ik van dit type tegenstander geen 250k hoefde te verwachten
Tegenstander die me een message zodra hij mijn opstelling zag. Een random persoon dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gewoon een random persoon? Of van het forum?
Maar niet alle accounts op je console geband?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef over_hedge het volgende:
tamperenHeeft me alleen wel mijn account gekost voor alle ea games
![]()
Nee. Gewoon nieuwe aangemaakt en daar fifa op gaan spelen. Wat wel raar was dat een vriend van mij ook een ban gekregen heeft terwijl hij niks gedaan had. behalve ooit een keer ingelogd geweest op mijn ps3 dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar niet alle accounts op je console geband?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nieuwe aangemaakt en daar fifa op gaan spelen. Wat wel raar was dat een vriend van mij ook een ban gekregen heeft terwijl hij niks gedaan had. behalve ooit een keer ingelogd geweest op mijn ps3 dan.
Maar werd men hier nou geband omdat EA het gewoon kan zien aan je account of omdat die ene Rik meeleest?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Op dag 1 al, en hij is een van de weinige die er wat aan heeft overgehouden toch?
Hahahaha die is vies!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nieuwe aangemaakt en daar fifa op gaan spelen. Wat wel raar was dat een vriend van mij ook een ban gekregen heeft terwijl hij niks gedaan had. behalve ooit een keer ingelogd geweest op mijn ps3 dan.
Denk EA, en ik denk ook dat EA dit forum dit jaar gaat blijven volgen. Zeker nadat wij de eerste waren op de web app en het tamper gedoe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar werd men hier nou geband omdat EA het gewoon kan zien aan je account of omdat die ene Rik meeleest?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk EA, en ik denk ook dat EA dit forum dit jaar gaat blijven volgen. Zeker nadat wij de eerste waren op de web app en het tamper gedoe.
Ik denk inderdaad dat we wel ergens bij EA op een shortlistje staanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk EA, en ik denk ook dat EA dit forum dit jaar gaat blijven volgen. Zeker nadat wij de eerste waren op de web app en het tamper gedoe.
Ik kijk wel of ik me ermee ga bezighouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we wel ergens bij EA op een shortlistje staan
Zelfs jij Bakkert
Jaquote:
Dat wil ik tegenover mijn broertje niet op mijn geweten hebben, want die speelt no-life Battlefield.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
moeten wel weten hoe dat bannen werkt eigenlijkMisschien is het elke account die op die specifieke console gemaakt was? Of kunnen we die theorie zo onderuit halen?
Ik heb mijn accounts via de website van PSN gemaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
moeten wel weten hoe dat bannen werkt eigenlijkMisschien is het elke account die op die specifieke console gemaakt was? Of kunnen we die theorie zo onderuit halen?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn accounts via de website van PSN gemaakt.
Als je ze nu nog moet maken wel ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar daar zul je nu wel te laat mee zijn om vervroeg op de webapp te mogen toch?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn accounts via de website van PSN gemaakt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is wel slim ja, nooit aan gedacht dat dat ook kon
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je ze nu nog moet maken wel ja.
Zou ik sowieso niet adviseren om te kopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend of er weer een season pass komt?
Heb ook netjes met alle accounts tot divisie 1 gespeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is wel slim ja, nooit aan gedacht dat dat ook kon
Die is er ieder jaar weer, mensen die hem vorig jaar hadden kunnen hem dit jaar weer gebruiken. Mijne loopt nog tot Januari 2014.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend of er weer een season pass komt?
dit maakt toch niet uit als je illegaal als eerste in de webapp kunt komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar daar zul je nu wel te laat mee zijn om vervroeg op de webapp te mogen toch?
Nou ik wil gewoon een week eerder kunnen spelenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet adviseren om te kopen.
Je mag als je over gaat naar de nieuwe console een extra versie kopen en dan ook die season pass erbij. Al kreeg je Fifa 14 op de One gratis toch?
Zou dat dit jaar weer kunnen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit maakt toch niet uit als je illegaal als eerste in de webapp kunt komen
Het is EA...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou dat dit jaar weer kunnen dan?![]()
100 euro en een hoop blije FOK!kers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Op dag 1 al, en hij is een van de weinige die er wat aan heeft overgehouden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
beter vinden ze een manier om je FIFA 13 coins om te zetten naar FIFA 14quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou dat dit jaar weer kunnen dan?![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:11 schreef TJV het volgende:
[..]
100 euro en een hoop blije FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Elk jaar de dezelfde fouten. Grote kans inderdaad.quote:
dat begrijp ikquote:
sorry.quote:
Niks is qua 'gewone FIFA' zo kut als 11.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Moet zeggen dat fifa 14 me wel echt leuk lijktpaar leuke toevoegingen. Ik vond fifa 13 maar een kut fifa eigenlijk
Ik vind 13 ook de slechtste editie die ik heb gespeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Moet zeggen dat fifa 14 me wel echt leuk lijktpaar leuke toevoegingen. Ik vond fifa 13 maar een kut fifa eigenlijk
Ik neem aan dat je hem op RW of RF hebt? Goede workrates en die physical stats.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef el-blanchito het volgende:
Die RM Forrest van Celtic is ook wel echt een toppertje. Net als die IF LW Montero
Eens. En vrienden van me vinden dit eigenlijk ook wel. Fifa 11, IF Benjani Mwaruawari. Beste spits ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind 13 ook de slechtste editie die ik heb gespeeld.
Jup, RW en dan Russel ernaastquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem op RW of RF hebt? Goede workrates en die physical stats.
hah gaayquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:29 schreef TBakkert het volgende:
oh, dus nu krijg ik zeker geen reactie totdat iedereen dat hele ding geluisterd heeft?
quote:
Gaan we gewoon op het besloten wefut forumquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaan we gewoon op het besloten wefut forum
Tijd om ook maar te gaan doneren dan. Dat wil ik niet missen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Tijd om ook maar te gaan doneren dan. Dat wil ik niet missen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat het goed komt...quote:
Misschien zit hij al gelukkig met zijn zoontjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat het goed komt...
Er werden zojuist plannen gesmeed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
Wat heb ik gemist Bakkert? Ik zie niets bijzonders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er werden zojuist plannen gesmeed.En hiervoor ben ik dus mijn tuinstoel uitgekomen. Ik ga weer zonn0n. Tsjuus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ben je serieus door hem geroepen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hiervoor ben ik dus mijn tuinstoel uitgekomen. Ik ga weer zonn0n. Tsjuus.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Tijd om ook maar te gaan doneren dan. Dat wil ik niet missen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben je serieus door hem geroepen?
Noem het als eerbetoon dan: TT.gifquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Reemi het volgende:
Speciaal voor Timmy_turner heeft wefut ook de emo.gif. Wel wat meer in onze stijl.
[ afbeelding ]
inplaats van ; ( gewoon die afbeelding als je TT typtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem het als eerbetoon dan: TT.gif
Kan niet want het zijn geen opgeslagen afbeeldingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem het als eerbetoon dan: TT.gif
Kun je als beheerder van een site eigenlijk zien wat voor wachtwoorden iedereen gebruikt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan niet want het zijn geen opgeslagen afbeeldingen
Ik denk dat de wachtwoorden gehashed zijn in een tabel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kun je als beheerder van een site eigenlijk zien wat voor wachtwoorden iedereen gebruikt?
FTFY, is wel vaker gebleken niet het geval te zijn. En als ze wel zijn gehashed is het nog altijd de vraag of het gebruikte algoritme voldoende is om niet door bijvoorbeeld rainbow tables gehaald te kunnen worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk hoop dat de wachtwoorden gehashed zijn in een tabel.
Ik mag hopen dat ze wel een Salt erbij gebruiken ipv alleen een MD5 hash.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef AntiHero het volgende:
is wel vaker gebleken niet het geval te zijn. En als ze wel zijn gehashed is het nog altijd de vraag of het gebruikte algoritme voldoende is om niet door bijvoorbeeld rainbow tables gehaald te kunnen worden.
Vanaf hoeveel euro krijgen jullie nog wat aan inkomsten bij een donatie? HAd toch ooit iemand wat gedoneerd en toen kregen jullie per saldo 0.00quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan niet want het zijn geen opgeslagen afbeeldingen
Ik ook, maar het antwoord op de vraag of de beheerder van een site je wachtwoord kan zien is dus ja, als hij dat wil (en ze plain text opslaat) wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze wel een Salt erbij gebruiken ipv alleen een MD5 hash.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben je serieus door hem geroepen?
En toen werd je gebandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu het toch over tamperen gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal vol adrenaline![]()
En ja, die weerspiegeling is het raam van mijn zolderkamer.![]()
Adrenaline door Emnesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu het toch over tamperen gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal vol adrenaline![]()
En ja, die weerspiegeling is het raam van mijn zolderkamer.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook 'wat is deze!?'. Had op z'n minst naaktpics van Toefjes verwacht ofzo.Decepties ende teleurstellingen.
Op een gegeven moment durfde ik niet meer pakjes te openen omdat ik in de top 20 van de leaderboards stond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Adrenaline door Emnes? Best wel kut kaarten achteraf..Aquero en Casillas als beste.
Daar hebt u gelijk in.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik ook, maar het antwoord op de vraag of de beheerder van een site je wachtwoord kan zien is dus ja, als hij dat wil (en ze plain text opslaat) wel.
Ik ga niet tamperen dit jaar(als het al kan, dat is helemaal niet zeker toch?) maar een vriend van me gaat het doen en dan stuurt hij alles door naar mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Diezelfde avond ging ik moest ik werken. Daarna pas kwam de grote klap.
Jij wordt dan ook geband.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga niet tamperen dit jaar(als het al kan, dat is helemaal niet zeker toch?) maar een vriend van me gaat het doen en dan stuurt hij alles door naar mijdan geef ik de helft terug als hij een nieuw account heeft
Kan die beter zo veel mogelijk discarden en 1 dure aankoop van jou doen gok ik. Anders kan het opvallen denk ik. Zou die persoon wie Maikon Leite verkocht voor veel te duur in het begin gebanned zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga niet tamperen dit jaar(als het al kan, dat is helemaal niet zeker toch?) maar een vriend van me gaat het doen en dan stuurt hij alles door naar mijdan geef ik de helft terug als hij een nieuw account heeft
Zou je denken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij wordt dan ook geband.
Ik ga het sowieso weer proberen, heb toch 5 accounts.
Vandaag of morgen wordt het naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:43 schreef Topiek het volgende:
Gaat Bale nou naar Real? Ik hoop van niet
Vraag ik me ook af, die zou toch een trade profit moeten hebben van minimaal 590K op het moment dat iedereen juist zo weinig mogelijk wildequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kan die beter zo veel mogelijk discarden en 1 dure aankoop van jou doen gok ik. Anders kan het opvallen denk ik. Zou die persoon wie Maikon Leite verkocht voor veel te duur in het begin gebanned zijn.
Dan sta je ook hoog in de leaderboards van clubvalue.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:44 schreef rolls-reus het volgende:
Of je opend ipv 100k packs de normale 7.5k, dat valt vast niet op
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vandaag of morgen wordt het naar buiten gebracht.
Tevens: FUT op de PC
Geen bericht is goed bericht.quote:
Het zal mij benieuwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Hahah wat me nu weer overkomt... Even een post in elkaar zetten hoor...
Zou je zeggen maar het blijft EAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik denk dat ze er wel van geleerd hebben hoor.
Andersom natuurlijk ook niet, maar inderdaad hopen op het beste, een gezond kind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen bericht is goed bericht.Als je net vader bent geworden, ga je dat natuurlijk niet direct in een FUT-forum melden.
Hopen op het beste, komt hier vast binnenkort wel langs.
Dat hoop ik ook, echt. Maar gisteren had hij wel tijd gevonden om wat te posten, en was het nog niet al te best nieuws. Duimen voor 'm.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen bericht is goed bericht.Als je net vader bent geworden, ga je dat natuurlijk niet direct in een FUT-forum melden.
Waarom niet? Als ik vader zou worden zou ik het gelijk posten hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij wel, als je ooit tot een gesprek komt met iemand van het andere geslacht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik vader zou worden zou ik het gelijk posten hoor.
Nou nou nouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij wel, als je ooit tot een gesprek komt met iemand van het andere geslacht.
jij zal nooit een vrouw krijgen kut ventquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik vader zou worden zou ik het gelijk posten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |