SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we t hopen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd of het goed is gegaan met die kleine van Dion...
Is van The Office gejat, maar best grappig ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die van Kamikazie is ook geniaal
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef Reemi het volgende:
Maar weer verder met nieuwe formaties in wefut bouwen.
Gewoon ultra attacking en als je dan in de counter gepakt wordt: controller neerleggen en even gaan schijten ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 atb bpl team en vanaf de 45ste minuut achterin rond tikken.![]()
![]()
Niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Het viel mij gisteren ook al op wat voor kansloze teams mee doen aan dat thematoernooi. 5 potjes gespeeld ofzo, ik geloof dat ik 2 5atb's tegenkwam. Verder heb ik 4 Wellitons gezien...maar het zal wel stom toeval zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 atb bpl team en vanaf de 45ste minuut achterin rond tikken.![]()
![]()
Niet goed voor mijn bloeddruk dit.
Waar gaat dat over?quote:
Ja man, de pleuris op Fener forums is uitgebroken en meerendeels van de fans ziet nu eindelijk in dat het zo niks gaat worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
En nog een beetje bijgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |